App contact van man

25-03-2017 22:43 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kort:



Sinds een jaar een vriend, een paar weken geleden erachter gekomen dat hij [sexueel] app contact met andere vrouwen heeft, waaronder ook met ex.

In de eerste instantie was ik er klaar mee, maar gevoel speelt parten en kan het nu nog niet uitmaken[ vraag mij echt niet waarom].

Geeft aan dat het niet veel voorstelt om in dezelfde zin te zeggen , te houden van ex [ dan wel als mens yeah yeah] en haar zo af en toe wilt zien , maar wilt haar niet terug.

oja ben er achter gekomen omdat ik in z'n tel heb gekeken , ja zonder toestemming ben er ook niet trots op, maar dat was m'n gevoel op dat moment.
quote:appels-peren schreef op 26 maart 2017 @ 00:20:

[quote]magicplus schreef op 26 maart 2017 @ 00:19:

ik weet niet waar hij nu is want heb nadat hij vandaag hier weg is gegaan ij de vooravond geen contact meer met hem opgenomen op een app na dat ik het te gek voor woorden vind die aftand tussen ons, waarop hij zegt het komt goed.[/quote]





En dat laat jij hem bepalen? Hmz... nogmaals zie mijn eerdere comment.Oops.. had je comment nog niet gezien, dat dacht ik dus ook
De pijn die je nu ervaart is de pijn die je jezelf aandoet door in deze relatie te blijven. Stoppen doet ook pijn, maar dat is maar voor 'even'. Maar jezelf pijnigen kun je echt jaaaren volhouden. Vraag is: wat wíl jij?



Alle reacties Link kopieren
nee we wonen niet samen, hij is zelf weg gegaan. het is echt dubbel ene kant denk ik boeien en de andere kant wil ik dit allemaal niet meer. en nee zal komen omdat ik niet helder denk nu
Alle reacties Link kopieren
en heel eerlijk de behoeften om samen te zijn had ik ook niet echt voor vanavond
quote:magicplus schreef op 25 maart 2017 @ 23:04:

tegen beter weten in zal ik dus hopen dat dit de laatste keer zal zijn.......... shit joh waarom liegen sommige mannen toch zoveel bah

Omdat vrouwen zoals jij het ze op deze manier zo makkelijk maken.

Schop hem er uit en geef jezelf ook een schop onder je hol. Doet nu even pijn maar minder dan alle volgende keren dat hij weer liegt en bedriegt.
Je doet jezelf echt tekort om bij zo'n vent te blijven!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik hoop dat ik het woord bij de daad kan voegen
Alle reacties Link kopieren
quote:magicplus schreef op 25 maart 2017 @ 22:59:

vindt het absoluut niet prima , ja en nogmaals dit lijkt zelf voor mezelf eerder het verhaal van een ander dan van mij zelf, daarom begrijp ik ook niet waarom ik de stap niet neem



Euhmm ja hoor je vind het wel prima.

Wat hangt er precies aan consequentie voor hem aan vast dan?

Niets toch???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:SilverShadow schreef op 26 maart 2017 @ 00:51:

[...]



Omdat vrouwen zoals jij het ze op deze manier zo makkelijk maken.

Schop hem er uit en geef jezelf ook een schop onder je hol. Doet nu even pijn maar minder dan alle volgende keren dat hij weer liegt en bedriegt.Nou, nou, vrouwen? internet maakt het wel makkelijk. Hoeveel mannen en vrouwen ik dagelijks verkleefd aan die telefoon zie.. bizar. Alsof er niets anders meer bestaat. Wat doen ze dan denk ik op die tel? Als jullie zo'n stel zijn, of waren dan ben je daar samen schuldig aan. Ik heb onlangs een etentje gegeven voor vrienden. 8 van de 10 hadden de telefoon naast het bord liggen
quote:magicplus schreef op 26 maart 2017 @ 01:05:

Ja ik hoop dat ik het woord bij de daad kan voegen



Ik zou de daad bij het woord voegen als ik jou was.

Heb je meer aan.



En wat Nouschi zegt ook; maak het dan niet uit en leef met zijn erogetrut op zijn foon. Zie het dan als, wat jou betreft, stomme hobby.

Kan ook hoor. Gewoon je ogen sluiten voor dat treurige gehannes en net doen of het niet bestaat. Werkt voor sommige mensen prima.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 maart 2017 @ 06:11:

[...]





Ik zou de daad bij het woord voegen als ik jou was.

Heb je meer aan.



En wat Nouschi zegt ook; maak het dan niet uit en leef met zijn erogetrut op zijn foon. Zie het dan als, wat jou betreft, stomme hobby.

Kan ook hoor. Gewoon je ogen sluiten voor dat treurige gehannes en net doen of het niet bestaat. Werkt voor sommige mensen prima.Ik vind je altijd grappig, In deze; ogen sluiten en doorrr.
quote:florel schreef op 26 maart 2017 @ 05:12:

[...]





Nou, nou, vrouwen? internet maakt het wel makkelijk. Hoeveel mannen en vrouwen ik dagelijks verkleefd aan die telefoon zie.. bizar.





Heeft niets met gebruik van internet of telefoon te maken.

Als iemand die liegt en bedriegt iedere keer vergeven wordt omdat hij zo liehief is, ligt dat toch echt aan een gebrek van zelfrespect van de ander.
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar vind je dat je niks beters verdient dan die manipulator van je.
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlinder1963 schreef op 25 maart 2017 @ 22:51:

In het ociaan ermee.
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 26 maart 2017 @ 09:12:

[...]





De uitkomst is hetzelfde
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Alle reacties Link kopieren
quote:CourtneyLove schreef op 25 maart 2017 @ 22:48:

Gevoel versus verstand. Lastig.

Kwam net trouwens je eigenwaarde tegen, hij is naar je op zoek...

Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Dit gaat niet veranderen en alles komt niet goed. Hij zal alleen meer zijn best doen om het te verbergen.



Ik spreek uit ervaring. Toen ik het uit had gemaakt, en mijn ex een nieuwe vriendin kreeg, probeerde hij het ook bij mij met zijn domme kop. Zulke mannen leren er helemaal niets van.



Ik ben inmiddels 2,5 jaar gelukkig met een man die ik wel kan vertrouwen en waar ik dus geen signalen krijg dat ik zijn telefoon eens moet inzien.
Alle reacties Link kopieren
Je zal moeten afwegen of je ermee kunt leven.

Stel je voor dat dit zo blijft, dat hij de rest van jullie leven samen seksueel appt (of meer dan appt, daar heb je geen zicht op) met andere vrouwen. Kun en wil je daarmee leven?

Nu lijkt je beslissing te gaan over deze specifieke situatie, alsof deze op zichzelf staat.

Maar probeer het grote geheel te blijven zien.

Als je hem na een jaar hierop betrapt, is je vertrouwen geschaad. Wat gebeurt er als je het gedrag voortzet, in je gedachten, en je voorstelt dat hij hier gewoon dertig jaar mee doorgaat?

Hij heeft geen reden om te stoppen.

Zeker niet als je bij hem blijft

Dan heeft hij alles dat hij wil, dus hij zal nu geen aanleiding hebben om te denken: ach, laat ik mijn rot gedrag maar aanpassen omdat vriendin gekwetst wordt

Dus houdt je even voor hoe het gaat zijn als je bij hem blijft en probeer de keuze te maken op grond van dat grote plaatje.

Bij hem blijven of weg gaan, is een beslissing die alleen jij kunt nemen.

Maar sluit niet je ogen.

Denk niet: dit is nou even kut, dit kunnen we oplossen en verder. Zo simpel ligt het niet, zeker als hij geen enkele prikkel heeft om zijn gedrag te veranderen.



Als je meer wilt lezen over hoe je bij jezelf kunt blijven kan ik je het boek van Hannie van Reijsingen: Onzichtbare ontrouw, aanraden.

Het gaat over internetseks, virtueel vreemdgaan, maar ook heel sterk over hoe je als vrouw je eigen grenzen steeds verder opschuift om de relatie te behouden en hoe je hierin goed bij jezelf kunt blijven.

Wees daar waakzaam voor, dat je je grenzen niet steeds verder oprekt.

In het boek kun je veel steun hierin vinden.
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Alle reacties Link kopieren
quote:florel schreef op 26 maart 2017 @ 05:12:

[...]





Nou, nou, vrouwen? internet maakt het wel makkelijk. Hoeveel mannen en vrouwen ik dagelijks verkleefd aan die telefoon zie.. bizar. Alsof er niets anders meer bestaat. Wat doen ze dan denk ik op die tel? Als jullie zo'n stel zijn, of waren dan ben je daar samen schuldig aan. Ik heb onlangs een etentje gegeven voor vrienden. 8 van de 10 hadden de telefoon naast het bord liggen



Raar voorbeeld.

Veel op je telefoon zitten hoeft niet te betekenen dat je seksberichtjes uitwisselt met anderen.
quote:magicplus schreef op 25 maart 2017 @ 22:59:

vindt het absoluut niet prima , ja en nogmaals dit lijkt zelf voor mezelf eerder het verhaal van een ander dan van mij zelf, daarom begrijp ik ook niet waarom ik de stap niet neemWellicht houd het onbekende je tegen? Je weet zeg maar wat je hebt en niet wat je gaat krijgen als je bij hem weg bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 26 maart 2017 @ 09:34:

[...]





Wellicht houd het onbekende je tegen? Je weet zeg maar wat je hebt en niet wat je gaat krijgen als je bij hem weg bent.Vanaf hier kan het alleen maar beter worden.
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Je bent beter af zonder hem, ik hoop dat je de knoop door kan hakken. Dit gaat ongemerkt zorgen dat je zelfbeeld en zelfvertrouwen hard achteruit hollen. Over een paar jaar ben je nog maar een schim van jezelf, dat wil je toch niet? O en waarschijnlijk word je ook nog is achterdochtig, dat is mocht het toch nog uitgaan na een paar jaar geen leuke karaktereigenschap bij je volgende relatie.
quote:Tigraa schreef op 26 maart 2017 @ 09:38:

[...]





Vanaf hier kan het alleen maar beter worden.Zeker waar
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 26 maart 2017 @ 09:40:

[...]





Zeker waar



Een relatie afkappen doe je ook niet zomaar. Je hebt nu eenmaal tijd ,energie en gevoel in iemand geïnvesteerd. Wij voelen niet wat TO ( nu nog) voelt.

Blijkbaar is ze nog niet zover om het af te kappen. Ook goed. Vaak hoe harder omstanders schreeuwen dat je bij zo iemand weg moet, hoe harder TO twijfelt. Heel raar hoe dat werkt.
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
quote:Tigraa schreef op 26 maart 2017 @ 09:47:

[...]





Een relatie afkappen doe je ook niet zomaar. Je hebt nu eenmaal tijd ,energie en gevoel in iemand geïnvesteerd. Wij voelen niet wat TO ( nu nog) voelt.

Blijkbaar is ze nog niet zover om het af te kappen. Ook goed. Vaak hoe harder omstanders schreeuwen dat je bij zo iemand weg moet, hoe harder TO twijfelt. Heel raar hoe dat werkt.Het kan ook je ogen openen, een paar jaar geleden heb ik hier een topic geopend (toen had ik een andere nick) over mijn relatie en dat ik het gevoel had dat er dingen niet klopte en door dit forum zijn toen mijn ogen geopend en heb ik de relatie kunnen beëndigen. Het beste wat ik ooit in mijn leven heb kunnen doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven