Bij hem over de vloer komen?

03-05-2016 17:25 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuw op dit forumen ik val direkt met de deur in huis:

Sinds begin dit jaar date ik met een hele leuke man. We zien elkaar regelmatig en bellen meerdere keren per week. Dagelijks hebben we contact via de app. Omdat we een half uurtje bij elkaar vandaan wonen ( en werken , sporten, kids) is spontaan bij elkaar binnen lopen wat lastig, dus spreken we af. Echter... Elke keer als we bij mij afspreken geen probleem. Elke keer als we bij hem afspreken, gaat t net even anders. We zien elkaar wel, maar gaan dan uit eten of een filmpje pakken en uiteindelijk kom ik niet bij hem thuis...

Ik vind dit raar of is het niet raar en ligt het aan mij?

Begin aan mezelf te twijfelen, want hij is ontzettend attent en lief.
Alle reacties Link kopieren
Heeft ie niet al een vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Dus je bent nog nooit bij hem thuis geweest?
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is nogal verdacht. Weet je zeker dat hij vrijgezel is?
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit binnen geweest? Weet je z'n adres of in z'n straat geweest?
Dus dat...
Luister naar je instinct. Je voelt het niet voor niets.
Ik zou het hem gewoon vragen waarom jullie nooit bij hem thuis afspreken. Het lijkt er op dat hij iets te verbergen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerder aan hem gaan twijfelen dan aan mezelf.

Ik zou het dan ook aan hem vragen.
Appels kun je eten, peren wel
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 03 mei 2016 @ 17:28:

Ik zou het hem gewoon vragen waarom jullie nooit bij hem thuis afspreken. Het lijkt er op dat hij iets te verbergen heeft.Dit
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem vragen waarom hij dit zo aanpakt. Bij mij zouden de alarmbellen afgaan.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is zijn huis een vieze puinhoop?
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon vragen.

Weet je wel zijn adres?
Alle reacties Link kopieren
Of hij heeft vrouw en kinders thuis zitten of hij leeft in een onmogelijk vies huis of hij neemt het allemaal niet zo serieus.



Maar één manier om erachter te komen. Vragen ????
Before you assume, there is this thing called asking.
Alle reacties Link kopieren
Misschien woont hij nog bij zijn ouders, huurt hij ergens een kamertje, heeft hij vrouw en kinderen thuis zitten of is zijn huis niet om aan te zien. Het is in ieder geval wel zorgwekkend dat hij je niet bij hem thuis laat komen. Idd zoals hierboven geschreven, vraag hem wat de reden is. Dat is de enige manier waarop je er achter zal komen.
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Misschien vanwege de kinderen?



Ik zou gewoon es voorstellen om zaterdagavond bij hem thuis met een wijntje op de bank een filmpje te kijken. Als hij dan zegt dat hij liever ergens buitenshuis afspreekt kun je altijd nog vragen waarom.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er al een andere vrouw in zijn huis woont.
quote:wyandotje schreef op 03 mei 2016 @ 17:52:

Ik denk dat er al een andere vrouw in zijn huis woont.Dat vrees ik ook. Geen goed teken, dit, TO.
Alle reacties Link kopieren
De volgende keer dat je bij hem afspreekt ook gewoon gaan.

Geen zin in uit eten of filmpje, lekker thuis op de bank.

Heb je wel zijn adres?
Ik denk dat hij zijn sm-kelder er langzaam in wil oozen.
Of zijn uit de hand gelopen Star Wars-hobby nog even geheim wil houden tot je hem ècht heel leuk vindt.
Ik ken mijn date nu zo'n 4 weken en hij liet me lekker uitslapen toen hij vroeg naar zijn werk moest. In zijn huis, welteverstaan.

Niks te verbergen voor me en dat voelt wel zo prettig moet ik zeggen. Ik zou andersom hetzelfde doen (maar heb het geluk dat ik er nooit vroeg uit hoef )
Vraag het hem.

Je leest al "misschien dit" "misschien dat", het kan van alles zijn. Of hij heeft een vrouw, verzamelwoede, vanwege de kinderen... Je weet het niet.

Hij is de enige die het jou kan vertellen.
Of hij is klusser
Alle reacties Link kopieren
Raar verhaal...ws heeft ie al vrouw
Alle reacties Link kopieren
Of een wiet plantage of een drugslab.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven