afstand nemen van een BV

06-11-2014 20:03 1224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blabla
Die ene van SoulSister?
Die andere van SoulSister?
Alle reacties Link kopieren
Kabouter Plop, Albertooo ( van Samson en Gert), Samson ( diezelfde serie), ehm, Mega Toby ....jezes, ken ik echt niet meer Belgen ?
Alle reacties Link kopieren
Herman Brusselmans?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
quote:yajes schreef op 06 november 2014 @ 20:13:

Gert van Samson?Of Samson van Gert?
K3 zonder Josje?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon mee stoppen. Hij heeft al lang en breed een gezin. Dit leidt tot niets.



Ga gewoon weer daten! En wel met vrijgezelle mannen.



Dat is veel gelijkwaardiger. Iemand die ook oprecht van jou houdt zal je veel meer voldoening geven. Dan ben je die tweederangs schuinmarcherende bekende Vlaming snel weer vergeten!
Bart Veldkamp?
Alle reacties Link kopieren
Danku madeliefje
quote:Rasa* schreef op 06 november 2014 @ 20:17:

Bart Veldkamp?
quote:Rasa* schreef op 06 november 2014 @ 20:17:

Bart Veldkamp?
Alle reacties Link kopieren
Oh................Bart Swings!
TO heeft er geen drol aan, maar ik zit hier echt te schudden op de bank van het lachen om de reacties😂
Alle reacties Link kopieren
quote:livingforever schreef op 06 november 2014 @ 20:08:

En bedoel dus bekende vlaming... Of laten we zeggen tweederangs.

Je vraagt advies. Maar snapt natuurlijk ook wel dat een getrouwde man met twee kinderen geen partij voor je is.



Natuurlijk hapt hij toe als een leuke vrouw zich aanbiedt. Maar alleen voor een paar hete nachten. En als zijn vrouw er achter komt ? ? ? ?

Ach, dan weten we ook gelijk waarom er zoveel huwelijken van bekende nederlanders en belgen op de klippen lopen. Ze kunnen geen weerstand bieden aan de worst die voor hun neus gehouden wordt. En een bekende persoonlijkheid heeft in de regel geen gebrek aan belangstelling.



Een relatie met hem proberen te krijgen loopt in de meeste gevallen op een groot debakel uit.
Alle reacties Link kopieren
Waarom vermelden dat je een goeduitziende vrouw bent.

Wat heeft dat er mee te maken?
Alle reacties Link kopieren
Het draait totaal nt om de sex... ik vraag ook nt dat hij zn vrouw moet verlaten... Vr mij is gewoon contact blijve houde ok...
quote:himalaya schreef op 06 november 2014 @ 20:04:

Graag eerst een naam voordat ik gericht advies kan geven.

Ik bedoel, voor Peter-Jan Rens geldt een ander advies dan Humberto Tan. Bijvoorbeeld.
Ik snap niet waarom je er nou zo nodig bij moet halen dat die vreemgangert beroemd/bekend is. Daarmee laad je toch op zijn minst het vermoeden op je dat het je te doen is om de aandacht. In ieder geval: ik zou hem dumpen. Beroemd of niet beroemd, het wordt toch niks.
quote:livingforever schreef op 06 november 2014 @ 20:22:

Het draait totaal nt om de sex... ik vraag ook nt dat hij zn vrouw moet verlaten... Vr mij is gewoon contact blijve houde ok...Er is iets met je toetsenbord.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel dat ik best wel veel aandacht ktijg van mannen maar ze mij geen reet interesseren
Alle reacties Link kopieren
Zit er stroop onder je klinkers?
Alle reacties Link kopieren
Lambiek?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
quote:livingforever schreef op 06 november 2014 @ 20:22:

Het draait totaal nt om de sex... ik vraag ook nt dat hij zn vrouw moet verlaten... Vr mij is gewoon contact blijve houde ok...Je bent een schande voor alle Vlamen; die zijn altijd zo keurig met taal, en jij, jij helpt dat beeld om zeep.
Quick?

Flupke?
Alle reacties Link kopieren
quote:livingforever schreef op 06 november 2014 @ 20:23:

Ik bedoel dat ik best wel veel aandacht ktijg van mannen maar ze mij geen reet interesserenEn?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven