als single 2012 in!!

01-01-2012 18:39 352 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren als single 2012 in gegaan!

Na een hele moeilijke periode probeer ik nu mijn leven weer op te pakken en leuk te maken.

Helaas ben ik er nog niet helemaal!



Het lijkt mij leuk om hier gezellig te kletsten met andere singles over van alles en nogwat!
Alle reacties Link kopieren
@Koekie inderdaad! En deze week al twee keer uit eten geweest, dus voor de lijn ook goed.....alleen geen chips enzo eten dan.



@Cookie Spannend! Zal voor je duimen maandag. Nu nog niet zenuwachtig worden he, eerst lekker van je weekend genieten!
Alle reacties Link kopieren
Tjonge jonge heb ik jullie gisteren verteld dat ik in x ga wonen krijg ik vandaag te horen dat de mensen van de woningbouw hier me ook willen helpen naar een huisje hier. Heb maandag een afspraak.



Moet nu even goed nadenken wat te doen.

En alle voors en tegens tegen elkaar afwegen. Ben in elk geval wel wat rustiger nu ik weet dat ik in elk geval ergens terecht kan.



Heb er toch zeker wel een paar jaar over gedaan om bij ex weg te gaan, koos altijd voor de veiligheid terwijl hij eigenlijk niet veilig was. In mijn hoofd is het soms een warboel komen een boel emoties los. Heb soms medelijden met mezelf dat ik dit mezelf allemaal heb aangedaan, maar daar kom ik niet verder mee, en blijf erdan in hangen komt natuurlijk ook door de bijl die op mijn hoofd hangt. Al het gedoe om het huis en verplicht verhuizen is me niet te goede gekomen. Gezeik van ex ook niet echt hoor.



Zag dat iemand schreef over boderline zou best kunnen maar boeit me niet echt heb echt genoeg ellende en gezeur met die man gehad dingen die ik gewoon niet snapte in zijn doen en laten grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Wat me nu naar boven komt is dat ik hem ooit eens heb gevraagd of hij niet een keertje de was wilde doen want zijn onderbroeken en sokken werden toch ook door mij gewassen?

Hij ging kijken wat hij kon doen zijn hij en wat deed hij hij kocht gewoon nieuwe sokken en onderbroeken . Nou ja het maakt ook niets meer uit. Kan wel een boek schrijven maar ja wil zal dat willen lezen.





Heb morgen trouwens wel een date ben benieuwd heb geen verwachtingen hoor maar ga voor een leuke en gezellige avond



weltrusten allemaal
quote:dingie schreef op 27 januari 2012 @ 10:01:

. Dat is ook een beetje de reden dat ik hier niet zoveel meer kom, omdat ik me zoveel beter voel en niet de hele tijd herinneringen aan ex op wil halen. Ben hier dus wat minder, maar dat betekent niet dat ik niet met jullie mee leef en lees.



Oh joh, maar het topic is niet alleen om over exen te huilen! Ik heb het tenminste altijd zo opgevat dat het juist gaat over de toekomst, 2011 loslaten, schouders eronder en een fris nieuw leven opbouwen, alleen.



Dat er af en toe nog een snik om de ex is, dat hoort er natuurlijk ook bij, en voor de een zit dat dieper en was het dramatischer dan voor de ander, maar ik gok zo dat de meesten van ons over 6 maanden het vooral nog zullen hebben over wat we allemaal voor onszelf aan het bereiken zijn in 2012! Ik ben daar in ieder geval wel benieuwd naar, hoe we er dan bij zitten.



Maar je moet natuurlijk helemaal zelf weten of je mee wil posten! Anders haak je later gewoon weer aan.
quote:hupsakee2012 schreef op 27 januari 2012 @ 23:32:



Heb morgen trouwens wel een date ben benieuwd heb geen verwachtingen hoor maar ga voor een leuke en gezellige avond



weltrusten allemaalHa, ook al. De lente zit in de lucht geloof ik. Fijn Hupsakee, ook dat je een huisje kan krijgen. Je klinkt positief. Maar wilde je daar wel blijven wonen? Je zei eerder dat je vrienden en familie elders wonen?
Alle reacties Link kopieren
Bloemetje: Ik had ook gezegd dat ik me nu in 2 strijd voel 100 km verderop gaan wonen is best wel een grote beslissing heb hier mijn werk en kinderen hun school.

Zitten haken en ogen aan beide beslissingen wil het hier voor mezelf maar ook voor de kinderen goed doen.



Heb nog het hele weekend om erover na te denken en maandag dus dat gesprek.



Ga morgen eerst even lekker stappen met iemand die ik nog nooit heb gezien en proberen te genieten van mijn vrije avond
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws Hupsakee. Denk er goed over na wat je wil, maar bedenk dat het een huurhuis is. Je zit er niet voor jaren aan vast toch?



Voor vanavond alvast veel plezier!



Hier gaat mijn date niet door vanavond, heb hem verschoven naar de 11e. Komt onverwachts een vriend langs en ja, die gaat toch voor....



Wel een aardig telefoontje met mijn date. Zijn stem blijft een beetje vervelend, maar dat zal door het accent komen, kan hij ook niets aan doen.
Alle reacties Link kopieren
Pffffffff vandaag weer zo een off day. Komt omdat we de spullen moeten gaan verdelen en er dus er nu weer kontakt is, wat ik eigenlijk niet wil. Ik wil niet dat hij ziet hoe rot ik me voel ik wil niet dat hij weet dat ik het soms niet trek.

Tegelijkertijd staat er wel in zijn mail dat hij bij de dokter is geweest en een hoge bloeddruk heeft, en dat als ik hem nog nodig heeft hij vanavond niet thuis is nou ja maakt mij het uit. Laat me gewoon met rust.Snappen jullie me of ben ik gewoon een raar mens.



Dochter hier ( 14) is zeer verdrietig omdat we gaan verhuizen tig km verder op. Ik snap het wel maar moet door zetten anders blijf ik erin hangen. Moet het afsluiten en ergens helemaal opnieuw beginnen. Heb vanmiddag nog contact gehad met kennis waar ik bij in ga, voel me goed als ik met diegene praat voel me gesteund en als persoon gewaardeerd, heb dat heel erg nodig.



Heb me echt de laatste jaren laten onder sneeuwen pffffffffff kost kracht hoor maar ik kom boven .

Weltrusten allemaal
Alle reacties Link kopieren
Hee Hupsakee, tuurlijk is het normaal wat je allemaal voelt. Helemaal niets raars aan.



Verdrietige kinderen maken het ook niet makkelijker voor je. Kan je goed met je dochter praten erover?

Helaas heb je niet alleen je eigen verdriet, maar ook dat van je kinderen te maken.



Dat kan een voordeel zijn wat je helpt bij het blijven functioneren, maar is wel zwaar natuurlijk.



Het verdelen van spullen etc. is iets wat er helaas ook bij hoort. Als je een keer alle verplichtingen rondom het uit elkaar gaan achter de rug hebt kun je pas echt beginnen met opbouwen.



Tot die tijd vooral veel hulp zoeken bij je vrienden en familie en kom gerust hier om af en toe je hart uit te storten.



Voor nu sterkte en een dikke knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Hai Allemaal



Allereerst een digitale voor diegene die het nodig hebben. Ik merk dat ik hier ook wat minder schrijf, mij ergste frustraties over mijn ex zijn er wel uit. Maar ook super leuk om te lezen dat er een boel aan het daten zijn geslagen, echt spannend allemaal!!



Ik ben even in een redelijk blije stemming, mijn ex heeft de eerste betaling gedaan van de rest-schuld aan mij.... De sukkel belde vrijdag op wat mijn rekeningnr was. Ik denk jaahoor doe zelf even je best, trek de kast open met je bankpapieren?? Daar staat de afgelopen 5 jaar overal mijn reknr vermeld? Moet ik dit weer voor jou doen ipv dat je zelf in actie komt. Hij stond bij de bank en wilde een automatische overboeking maken. yeehaa oké nog het 10-voudige te gaan maar toch, dit heb ik vast binnen.



Hopelijk is het niet nodig maar ik ben wel alvast zaken aan't uitzoeken mocht ik alles bij een gerechtsdeurwaarder moeten leggen omdat hij niet wil betalen. Niet teveel aan denken, even van het positieve uitgaan.



Ik merk dat ik nu wel eens een paar dagen niet aan mijn ex denk, echt heel fijn! Maar ook raar, ik hield me vast aan het gestress, had een boel te doen en te regelen. En dat is nu over dus ik heb weinig meer te doen, daardoor meer tijd om na te denken.

@bloemetje was het maar ineens 6 maanden verder dan hoef ik er niet meer "doorheen" en is het zo'n beetje opgelost
Alle reacties Link kopieren
-
cookie88 wijzigde dit bericht op 18-06-2018 12:53
Reden: oud
0.00% gewijzigd
Ik wil geen inspirerende quote, ik wil koekjes!
Alle reacties Link kopieren
cookie, applaus voor je geslaagde sollicitatie!!! Goeie hoop hebben, je bent de beste!! Wanneer hoor je meer?



En waarom zou je je schuldig voelen als je niet meer aan je ex denkt? Life goes on toch, voor jullie allebei!
@hupsakee: hoe is je date gegaan? En het gesprek met de woningbouw?

Sterkte ook met alles, helaas zit je nog wel even aan je ex vast, ook omdat jullie samen een dochter hebben. Gaan jullie al snel verhuizen of kan ze het schooljaar nog afmaken waar ze nu woont? Kan begrijpen dat het voor haar ook moeilijk en ingrijpend allemaal is. Uiteindelijk denk ik dat het met jullie allebei helemaal goed zal komen, maar zo voelt het nu natuurlijk niet.



@insprea: jammer dat jouw date niet door gegaan is. Gelukkig duurt de 11e niet heel lang meer.



@koekie: fijn dat de ergste frustraties er uit zijn! En fijn dat hij eindelijk is begonnen met betalen van de restschuld, hoef je daar hopelijk niet meer achter aan.

Vind het trouwens knap van je dat je soms een paar dagen niet aan je ex denkt, lekker rustig denk ik ook wel. Zelf denk ik dagelijks nog even aan hem, maar zonder gevoel er bij inmiddels.



@cookie: fijn dat je sollicitatie goed ging, ik duim voor je dat je door mag naar de volgende ronde!



Mijn date was erg leuk, eigenlijk gewoon een leuke avond gehad. Nu weet ik alleen niet zo goed meer wat ik verder moet/kan/wil doen. Hij is leuk, maar ik ben (nog?) niet verliefd oid, maar hij houdt me wel bezig. Eigenlijk zou ik nog wel eens met ‘m af willen spreken, maar tegelijkertijd heb ik nog niet zo’n behoefte aan een serieuze relatie. We hebben ook niks afgesproken verder. Zie wel hoe het loopt dus, verder kan ik toch weinig doen.
Alle reacties Link kopieren
Nou meiden heb afgelopen maandag een gesprek gehad met de woningbouw, nou die mevrouw kon me ook niet een tijdelijke oplossing geven wel een woning over 3 maanden. Ik denk echt bij mezelf F*uck the world hoor, wat nou als ik niet bij die kennis in kon had ik mooi volgende week op straat gestaan. Lekker hoor met dit weer. Het heeft me weer even een stukje terug geworpen.



Ex biedt ineens zijn hulp aan alle kanten omdat hij nu ook inziet dat het kort dag wordt en zich toch ook ernstig zorgen maakt. Nou lekker dan komt ie mooi op tijd mee. Ondertussen de deurwaarder aan de deur gehad voor de huurschuld, snap er niets van want hij woont hier al 3 maanden niet meer en staat hier nog steeds ingeschreven.



Wat ik helemaal niet begrijp is dat de deurwaarder hier was terwijl ik op mijn werk zat en mijn zoon van 12 open heeft gedaan hij heeft gezegd dat hij hier niet meer woonde nou ja dat maakte niet uit als hij de brief maar aan hem gaf, je mag zulke dingen toch niet aan een minderjarig iemand afgeven? En wat doe ik nu met die brief? Naar hem sturen of terug of gewoon laten liggen?



Pff ondertussen druk met plannen voor mijn overtocht (hihi) School zoeken voor de kinderen. Dus druk met mijn toekomst. Pff zou willen dat het allemaal achter de rug is.



@ dingi Zit niet aan hem vast hoor het zijn alle drie mijn kinderen en niet van hem.



Date was leuk maar niet mijn type en ik ben er nog niet eens aan toe om een nieuwe kerel in mijn leven toe te laten. Moet eerst mijn eigen leven op orde hebben en dan ga ik wel eens rond kijken



Voor jullie allemaal veel sterkte gewenst en veel plezier op jullie dates en voor veel sneeuw gewenst vandaag hihi
Alle reacties Link kopieren
Hee hupsakee, dat is wel slecht nieuws van de woningbouw.

En zo'n deurwaarder helpt daar ook niet echt aan mee nee.



Ik zou de brief gewoon naar hem opsturen.

Ik neem aan dat je geen samenlevingscontract hebt? Dan ben je nl. ook verantwoordelijk voor zijn schulden.



Mijn ex huurde films op mijn naam om ze vervolgens niet terug te brengen. Dat soort dingen is voor je humeur niet erg bevorderend.



Mijn date voor morgen gaat niet door. Van de week drie dagen niet gemaild/gechat en ik was meteen ongeinteresseerd.

Exit dus!



Morgen wel naar de bios, warhorse. Ben beniewd of ik het droog hou, als paardenliefhebber.
Alle reacties Link kopieren
-
cookie88 wijzigde dit bericht op 18-06-2018 12:52
Reden: oud
0.00% gewijzigd
Ik wil geen inspirerende quote, ik wil koekjes!
Alle reacties Link kopieren
[quote]inspirea schreef op 03 februari 2012 @ 17:35:

Mijn date voor morgen gaat niet door. Van de week drie dagen niet gemaild/gechat en ik was meteen ongeinteresseerd.

Exit dus!





Howja wordt jij beschuldigd van desinterresse... sjonge kun je nagaan hoe hij later zal zijn misschien... sjee wat overdreven!! Mag je ook even geen tijd hebben. Naja die andere date had je toch ook in de planning?
Alle reacties Link kopieren
quote:cookie88 schreef op 06 februari 2012 @ 08:44:

Gisteravond, ong 3,5 maand nadat het uit is, mijn eerste date gehad. Was erg gezellig, maar achteraf voelde ik me wel een beetje raar. Ik merk dat ik nog niet klaar ben voor meteen allerlei serieuze dingen.



ik heb me vandaag aangemeld op website paiq.nl ook een dating-achtig-iets. Alleen zonder profielen en waar je zo'n "verkoop-tekst"over jezelf moet schrijven. Aan de andere kant ben ik er ook nog niet aan toe. Heb de neiging om in de eerste email aan de ander te vragen of ie van pokeren houdt

Maar toch de mannelijke aandacht is wel leuk, goed om te weten dat ik door anderen nog "leuk" gevonden wordt, ook al gaat het geen vaste relatie worden.





Heb je al nieuws over die sollicitatie trouwens cookie88?
Wat is het rustig hier de aflopen dagen!



@hupsakee: vervelend van de woningbouw zeg! Woon je nu al bij die kennis in? Of nog in je eigen huis? En wat een gedoe met die deurwaarder, inderdaad belachelijk dat ze dat dan maar gewoon aan een 12-jarige geven...

Leuk wel dat je date leuk was Ook al ben je er niet aan toe, een leuke avond is altijd meegenomen.



@inspirea: dat is dan inderdaad snel klaar. Sta er sowieso van te kijken dat het zo vaak lijkt alsof je elkaar zo ongeveer elke dag moet spreken om aan te tonen dat je interesse hebt.

Hoe was de film?



@cookie: leuk dat je date leuk was! Casual daten is inderdaad wel een goede optie, meteen serieus hoeft van mij ook nog niet zo.



@koekie: hoe bevalt het internetdate tot nu toe? Misschien kom je mijn ex nog wel tegen, die zit daar ook



Mijn date van vorige week heeft geen vervolg gekregen. Wilde eerst even denken of ik nog een keer af wilde spreken, en daarna vond ik het vreemd om na ruim een week nog een berichtje te sturen. Hij heeft ook niks meer van zich laten horen, dus ik denk nu ook dat hij geen/niet genoeg interesse heeft om het te herhalen. Jammer, want het is een leuke jongen, maar op zich ook geen drama, wil toch nog niet iets serieus weer.
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!



Mag ik me bij jullie aansluiten? Ook ik ben in m'n uppie aan 2012 begonnen...

Een paar dagen voor kerst trok mijn ex de stekker eruit na een relatie van 6 jaar. Helemaal onverwacht kwam het niet want hij twijfelde al een tijdje. Maar het ging de laatste maanden écht beter en hij uitte ook dat hij er steeds meer vertrouwen in kreeg.

De afgelopen anderhalve maand zijn een gekkenhuis geweest. Snel op zoek naar een nieuw plekje (we woonden in zijn koophuis), spulletjes aanschaffen... Intussen nog in één huis. En hier zit ik dan... in een klein en duur appartementje.



Mijn gevoel gaat op en af maar over het algemeen mis ik hem gewoon verschrikkelijk! Herinner me alleen de goede dingen terwijl hij me écht niet altijd fair en beschaafd (understatement) behandeld heeft. Zeker de laatste maanden van de relatie heeft hij dingen gezegd en gedaan die écht niet kunnen in een goede relatie...



Heb erg veel moeite om mezelf "bij elkaar te rapen" en mezelf te dwingen erop uit te gaan, goed voor mezelf te zorgen en weer geloof in mezelf en de toekomst krijgen. Hebben jullie dat ook? Dat je ondanks dat je verdomd goed weet dat je meer dan je best hebt gedaan je toch af blijft vragen of je het misschien anders had moeten doen?



Groetjes!

Kaat
Hey kaatje, natuurlijk mag je je bij ons aan sluiten!

Wat een rotmoment zeg, vlak voor Kerst er een punt achter zetten.. Maar goed, uiteindelijk is er nooit een goed moment voor zulke dingen..

Hem missen slijt, maar daar gaat helaas (veel) tijd overheen. Mijn ervaring is dat je pas achteraf ziet wat er fout zat in de relatie en dat je nu vooral de goede dingen ziet.

Zelf heb ik niet dat ik het gevoel heb dat ik harder mijn best had moeten doen, maar ik ben dan ook zelf degene geweest die een punt achter de relatie heeft gezet, dat maakt wel verschil denk ik. Maar ik kan wel goed begrijpen dat jij dit wel zo ervaart.

Heel erg veel sterkte gewenst!
Alle reacties Link kopieren
He Kaatje, welkom.

Herkenbaar ja, het gevoel van jezelf bijeen rapen etc. Zelfs nu heb ik af en toe zulke dagen. Of misschien nu pas.

Afgelopen weekend een dagje diep ongelukkig geweest, voel me eenzaam in mijn nieuwe woonplaats. Alle vriendinnen ver weg en druk met hun gezinnetje.

Dat zijn de dagen waarop ik het moelijk heb.



De film (Warhorse) was heftig. Keigoed, maar ook verschrikkelijk. Ik heb er nog wel een paar keer van gedroomd.



Om nog even op de eerste date terug te komen. Dat dacht ik dus ook, als íe nu al gaat claimen, kan het alleen maar slechter worden. Heb trouwens niets meer gehoord van hem, duidelijk genoeg geweest dus.



Afgelopen zaterdag de andere date. Was best gezellig, maar totaal niet mijn type. Bovendien te lelijk om maar te bedenken dat ik er mee zou moeten zoenen of zo, jakkes!

Nou heb ik het niet zo gezegd tegen hem en met valentijn sms-je gekregen. ik moet hem het nog even vertellen dus, zie ik wel een beetje tegenop.



Voor nu dus even geen dates.

ik heb me net uitgeschreven op paiq. Daar deed ik niets mee, vond het een lastige site en betalen voor bijna alles.



Eerst even concentreren op motorrijden, morgen de eerste les (proefles)!!!!
Alle reacties Link kopieren
ik ben het viva-forum even een paar dagen vergeten



@ inspirea: hoe is je eerste rijles gegaan? Spannen zeg



@ Kaatje welkom! Ik had juist precies tegenovergestelde: ik kun alleen maar onze ruzies, frustraties en de keren dat ie me belazerd heeft herinneren. De leuke dingen was ik gewoon kwijt. Wij zijn uit elkaar sinds half aug maar hebben nog wel ons huis moeten verkopen, en nu nog financiele dingen te regelen waardoor het boek nog niet dicht kan. Maar vorige week hebben we alles eens uitgepraat en mijn boosheid en frustratie is gezakt. Ik kan je niet veel advies geven.... hoop dat je genoeg afleiding kan vinden zodat je niet constant aan hem blijft denken. En dat je je ei kwijt kan bij vriendinnen die je steunen of je ouders... en hier natuurlijk!! Al vertel je 100 x hetzelfde, als jij het nodig hebt dan gewoon doen!



@dingie... haha jouw ex op paiq, zou wel heeeeel toevallig zijn dat ie aan mij gekoppeld is.
@ inspirea: fijn dat je date leuk was. Alleen jammer dat hij totaal niet aantrekkelijk was Hem vertellen dat je hem niet zo ziet zitten is wel moeilijk inderdaad. Wel beter uiteindelijk, maar dat maakt het niet iets wat leuk is om te doen. Succes ermee!

Tof dat je je eerste motor rijles inmiddels gehad hebt! Hoe is het gegaan?



@ koekie: ik denk ook niet dat je hem tegen gaat komen hoor, meer een flauw grapje. Volgens mij heeft hij inmiddels ook alweer een nieuwe vriendin (via paiq), dus hij zal ook wel niet meer zo actief zijn en alles.

Hoe bevalt het internetdaten je tot nu toe?



Van de week droomde ik ineens over m’n ex, hij bedroog zijn nieuwe vriendin met mij en wilde weer samen verder. Geen leuke droom. We hadden afgesproken geen contact meer te hebben tot we over elkaar heen waren, en inmiddels ben ik over hem heen, misschien is dat het? Maar eigenlijk heb ik helemaal geen behoefte meer aan contact met hem, vind het wel lekker rustig zo
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden, motorles was leuk! Viel me mee, reed er zo mee weg. Eerste examen staat eind volgende maand al op de planning, spannend!



Gisteren m'n trouw- en verlovingsring ingeruild bij de juwelier. Voelde goed. Ik had ze al een tijdje klaarliggen, maar nu was ik er echt klaar mee. Weer een hoofdstukje afgesloten.



Vandaag met m'n zus en haar zoontjes naar ballorig geweest, lekker ravotten, en over een uurtje bezoek. Heb het nog druk hier!
Super dat motorrijles leuk was! Mag je nou na het eerste examen al de openbare weg op? Of is dat pas later?

Goed ook dat je die ringen in hebt geleverd, inderdaad toch weer een stukje emotionele afsluiting.



Vandaag vond ik nog twee dingetjes van m'n ex terug thuis, en dat terwijl ik dacht dat ik alles al uitgebannen had. Beide dingen zijn niet veel waard, maar van 1 heeft hij gezegd dat hij het wel terug wilde als ik het niet leuk vond (toen hij het gaf). Andere ding is iets symbolisch. Twijfel of ik het weg zal gooien of naar hem op zal sturen. Blijkt toch nog moeilijker te zijn dan gedacht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven