Blij topic over samenwonen.

16-10-2016 20:52 558 berichten
Ik wil het graag met de wereld delen: ik ben gaan samenwonen!

Maar om familie/vrienden niet verder 'lastig' te vallen met hoe leuk het is en hoe we ons nog niet ergeren aan kleine dingen, heb ik maar even dit topic gemaakt.



We wonen ook echt nog pas net-net samen, sinds vorige week ergens. We zijn nog spullen aan het verplaatsen en verhuizen van mijn plek naar zijn/onze plek (we zijn gaan wonen in zijn huis).



maar het bevalt goed.



Nog meer mensen die net zijn samenwonen/getrouwd/etc?
Alle reacties Link kopieren
Gisteren vriend voor het eerst aan het koken, ik blij .



Hoe gaat het bij jullie?
En was het lekker? Wat had hij gemaakt?



Hier gaat het niet zo. Ik mis mijn vriend enorm. We zien elkaar sinds de zomer maar zo af en toe, vanwege de drukte.

Ik had volgende week een bezichtiging en die gaat niet door, want is al verhuurd
Hier gaat het hartstikke goed

Kerst vieren we bij schoonouders en mijn ouders, dus gezellig en oud&nieuw vieren we in de Efteling

weer eens wat anders. (we hebben een overnachting in Efteling Hotel erbij, cadeautje van mij)



Weten jullie al wat je met de feestdagen doet?
B
Leuk die goede berichten. Luna, wonen jullie wel samen.
Alle reacties Link kopieren
Boerenkool haha, was erg lekker! Ahh, lunaleeflang, wat balen :(. Is dan zo'n domper als je je daar zo op verheugt.



Wat een gezellige kersten allemaal . Wij doen kerstavond bij mijn ouders met zus en aanhang, 1e kerstdag met mijn schoonouders en 2e kerstdag komen ouder + zus en aanhang hierheen.

Daremanda, Efteling met oud op nieuw lijkt me zo vet.



Dit weekend ben ik bij mijn ouders en hij is werken dus zien we elkaar niet, en hij had m'n bed opgemaakt en er een briefje op gelegd. Zo schattig.
Stormkraft! Nee we zijn al sinds de zomer op zoek naar iets. Vandaar,



Leuk al die plannen met de feestdagen!
Ik kom even zeggen hoe fijn het is, vandaag de kerstboom neergezet en samen er even op uit geweest. En genieten gewoon van samen boodschappen doen.

Hij is echt geweldig.
Ik lees al tijdje mee op pijler Relaties en bedenk me dan steeds hoe een schatje mijn vriend is. En hoe dat eigenlijk niet voor vanzelfsprekend is. Gek eigenlijk. Reden genoeg om als hij straks thuis is hem uitgebreid te zoenen.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren avondje weg met een vriendin en daar toch aangegeven dat ik het toch wel spannend vind om straks samen te gaan wonen. Het is voor ons beide de eerste keer dat we gaan samenwonen. Hij heeft altijd alleen gewoon nadat hij uit huis ging en ik heb nog wel in een studentenhuis gewoond.

Wel leuk hoor, anders zou ik er niet aan beginnen. Met hem is het ook de eerste keer dat ik er daadwerkelijk behoefte aan heb, ik heb al 2 lange relaties gehad waarbij ik deze behoefte helemaal niet had, dus ik zie de angst ook niet als iets ergs maar gewoon als iets wat erbij hoort.
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne
Alle reacties Link kopieren
Cybermeisje ik denk dat dat gezonde spanning is.



Hier schiet het niet op met de huizenjacht. Komen weinig woningen vrij. Denk dat het aan de drukke decembermaand ligt?



Kan niet meer wachten
B
Iertje ik vind 3 weken eigenlijk nog wel snel haha! In het huis waar ik nu woon duurde dat wel een tijdje, pas na een jaar kon ik echt zeggen: ja dit is mijn thuis.



Maar ik ben de afgelopen jaren nogal vaak verhuisd dus dat helpt niet mee
Alle reacties Link kopieren
Haha, bij mij duurde het ook wel ietsje langer dan 3 weken. Samenwonend is inderdaad spannend, maar vooral heel gezellig.
Rustig hier.



Eerste keer feestdagen als samenwonend stel, bevalt wel

Vriend is helaas ziek maar ik zorg goed voor hem hoor en met liefde.
B
Beterschap iertje en ook beterschap voor jouw vriend daremanda.



Fijne dagen allemaal!
B
Kerst bij schoonfamilie was best heel gezellig veel met schoonvader gepraat, de rest stond steeds in de keuken en ik mocht niet helpen want 'ik weet toch niet waar iets staat' zit wat in. Plus ze hadden de taken al verdeeld. Dus zat ik lekker met vriend en schoonvader op de bank.

Eten was ook heerlijk, ze hadden zich echt uitgesloofd!



En vriend en ik hebben paar hele mooie foto's gemaakt, ben er heel trots op voel me erg verliefd op het moment.



We vertrekken zo naar mijn ouders, die wonen gelukkig dichtbij (schoonfamilie woont op 150km afstand) en daar gaan we gezellig brunchen heb ik ook een gerechtje voor gemaakt.



Fijne dagen allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Kerstavond mijn de 'familie' van mijn meneer geweest. Ik had een heerlijke chocoladetaart gemaakt en voor het avondeten wat er een ontzettend lekkere vegan curry.

Gisteren bij mijn ouders, gezellig naar de bios en vandaag lekker samen. Lekker lui enzow...
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne
Gezellig cyber!



Wij zijn net terug thuis, was leuk hoor maar ik zie mijn moeder en zus morgen weer en ik wil lui lekker naar Sissi kijken

en vriend voelt zich verkouden dus die doet wat op bed liggen :( (lekker ongezellig) maar die komt er vast zo wel bij zitten, romantisch nietwaar.
Alle reacties Link kopieren
wat een heerlijk topic



ik woon nu 2 jaar samen, maar nu woon ik een halfjaar in het buitenland voor werk. Ik mis het samenwonen! Alle kneuterige dingen samen doen, inderdaad samen opstaan en naar bed gaan.



We zoeken elkaar zoveel mogelijk op, maar toch is het anders dan weer samen in ons huis zijn. Bijzonder hoe samenwonen iets extra's toevoegt. Misschien heb ik ook wat huis-heimwee i.p.v. alleen vriend-heimwee
Dat snap ik wel muij, hoe lang duurt het halfjaar nog? Lijkt me wel tof in het buitenland werken!



Wij gaan vrijdag naar de Efteling! En overnachten in Efteling Hotel

ben echt aan het aftellen, verheug me erop.



Kerst was leuk maar oud&nieuw is met z'n twee, veel beter

We wonen inmiddels nu ''al'' drie maanden? samen waarvan 1 maand officieel ingeschreven bij elkaar! Dit is echt de man voor mij.
Nog de beste wensen voor 2017 allemaal!



Hoe gaat het bij iedereen?
Gelukkig nieuwjaar allemaal



Hier gaat het goed! Ik ben druk bezig met solliciteren, maar dat gaat lastig. Ik word vaak niet uitgenodigd vanwege het feit dat ik nog in een andere provincie woon. En het zoeken naar huizen gaat juist weer makkelijker als ik ook een baan zou hebben. Vriend is sinds een maand overigens ook fanatiek op zoek, hiervoor liet hij het vooral aan mij over. Maar nu het al maanden niets wordt, schiet dat ook niet op. Ik had een PRACHTIG appartement gevonden, zag mezelf er al helemaal wonen. Na 2 uur online kwam er te staan: vanwege te veel aanmeldingen nemen wij geen bezichtigingen meer aan Ik was helaas net te laat. Nu ik werkloos ben slaap ik overigens wel bijna elke nacht bij mijn vriend. Die woont echter samen met een vriend en die heeft ook weer een vriendin, dus dat is soms iets te knus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven