Advies voor ingewikkelde ontrouw!

30-08-2016 20:10 281 berichten
.......
anoniem_306313 wijzigde dit bericht op 03-09-2016 10:59
Reden: Anonimiteit
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook teveel begrip tonen is mijn eerste reactie. Grenzen stellen en voor je eigen belangen opkomen is gezond en niks mis mee.
Geen doorkomen aan, sorry
Alle reacties Link kopieren
quote:Timetraveler schreef op 30 augustus 2016 @ 20:14:

Je kan ook teveel begrip tonen is mijn eerste reactie. Grenzen stellen en voor je eigen belangen opkomen is gezond en niks mis mee.Dit. Je doet wel heel open minded maar je wordt bedrogen waar je bij staat.
Alle reacties Link kopieren
Dumpen allebei. Met dat soort vrienden heb je geen vijanden meer nodig.



Begrijpen is leuk, vergeven en ze allebei vergeten is nog beter.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je toonde veel te veel begrip en het is je als een boomerang terug in je gezicht geworpen door de twee mensen waar je het meest op had willen vertrouwen: je man en je beste vriendin.



Ik weet echter niet wat je kunt doen, want als je niet weg wilt gaan (vanwege de kinderen) kun je alleen maar heel erg boos zijn (en terecht!).
Alle reacties Link kopieren
Je geeft ze toestemming om seks te hebben. Ze doen het en dan ben je boos?
Alle reacties Link kopieren
Jullie hadden afspraken, hij verbrak ze eenzijdig.

Dan is nu aan jou, vergeven, vergeten en door. Of stoppen. Dat is een moeilijke keuze.

Zoek er hulp bij, zoek een goede therapeut.
Ik zou er niet mee kunnen leven en hem nooit meer vertrouwen. En daar word ik een heel vervelend mens van. Dat is voor mij het allerbelangrijkste.

Onveilige seks met iemand, dan ook nog je beste vriendin. Die mijn vriendin ook niet meer zou zijn trouwens.

Jee.... Wat heftig!
quote:viva-2010 schreef op 30 augustus 2016 @ 20:17:

Je geeft ze toestemming om seks te hebben. Ze doen het en dan ben je boos?Ik denk dat het hier vooral om het liegen en het stiekeme gedoe achter haar rug om gaat.
WTF, serieus! Je geeft hem alle ruimte, mogelijkheden om rond te neuken, hebt alleen maar begrip voor alles en je vind dit nou net de druppel?



Hij naait je ook nog een keer door dat je in therapie gaat vanwege vertrouwensproblemen, liegt liegt en liegt.



O god ik hoop zo dat dit niet echt is maar zo wel, flikker hem de deur uit en zorg dat je jezelf op orde krijgt.



Dat je het je zelf alleen al afvraagt echt!
Alle reacties Link kopieren
Je roept wel heel hard dat je partner sex met anderen mag hebben.... Maar volgens mij wil je dat in je hart helemaal niet, want dat is wat ik tussen de regels lees!!



Ik zou weg wezen, het vertrouwen komt niet meer terug!
42!
Alle reacties Link kopieren
Oprechte vraag: sta jij jezelf wel toe om anders tegen dingen aan te gaan kijken en 'gewoon' heel verdrietig/boos/gekwetst/bedrogen te zijn?



Het hele verhaal van seks met een ander moet kunnen is van een theoretische mening ineens praktijk geworden. En nogal essentieel verschil.



Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, rot voor je maar waarom stel je in godsnaam geen duidelijke grenzen? Je kunt verwachten dat als je het goed keurt dat je man seks heeft met anderen dat het een keer kan gebeuren met iemand die je goed kent.
quote:viva-amber schreef op 30 augustus 2016 @ 20:16:

Dumpen allebei. Met dat soort vrienden heb je geen vijanden meer nodig.Dit. Als je juist door twee van de mensen die het beste met je voor zouden moeten hebben op zo'n manier wordt bedrogen is het verraad het grootst.
quote:iris1969 schreef op 30 augustus 2016 @ 20:17:

Je toonde veel te veel begrip en het is je als een boomerang terug in je gezicht geworpen door de twee mensen waar je het meest op had willen vertrouwen: je man en je beste vriendin.



Ik weet echter niet wat je kunt doen, want als je niet weg wilt gaan (vanwege de kinderen) kun je alleen maar heel erg boos zijn (en terecht!).

een boemerang wordt niet terug gegooid, maar komt zelf terug.



Sorry, kon het niet laten :p
Alle reacties Link kopieren
Je moedigt je vriendin aan om samen met je man uit te gaan en dan ontplof je omdat ze seks hebben?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt begrip voor iedereen. Begrijp je jezelf nog wel?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Bugs_Bunny schreef op 30 augustus 2016 @ 20:24:

[...]



een boemerang wordt niet terug gegooid, maar komt zelf terug.



Sorry, kon het niet laten :pHahaha, my
quote:Bugs_Bunny schreef op 30 augustus 2016 @ 20:19:

42!Het antwoord op alle vragen.
Alle reacties Link kopieren
Echt, waarom ga je nog om met die vrouw?

Je vent gaat volledig over je grenzen heen, waarom geef je niet beter je grenzen aan?

Beide hebben geen enkel respect voor je en walsen over je heen, terwijl jij de schuld bij jezelf zoekt.

Vrouw kom voor jezelf op.
quote:suikerspin8383 schreef op 30 augustus 2016 @ 20:23:

Tsja, rot voor je maar waarom stel je in godsnaam geen duidelijke grenzen? Je kunt verwachten dat als je het goed keurt dat je man seks heeft met anderen dat het een keer kan gebeuren met iemand die je goed kent.



Hallo waarom moet zij duidelijk grenzen stellen, dit is gewoon een ongeschreven regel je gaat niet met vreemd met elkaars beste vrienden.

To je zit tussen fout volk, je hebt ze je vertrouwen gegeven en zij hebben het beschaamd.

Je kunt ze beide niet vertrouwen aan jou wat je ermee doet maar je bent wel heel erg vergevingsgezind.
Je doet alsof je ruimdenkend bent, maar het is meer een middel om controle te houden.

Ik begrijp niet waarom je hier nou zo over valt. Het mocht toch?
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben geen spijt. Ze geven geen moer om je. Je gedraagt je als een deurmat en ze lopen met hun modderpoten over je heen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven