Bellen naar partner tijdens vakantie

17-10-2013 14:37 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat jullie partner een weekje op vakantie gaat. Hoe vaak willen vrouwen dan contact met hun vriend?



Vinden vrouwen het vervelend als ze een dagje niks horen?



Ben erg benieuwd omdat ik net terug ben en behoorlijke ruzie heb. Van de 9 dagen dat ik in het buitenland zat heb ik 4 dagen gebeld, 2 dagen via whatsapp contact gehad (lang). En zij heeft 2 x een sms gestuurd waarop ik heb gereageerd natuurlijk. (2 dagen geen contact dus)



Is dit echt te weinig geweest en reden voor flinke ruzie of ligt dit meer aan mijn vriendin?!



Ben erg benieuwd naar de reacties!
Ik zou dit veel teveel contact vinden!!!

Bah wat een geclaim.
Alle reacties Link kopieren
En wat vertelde jij via de phone: ik ben aan het zuipen met een groep knap meiden of ik ben nu in een museum en geniet van de kunst.



Hehehhe. Hang veel van af eh... die communicatie.
anoniem_169608 wijzigde dit bericht op 17-10-2013 14:41
Reden: ff
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zou het wel waarderen om elke dag iets te horen, maar het MOET niet...



Ik verwacht niet van hem dat hij zichzelf op kosten jaagt door mij te bellen, maar ff appen als er wifi is vind ik wel attent.



Ik zou er in ieder geval geen ruzie om maken met mijn vriend.
Het is maar wat je gewend bent. Mijn man belt/sms't/WA me suf als hij op zakenreis is. Ik zou wel wat geïrriteerd zijn als hij een dag niks laat horen. Ruzie? Nee dat nu weer niet. Gewoon omdat ik anders gewend ben van hem.
Alle reacties Link kopieren
Tja, jouw relatie, jullie regels.

Wij spreken elkaar elke dag even via WhatsApp en de laatste keer hebben we een keer geskypt. Je bent op vakantie, dan moet je genieten van het daar zijn en niet de hele tijd aan de lijn hangen met thuis.

Maar dat is mijn mening
Alle reacties Link kopieren
Ze zeurt. Toen ik in NY zat had ik alleen contact met mijn vriend als ik in een restaurant wifi had. De telefoon ging ook de tas in als het eten/drinken voor mijn neus stond.
Wat een zeur is je vriendin.



Ik ben zelf in mei een week weggeweest met een vriendin. Wel contact gehad maar niet zo veel als dit. Dan had je net zo goed thuis kunnen blijven. Doet ze dit ook als je thuis bent?
Alle reacties Link kopieren
Als ze vindt dat er zo veel contact moet zijn moet ze meegaan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Je vriendin zeurt
Alle reacties Link kopieren
Ik (vrouw) ben laatst een week op vakantie geweest met een vriendin en heb 2x een sms gestuurd (waarvan eentje dat ik hem miste en eentje hoe laat hij op het vliegveld moest zijn om me op te halen :D).

Maar wij zijn sowieso niet van die bellers / sms'ers.



Gaat het alleen om het contact of was ze sowieso niet blij dat je zonder haar wegging? Ik heb het idee dat het ineen achterliggend probleem gaat en dat het contact als argument wordt ingezet. Zou dat kunnen?
Alle reacties Link kopieren
Ik verwacht echt niet iedere dag een bericht van mijn vriend, zeker niet als hij maar 9 dagen weg is. Bij aankomst, halverwege de week hoe het is en vlak voor vertrek zou fijn zijn, maar meer niet.
Niks hoeft of moet, maar ik app graag en veel met m'n vriend. Ook op vakantie.
Wat 'vrouwen' in het algemeen vinden weet ik niet, maar als ik zelf een weekje weg ben, dan hebben we om de dag wel even contact via een appje. Gewoon kort wat lieve berichtjes, bijvoorbeeld voor ik ga slapen. Bellen doen we 1 of 2 keer.
Ik vind dat ze zeurt. Kan het zijn dat ze erg onzeker is en daarom bevestiging bij jou zoekt? Misschien is dat iets om eens te bespreken.
Ik vind ook dat ze zeurt.

Maar of het nou handig is om in jullie ruzie tegen je vriendin te roepen dat de vrouwen op Viva ook vinden dat ze zeurt, is misschien niet zo heel slim.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer mijn vriend op vakantie is hoeft hij mij niet te bellen, tenzij hij hier zelf behoefte aan heeft.

Hij is dan lekker weg en heeft daarna wel weer tijd genoeg voor mij/ons.
Alle reacties Link kopieren
Ik verwacht eigenlijk helemaal geen contact, bij weekje weg van man, en ben blij verrast als ik wat hoor. Meestal krijg ik wel een 'we zijn goed aangekomen' en een 'we zijn rond die en die tijd thuis' bericht.



Ik stuur hem dan, vanuit huis, soms nog wel 'goedemorgen' appjes, maar vergeet dat ook net zo makkelijk.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ach, wellicht is het helemaal niet zo'n slecht idee om jouw topic en reacties daarop te laten zien aan je vriendin. Wellicht kunnen jullie er daarna gewoon om lachen
Mijn vriend en ik hebben veel contact op vakanties omdat A. ik dat leuk vind en B. hij altijd een beutje vuhdietug is alsie in z'n up in ons huis zit . Maar als 1 van ons tweeën behoefte zou hebben aan meer rust, zou dat geen probleem zijn.



Ik denk dat jullie nog meer contact hebben gehad dan mijn vriend en ik normaal gesproken hebben tijdens een vakantie.



Ze is dus gewoon hysterisch aan het doen.
In het andere topic zit een man die van stalken wordt beschuldigd misschien passen de vrouw van TO en die knul goed bij elkaar?
Wij hebben elke dag contact. Maar dat is dus ook als hij gewoon vlakbij op z'n werk is, maakt geen verschil met zakenreis of vakantie. Wij hebben vaak rond de lunch even een kort contact. Hoe is het? Hoe is het met de (onze) kinderen? Moeten er nog boodschappen gedaan worden? Hoe was jouw ochtend op de sportschool? Heb je de huisarts nog gesproken? Of wat dan ook. Dat is gewoon zo en ik weet niet beter dus ik kan niet oordelen over de situatie van een ander!
Alle reacties Link kopieren
Leuk badmeester, topics aan elkaar koppelen. Heb ook al een ander setje op het oog.
Alle reacties Link kopieren
Denkt ze dat wanneer jij niet 24/7 met haar bezig bent dat je vreemd gaat?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Wij appen wel elke dag maar bellen hoeft niet per se hoor. Wat een zeur....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven