Bevrijden uit huwelijk

11-04-2016 14:22 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben een getrouwde vrouw van 43 jaar en heb 3 kinderen en ik zit met het volgende. Mijn relatie met mijn man is al een tijdje een broer/zus relatie en ik heb ondertussen een speciale (getrouwde) man leren kennen waar ik mij heel prettig bij voel. Hij geeft mij liefde en aandacht die ik nog nooit op deze manier gekregen heb. Hij ondersteund mij met alles en geeft mij eindelijk de moed om tegen mijn man te gaan zeggen dat ik hem wil gaan verlaten. (hij gaat zelf ook weg bij zijn vrouw) . Nu zou je denken wat is het probleem? Het probleem is dat ik hem geweldig vindt en onze seksuele aantrekking is ook goed maar diep in mijn hart weet ik dat hij niet de man is met wie ik oud wil worden. Ik wil graag eerlijk tegen hem zijn maar ik heb hem ook nodig om uit mijn huwelijk te ontsnappen.



Wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
Gut ik heb wel eens vaker een punt gezet achter een relatie, maar ik heb nog nooit hoeven ontsnappen of iemand nodig gehad om me te bevrijden.

Hoe werkt dat? Zit je opgesloten op een zolderkamertje?
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
Alle reacties Link kopieren
Je moet doen wat voor jou goed voelt. Wij kunnen wel van alles zeggen maar uiteindelijk moet jij zelf die beslissing maken. Als ik jou was zou ik eerst een punt zetten achter je huwelijk voordat je er vandoor gaat met een ander en alles even op een rijtje proberen te zetten dan meteen met een getrouwde man in het huwelijks bootje stappen die ook zijn vrouw gaat verlaten. Wat als het fout gaat? Ga je dan weer je man die je hebt verlaten voor een getrouwde man smeken om bij je terug te komen? Denk ook aan je kinderen want dat brengt ook gevolgen met zich mee..
quote:Mikadoos schreef op 11 april 2016 @ 14:32:

Hoe komt het dat jij een andere man nodig denkt te hebben om je echtscheiding in gang te zetten?Misschien is ie advocaat? Handig toch?
quote:Schaap_Veronica schreef op 11 april 2016 @ 14:37:

Gut ik heb wel eens vaker een punt gezet achter een relatie, maar ik heb nog nooit hoeven ontsnappen of iemand nodig gehad om me te bevrijden.

Hoe werkt dat? Zit je opgesloten op een zolderkamertje?
Alle reacties Link kopieren
Hij ondersteunt je nu maar hij is nog niet gescheiden. Heeft hij al met zijn vrouw gesproken? Jij al met je man?
verba volant, scripta manent.
Waaróm heb je hem nodig?



Mijn ex ging er ook vandoor met een vrouw waarvan hij bij hoog en laag volhield dat hij er niet op viel, dat ze zijn type niet was, ik kende hem toch etc. Hij had haar nodig om uit de ellendige, vrij uitzichtloze situatie te komen waarin we zaten.



Die is nog steeds vrij hopeloos maar hij woont bij die vrouw, hoeft zich geen zorgen te maken dat hij op straat komt te staan als het huis van hem en mij onder onze kont vandaan gekocht zou worden door de bankt etc. Dan zit híj goed. Met een vrouw die hij eigenlijk niet eens zo leuk zegt te vinden.



Erg berekenend allemaal maar voor hem wél een oplossing.

Ik vind het geen basis voor een relatie maar goed, uitmaken kan altijd nog.



Dus ja, het ís een manier.

Het gebeurt vaker, geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt.

Ik krijg het er koud van eerlijk gezegd maar zolang jij jezelf recht aan kunt kijken moet je doen wat voor jou het beste is.
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat ook scheiden? Uhuh. Dat doen vreemdgaande mannen allemaal. Athans, dat zeggen ze tegen hun minaressen.



Ik denk dat hij vreselijk opgelucht is als je zegt dat je alleen maar seks met hem wil. Hoeft ie niet meer tegen je te liegen.
quote:Schaap_Veronica schreef op 11 april 2016 @ 14:37:

Gut ik heb wel eens vaker een punt gezet achter een relatie, maar ik heb nog nooit hoeven ontsnappen of iemand nodig gehad om me te bevrijden.

Hoe werkt dat? Zit je opgesloten op een zolderkamertje?Misschien moet ze heur haar heeeel lang laten groeien. Dan kan de knappe prins haar redden
Lekker misbruik van beide mannen blijven maken. Alsof jij hier echt iets met advies gaat doen..
Liegen tegen je man, en liegen tegen je neukertje. Dit is een heel level van bedrog.

Zwak, heel erg zwak.
Wat een ruggengraatloos gedoe
quote:Dragisa schreef op 11 april 2016 @ 15:11:

Liegen tegen je man, en liegen tegen je neukertje. Dit is een heel level van bedrog.

Zwak, heel erg zwak.Goed voorbeeld voor de kinderen ook.
Arme kinderen.

Mama is nog niet eens gescheiden of ze ligt al in bed met een andere vent.

Waar de kinderen na de scheiding dus bijna direct mee geconfronteerd gaan worden.

Om vervolgens binnen 't jaar waarschijnlijk alweer in de volgende relatiebreuk terecht te komen "omdat het toch niet helemaal was wat je zocht".



Als je weg wil, ga dan weg.

Maar begin dan geen relatie met een ander nog voor je gescheiden bent die gedoemd is om te mislukken.

Verwerk eerst de scheiding maar en geef je kinderen ook die tijd!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je voor jezelf heel duidelijk op een rijtje moet zetten wat je precies wil. Denk dat het zaak is dat je je allereerst gaat afvragen of het huwelijk met je huidige man nog te redden valt en indien dit het geval is dat je daarnaar gaat handelen. Indien het echt een breuk gaat worden, lijkt het mij zaak dat je de dingen met hem gaat afwikkelen: financieel en emotioneel en dat je daarbij ook vooral je kinderen in ogenschouw neemt.

Je huidige vriend is alleen maar een stoorzender in het hele verhaal en kan alleen maar voor overlast zorgen. Tijdelijk vermaak is misschien best begrijpelijk, te meer als je niet helemaal gelukkig bent in je huidige relatie met je man, maar het is niet meer dan een afleiding voor de echte problemen. En die problemen zul je naar mijn mening eerst moeten oplossen voordat je je hierin gaat storten.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
euhhhh eerlijk tegen hem zijn???? Beetje misplaatste loyaliteit, je had eerlijk tegen je man moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
"Bevrijden uit huwelijk" "Uit huwelijk ontsnappen"

Omdat je een broer/zusrelatie hebt?



Dramaqueen.
Alle reacties Link kopieren
Dramaqueen die als nickname 'treurige moeder' heeft.

Het is dieptreurig....... voor de kinderen.

Als moeder maar aan haar gerief komt!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je een triest geval want de broer/zus relatie heb je ook aan jezelf te wijten, maar je geeft je man de verwijten, terwijl je zelf mogelijk vreemd gaat omdat deze getrouwde man jou sexuele aantrekkingskracht geeft.



En je bent bereid je huwelijk te slopen en je man en kinderen pijn te doen. Aangezien je 43 bent en eigenlijk niet meer aantrekkelijk bent, hoop ik van harte dat je eenzaam en verbittert achterblijft. Egotripper eerste klas denkt alleen aan zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:idealeschoonzoon schreef op 11 april 2016 @ 17:06:

Aangezien je 43 bent en eigenlijk niet meer aantrekkelijk bent, hoop ik van harte dat je eenzaam en verbittert achterblijft.







Je bent nu al weer bezig met een vluchtplan voor bij die nieuwe vent?, en het is nog niet eens zover...

Allemachtig TO, je zit toch niet gevangen..maak het jezelf (en anderen) niet zo moeilijk en wees gewoon eerlijk, kweek een ruggengraat, dat scheelt een hoop gezeur, en boeketreeks gehalte..
Alle reacties Link kopieren
En wat is er precies zo verschrikkelijk aan je huwelijk waardoor al jullie pogingen om je gezin bij elkaar te houden zijn mislukt en je nu als laatste redmiddel een scheiding ziet?
quote:idealeschoonzoon schreef op 11 april 2016 @ 17:06:

Ik vind je een triest geval want de broer/zus relatie heb je ook aan jezelf te wijten, maar je geeft je man de verwijten, terwijl je zelf mogelijk vreemd gaat omdat deze getrouwde man jou sexuele aantrekkingskracht geeft.



En je bent bereid je huwelijk te slopen en je man en kinderen pijn te doen. Aangezien je 43 bent en eigenlijk niet meer aantrekkelijk bent, hoop ik van harte dat je eenzaam en verbittert achterblijft. Egotripper eerste klas denkt alleen aan zichzelf.Hoe weet jij dat TO niet meer aantrekkelijk is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 11 april 2016 @ 17:41:

[...]





Hoe weet jij dat TO niet meer aantrekkelijk is?Omdat TO 43 jaar is en dan ben je afgeschreven, volgens onze ideale schoonzoon
Supertriest voor je kinderen. Verder geen woorden voor zo'n puinzooi als jij er van maakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:idealeschoonzoon schreef op 11 april 2016 @ 17:06:

... Aangezien je 43 bent en eigenlijk niet meer aantrekkelijk bent, hoop ik van harte dat je eenzaam en verbittert achterblijft. ..Geen verstand van vrouwen en geen verstand van spelling. Dat is een wel heel onhandige combinatie van handicaps op een vrouwenforum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven