Bevrijden uit huwelijk

11-04-2016 14:22 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben een getrouwde vrouw van 43 jaar en heb 3 kinderen en ik zit met het volgende. Mijn relatie met mijn man is al een tijdje een broer/zus relatie en ik heb ondertussen een speciale (getrouwde) man leren kennen waar ik mij heel prettig bij voel. Hij geeft mij liefde en aandacht die ik nog nooit op deze manier gekregen heb. Hij ondersteund mij met alles en geeft mij eindelijk de moed om tegen mijn man te gaan zeggen dat ik hem wil gaan verlaten. (hij gaat zelf ook weg bij zijn vrouw) . Nu zou je denken wat is het probleem? Het probleem is dat ik hem geweldig vindt en onze seksuele aantrekking is ook goed maar diep in mijn hart weet ik dat hij niet de man is met wie ik oud wil worden. Ik wil graag eerlijk tegen hem zijn maar ik heb hem ook nodig om uit mijn huwelijk te ontsnappen.



Wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
Wat een zooitje, arme kinderen.
Je kunt ook een punt achter je huwelijk zetten zonder iets met een getrouwde man te beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Precies wat jij wil! Kies voor jezelf!



En niet vervelend bedoeld hoor, ben er niet om over je te oordelen...maar wie zijn billen brand moet ook op de blaren zitten. Dus wees eerlijk naar iedere partij in dit verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Wat je moet doen? Zeggen tegen die man dat je geen toekomst met hem ziet. Er zijn nogal wat anderen in het spel die hier helemaal niets aan kunnen doen. Raap die moed maar zelf bij elkaar.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Je hebt je neukertje nodig om uit je huwelijk te kunnen ontsnappen ? ???.. idd wat een zooitje.
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzinndat je hem nodig hebt om je 'uit je huwelijk te bevrijden'. Word volwassen en neem je eigen beslissingen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wat je moet doen?



Voor jezelf eens op een rijtje zetten wat je nu eigenlijk wilt en of het het allemaal waard is.

En als je los wilt komen van je man,dan moet je dat zelf doen en niet via een andere man!
Alle reacties Link kopieren
Mannen zeggen wel vaker wat, dus daar zou ik maar niet van uitgaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 11 april 2016 @ 14:25:

Je kunt ook een punt achter je huwelijk zetten zonder iets met een getrouwde man te beginnen.+1
Alle reacties Link kopieren
Eens met Blondie, sluit eerst je huwelijk af en zorg dat je je leven enigszins op de rit hebt. Dan pas met een nieuwe relatie beginnen.
Wat dacht je ervan om eerst eens te kijken of je eigen huwelijk echt niet redden is. Dat had je overigens moeten bedenken voordat je je benen spreidde voor een andere (getrouwde) man. Dat ben je wel verplicht aan je kinderen alvorens je hun thuisbasis om zeep helpt.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je hem daarvoor nodig? Weet hij dat hij zijn eigen huwelijk op gaat geven voor iemand die hem ziet als een reddingsboot?



Gewoon eerlijke vragen, veroordeel niemand. Nog niet
Het klinkt als de premisse van een bouquetreeks. Tenzij je man je gevangen houdt, hoef je echt niet uit een huwelijk te ontsnappen. Scheiden werkt dan meestal ongeveer hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Ben je nou ook trots op jezelf? Wat verwacht je van ons? Een eerlijk antwoord? Eerlijkheid komt in jouw woordenboek niet voor.
Alle reacties Link kopieren
Eerst je huwelijk eens netjes afronden, of proberen te redden

Daarna mag je door naar honk 2!
Hij geeft je de mled om tegen je man te zeggen dat je niet verder wilt met hem. Prima! Zeg dan tegen je man en je nieuwe scharrel dat je met allebei niet verder wil. Bouw een leven op voor jezelf zonder man en wie weet komt er ooit een nieuwe man op je pad waarmee je wel oud wil worden.



Je weet nu al dat je reboundrelatie niet gaat werken, dus kun je er maar beter niet eens an beginnen. Succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 11 april 2016 @ 14:25:

Je kunt ook een punt achter je huwelijk zetten zonder iets met een getrouwde man te beginnen.+1. Natuurlijk ga je niet vanuit je huwelijk iets met een getrouwde man beginnen. Of je blijft getrouwd of je gaat scheiden en gaat eerst als single verder. Pick one.
Alle reacties Link kopieren
Je laat neullie van zijn vrouw scheiden en dan ga je zelf scheiden. Want als je met neukkie samen gaat wonen heb je een mooier huis dan wanneer jij het alleen moet gaan doen. En dan wacht je tot er een nog leukere man langs komt en dan ga je daar weer verder mee. Hoe meer mensen je met je mee het ongeluk intrekt, hoe leuker het natuurlijk is. O,....en kinderen zijn zooooo flexibel. Als ma maar lekkere orgasmes heeft zijn zij ook heel erg gelukkig. Succes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hoe komt het dat jij een andere man nodig denkt te hebben om je echtscheiding in gang te zetten?
Alle reacties Link kopieren
Wie ga je dan gebruiken om uit je volgende relatie te ontsnappen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Man man man wat een zooitje. En hoe denkje dat de kinderen zich gaan voelen als mamma en pappa uit elkaar gaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 11 april 2016 @ 14:34:

Wie ga je dan gebruiken om uit je volgende relatie te ontsnappen?Geen hanvol maar een landvol. Er zijn meer mannen dan kerktorens en zo.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 april 2016 @ 14:31:

Je laat neullie van zijn vrouw scheiden en dan ga je zelf scheiden. Want als je met neukkie samen gaat wonen heb je een mooier huis dan wanneer jij het alleen moet gaan doen. En dan wacht je tot er een nog leukere man langs komt en dan ga je daar weer verder mee. Hoe meer mensen je met je mee het ongeluk intrekt, hoe leuker het natuurlijk is. O,....en kinderen zijn zooooo flexibel. Als ma maar lekkere orgasmes heeft zijn zij ook heel erg gelukkig. Succes.



Treurigheid, begin met je eigen ruggengraat te kweken.

Dan hoef je niet langer op die van een ander te hangen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me wel voorstellen dat je hem nodig hebt, emotioneel gezien.

Maar realiseer je je dat je toch heel veel zelf moet doen?



Je moet zelf aan je man vertellen dat je wilt scheiden

je zult zelf moeten dealen met zijn reactie hierop ( natuurlijk kan de andere man je steunen maar in het moment zelf sta je er toch alleen voor)

Je zult het zelf aan je kinderen moeten vertellen ( hij is daar niet bij neem ik aan)



Je zult zelf je financiën moeten regelen, je verhuizing....je snapt het.



Hij is nog getrouwd en kan niet overal bij zijn straks. EN ja, hij zegt dat hij ook weg gaat bij zijn vrouw.....maar goed, zover is dat nog niet.



Dus feitelijk heb je hem helemaal niet nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven