Ben ik echt vreemd gegaan?

29-03-2015 21:52 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik wil jullie graag wat voorleggen. In mei 2014 kreeg ik via messenger contact met een jongen (F) die mij erg leuk leek. Na een tijdje van chatten, zouden we in juni op date gaan, maar op de betreffende zondag smste hij dat hij een te grote kater had. Ik (verliefd en lief of dom als ik ben) baalde, maar ja, het kan gebeuren. Vervolgens even afstand genomen maar toch weer begonnen met chatten en sms'en. In deze gesprekken was hij zeer duidelijk; hij zocht ABSOLUUT geen vriendin, wilde ABSOLUUT geen relatie en bovendien zouden wij NOOIT sex hebben met elkaar. Hij wilde wel vriendschap, maar meer ook niet. Dit herhaalde hij meerdere keren. Uiteindelijk toch gedate en al snel in bed beland.

Zo'n tien dagen na onze eerste date (en sex, ik weet, ben een sloerie 😄) zouden we naar een festival gaan. Het was toen begin augustus. Apart van elkaar maar hij zou wel bij mij slapen. Op dat feest heb ik tien seconden (hooguit) gezoend met een ander. Gewoon voor de lol. Dat heb ik F een paar weken later opgebiecht. Zelf stelde het voor mij niets voor, maar bij F heeft dit voor een enorme vertrouwensbreuk gezorgd.

Nu zijn we maanden verder en zijn F en ik echt samen. We zien elkaar elke dag en ik weet dat hij stapel is op mij. Toch maakt hij af en toe nog steeds opmerkingen over mij en die jongen waarmee ik toen kort gezoend heb. Het geeft mij het gevoel dat ik nog steeds niet te vertrouwen ben.

Ben ik echt zo vreselijk fout geweest?

Ik wil dat hij stopt met elke keer wil dit voorval op te ratelen. Ik weet namelijk 1 ding zeker van mezelf en da is: als hij direct duidelijk was geweest in zijn gevoelens voor mij, had ik nooit met iemand anders gezoend. Maar ik voelde me boos en verdrietig omdat de man die ik zooo leuk vond, steeds opnieuw bleef benoemen dat hij geen relatie met mij wilde. Ik had er al vrede mee dat het een zomer zou worden vol met leuke activiteiten (niet alleen sex) samen met F, maar meer ook niet.



Maar goed, wat vinden jullie? Ben ik echt vreemd gegaan? Of moet mijn vriend niet zo er over door blijven gaan. Eigen schuld, dikke bult??



Ik hoor graag jullie mening.



Xx Lieke.
Alle reacties Link kopieren
Nee.
Nee, je bent niet vreemd gegaan. Je kunt niet vreemdgaan als je geen relatie hebt. Je was single, vooral omdat hij duidelijk heeft aangegeven geen relatie te willen.

Hij moet niet zeuren.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is zoenen vreemdgaan maar zoals ik jouw lees hadden jullie toen nog niet eens een relatie.

En daarbij zou ik er wel klaar mee zijn dat iemand hier constant over door loopt te zagrn en te zeuren.

Hij wou zelf in eerste instantie ook niks met je.

Als hij je niet vertrouwt moet hij het uitmaken of hij houdt erover op.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen vreemdgaan.



Maar vind het wel wat puberaal klinken.
Is inderdaad wel een gevalletje ESDB.



Aangezien je het over "opbiechten" hebt, vond je zelf kennelijk dat je iets verkeerds had gedaan.



Of het nou vreemd gaan is of niet, hij moet er sowieso niet over door gaan want dat brent alleen ellende. Hij kan er mee leven, of niet. Eén van die twee. Vraag hem eens wat hij eigenlijk van je wil door er over door te blijven gaan? Je kunt de tijd niet terug draaien.
Alle reacties Link kopieren
Ach wel nee, dit stelt niks voor.



En bovendien waren jullie toen nog niet exclusief aan het daten.



Vertel hem wat je hier ook schrijft: dat je het enkel gedaan hebt omdat hij bleef herhalen geen relatie te willen.



En zeg hem dat hij eens moet ophouden met oude koeien uit de sloot te halen. En als hij weer over dat zoenen zeurt vertel je maar dat hij op dat moment geen relatie wilde.
Wat kinderachtig allemaal.



Ik zou niet tegen zo'n figuur kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Ja natuurlijk ben je vreemd gegaan! In zijn ogen althans, dat is namelijk lekker makkelijk om jou een rotgevoel over jezelf te geven.

Voor mij zou het heel snel ophouden met zo'n soort figuur.
Je bent niet vreemdgegaan. En je vriend is nadat hij van dit zoenincident wist, een relatie met jou aangegaan. Dat zoenen was voor zijn tijd, dus hij moet niet zo zeuren.
Alle reacties Link kopieren
Nee, maar ik kan me wel voorstellen dat hij het niet zo heel erg leuk heeft gevonden.

Maar goed, hij heeft gekozen om met jou verder te willen dan moet hij stoppen met wantrouwen en drammen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Het klinkt erg puberaal.



Hij wil eerst helemaal niks van je. Dan is seks toch wel leuk en vervolgens miepen als jij een ander zoent terwijl hij geen relatie wil. ( waarom niet, zodat hij lekker vrij kon leven ofzo?).
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Oh, hij wist er pas een paar weken later van. Maar dan nog, het gebeurde voordat jij een relatie met hem kreeg. Hij zeurt.
Hij klinkt mij van afstand al als hoofdpijn.

Jij bent eerlijk geweest en hij had toen al zijn conclusie kunnen trekken ipv hier nu nog over te zeuren. Hij heeft het er zelf naar gemaakt.

Hij had hier de les van kunnen leren dat als hij iets moois (jou) tegenkomt hij niet zo achterlijk moet doen maar ervoor moet gaan. Nee, hij zeurt nog even een paar maanden door.

Voor jou duidelijk meer fish in the sea maar die hint heeft hij nog niet opgepakt.

Ik had in mijn jonge jaren uit nijd het hele festival afgewerkt, en hem bij ieder piepje weer even op zijn plek gezet.

Graag of graag hoor.
je bent niet vreemdgegaan, maar het is best opmerkelijk dat je na een wilde nacht met een man die je leuk vindt, even voor de lol gaat zoenen met een ander.
Nee je bent niet vreemd gegaan, maar als hij steeds op herhaling valt lijkt hij erg bezitterig over je Je niet laten claimen in zo'n twijfel relatie!
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 maart 2015 @ 22:11:

je bent niet vreemdgegaan, maar het is best opmerkelijk dat je na een wilde nacht met een man die je leuk vindt, even voor de lol gaat zoenen met een ander.



Het was 10 dagen later.



@TO Of heeft hij tussen die eerste date en dat festival wél aangegeven dat er een relatie in zat? En dat het zelfs al aan was?

Want dat zou de zaak natuurlijk wel veranderen.
quote:Vl43inder schreef op 29 maart 2015 @ 22:18:

[...]





Het was 10 dagen later.



@TO Of heeft hij tussen die eerste date en dat festival wél aangegeven dat er een relatie in zat? En dat het zelfs al aan was?

Want dat zou de zaak natuurlijk wel veranderen.O, dat kan natuurlijk best.
Het maakt geen bal uit wat wij vinden, want je hebt geen relatie met ons maar met hem.



Een relatie is iets tussen twee personen en jullie mogen helemaal zelf uitvechten wat er kan en wat niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:korenwolf schreef op 29 maart 2015 @ 22:30:

Het maakt geen bal uit wat wij vinden, want je hebt geen relatie met ons maar met hem.



Een relatie is iets tussen twee personen en jullie mogen helemaal zelf uitvechten wat er kan en wat niet.Euhm.... maar dan kunnen wij hier op relaties het doek wel laten vallen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Uh, nee. Je had op dat moment geen relatie met hem. Hij moet niet zo zeuren.
quote:Enn schreef op 29 maart 2015 @ 22:35:

[...]



Euhm.... maar dan kunnen wij hier op relaties het doek wel laten vallen.Of eens wat nuttiger reacties gaan geven
Alle reacties Link kopieren
Sorry? Begrijp ik het nu goed dat jij vindt dat mijn reacties niet nuttig zouden zijn? Mocht dit zo zijn: prima, wat jij wilt hoor.
enn wijzigde dit bericht op 29-03-2015 23:29
Reden: Even uitleggen wat ik bedoelde
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Even terug komend op wat reactie's.



Ja, ik snap dat het wat puberaal overkomt, maar na een relatie van bijna 20 jaar viel ik even terug in puberaal gedrag. Dat is nu weer over hoor, 😜.



Opgebiegd....... Tsja, zo voelde het wel. Want ik was al helemaal hoteldebotel verliefd, ondanks dat hij elke keer weer zei dat niet voor mij te voelen. Pas na het festival durfde ik het aan mezelf toe te geven dat ik gewoon verliefd was en dat het voor mij dus niet alleen een zomerflirt was.



Nee, hij heeft tussen de eerste keer sex en het festival niet aan gegeven dat wij een relatie hadden. Pas daarna hebben we het 'relatiegesprek' gevoerd en zelfs toen heeft het nog weken geduurd voor hij zich er echt op toe kon leggen.



Het is een man wiens verleden voornamelijk bestond uit lang leve de lol en vrijheid blijheid. Ik ben zijn eerste vriendin. Gevalletje bindingsangst keer 1000. ( en laag zelfbeeld en weinig zelfvertrouwen, ik maak het mezelf graag makkelijk in een nieuwe relatie, hahaha)



Ik denk ook dat hij daarom er steeds op terug komt, omdat hij bevestiging nodig heeft dat ik gek op hem ben en dat hij het waard is om voor te gaan.

En meestal gaat het ook super.

Maar soms ........ Ben ik die tien seconden even helemaal zat.
Alle reacties Link kopieren
Oftewel je was in jouw ogen single. Je hebt niks verkeerd gedaan.



Hij is een drammert en een zeikert dat hij er steeds weer over begint. Had hij maar duidelijk moeten zijn. Hij gedraagt zich als een 16 jarige.



Ik was hier allang en breed klaar mee met dit geval en door gezeur.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven