abortus voor de 3e keer

08-09-2014 01:18 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik hou het even kort.

Het gaat om een vriendin van me die graag advies wilt en graag ervaringen wilt horen.



Ze is voor de 3e keer perongeluk zwanger geraakt. Ze wilt weer abortus doen. Is dit schadelijk voor haar vruchtbaarheid?
Alle reacties Link kopieren
Drie keer abortus? Tjonge...
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat meerdere malen abortus wel schadelijk is. Je schijnt er ook onvruchtbaar van te worden, maar als het al de derde keer is dat ze zwanger is, schijnt dat bij haar niet geval te zijn.
Never Give Up & Fight Like Hell
Als ze zich zorgen maakt over vruchtbaarheid, moet ze geen abortus plegen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet aan de pil? Ben voor baas in eigen buik en alles. Maar abortus is geen voorbehoedsmiddel
Trol
Alle reacties Link kopieren
Nee het heeft geen gevolgen voor haar vruchtbaarheid. Ik zou haar wel een betrouwbaar voorbehoedsmiddel aanraden. Spiraal bijvoorbeeld zodat ze er zelf niet aan hoeft te denken.
Alle reacties Link kopieren
Waarom geef je niet gewoon toe dat het om jou zelf gaat ipv over 'een vriendin'..?



Mijn advies;

Als ik al 2 keer een abortus gehad zou hebben, zou ik juist dankbaar zijn dat ik tòch nog een keer de kans heb gekregen 'n kindje te baren (aangezien abortus plegen nou niet bepaald zonder risico en schade is..)



Maargoed, dat ben ik..

Hoop dat je eruit komt wat het beste is voor jou. Sterkte.
What doesn't kill you makes you stronger
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor het is niet schadelijk voor de vruchtbaarheid.

Ze kan makkelijk nog eens 3 abortussen ondergaan.
Alle reacties Link kopieren
3x abortus????? Absurd dit. Geen seks meer hebben.
Ik vind het erg slordig als je 3 x ongewenst zwanger raakt.

Er moet nodig eens gesproken worden met dat persoon!!!!
Pas 19 jaar en nu al een abonnement op abortussen.
Als ik haar was zou ik gelijk permanente maatregelen laten nemen middels 'n sterilisatie als ze zo slordig met haar anticonceptie om gaat.



En schadelijk voor de vruchtbaarheid? Je ziet waar 2 eerdere abortussen haar hebben gebracht: weer naar de abortuskliniek. Maar zo'n slordevos kan het beter permanent maken of zorgen dat de mannen waar ze mee neukt zich laten helpen, voor ze 'n keer denkt het ongelukje maar te houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van het principe baas over eigen buik. Er zijn omstandigheden dat een zwangerschap niet gewenst is of in zeer nare omstandigheden is ontstaan.

Het alleen 3x tot een abortus laten komen door onveilige seks dan is iemand geen kind waard in mijn ogen, ook in de toekomst niet. Dan spring je namelijk wel heel gemakkelijk om met nieuw leven.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
3 keer abortus?????? En dan nu zorgen maken dat ze onvruchtbaar zou kunnen worden ? Mag het in haar geval hopen. Er is iets mis met verstand geloof ik. Blijkt dus dat ze onbeschermde sex gehad heeft. Nee, deze dame is erg slim bezig.
Alle reacties Link kopieren
Je raakt niet 3 keer per ongeluk zwanger. Dan doe je toch echt iets fout.

Laat dr een spiraal nemen als ze zo slordig is.



Ik ben pro choice maar dit is wel heel erg. 3 abortussen. Het is geen voorbehoedsmiddel.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Maryam,

Volgens mij gaat dit niet over een vriendin, maar over jezelf.

Of je stopt met sexen, of je zorgt voor anticonceptie.

Vroeg of laat krijg je enorm spijt van al die abortussen.



Ik wens je veel sterkte en wijsheid.
Ze/jij kan beter nog maar één operatie ondergaan: sterilisatie!! Wat erg, 3x abortus. Dan heb je dus totaal geen besef van voorbehoedsmiddelen, de waarde van een leven, verantwoordelijkheid, liefde voor jezelf. Wat een puinhoop!
Alle reacties Link kopieren
Voor de vruchtbaarheid zelf niet, ligt namelijk aan je hoeveelheid/kwaliteit eitjes. Na een curettage kun je wel Asherman krijgen wat een innestelling bemoeilijkt.



Op je 19e een derde abortus? Dan is er én in je opvoeding iets fout gegaan en ook momenteel in gedachten en gedragspatroon iets mis.
dat is te hopen, dat ze er onvruchtbaar van wordt



maar beter steriliseren
Alle reacties Link kopieren
Of ze onvruchtbaar kan raken???



Dat hoop ik!
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:whitey schreef op 08 september 2014 @ 01:23:

Ik geloof dat meerdere malen abortus wel schadelijk is. Je schijnt er ook onvruchtbaar van te worden, maar als het al de derde keer is dat ze zwanger is, schijnt dat bij haar niet geval te zijn.





Je gelooft dat? Nee het is dus niet waar. Je word niet onvruchtbaar van een abortus of meerdere en het is ook niet schadelijk.



Het is gewoon heel erg dom om drie keer ongewenst zwanger te raken.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Je hebt kans op het ashermansyndroom, en ja, dan kan je verminderd vruchtbaar worden. Maar dat zou in dit geval misschien niet verkeerd uitkomen.



Oh.....noah schreef hier ook al over, mosterd.
anoniem_156833 wijzigde dit bericht op 08-09-2014 08:08
Reden: Noah :-)
% gewijzigd
verdwaald op het nieuwe forum
..
Alle reacties Link kopieren
Of het gevolgen heeft voor de vruchtbaarheid, dat weet ik niet. Maar voor je intelligentie doet het zo te lezen weinig goeds.



Allemachtig wat hebben sommige Vivaforumgebruikers toch een achterlijke 'vriendinnen' zeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven