ahh ik weet het niet meer ..

01-09-2014 11:41 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik plaats hier een bericht omdat ik eigelijk niet meer weet hoe het nog verder moet. Ik zoek me gek op forums, gelijkaardige verhalen maar niks is hetzelfde.

Ik zit nu 2.5j in een relate, als je het zo kan noemen. Hij heeft een zoon, ik heb 2 kinderen uit onze vorige relatie beide. Mijn kindjes wonen bij me, zijn zoon gaat hij al jaren niet meer om. Wou het kind niet, en dan neemt hij ook de zorg niet op zich. Soms begrijp ik hem en dan kan ik wel zijn keel toenijpen dat hij zen zoon zomaar achter zich kan laten. Maar dat is men probleem niet, het zit zo : Ik woon alleen, hij heeft een eigendom. Huis staat gemeubeld, is een nieuw huis. maar niemand woont erin, ook hij niet. hij woont bij mij..Maar niet officieel. Dat wil hij niet, hij eet bij me wassen kortom alles. Ik betaal elke maand aales ook. Ik heb niks tekort, ver van, heb men eigen zaak. 2 huizen enz.. Maar ik wil meer, ik wil verder. Hij weigert altijd, als ik erover begin krijg ik onmiddelijk het deksel op men neus want hij voelt zich goed zoals het nu gaat en meer hoeft er niet over gezegd worden, dan zoek ik maar een ander zegt hij. Mijn kinderen mogen niet in zen huis binnen, want ze zouden het vuil maken!



Verder.. op 2.5j heeft hij me al ontelbaar keren bedrogen en belogen, paar weken terug nog ontdekte ik dat hij al maanden met mijn poetsvrouw ( iemand die men ma kan zijn, en die ik 100% vertrouwde) aan het smsen was. Twas niks speciaal krijg ik als antoord! Geloof ik niet, telkens doet hij dit, met zen ex afspreken achter menn gat, op tmf chat vrouwen vinden om mee naar bed te kunnen enz..Nu beloofd hij dat hij zal veranderen, dat hij me ni kwijt wil, soms huilt hij omdat hij me geen pijn wil doen enz..



En laatste punt: financieel, hij leeft op men kap, helemaal! En ik laat dit gebeuren, hij koopt auto's, die ik betaal want hij kan het niet. Ik koop zen kledij, zen eten, gewoon alles! tot zen slips toe! Meneer wil een oldtimer, hup.. ik koop het, hij wil een garage ervoor, hup ik moet zen borg betalen enz...



Ik kan niet meer..ben op ! hij heeft me wat gekraakt de laatste jaren, en toch..ik hou zielsveel van hem, en ik weet dat ik heel veel ga huilen als ik hem kwijt ben. Kortom, ik weet het niet meer :(
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg... wat onaardig allemaal. Maar wat je er aan details uit filtert (in je levensverhaal) zegt wel iets over hoe je er ook zelf tegenaan kijkt. Dit is niet normaal. Je zou ermee moeten stoppen maar kennelijk is de angst om alleen te zijn zo groot, dat je dit allemaal pikt.

Je staat ervan te kijken hoe ver sommige mensen gaan om maar niet alleen te hoeven zijn. Je bent niet afhankelijk van hem, waarom neem je de stap niet? Waar ligt de grens? En ik veroordeel het niet hoor, want ik ben mezelf ook verloren in een slechte relatie Maar ik ben er op een gegeven moment uitgestapt en terugkijkend snap ik niet dat ik dat niet veel eerder heb gedaan.



Wees sterk, richt je op je kinderen, je bedrijf... en sta open voor goede dingen. Zolang je bij deze man blijft, zul je niet gelukkig kunnen zijn met jezelf en je kinderen. En kom je ook geen fijne liefdevolle partner tegen.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil zijn eigen kind niet, maar wel de jouwe?

Voor hoelang?
Alle reacties Link kopieren
Nee, als ik die man was zou ik ook niet anders willen Hij doet wat hij wil jij zorgt voor zijn eten en was en de rest van wat hij te pakken kan krijgen.

Kind gemaakt in vorige relatie waar hij niet naar omkijkt, want hij wilde het eigenlijk niet.

Als je over een tijd ook een kind van hem hebt, verbaas je dan niet als hij dat eigenlijk ook niet wil .

Maar er zullen altijd wel vrouwen blijven die denken dat ze:

Persé een man moeten hebben, en dat het deze man moet zijn.

denken dat ze verliefd zijn, en dat de man even verliefd is op haar

over zich heen moeten laten lopen, omdat ze nergens anders voor deugen

en dat de man vast wel een jeugdtrauma heeft omdat hij leeft zoals hij leeft, en dat ze dat trauma wel even helpen wegwerken.

En is het geen trauma dan is hij wel narcist of adhd, en dan willen ze ook wel hulpverlener zijn.

Och ja, als je dat echt wil, vooral doen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Westvlaamse (niet van origine) maar men en zen westvlaams? Dacht het niet... Schrijf dan m'n en z'n ... Sommigen typen in dat dialect maar men en zen toch niet? In het westvlaams is het 'min boek' bv. Maar goed. Je komt op een Nederlands forum, schrijf dan correct.



Verder, je snapt toch zelf wel dat dit fout is. Waarom laat je je als een deurmat behandelen?

Je betaalt alls voor die nietsnut. Niet normaal. Goed voorbeeld voor je kinderen...
Alle reacties Link kopieren
Pfff shit zeg. Ik ben een persoon die best met veel kan lachen, maar sommige spelmopjes en de commentaar hier vind ik gewoon kinderachtig...



On topic... Wooow, je laat echt veel te hard over je lopen. Je gaat hem niet kunnen veranderen en het is echt een zielige vent. Waarom blijf je bij hem? Om niet alleen te kunnen zijn? Ik denk niet dat je zoveel zal verliezen als je het gedaan maakt... Integendeel, geen liegen en bedriegen meer, meer extra geld voor jezelf, de helft minder was en plas...



En o, ik hoop dat je jouw kuisvrouw toch tenminste al hebt buitengezet?
Alle reacties Link kopieren
Ik voorspel een burnout
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Wil je mijn vriendin worden?



Ik wil graag een nieuwe auto, koelkast en droger.

En echt veeleisend ben ik niet, want het hoeft geen oldtimer te zijn. Een mini cooper vind ik ook leuk.



En in return, mag je heel veel van mij houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat ik er mee moet stoppen. Enkel de stap nemen lukt me niet. Ik weet zelf niet waarom. Het gaat gewoon niet, dan val ik weer alleen. Ik heb mijn kinderen bij me, heel alleen ben ik nooit. Maar daar komt het zwarte gat opnieuw dan. En ik hou echt wel veel van hem.
Alle reacties Link kopieren
Als het je niet lukt hem te verlaten, nou, dan blijf je gewoon.

Tenslotte hou je ontzettend veel van die gast.

Of moeten wij jou daar weg komen sleuren omdat je zelf de moed niet hebt weg te gaan?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
quote:silvie899 schreef op 01 september 2014 @ 12:50:

Ik weet dat ik er mee moet stoppen. Enkel de stap nemen lukt me niet. Ik weet zelf niet waarom. Het gaat gewoon niet, dan val ik weer alleen. Ik heb mijn kinderen bij me, heel alleen ben ik nooit. Maar daar komt het zwarte gat opnieuw dan. En ik hou echt wel veel van hem.



Het gaat je dus om jezelf. JIJ kan niet alleen zijn. Jij moet een vriend in je leven hebben. Maakt niet uit wie of wat, maakt niet uit wat hij doet of niet doet, wat hij je aandoet. Omdat jij niet alleen kan blijven, mag hij in jou leven blijven en doen wat hij wil.



Hij zit daarmee in een luxe positie en zal geen enkele reden hebben om te veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg: 'Een geweldig lot uit de loterij'

En als je zo bijdehand en slim was met je eigen zaak dan ging je dit dus absoluut nooit doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rob_uit_zeist schreef op maandag 01 september 2014 13:08 Ik zeg: <b>'Een geweldig lot uit de loterij'</b>

En als je zo bijdehand en slim was met je eigen zaak dan ging je dit dus absoluut nooit doen. Wat heeft dit met mijn zaak te maken? Niks! Dus aub hé zeg mensen.
Alle reacties Link kopieren
volgens mij is de algemene mening hier dat je je laat gebruiken alleen maar omdat je niet alleen wil zijn. Kom op vrouw, zorg eens wat beter voor jezelf, voor de moeder van je kinderen! Wat voor voorbeeld geef je je kinderen hiermee!

Gooi die klaploper de deur uit, hij kost je alleen maar veel geld en je eigenwaarde
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Galadriel schreef op 01 september 2014 @ 12:28:

Hij wil zijn eigen kind niet, maar wel de jouwe?

Voor hoelang?Zolang als zij alles voor hem betaalt.
Alle reacties Link kopieren
Dit is geen liefde Silvie, dit is afhankelijkheid, ik stel therapie voor, ga je eigenwaarde versterken
quote:Galadriel schreef op 01 september 2014 @ 12:43:

Wil je mijn vriendin worden?



Ik wil graag een nieuwe auto, koelkast en droger.

En echt veeleisend ben ik niet, want het hoeft geen oldtimer te zijn. Een mini cooper vind ik ook leuk.



En in return, mag je heel veel van mij houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:silvie899 schreef op 01 september 2014 @ 13:11:

[...]



Wat heeft dit met mijn zaak te maken? Niks! Dus aub hé zeg mensen.

Nee, maar kijk er eens zakelijk naar.



En, wat zie je?
TO je doet t zelf dus heb geen medelijden.
quote:silvie899 schreef op 01 september 2014 @ 13:11:

[...]



Wat heeft dit met mijn zaak te maken? Niks! Dus aub hé zeg mensen.Mensen mogen bij jou dus producten en diensten afnemen zonder ervoor te betalen? Grof naar je zijn, dingen eisen, dwingen, je uitschelden en je als stront behandelen? En jij pikt dat omdat je het je klanten zijn? Nee toch zeker? Zulke mensen gooi je er dan toch ook uit? Waarom je levensgezel wel gedogen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb morgen een afspraak. Het was de bedoeling dat we beide samen op die afspraak gingen. Hij wilt niet mee, dus ga ik alleen.
quote:silvie899 schreef op 01 september 2014 @ 12:50:

Ik weet dat ik er mee moet stoppen. Enkel de stap nemen lukt me niet. Ik weet zelf niet waarom. Het gaat gewoon niet, dan val ik weer alleen. Ik heb mijn kinderen bij me, heel alleen ben ik nooit. Maar daar komt het zwarte gat opnieuw dan. En ik hou echt wel veel van hem.Ooh, is dit nou Ware Liefde? Over je heen laten lopen en laten gebruiken? Lekker voorbeeld geef je je kinderen mee voor later.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op maandag 01 september 2014 13:24 TO je doet t zelf dus heb geen medelijden.Ik vraag dit ook niet..
quote:silvie899 schreef op 01 september 2014 @ 13:25:

Ik heb morgen een afspraak. Het was de bedoeling dat we beide samen op die afspraak gingen. Hij wilt niet mee, dus ga ik alleen.Natuurlijk gaat hij niet mee. Alles wat hij nu heeft wil hij niet veranderen. Hij leeft gratis en mag doen wat hij wil. Waarom zou HIJ dat willen veranderen? Omdat jij dat vraagt? Nee, dit is veel te makkelijk voor hem, dit gaat hij niet opgeven.
Alle reacties Link kopieren
quote:silvie899 schreef op 01 september 2014 @ 12:24:

[...]





Ahh.. Grappig jullie. Heel aangenaam forum moet ik zeggen.





Ik zal de eerste zijn die ageert tegen het geregeld zeer lage vriendelijkheidsgehalte op dit forum, maar over het algemeen geldt wel:



Schrijf toch in leesbaar Nederlands! In Vlaanderen is de schrijftaal toch ook niet zoals in jouw OP? Ik kan me wel voorstellen dat dat irritatie wekt en moet toegeven dat ik dat ook meteen dacht van die secretaresse... Dat stukje van jou is echt nauwelijks te lezen.



Verder lijkt het mij duidelijk: verkoop die kerel een enorme trap onder zijn achterste, ookal lijkt dat moeilijk.. Maar hoe langer je hierin blijft hangen, hoe langer het slecht voor je is.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
Heul goed!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven