Ben ik nou extreem jaloers of hij te makkelijk?

26-03-2015 23:36 148 berichten
Ok.. lang verhaal in het heel kort:



Sinds 2 maanden is het 'aan', leuke vriend, heel verliefd. Ik heb mijn relatie verlaten nadat ik hem leerde kennen. Hij had geen relatie, wel een vaste scharrel waar hij 4 weken voor wij het voor het eerst met elkaar deden nog mee had gedaan. Ok, moet kunnen, toen deed ik het niet met hem.

Hij had in die tijd ook met haar afgesproken dat als hij en een collega hun werkreisje hadden zij ook mee mocht, want collega neemt zijn vrouw ook mee en die vrouw kent zijn scharrel weer goed, vriendinnetjes.

De situatie is nu veranderd sinds die afspraak, hij en ik zijn nu een stel en ik vind het ongepast als hij op een werkreisje of wat voor reisje dan ook gaat met een ex. 4 nachten op een kamer slapen ( 2 aparte bedden, dat wel) omdat 'die afspraak al stond'.. ben ik nou zo moeilijk??
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik zou dat ook niet tof vinden.
Alle reacties Link kopieren
Nee, je bent niet moeilijk. Hij is een jandoedel en blijkbaar niet echt verliefd op je, als hij zijn ex-neukertje meeneemt op zakenreis.

NEXT!
nee. Ik had hetzelfde gereageerd.
Alle reacties Link kopieren
Nee je bent niet moeilijk. Ik zou dit ook niet leuk vinden.

Gek dat hij dat niet snapt.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
dat zei ik ook tegen hem, en dan reageert hij emotioneel en zegt dat hij juist zoveel van me houdt en dat ik er niet meer van moet maken dan het is, het zijn gewoon vrienden zegt hij. Ik wil ook niet overkomen als de jaloerse bitch door er telkens over te beginnen, maar het zit me zo danig dwars dat het echt tussen ons in komt te staan, en dat wil ik ook niet.. aaaargh...!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet, hij is een vrij mens en hij kan doen wat hij wil. Mocht je aan zijn trouw twijfelen dan kan je hem ontvrienden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:Tuorrebout schreef op 26 maart 2015 @ 23:40:

nee. Ik had hetzelfde gereageerd.

Iknhad ietsjes anders gereageerd.

Ik had zijn tas gepakt en hem veel plezier gewenst.



Alleen had hij daarna niet meer bij mij terug hoeven komen.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
ik had het ook niet gewaardeerd nee
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Dat zou ik echt niet pikken.

En ik ben vind ik zelf redelijk ruimdenkend en niet irrationeel jaloers.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Uhhh sorry maar ik zou dat reisje ook écht niet goed keuren. Hecht hij meer waarde aan die afspraak of aan jou gevoel?!

Niet toelaten hoor meid!
Alle reacties Link kopieren
Waarom neemt ie jou niet mee op zijn werkreisje? Jij bent toch zijn vriendin?
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
En voor deze kneus heb jij je relatie beëindigd?
F.U.
toen hij over dat reisje begon leek hij losjes mijn goedkeuring te vragen, ik wist niet dat ze op 1 kamer zouden slapen, ik dacht dat ze aparte kamers hadden (saillant detail; hotel waar ze in slapen is van hem, dus dat leek me logisch), verder dacht ik dat het om een nachtje ging, niet 4. Ik reageerde daar op dat moment niet echt op, later toen ik het wat meer liet doordringen vroeg ik hem de details; hoeveel nachtjes ben je weg en jullie hebben toch aparte kamers? En dat waren dus zijn antwoorden.

Hij zei nog: ik kan ook jou meenemen.. maar jij kent pietje en pukje niet.. (collega+ vrouw), dus daar voelde ik natuurlijk na zijn ongemeende uitnodiging ook niets voor.



Het lullige is dat alles al besproken is, als hij nu gaat zeggen : hey scharrel slash goede vriendin, sorry je kan niet mee..' staat dat raar tov zijn collega en diens vrouw vindt hij.

Ik vind van niet, het staat juist sterk dat een man voor zijn vrouw kiest toch..
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 26 maart 2015 @ 23:44:

[...]



Iknhad ietsjes anders gereageerd.

Ik had zijn tas gepakt en hem veel plezier gewenst.



Alleen had hij daarna niet meer bij mij terug hoeven komen.Dit dus.
Alle reacties Link kopieren
Alleen het feit dat hij dat wil is toch al een teken aan de wand.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp zijn redenatie niet. Zijn scharrel kent pietje en marietje wel?



Ik vind het pas giga raar staan als hij zegt Ik heb een vriendin maar die is niet mee, hier is mijn scharrel!
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
ja.. daar zit ik idd ook aan te denken. Alleen dan mijn tas tijdens zijn reisje.

Het voelde al niet ok, en deze reacties laten zien dat ik niet extreem jaloers ben maar dat mijn gevoel klopt.

Ik hou wel van hem, ondanks alles. Dus het zal niet zonder pijn zijn.
@audrey , ja, mijn vriend,scharrel, pietje en marietje zijn close friends.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben je hier zo onzeker over? Hij geeft niks om jouw gevoelens.
F.U.
Alle reacties Link kopieren
Nou gezellig dan.



Ze zou hem mogen houden.



Als een vent een beetje logisch na kan denken snapt hij dondersgoed dat het niet ok is om 4 nachten met een of andere chick op de kamer te pitten waar hij redelijk recent nog seks mee heeft gehad.



Totaal respectloos.



En helemaal als hij het zo draait dat jij nu de jaloerse trut lijkt.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ja het is gewoon logisch om nu voor jou te kiezen en dat stel zou dat ook gewoon intuitief begrijpen, dat je als je eenmaal een relatie hebt je niet met een andere vrouw gaat. Zij zouden het begrijpen want als buitenstaander hebben ze geen boodschap aan gemanipuleer wat hij nu bij jou probeert. Ze zouden nog eerder meteen doorhebben van ok die wil vreemdgaan. Het is een smoesje en tis aan jou of je met iemand die zoiets doet samen wil zijn.. Erover praten heeft denk ik geen nut, alleen hem door je gedrag (afstand nemen ipv zeuren) laten merken dat hij je kwijtraakt hierdoor en als dat het hem waard is wat verlies je dan!
Alle reacties Link kopieren
Zelf zou ik iets doen in de lijn van Summerdance. "Oh, nou, veel plezier". Daarna inpakken en wegwezen, next. Ik ben ook geen jaloers type, ik ben wel het veeleisende type



Als vaste scharrel zijnde zou ik hier ook voor bedanken. Ik ging echt niet in de vuurlinie zitten. Als die gast zijn eigen hotel heeft kan er vast wel een kamertje extra vanaf.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Hij alleen met zijn scharrel die hij drie mnd terug nog heeft gebatst.

Dat wordt gezellig op die hotelkamer.

Misschien een potje scrabble.
F.U.
Alle reacties Link kopieren
Hij vind het dus erger om zijn exscharrel te kwetsen dan zijn lovely vriendinnetje?

Wtf zou ik zeggen en hem veel plezier wensen. Byebye..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven