App contact van man

25-03-2017 22:43 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kort:



Sinds een jaar een vriend, een paar weken geleden erachter gekomen dat hij [sexueel] app contact met andere vrouwen heeft, waaronder ook met ex.

In de eerste instantie was ik er klaar mee, maar gevoel speelt parten en kan het nu nog niet uitmaken[ vraag mij echt niet waarom].

Geeft aan dat het niet veel voorstelt om in dezelfde zin te zeggen , te houden van ex [ dan wel als mens yeah yeah] en haar zo af en toe wilt zien , maar wilt haar niet terug.

oja ben er achter gekomen omdat ik in z'n tel heb gekeken , ja zonder toestemming ben er ook niet trots op, maar dat was m'n gevoel op dat moment.
quote:magicplus schreef op 25 maart 2017 @ 23:04:

tegen beter weten in zal ik dus hopen dat dit de laatste keer zal zijn.......... shit joh waarom liegen sommige mannen toch zoveel bahHuh?? Die moet je echt even uitleggen
Je geeft hem nog een kans?

Zijn niet alleen mannen die zo zijn hoor..Vrouwen kunnen er ook wat van.



Houdt hij het trouwens alleen bij appe of zit er ook een kans in dat hij gewoon buiten de pot piest?

Ik vraag me echt af wat je met zo n iemand moet.



Bij een vorige relatie kreeg ik ook ineens een sexueel appje van een ex.Mijn toenmalige vriend was daar ook woest over en ik gaf hem nog gelijk ook.Vond het zwaar triest van de ex dat hij dat deed terwijl hij heel goed wist dat ik een relatie had.Later wel zijn excuus aangeboden.
Alle reacties Link kopieren
quote:magicplus schreef op 25 maart 2017 @ 23:04:

tegen beter weten in zal ik dus hopen dat dit de laatste keer zal zijn.......... shit joh waarom liegen sommige mannen toch zoveel bah

Omdat het kan. En hij specifiek omdat hij ermee wegkomt bij jou.

De mens is niet zo heel erg monogaam in de regel.
...
Sommige mannen, en jouw vriend is een 'sommige man' krijgen daar volop de kans voor.

Daarom liegen sommige mannen zo.

Is dat een antwoord op je vraag?
quote:magicplus schreef op 25 maart 2017 @ 23:04:

tegen beter weten in zal ik dus hopen dat dit de laatste keer zal zijn.......... shit joh waarom liegen sommige mannen toch zoveel bahShit joh, waarom zijn sommige vrouwen toch zo naïef, dat ze na dit soort gedrag van mannen toch blijven en tegen beter weten in hopen dat het veranderd. Bah!
quote:Bestaardigopzich schreef op 25 maart 2017 @ 23:22:

Sommige mannen, en jouw vriend is een 'sommige man' krijgen daar volop de kans voor.

Daarom liegen sommige mannen zo.

Is dat een antwoord op je vraag?Dit dus!!
Alle reacties Link kopieren
quote:magicplus schreef op 25 maart 2017 @ 22:50:

nou mutsie dat is dus wat ik dacht waarom zou je dit willen doen , heb uiteraard gevraagd wat mis jij dat je dit doet, antwoord was ik mis niks, dan breekt echt mn klomp, nu is er een soort van ijzige afstand tussen ons, ik kan niet echt meer normaal /ontspannen doen , en hij weet zich geen houding maar gooit ook de handdoek er niet in.



had het na ontdekking wel direct uitgemaakt , maar zo effectloos als je daarna weer terug krabbelt





Een klomp is al gebroken, nu de andere nog en je kan boots kopen...https://www.youtube.com/watch?v=SbyAZQ45uww



Je speelt na mijn idee nu het slachtoffer van zijn gedrag, maar weet wel dat jij degene bent die het toelaat en dus geen slachtoffer bent maar toeschouwer.
Appels kun je eten, peren wel
Alle reacties Link kopieren
[Dan maak je het niet uit]
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat was je gut-feeling dat maakte dat je zijn telefoon ging checken? Komt nooit uit de lucht vallen.



Tip: blijven controleren is zinloos; een 2e simkaart is zo gekocht. Dus prijs jezelf niet gelukkig als hij zegt dat je voortaan ALLES mag lezen en zijn telefoon achteloos laat slingeren alsof hij niets te verbergen heeft.

Als hij die moeite al neemt..



Serieus: waarom pik je dit? Een ex is toch altijd een ex omdat het over en uit is? Dit klinkt niet als over en uit..

Eis wel dat hij condooms gebruikt want de kans dat je met veel meer mensen in bed ligt is bijzonder groot.

Goedbedoeld advies; veel van die 'sommige' mannen laten het niet bij appen alleen. Just my 2 cents..

Rot voor je, dat snap ik maar dit zou ik niet pikken. Je gaat een nare tijd tegemoet; vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
ik begrijp jullie reacties hoor, ik vindt het gedrag ook triest, en speel zeker geen slachtoffer, ik zou het alleen beter vinden als ik de deur dicht kon gooien.
Alle reacties Link kopieren
het was gewoon een gevoel , zag het liggen en dacht even kijken wat deze allemaal uitspookt met dat onschuldige , ik hou zoveeeeeeeel van je.
Alle reacties Link kopieren
quote:magicplus schreef op 25 maart 2017 @ 23:38:

ik begrijp jullie reacties hoor, ik vindt het gedrag ook triest, en speel zeker geen slachtoffer, ik zou het alleen beter vinden als ik de deur dicht kon gooien.Je zou het beter doen als je de deur dicht gooit. De keuze is aan jou, jij wilt die keuze niet maken maar lijkt vooral medelijden met jezelf te hebben want oh... je kan het niet. Het is écht jouw keuze die je maakt!
Appels kun je eten, peren wel
Alle reacties Link kopieren
quote:magicplus schreef op 25 maart 2017 @ 23:40:

het was gewoon een gevoel , zag het liggen en dacht even kijken wat deze allemaal uitspookt met dat onschuldige , ik hou zoveeeeeeeel van je.



Jouw gevoel is een alarmbel.

Zoveeeeeeeeel van je houden.

Een vergiet vol.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:magicplus schreef op 25 maart 2017 @ 23:40:

het was gewoon een gevoel , zag het liggen en dacht even kijken wat deze allemaal uitspookt met dat onschuldige , ik hou zoveeeeeeeel van je.



Hè? Sorry ik snap het niet. Je had het gevoel dat hij niet eerlijk was, een ander had neem ik aan.

Toen zag je -en niet tegen jou- het onschuldige 'ik hou zoveeeeeel van je'?

Echt ik begrijp je niet, niet om cynisch te doen.

Waar ben je nu en waar is hij?
Alle reacties Link kopieren
Of ben je zo verbouwereerd dat je dus uiteindelijk hem helemaal niet kan laten gaan? is dat je boodschap hier? Dat je vooral van jezelf staat te kijken en je jezelf teleurstel?
Appels kun je eten, peren wel
Alle reacties Link kopieren
nee hij oppert zoveel van mij te houden , maar doordat deze woorden zo vaak gezegd werden maar niet echt aan kwamen bij mij en ik die tel zag liggen ik ga eens kijken. De relatie is op dit moment heel koel, hij zal waarschijnlijk thuis zijn of niet he, hij is in ieder geval niet bij mij
Alle reacties Link kopieren
zeker teleurgesteld , dat ik mij zelf zo voor lief laat nemen. en nogmaals ben niet zielig , misschien is verbaasd een beter woord , dat ik het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren
En nu?
Appels kun je eten, peren wel
Alle reacties Link kopieren
weet ik niet, maar wil van het gevoel af, lijkt op liefdes verdriet terwijl ik formeel gezien nog in de relatie zit, maar reeel gezien heb ik dat niet meer, en dat doet gewoon even pijn.
quote:magicplus schreef op 25 maart 2017 @ 23:59:

zeker teleurgesteld , dat ik mij zelf zo voor lief laat nemen. en nogmaals ben niet zielig , misschien is verbaasd een beter woord , dat ik het laat gebeuren



Verbaasd is een understatement hier, mijn oortjes klapperen, echt!

Je laat het dus gewoon gebeuren, bent teleurgesteld maar laat het gewoon gebeuren.

Ook ik vraag me af: wat nu? Waarom is hij niet bij jou je gaat me toch niet vertellen dat je bijna zeker weet dat hij bij een andere dame is nu..
Alle reacties Link kopieren
quote:magicplus schreef op 26 maart 2017 @ 00:02:

weet ik niet, maar wil van het gevoel af, lijkt op liefdes verdriet terwijl ik formeel gezien nog in de relatie zit, maar reeel gezien heb ik dat niet meer, en dat doet gewoon even pijn.Ongetwijfeld doet dat pijn alleen als dit jouw grens is, is dit jouw grens. Hoever je die grens wil oprekken is geheel en alleen aan jou.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:magicplus schreef op 26 maart 2017 @ 00:02:

weet ik niet, maar wil van het gevoel af, lijkt op liefdes verdriet terwijl ik formeel gezien nog in de relatie zit, maar reeel gezien heb ik dat niet meer, en dat doet gewoon even pijn.



Wat doet nu het meeste pijn? Dat je niet hebt doorgezet? Dat hij nu niet bij jou is? Dat je nog in een formeel gezien relatie zit? Dat je nu reëel gezien geen relatie meer hebt?

Grote vraag is; wat wil JIJ nu? En morgen? en overmorgen? En de dagen, weken, jaren hierna?

Hoe en waar zie jij je over een half jaar, een jaar...5 jaar?

En dat gezien in deze formeel gezien maar niet reële relatie.
Appels kun je eten, peren wel
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet waar hij nu is want heb nadat hij vandaag hier weg is gegaan ij de vooravond geen contact meer met hem opgenomen op een app na dat ik het te gek voor woorden vind die aftand tussen ons, waarop hij zegt het komt goed.
Alle reacties Link kopieren
[quote]magicplus schreef op 26 maart 2017 @ 00:19:

ik weet niet waar hij nu is want heb nadat hij vandaag hier weg is gegaan ij de vooravond geen contact meer met hem opgenomen op een app na dat ik het te gek voor woorden vind die aftand tussen ons, waarop hij zegt het komt goed.[/quote]





En dat laat jij hem bepalen? Hmz... nogmaals zie mijn eerdere comment.
Appels kun je eten, peren wel
quote:magicplus schreef op 26 maart 2017 @ 00:19:

ik weet niet waar hij nu is want heb nadat hij vandaag hier weg is gegaan ij de vooravond geen contact meer met hem opgenomen op een app na dat ik het te gek voor woorden vind die aftand tussen ons, waarop hij zegt het komt goed.



Wilde je zelf dat hij wegging of doet het pijn dat hij vertrokken is zonder te laten weten waar hij zit?

En wat bedoelt hij dan met 'het komt goed', dat je -als hij tijd en zin heeft- heus wel weer contact met je opneemt?

Ik vraag me echt af of je helemaal van je stuk gebracht bent en niet meer zo helder kan denken of dat jullie relatie voor hem gewoon niet zoveel voorstelt als jij denkt. Wonen jullie samen en verwacht je dat hij straks weer thuiskomt? Ik probeer echt met je mee te denken, kan me bijna niet voorstellen dat je denkt ok, ik weet dat hij hiermee doorgaat maar ik accepteer dat dan maar terwijl het je pijn en verdriet oplevert..

Maakt hij dat uit of het goedkomt of niet het klinkt alsof hij je op dit moment vooral lastig vind

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven