als single 2012 in!!

01-01-2012 18:39 352 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren als single 2012 in gegaan!

Na een hele moeilijke periode probeer ik nu mijn leven weer op te pakken en leuk te maken.

Helaas ben ik er nog niet helemaal!



Het lijkt mij leuk om hier gezellig te kletsten met andere singles over van alles en nogwat!
Alle reacties Link kopieren
Hoi



@maaike82

Je zult het niet gemakkelijk hebben!!!! Neem de tijd om de situatie te verwerken ....Sterkte meid.

Ik ben een dik half jaar singel en ook nog niet toe aan een relatie. Eerst tijd en rust voor mijzelf .....
Alle reacties Link kopieren
Singel= single
Alle reacties Link kopieren
Hier nog één. Een maand geleden gebroken met ex. Ik ben er net als jij ook nog niet helemaal, maar het gaat steeds beter :-).



Jij komt er ook wel! Sterkte meid!
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een happy single, je leven oppaken is mischien moeilijk maar het komt goed. Heb je een leuke jaarwisseling gehad?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu ook sinds 6 maanden alleen. Het gaat gelukkig allemaal een stuk beter maar het is wel lastig.



Helaas geen singles in mijn omgeving.

Is wel erg jammer!

Heb jij nog veel single vrienden?
Alle reacties Link kopieren
@maaike82: heb je bijvoorbeeld wel een leuke hobby of iets wat je leuk vind om te doen? Afleiding? En iemand waarmee je kan praten over je verdriet? Ik heb ook nog weinig single vriendinnen en vind dat soms ook lastig. Maar ben toch wel van plan om er lekker op uit te gaan. Nieuwe mensen ontmoeten.
Alle reacties Link kopieren
Hey ladies, hier nog een vrijgezel, sinds anderhalf jaar. Ook verhuisd sinds toen dus helemaal opnieuw begonnen. Begin nu pas te wennen moet ik zeggen....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een redelijke jaarwisseling gehad.

Ben naar de kroeg geweest en om 12 uur even een traantje gelaten.

Was wel jammer dat het vriendinnetje waar ik mee weg was om kwart voor twee naar haar nieuwe liefde toe wilde.



Hoe was jullie jaarwisseling?
Alle reacties Link kopieren
quote:inspirea schreef op 01 januari 2012 @ 19:36:

Hey ladies, hier nog een vrijgezel, sinds anderhalf jaar. Ook verhuisd sinds toen dus helemaal opnieuw begonnen. Begin nu pas te wennen moet ik zeggen....



Gelukkig kan ik in het (mijn) huis blijven wonen en is hij vertrokken!

Moet eerlijk toegeven dat het ook wel heel moeilijk is om tussen alle herinneringen te moeten blijven leven!



Ik hoop dat ook jij straks alles weer een beetje op de rit krijgt. Wat ben je allemaal gaan ondernemen sinds je weer alleen bent?
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat het al straks 7 maanden geleden is dat ik ben vertrokken zit ik toch nog midden in de verwerking. Hierdoor neem ik veel tijd voor mijzelf en heb ik ook veel behoefte aan rust. Maar ik vind het toch heel leuk wanneer vrienden komen... Alleen uitgaan naar welke gelegenheid dan ook vind ik nog moeilijk! Maar ik vind het heerlijk momenteel om single te zijn..... De rust na 3 vreselijk gespannen jaren ....en ik voel me wonder boven wonder niet eenzaam samen met mijn katten, mijn baan en mijn vrienden die er voor mij zijn! Ook al zit ik graag alleen thuis momenteel!
Alle reacties Link kopieren
He Maaike, goed dat je je huis hebt gehouden, ik was er uit gezet door hem. Achteraf toch wel blij met een nieuwe start, maar het is niet altijd makkelijk.



Ik doe meer met de hond sinds toen en heb het eigenlijk drukker dan ooit. Wordt veel uitgenodigd voor van alles en nog wat.



Al heb ik nu wel het gevoel dat ik in mijn nieuwe omgeving iets meer moet gaan ondernemen. Heb hier eigenlijk nog geen vrienden gemaakt en woon er nu een jaar.



Ik zie het nog niet zo zitten om alleen te gaan stappen of zo, dus moet even gaan bedenken of ik een sport of zo zal gaan doen.



De jaarwisseling bij mijn zus en haar gezin + mijn ouders doorgebracht.

Ik heb het meeste verdriet om hem wel gehad, dus daar gelukkig geen last meer van. Wel even een enzaam momentje gehad ondanks het gezelschap.
Alle reacties Link kopieren
@laurentien wat heerlijk dat je zoveel steun aan je vrienden hebt.

En goed te lezen dat je alles zo op orde hebt.
Alle reacties Link kopieren
hier ook een 'happy' single!



de wond is nog vers anderhalve week vandaag.

Maar wat een opluchting! Geen verplichtingen met hem! Eindelijk doen wat ik wil.



nu alleen nog de inboedel verdelen!
Alle reacties Link kopieren
Dat is nog kort...ik wou dat ik er zo over dacht. Lukt nog niet helemaal!



Mijn gedachten dwalen nog te vaak af naar hem. Ik weet dat het tijd nodig heeft, maar hebben\hadden jullie dat ook? Steeds maar weer met je gedachten bij hem? Ik word er soms wel een beetje moe van.
Alle reacties Link kopieren
@miran29 Heel normaal. Het zou ook wel vreemd zijn als het niet zo was. Nu had ik alle recht om woedend te zijn op hem, maakte het misschien makkelijker.

Zelfs nu denk ik dagelijks nog aan hem en ik gun het hem gewoon niet, ik verdien beter!

Het wordt wel steeds minder pijnlijk aan hem te denken, dus dat zal wel slijten.

Heb je een lange relatie achter de rug?
Alle reacties Link kopieren
@kiekeboee11 klinkt alsof je het goed zat was al een tijdje. Gaat het zonder veel ruzie denk je, spullen verdelen?
Alle reacties Link kopieren
@inspirea: het is inderdaad normaal. Maar word er soms zo moe van. Ik wou soms dat ik mijn gedachten kon uitschakelen. Maar ja. Geloof ook wel dat het steeds minder wordt. Tijd heelt immers alle wonden toch...

Ik heb ook alle recht hoor om woest op hem te zijn en ik ben dat ook echt wel, maar toch, op de één of andere manier kan ik hem nog niet los laten. En dat is hij helemaal niet waard!



Ik heb een relatie gehad van vijf jaar en jij? Heeft het voor jou geholpen om te verhuizen naar een andere stad? En heb je dat bewust gedaan om opnieuw te beginnen?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook single, paar dagen voor kerst.



Waren zware dagen geweest, om 12 uur ook een traan gelaten..



Maar ergens voel ik me wel beter, de relatie was niet goed voor mij.. Zal ook wel een tijdje duren voordat ik me weer een beetje ok ga voelen..
Alle reacties Link kopieren
@miran29 Ik herken dat gevoel ja. Af en toe wordt ik boos op mezelf dat ik nog aan hem denk, en tijd schite niet op op zo'n moment....



Ik had een relatie van 12 jaar. Was net een paar maanden gtrouwd toen kwam ik erachter waar ik eigenlijk mee getrouwd was.

Verhuizen heb ik vooral gedaan om dichter bij mijn ouders te wonen, hielp wel omdat je geen herinneringen hebt.

Tegelijk voel ik me soms wel dubbel eenzaam met niemand in de buurt om even naar toe te gaan.

Het was wel echt een nieuw begin, ook een andere functie, dus heel grondig opnieuw beginnen zeg maar.



ben er wel veel sterker van geworden.
Alle reacties Link kopieren
@pataya: vervelend zo voor kerst. Wel goed dat je toegeeft dat deze relatie niet goed voor je was.

Heb je wel een leuke jaarwisseling gehad verder?



Sterkte
Alle reacties Link kopieren
@inspirea: dat heb ik ook, dat ik dan boos word op mezelf. Dan wil ik mezelf het liefst een schop onder m'n reet geven. Maar ja, moet het verdriet gewoon af en toe maar toelaten. Het is nog kort geleden.



Jeetje, pas getrouwd. Wat verschrikkelijk! Dat moet heel moeilijk geweest zijn zeg!

Dat lijkt me inderdaad ook wel prettig om geen herinneringen meer te hebben.

Echt helemaal opnieuw begonnen. Knap van je.



Fijn voor je dat je er wel sterker door bent geworden!
Alle reacties Link kopieren
quote:miran29 schreef op 01 januari 2012 @ 20:54:

@pataya: vervelend zo voor kerst. Wel goed dat je toegeeft dat deze relatie niet goed voor je was.

Heb je wel een leuke jaarwisseling gehad verder?



Sterkte



Hmm, leuk kan ik het niet noemen. Ben er doorheen gekomen

Alleen sochtends wakker worden, en allemaal boze smsjes van mijn nu ex, dat ik hem geen nieuwjaarssms had gestuurd! Was een schijtwijf en al..

Naja, Happy New Year zou ik zeggen.. Pff..
Alle reacties Link kopieren
@pataya
Alle reacties Link kopieren
quote:pataya schreef op 01 januari 2012 @ 21:01:

[...]





Hmm, leuk kan ik het niet noemen. Ben er doorheen gekomen

Alleen sochtends wakker worden, en allemaal boze smsjes van mijn nu ex, dat ik hem geen nieuwjaarssms had gestuurd! Was een schijtwijf en al..

Naja, Happy New Year zou ik zeggen.. Pff..Geen leuke manier om zo wakker te worden! Je word er dan weer zo mee geconfronteerd! Mijn ex deed dat in het begin ook. Hij bleef maar smsen! Negeerstand heeft geholpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven