Ben ik een stalker?

02-02-2014 01:14 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hooi, ben hier nieuw op viva maar oke.



Ik heb wat advies nodig. Ik ben een 16jarige dame en heb met een uitje van school een leuke jongen ontmoet. Ik heb zelf niet met hem gesproken hoor maar ik had hem gezien en we zaten in de buurt van elkaar. Doordat we op 5m afstand van het toneel in een ronde circel met iedereen zaten kon ik hem goed in de gaten houden(begluren) xD heel sneaky iknowright. Hij ging toen slapen, echt lief zag dat eruit *-* naja sinds die avond ben ik hem steeds meer gaan uitpluizen omdat het gewoon een lekkerding is en ik kan mezelf niet stoppen..

Na die dag merkte ik dat hij op mijn school zit en nu zie ik hem elke pauze zitten met zijn vrienden en begluur ik hem elke keer. Ik weet zowel alles van hem terwijl ik niet eens met hem heb gepraat. Toevallig door social media enzo ben ik daarachter gekomen. Ben ik erg?? Helpp ik weet niet wat ik moet doen want ik vind t leuk om alles van hem te weten en ik voel een connectie tussen ons ook al hebben we nog nooit gepraat. Zelf durf ik dit ook niet te vertellen aan mijn vriendinnen want die zullen wel denken. Stalker.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, je bent gewoon verliefd!
Alle reacties Link kopieren
edit: dubbel.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik denk dat de meeste mensen die verliefd zijn en de persoon in kwestie op social media vinden daar wel alles gaan lezen wat er te lezen valt, dat lijkt me vrij normaal. Het zou abnormaal zijn als je zijn vuilnisbak zou uitpluizen of hem zou afluisteren of zijn post zou onderscheppen of zo. Wat hij op social media plaatst is openbaar, dus daar mag je lezen zoveel je wil, en dat je in pauzes naar hem kijkt lijkt me ook gewoon bij verliefdheid horen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Je voelt een connectie?

Je bent een beetje eng, meisje.



En je had allang in bed moeten liggen!
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor je bent geen stalker, alleen een verliefde puber. En over die connectie: ik denk dat je die voelt omdat je verliefd bent.
Iksnaperniersvan reageer niet zo overdreven! Het meisje is 16.



Je bent inderdaad lekker verliefd, heel normaal gedrag voor jouw leeftijd. Lekker er van genieten en probeer hem eens aan te spreken. Misschien vindt hij jou ook erg leuk.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Zo is mijn relatie met mn man ook begonnen!! Ik was 15 helemaal verliefd op afstand. Half jaar geduurd zonder ooit gepraat te hebben. Toen liep ik m op n dansavond tegen. Een dansje!! En bingo!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het wel meevalt, hoor. Hij heeft die dingen zelf immers online gezet. Als je dat doet is het niet erg privé meer, hè. Maar in plaats van het op Facebook opzoeken had je misschien beter een praatje aan kunnen knopen en die dingen direct vragen? Dan had je meteen een excuus gehad om met hem te kletsen.
Verliefd!



Zolang je maar niet gaat bellen zonder iets te zeggen dan komt het wel goed, anders zit je zo met gehoorschade door een gastoeter
Alle reacties Link kopieren
+1
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem1998ert schreef op zondag 02 februari 2014 01:14 Hooi, ben hier nieuw op viva maar oke.



Ik heb wat advies nodig. Ik ben een 16jarige dame en heb met een uitje van school een leuke jongen ontmoet. Ik heb zelf niet met hem gesproken hoor maar ik had hem gezien en we zaten in de buurt van elkaar. Doordat we op 5m afstand van het toneel in een ronde circel met iedereen zaten kon ik hem goed in de gaten houden(begluren) xD heel sneaky iknowright. Hij ging toen slapen, echt lief zag dat eruit *-* naja sinds die avond ben ik hem steeds meer gaan uitpluizen omdat het gewoon een lekkerding is en ik kan mezelf niet stoppen..

Na die dag merkte ik dat hij op mijn school zit en nu zie ik hem elke pauze zitten met zijn vrienden en begluur ik hem elke keer. Ik weet zowel alles van hem terwijl ik niet eens met hem heb gepraat. Toevallig door social media enzo ben ik daarachter gekomen. Ben ik erg?? Helpp ik weet niet wat ik moet doen want ik vind t leuk om alles van hem te weten en ik voel een connectie tussen ons ook al hebben we nog nooit gepraat. Zelf durf ik dit ook niet te vertellen aan mijn vriendinnen want die zullen wel denken. Stalker.
Alle reacties Link kopieren
Je bent gewoon verliefd jong meisje.

Je wordt pas een stalker als je niet meer beseft dat die 'connectie' alleen in jouw hoofd zit en je hem alleen nog even moet overtuigen van die 'connectie' door hem lastig te gaan of blijven vallen als hij die 'connectie' niet ziet.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor,je bent gewoon helemaal verliefd! Dan is het normaal denk ik dat je dingen die je kan vinden op social media gaat opzoeken. Je wilt gewoon meer over hem weten omdat je verliefd bent. In mijn tijd regelde je iemand die diegene kende om een beetje voor je uit te zoeken hoe hij was en of hij van je bestaan afwist. Ik heb dat ook vaak voor vriendinnen moeten doen,bij de vrienden van mijn oudste broer. Toen ik op mijn 15e voor het eerst verliefd was wou ik ineens de hond uitlaten omdat ik dan langs het voetbalveldje kon lopen waar hij weleens voetbalde met vrienden. Onze hond had nog nooit zo'n goede conditie als in die tijd En dat was echt geen stalken hoor.

Haha,moet weer denken aan die tijd,hoe leuk en onbezonnen was dat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doperwt schreef op 02 februari 2014 @ 09:35:

Verliefd!



Zolang je maar niet gaat bellen zonder iets te zeggen dan komt het wel goed, anders zit je zo met gehoorschade door een gastoeter



Jeetje wat een geniaal idee! Dat had ik moeten weten toen ik een jaar of 16 was, in de tijd dat ík nog gebeld werd door iemand zonder wat te zeggen: GENIAAL



On topic: Geniet er lekker van! Hebben jullie niet een gemeenschappelijke vriend/vriendin die jullie subtiel aan elkaar kunnen voorstellen?
Gewoon heerlijk, hardstikke verliefd!!



Toen ik 16 was hadden we geen facebook maar wel msn. En daar keek ik wel 100 keer per dag op. Of hij misschien al online was geweest. Heerlijke tijd!
Alle reacties Link kopieren
Niks mis mee. Jij achtervolgt hem al niet, dus ben jij geen stalker of iemand die anderen lastigvalt. Met over hem dagdromen is niks mis!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik doe dat bij iedereen. Lekker gluren en snuffelen op social media. Ik doe niets anders.
Alle reacties Link kopieren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven