App contact van man

25-03-2017 22:43 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kort:



Sinds een jaar een vriend, een paar weken geleden erachter gekomen dat hij [sexueel] app contact met andere vrouwen heeft, waaronder ook met ex.

In de eerste instantie was ik er klaar mee, maar gevoel speelt parten en kan het nu nog niet uitmaken[ vraag mij echt niet waarom].

Geeft aan dat het niet veel voorstelt om in dezelfde zin te zeggen , te houden van ex [ dan wel als mens yeah yeah] en haar zo af en toe wilt zien , maar wilt haar niet terug.

oja ben er achter gekomen omdat ik in z'n tel heb gekeken , ja zonder toestemming ben er ook niet trots op, maar dat was m'n gevoel op dat moment.
Maak het uit.
Alle reacties Link kopieren
Waarom?

Oh nee, dat mocht ik niet vragen.
...
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft met meerdere vrouwen erotisch app contact? Waarom?



Met een ex kan ik me nog een beetje indenken, hoe dat ontstaat. Maar met meerdere vrouwen?
Pff nou die had van mij op kunnen donderen

Je gaat niet als je in een relatie zit sexueel appe met andere...Tenminste zo denk ik erover...Zou hem naar die andere vrouwen sturen en zelf voor beter gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 maart 2017 @ 22:47:

Waarom?

Oh nee, dat mocht ik niet vragen.Waarom vragen mogen niet?
En wat wil je nu weten? Dat je het uit moet maken? Maar ja dat wil/kan je niet zeg je.
Alle reacties Link kopieren
Gevoel versus verstand. Lastig.

Kwam net trouwens je eigenwaarde tegen, hij is naar je op zoek...

Sterkte
quote:lisannez schreef op 25 maart 2017 @ 22:48:

[...]





Waarom vragen mogen niet?Er staat vraag me niet waarom.
Alle reacties Link kopieren
nou mutsie dat is dus wat ik dacht waarom zou je dit willen doen , heb uiteraard gevraagd wat mis jij dat je dit doet, antwoord was ik mis niks, dan breekt echt mn klomp, nu is er een soort van ijzige afstand tussen ons, ik kan niet echt meer normaal /ontspannen doen , en hij weet zich geen houding maar gooit ook de handdoek er niet in.



had het na ontdekking wel direct uitgemaakt , maar zo effectloos als je daarna weer terug krabbelt
Alle reacties Link kopieren
Jaja, het stelde niks voor. Is dat zijn excuus?



Hierbij de smoezenlijst, de 'het stelt niks voor' zal er ongetwijfeld tussenstaan smoezenlijst
wij slapen nooit.
In het ociaan ermee tuurlijk pik je dat niet ook niet als het met een ex is tenzij jullie niet exlusief zijn.
Alle reacties Link kopieren
omdat ik geen normaal antwoord heb op de waarom vraag.Had ik dit van iemand anders gelezen had ik hetzelfde gereageerd als jullie en zeggen opzouten met zo een man. zit ik er in ga ik nog twijfelen ook, hoe simpel is dat , en geloof mij dat ben ik niet net zo min dat er niks mis is met m'n eigenwaarde , al zou je dat nu niet zeggen .
Alle reacties Link kopieren
Jij laat je in de maling nemen.

Eigenwaarde omhoog krikken.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
ik ging ervan uit dat we exclusief zijn. er is [nog] geen fysiek contact geweest. aan de berichten te lezen
Alle reacties Link kopieren
Hij gooit de handdoek niet in wat?



Natuurlijk stopt hij niet met jou, waarom zou hij? Hij heeft in jou een sekspartner gevonden en hoeft zijn appcontact met niemand te verbreken, je pikt het toch allemaal.

Hij heeft geen probleem hè?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:sassa_82 schreef op 25 maart 2017 @ 22:50:

[...]



Er staat vraag me niet waarom.
Alle reacties Link kopieren
dat is waar roos
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat alleen maar stiekemer worden, mark my words
Alle reacties Link kopieren
Als er niks mis is met je eigenwaarde kan ik de conclusie trekken dat je het gewoon eigenlijk wel een beetje dikke prima vindt, dat app contact met anderen.
...
Alle reacties Link kopieren
ik zou willen dat ik het serieus naast mij neer kon leggen en niet meer om kijken
Alle reacties Link kopieren
vindt het absoluut niet prima , ja en nogmaals dit lijkt zelf voor mezelf eerder het verhaal van een ander dan van mij zelf, daarom begrijp ik ook niet waarom ik de stap niet neem
Als hij niks zou missen dan zou hij zulke dingen niet doen.Hij is niet eerlijk tegen je.

En met een ex ook nog eens...



Je kan beter krijgen dan iemand die je zo n rotgevoel bezorgd met dit soort dingen.Zonde van je tijd en energie!
Alle reacties Link kopieren
quote:CourtneyLove schreef op 25 maart 2017 @ 22:48:

Gevoel versus verstand. Lastig.

Kwam net trouwens je eigenwaarde tegen, hij is naar je op zoek...

SterkteDit.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
tegen beter weten in zal ik dus hopen dat dit de laatste keer zal zijn.......... shit joh waarom liegen sommige mannen toch zoveel bah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven