Ben een beetje onaardig geweest.. graag advies.

11-09-2007 19:10 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend uitgeweest naar een feestje waar ook een exscharrel rondliep (was erg gek op hem geweest en is een aantal maanden geleden vrij abrupt geeindigd, heb hem daarna niet meer gezien)



Ben op dat feest niet echt met hem bezig geweest, heb het heel erg naar mijn zin gehad met andere jongen (ken ik al heel erg lang en kan het goed met hem vinden) Met hem ben ik eigenlijk zo goed als hele avond geweest en lol gehad.



Na dat feest nog ergens anders heen gegaan met veel mensen en exscharrel en aardige jongen. Daar ben ik voornamelijk mijn eigen gang beetje gegaan, veel geklets met verschillende mensen. Uiteindelijk met exscharrel gezoend en later ook met aardige jongen. (op zich al niet echt heel chic, maar goed kan gebeuren, veel drank enzo op allemaal en was imiddels al heel erg laat, zij hebben dat niet van elkaar gezien, ben niet publiekelijk gaan lopen zoenen)



Uiteindelijk met exscharrel weg gegaan.(moest op een of andere manier nog iets afsluiten) Vind dit echt helemaal niet aardig van mezelf t.o.v aardige jongen. Kan het niet meer terugdraaien, het is gebeurd en voel me er niet trots op.



Zou dit graag aan aardige jongen willen laten weten. Wil hem een smsje sturen maar weet niet precies hoe ik dit moet verwoorden.



Zouden jullie mij wat tips willen geven?

Alvast heel erg bedankt.
Je hebt toch niets met "aardige jongen". Dus waarom zou je verantwoording af moeten leggen. Als het nu echt klaar is met ex-scharrel zou ik nog eens met "aardige jongen" afspreken. Als jij nu echter niet met je hand op je hart kunt zeggen dat je de volgende keer niet weer met ex-scharrel meegaat, dan zou ik aardige jongen een ander aardig meisje laten zoeken. Eigenlijk zegt het feit dat je met ex-scharrel bent meegegaan al genoeg over je gevoelens voor aardig.
Alle reacties Link kopieren
Krengiserweer, bedankt voor je snelle reactie.

Je hebt gelijk dat ik niks heb met aardig en wat dat betreft geen verantwoording hoef af te leggen. Maar ik heb wel met hem gezoend en verder ook een leuke avond gehad en ben later weggegaan met iemand anders. Dat is toch niet zo netjes... Vind niet dat ik aardig wat dat betreft aardig behandeld heb. Daarom dacht ik dat het misschien gewoon netjes zou zijn hem een berichtje te sturen.
Alle reacties Link kopieren
" bedankt voor het zoenen " ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
"sorry dat ik niet met je naar huis ben gegaan ook al hebben we gebekt "?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
En wat zou je dan willen zeggen??



Action speaks louder than words...



Als ik aardige jongen zou zijn zou ik nu al op je zijn afgeknapt. Als ik dan ook nog een sms zou krijgen, zou ik alleen maar nog harder weg willen rennen. Al een hoop gezeur en je hebt nog niet eens wat met elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Aardige jongen legt het af tegen ex-scharrel... Goed dat je het deed, de aardige jongen vindt ongetwijfeld nog wel een echt leuk meisje.
Alle reacties Link kopieren
Mensen ik weet dat ik fout geweest ben, dat is duidelijk dat jullie dat ook vinden en terecht.

Ik weet ook heus wel dat aardig beter verdient dan mij daar gaat het niet om, maar dan kan ik iemand toch nog wel laten weten dat het mij niet koud laat dat ik slecht gehandeld heb of hebben jullie echt zo iets dat ik net zo goed niets meer kan laten horen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dezelfde ervaring, maar dan aan de andere kant. Later bleek dat zij al tig jaar bezig was met "afsluiten", en dat op wekelijkse basis! Een smsje sturen zou ik maar achterwege laten, misschien heeft hij niks door gehad en kom je hem later weer tegen, wordt het weer gezellig en kun je anders handelen en je fout goedmaken zonder er nu al een drama van te maken?
Wat zou jij denken als je met een jongen hebt straan zoenen en je krijgt uit het niets een smsje "sorry dat ik met een ander mee naar huis ging"terwijl je dat niet eens gemerkt had? Zou je dan ook niet denken "Losert!!!"



En ook als je het wel gemerkt had? Oftewel als jij die äardige"jongen zou zijn, zou je dan zo'n smsje wilen ontvangen?



Persoonlijk zou ik de afzender van dat smsje te sneu voor woorden vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit slettig gedrag. Ik zou sms-en "sorry, maar ik ben nu eenmaal een sletje".

En voor het geval dat een jongen dit doet: dan noemen wij jongens hem ook een slet.
Alle reacties Link kopieren
Maar inderdaad, brei dit nog maar eens recht.
Kwam jij er maar eens een tegen he, Toon. Of willen zelfs sletjes jou niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vriendin, Krengiserweer. En een hele mooie.
Alle reacties Link kopieren
.
Weet die vriendin dat ook? Dat ze jou vriendin is?
Alle reacties Link kopieren
Laat me je een ding zeggen TO je bent geen sletje. Waarom mogen mannen wel met meerdere vrouwen zoenen op een avond en als je dat als vrouw doet ben je gelijk een sletje. Nou je bent gewoon een gezonde vrouw. En ach drankje op. Kan gebeuren. Waarschijnlijk weet aardige jongen helemaal niet dat je met die ex scharrel bent vertrokken. Misschien heeft ie het niet eens gemerkt dat je bent weggegaan. Want dat is me eigenlijk niet duidelijk. Des al niet te min heb je geen enkele verantwoording af te leggen aan ex scharrel en ook niet aan aardige jongen. Okay jij voelt je niet prettig erbij maar waarom zou je daar die aardige jongen van op de hoogte brengen? Misschien denkt hij enkel: heerlijk gezoend zou ze er volgende week weer zijn? Misschien denkt hij okay, een keer nooit weer. Sms hem niets over dat je gezoend hebt, je hebt geen relatie met hem. Helemaal niets enkel een keertje lekker gezoend. Kan best zijn dat hij afknapt als je hem verteld dat je diezelfde avond nog met een ander hebt gezoend (en meer hebt gedaan) Mocht je hem echt willen smsen zeg dan zo iets als: was heerlijk je te zoenen (tenminste als je dat meent) Verantwoording heb je enkel voor jezelf en naar jezelf (in dit geval) Hou het voor je en leer ervan als je eigen gedrag je dwars zit.
Alle reacties Link kopieren
" wat jammer dat jij me niet mee naar huis vroeg ...nu moest ik of met piet mee of onder de brug slapen....volgende keer bij jou ? "
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dushi,bedankt voor je serieuze reactie... na alle reacties gelezen te hebben, toch maar besloten niet een sms te sturen.... ik zeg het m wel als ik hem weer tegenkom. Sms is nou niet het beste medium om iets te laten weten... en ik ga m ook niet opbellen.

Baal gewoon wel heel erg van mezelf..ben gewoon niet trots op mezelf..maar vind mezelf niet meteen een slet ofzo, wat iemand eerder zei. Had exscharrel gewoon nog niet helemaal losgelaten en hij maakte gewoon weer wat in me los..

Wil gewoon iemand zijn die netjes met mensen omgaat, heb ik nu niet gedaan. maar het is niet te laat om te proberen jezelf te veranderen/verbeteren, wat ik dus ga doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niets zeggen, dan kom je echt als een loser over (wat iemand anders ook al zei).

Gewoon niet meer over lullen, geen drama van maken. Tenzij hij er zelf ooit over begint, wat ik betwijfel.

Je hebt geen verantwoording af te leggen, het staat eerder raar wanneer je het wel doet dan niet.
Alle reacties Link kopieren
Baal gewoon wel heel erg van mezelf..ben gewoon niet trots op mezelf..maar vind mezelf niet meteen een slet ofzo, wat iemand eerder zei. Had exscharrel gewoon nog niet helemaal losgelaten en hij maakte gewoon weer wat in me los..

Wil gewoon iemand zijn die netjes met mensen omgaat, heb ik nu niet gedaan. maar het is niet te laat om te proberen jezelf te veranderen/verbeteren, wat ik dus ga doen.




Hier raak je dus de kern van de zaak. Het was niet netjes wat je deed, inderdaad. En dan gaat het er niet om dat jullie menen dat jongens dit wel mogen, als een vriend van mij zo met meisjes omgaat zeg ik er heus wel wat van. Je moet met jongens omgaan zoals je zelf wil worden behandeld.

Zaken als "had me meegevraagd" zijn superstom om te zeggen. Dan zegt die knul "je had ook voor me kunnen kiezen, en dat deed je niet".
Alle reacties Link kopieren
Geen sms Rozella is prima toch? Ik ben ook erg voor het face to face contact. Als je hem kan zoenen kun je ook gewoon tegen hem praten. (tenzij die lippen van hem je weer afleiden hihihi) Meis maak je niet zo druk, twee mannen zoenen op een avond moet kunnen echt! En dat je met een van de twee naar bed bent geweest ook. Alle drie vrijgezel dus wat is het probleem? Dat je geen gedag tegen aardige jongen hebt gezegd of dat je er niet met hem maar met die ander vandoor bent gegaan? Zolang je geen spijt hebt van het zoenen met beiden en sex met een van de twee heren is er werkelijk niets aan de hand. No worries en gewoon mondje over houden. Beiden weten het niet van elkaar. Hebben het ook niet gezien van elkaar dus ik zie geen probleem. Want wat doe je nu als je er toevallig achterkomt dat aardige jongen na jou met nog een ander meisje gezoend heeft? Die gozer gaat jou dat ook niet vertellen hoor. Die denkt dan waarschijnlijk: wow twee meiden zalig!! Als je op het moment dat je zoende een relatie had met een van de twee dan zou het wel een probleem zijn. Nu echt niet. Je hebt er van genoten hou dat gevoel vast. En wie weet wat er de volgende keer gebeurd: zoen je met die exscharrel en ga je al zoenend naar huis met aardige jongen.
Alle reacties Link kopieren
Toon beiden heren zijn vrijgezel. En TO is dat ook. Wat is er mis met beiden heren zoenen? Helemaal niets. Voor hetzelfde geld zoenen ze volgende keer met zijn drieeen tegelijk. Gezellig toch? Beetje genieten van het leven mag heus wel hoor. Een zoen is geen doodzonde, al wil jij dat wel beweren.
Alle reacties Link kopieren
Rozella, als je twee jongens kust, moet je zelf weten. En je hoeft je ook niet te verontschuldigen per SMS.



Maar als je wat met aardige jongen wilt, dan is het dom. Zeker als aardige jongen echt voor je wilt gaan, want je zend het signaal uit dat je niet te vertrouwen bent. Voor menig aardige jongen is dat een grote afknapper. Ik zou er ook niet op rekenen, als aardige jongen jou heel leuk vindt, dat het hem onopgemerkt is gebleven wat je gedaan hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je hem met een smsjes echt zou afschrikken, misschien niet eens zo zeer omdat je met iemand aders hebt gezoent maar het feit dat jij vind dat je hem daar verantwoording voor schuldig bent waarmee je een gezellige avond een stuk serieuzer maakt dan hij eigenlijk was en waar "aardige jongen" op zit te wachten. En wil je hem trouwens dat smsje sturen omdat je je er echt rot over voelt, of wil je hem laten weten dat er meer gegadigde zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven