afspreken bij je thuis

02-11-2014 23:29 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames heb een leuke man leren kennen en nu wil die bij mij thuiskomen.

zouden jullie het doen? ik heb hem maar 1 keertje gezien en toen nrs uitgewisseld.

ik vind het een beetje eng straks doet ie mij iets aan ofzo.

wat zijn jullie tips?
Alle reacties Link kopieren
Als het niet goed voelt niet doen.
het is tenminste wel duidelijk wat hij wil (en dat is geen relatie)
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft het vaak over sex in onze gesprekken vandaar dat het mij niet lekker zit.
Alle reacties Link kopieren
Niet doen ! Of met iemand afspreken dat ze na een half uurtje even appen/bellen of langskomen om te kijken hoe het gaat, met een code natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Wat wil jij van deze man?
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Die wil scoren, ligt er aan wat jij wil. Een man die in app gesprekken alleen maar over seks praat komt nog niet eens in aanmerking voor een date bij mij.
Alle reacties Link kopieren
thanks voor de tips ladies het zit mij niet lekker. ik ben namelijk wel op zoek naar iets serieus.
Alle reacties Link kopieren
quote:250 schreef op 02 november 2014 @ 23:36:

thanks voor de tips ladies het zit mij niet lekker. ik ben namelijk wel op zoek naar iets serieus.Dan zou ik het thuis afspreken niet doen. Misschien een date buitenshuis voorstellen?
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Oh had over het alleen over seks praten deel gelezen, dan helemaal niet meer afspreken.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
quote:Hij heeft het vaak over sex in onze gesprekken vandaar dat het mij niet lekker zitJij wil geen seks? En het zit je niet lekker? Ben jij wel lekker?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ik ben het niet vaak met je eens nwdesie maar het is vandaag gelukt
Alle reacties Link kopieren
pff citeren lukt niet



Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Niet doen. Kan variëren van een schat van een man tot een seriemoordenaar.
verba volant, scripta manent.
Thuis afspreken = meer kans op seks. Als jij dat (nog) niet wilt dan kun je beter op een openbare plek afspreken.
Stel hem voor om in een kroeg af te spreken. Reageert hij teleurgesteld dan weet je genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Je vindt het eng en met de veronderstelling dat hij je iets aan kan doen? Twijfel je?
Alle reacties Link kopieren
ja auroria.
Alle reacties Link kopieren
Bitje in en boksbeugel klaarleggen.
Als je elkaar nog maar 1 keer gezien hebt, lijkt 't me dat ie je eerst wel 'ns mee uit eten mag nemen voor je eventueel naar jouw of zijn huis zou gaan. Als hij die stap overslaat is ie alleen maar op seks uit: next!
Alle reacties Link kopieren
Als je gevoel zegt dat je het niet moet doen , dan doe je het toch niet?

Hoe reageerde hij op een tegen voorstel , ergens anders afspreken?

Hoewel ik zelf al klaar zou zijn met een man die alleen maar over seks kan praten .
Alle reacties Link kopieren
Als hij het veel over seks heeft en bij je thuis wil komen (no pun intended) dan wil hij hoogstwaarschijnlijk seks. Jij wilt iets wat serieuzer is, maar gaat blijkbaar wel in op zijn berichtjes. Maar het allersterkst is dat als jij het idee hebt dat het niet goed zit zo, dan moet je dat niet doen. Je kunt in je berichten al weergeven dat je geen seks wil op een eerste, tweede,derde of zoveelste date en dat je een serieuze relatie zoekt..Dat is aan jou en dat heeft hij te respecteren. Geef je hem een andere indruk door mee te gaan in de sexting, dan ligt er ook een gedeelte bij jou. Neemt niet weg dat jij gewoon de touwtjes in handen hebt. Mannen zijn geen potentiële verkrachters, maar ze bestaan wel. Ik denk in dit geval dat jij duidelijker moet zijn naar hem toe. Maar ik zou dus nu zeggen dat je ergens anders moet afspreken, of helemaal niet, als je je niet veilig voelt..
Luister naar je hart, want dat klopt
Alle reacties Link kopieren
Als t niet goed voelt, niet doen. Stel een openbare gelegenheid voor. Wil hij dat niet, weet je genoeg toch?
Alle reacties Link kopieren
Thuis afspreken staat soms gelijk aan seks.



Daarbij waarom wil hij niet buiten de deur daten?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend zegt dat onder mannen de regel is: als ze je thuis uitnodigt, volgt er seks.

Dus wil je dat niet of ken je hem nog niet goed genoeg, gewoon elders afspreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven