ahh ik weet het niet meer ..

01-09-2014 11:41 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik plaats hier een bericht omdat ik eigelijk niet meer weet hoe het nog verder moet. Ik zoek me gek op forums, gelijkaardige verhalen maar niks is hetzelfde.

Ik zit nu 2.5j in een relate, als je het zo kan noemen. Hij heeft een zoon, ik heb 2 kinderen uit onze vorige relatie beide. Mijn kindjes wonen bij me, zijn zoon gaat hij al jaren niet meer om. Wou het kind niet, en dan neemt hij ook de zorg niet op zich. Soms begrijp ik hem en dan kan ik wel zijn keel toenijpen dat hij zen zoon zomaar achter zich kan laten. Maar dat is men probleem niet, het zit zo : Ik woon alleen, hij heeft een eigendom. Huis staat gemeubeld, is een nieuw huis. maar niemand woont erin, ook hij niet. hij woont bij mij..Maar niet officieel. Dat wil hij niet, hij eet bij me wassen kortom alles. Ik betaal elke maand aales ook. Ik heb niks tekort, ver van, heb men eigen zaak. 2 huizen enz.. Maar ik wil meer, ik wil verder. Hij weigert altijd, als ik erover begin krijg ik onmiddelijk het deksel op men neus want hij voelt zich goed zoals het nu gaat en meer hoeft er niet over gezegd worden, dan zoek ik maar een ander zegt hij. Mijn kinderen mogen niet in zen huis binnen, want ze zouden het vuil maken!



Verder.. op 2.5j heeft hij me al ontelbaar keren bedrogen en belogen, paar weken terug nog ontdekte ik dat hij al maanden met mijn poetsvrouw ( iemand die men ma kan zijn, en die ik 100% vertrouwde) aan het smsen was. Twas niks speciaal krijg ik als antoord! Geloof ik niet, telkens doet hij dit, met zen ex afspreken achter menn gat, op tmf chat vrouwen vinden om mee naar bed te kunnen enz..Nu beloofd hij dat hij zal veranderen, dat hij me ni kwijt wil, soms huilt hij omdat hij me geen pijn wil doen enz..



En laatste punt: financieel, hij leeft op men kap, helemaal! En ik laat dit gebeuren, hij koopt auto's, die ik betaal want hij kan het niet. Ik koop zen kledij, zen eten, gewoon alles! tot zen slips toe! Meneer wil een oldtimer, hup.. ik koop het, hij wil een garage ervoor, hup ik moet zen borg betalen enz...



Ik kan niet meer..ben op ! hij heeft me wat gekraakt de laatste jaren, en toch..ik hou zielsveel van hem, en ik weet dat ik heel veel ga huilen als ik hem kwijt ben. Kortom, ik weet het niet meer :(
Zo, jij laat lekker over je heen lopen.
Men, zen, twas.



Ik geloof er geen reet van.
Niemand is zo dom.

Toch?
Alle reacties Link kopieren
Als ik mag vragen: Wat moet je in vredesnaam met zo'n man? Hoe kun je in vredesnaam van iemand houden die zo egoïstisch is en jou zo als vuil behandelt???
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 01 september 2014 @ 11:46:

Men, zen, twas.



Ik geloof er geen reet van.wat bedoel je hiermee?
Waar ben je mee bezig? Waarom doe je dit?
Alle reacties Link kopieren
Zen kleding? Zen eten? is dat iets Boeddistisch of zo, alles van Zen..
Gefeliciteerd met je parasiet, die jij zelf zo hebt opgevoed!



Je kan 2 dingen doen:

1. Hem eruit schoppen en jezelf gelukkig maken

2. Bij hem blijven en hem gelukkig maken.



Succes!
quote:Suze02 schreef op 01 september 2014 @ 11:47:

Niemand is zo dom.

Toch?Ik hoop van niet nee.
Alle reacties Link kopieren
Omg zeg me dat dit niet waar is
Alle reacties Link kopieren
" Ik zoek me gek op forums, gelijkaardige verhalen maar niks is hetzelfde."



Scroll hier even door de relatiepijler heen en écht precies dezelfde verhalen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:cuba2012 schreef op 01 september 2014 @ 11:48:

Zen kleding? Zen eten? is dat iets Boeddistisch of zo, alles van Zen.. West vlaams.. sorry zu
Alle reacties Link kopieren
Waarom laat jij dit alles gebeuren????????

Stop daar nu mee!
Alle reacties Link kopieren
Dit is zo treurig dat het bijna grappig is... Goed voorbeeld voor je kinderen ook... Ben je bang alleen achter te blijven? Zijn ook mannen die het vast een stuk beter met je voor hebben... Misschien daar eens wat meer energie in steken dan in zo'n kansloos figuur. Natuurlijk is het lastig een einde aan een relatie te maken... Liefdesverdriet etc... Maar alles beter dan dit. Toch?
Alle reacties Link kopieren
Zijn karakter kun je aflezen aan het soort vader wat hij is. Dat maakte jou niet uit. Hij gebruikt anderen en nu jou.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
2 eigen bedrijven maar geen normaal berichtje kunnen schrijven...

tuurlijk.

En wat denk je zelf verder? Of je gooit hem eruit of je leeft lekker zo verder.
Waarom hou je van hem?
Ok deze is makkelijk te beantwoorden: RFR oftewel: dumpen!



Echt wat is de meerwaarde van deze "relatie" to? Wat is leuk aan deze meneer?
Alle reacties Link kopieren
Heb ik gezegd 2 bedrijven? Nee, ik heb gezegd. Een zaak, en 2 huizen.



Ik kom hier niet om verwijten naar men hoofd te krijgen hoor!



Ik dacht wat advies te krijgen, op relatie vlak bak ik er niks van. Maar op zakelijk vlak gaat alles me goed af.

Toch bedankt om me hier even op na te wijzen.
Het enige relatie advies hier is: dumpen die gast.
Alle reacties Link kopieren
TMF chat? Bestaat dat nog?!!
Silence is golden. Duct tape is silver.
Advies:



Jouw droomprins is iemand die met jan en alleman vreemdgaat, je kinderen minacht en jouzelf als voetveeg behandelt? Je droomprins is een nietsnut die op jouw zak teert?



Als dit je droomprins is, dan heb je hem gevonden! Als dit niet je droomprins is, dump hem dan en ga op zoek naar je echte droomprins.
Westvlaams

Jij hebt een eigen bedrijf? Ik mag hopen dat je er een perfect typende secretaresse bij hebt.



Ga eens voor de spiegel staan, draai je om. Staat er "deurmat" op je rug?



Ja, dat dacht ik al.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 01 september 2014 @ 12:09:

Westvlaams

Jij hebt een eigen bedrijf? Ik mag hopen dat je er een perfect typende secretaresse bij hebt.



Ga eens voor de spiegel staan, draai je om. Staat er "deurmat" op je rug?



Ja, dat dacht ik al.Ahh.. Grappig jullie. Heel aangenaam forum moet ik zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven