Allochtoonse schoonzoon of dochter

05-10-2015 18:52 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=X2aLoDaGB8I



Wat vinden jullie? En hebben jullie een voorkeur voor allochtoon? Liever een Marokkaan dan een Antilliaan, bijvoorbeeld?
Alle reacties Link kopieren
Een schoonzoon/dochter uit allochtonië?

Nou, dat lijkt mij enig!

Moet ik nog wel eerst even een zoon/dochter opkweken, anders word het natuurlijk niks
Wat zou je zelf liever hebben TO?
Alle reacties Link kopieren
Liever 'n Aussie
Shoot first, ask questions later!
Allochtoons?
Alle reacties Link kopieren
Zolang ze maar kunnen koken. Ik hou van allochtoons eten.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Mijn voorkeur gaat uit naar een miljonair en die mag best uit Allochtonië komen..
Alle reacties Link kopieren
Wat een debiele vraag. Als het maar leuke gozer / vrouw is, die je kind gelukkig maakt, lijkt me?



Maar goed, ik heb makkelijk praten, want mijn ouders hebben niet 1 Nederlandse schoonzoon of schoondochter. Alles "van over de grens". Net als mijn moeder trouwens, die mijn vader ook in het buitenland opduikelde.



Krijg je niks van, behalve hele leuke gesprekken aan tafel in een grote diversiteit van accenten. (en met de juiste cultuur ook nog eens verdomd lekker eten)
quote:milna schreef op 05 oktober 2015 @ 18:56:

Allochtoons?Ja, weet je toch wel, een inwoner van allochtonistan
Alle reacties Link kopieren
Wat is een allochtoonse schoonzoon of -dochter?
Alle reacties Link kopieren
Gezien je gebruik van de Nederlandse taal mag ik aannemen dat TO zelf ook een allochtoon is ?
Niet geschoten is altijd mis
Het zou me echt niets uitmaken waar mijn aanstaande schoonzoon of -dochter vandaan komt. Mijn kind is degene die er naast moet liggen en dat maakt dat voor mij alleen telt hoe mijn kind zich er onder voelt. Kind gelukkig? Ma gelukkig.
Ja hoor geen probleem, een schoonzoon uit Allochtonenland. Met zo'n typisch allochtoons uiterlijk. En ik vind de allochtoonse taal ook zo prachtig
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen zijn al getrouwd, dus hier niet (meer) aan de orde.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:redbuIIetje schreef op 05 oktober 2015 @ 18:56:

Liever 'n Aussie Die vind je hier alleen zo weinig
Bij mij ligt het heel erg aan de temperament wat schoonkind mee brengt ongeacht welk land.
Alle reacties Link kopieren
Voorbeelden van allochtoon:



Antilliaan, Surinamer, Marokkaan, Turk. Dat zijn de vier grootste groepen. Er zijn meer natuurlijk.



Zelf ben ik ook allochtoon trouwens. Ik ga niet vertellen welke, want dat beinvloed waarschijnlijk de antwoorden van users hier. Ik heb wel relaties gehad met Nederlandse meisjes, eentje waar ik heel veel van hou, maar ik denk dat mijn allochtoonse afkomst een reden is geweest waardoor het niet werkte. Maar dat kan ik niet bevestigen.
quote:Honeymoonquiz schreef op 05 oktober 2015 @ 19:03:

Ja hoor geen probleem, een schoonzoon uit Allochtonenland. Met zo'n typisch allochtoons uiterlijk. En ik vind de allochtoonse taal ook zo prachtig
Maakt mij niet uit. Als mijn kind maar gelukkig wordt/is.
-
anoniem_227901 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 23:43
0.00% gewijzigd
Anders ga je ff wat verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikkanffniksverzinnen schreef op 05 oktober 2015 @ 19:11:

Voorbeelden van allochtoon:



Antilliaan, Surinamer, Marokkaan, Turk. Dat zijn de vier grootste groepen. Er zijn meer natuurlijk.



Zelf ben ik ook allochtoon trouwens. Ik ga niet vertellen welke, want dat beinvloed waarschijnlijk de antwoorden van users hier. Ik heb wel relaties gehad met Nederlandse meisjes, eentje waar ik heel veel van hou, maar ik denk dat mijn allochtoonse afkomst een reden is geweest waardoor het niet werkte. Maar dat kan ik niet bevestigen.Uhm dat zijn lang niet de vier grootste groepen allochtonen. Dat zouden eerder China, India, Amerika en Indonesië zijn. Daar wonen namelijk de meeste mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lostit schreef op 05 oktober 2015 @ 19:19:

[...]





Uhm dat zijn lang niet de vier grootste groepen allochtonen. Dat zouden eerder China, India, Amerika en Indonesië zijn. Daar wonen namelijk de meeste mensen.Maar welke zijn de grootste groepen in Nederland?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf een allochtoonse. (ik heb trouwens een hekel aan het woord allochtoon)
quote:paleviolet schreef op 05 oktober 2015 @ 18:55:

Een schoonzoon/dochter uit allochtonië?

Nou, dat lijkt mij enig!

Moet ik nog wel eerst even een zoon/dochter opkweken, anders word het natuurlijk niks Geen half-allochtoonse zoon of dochter dan, hè? Liever niet zwanger worden van een Allochtoonse. Want dan wordt het straks wel echt een beetje too much ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven