Blij topic over samenwonen.

16-10-2016 20:52 558 berichten
Ik wil het graag met de wereld delen: ik ben gaan samenwonen!

Maar om familie/vrienden niet verder 'lastig' te vallen met hoe leuk het is en hoe we ons nog niet ergeren aan kleine dingen, heb ik maar even dit topic gemaakt.



We wonen ook echt nog pas net-net samen, sinds vorige week ergens. We zijn nog spullen aan het verplaatsen en verhuizen van mijn plek naar zijn/onze plek (we zijn gaan wonen in zijn huis).



maar het bevalt goed.



Nog meer mensen die net zijn samenwonen/getrouwd/etc?
Op dit moment spelen er privé veel dingen, waardoor ik op dit moment nog niet heel blij kan zijn. Stom eigenlijk, want we zijn al sinds juli op zoek.



Het is wel een hele fijne locatie! Midden in de stad, naast de gezelligste straat van de stad, maar dit straatje is lekker rustig. En het is 62m2, dus we zouden er ook nog met een baby kunnen wonen als we over een jaar of 5 aan kinderen zouden willen beginnen
Alle reacties Link kopieren
@bankkussen, ik duim voor je

@luna, gefeliciteerd!! Gewoon even laten bezinken en dan komt het vast wel goed.
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne
Hoe gaat het met iedereen?





Hier gaat het goed, gisteravond een heel lang, goed, gezellig, intiem gesprek gehad. Over het verleden, toekomst en nog veel meer.

Ik vind het zo mooi dat we dat kunnen. Heel fijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Daremanda schreef op 23 maart 2017 @ 10:36:

Hoe gaat het met iedereen?





Hier gaat het goed, gisteravond een heel lang, goed, gezellig, intiem gesprek gehad. Over het verleden, toekomst en nog veel meer.

Ik vind het zo mooi dat we dat kunnen. Heel fijn.



Wat leuk!



Het gaat ook prima hier, gisteravond samen lekker veel serie's gekeken

Doen we niet vaak ivm werk.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt zo leuk allemaal, samenwonen



Ik mag straks weer kijken bij een huisje. Sta nr 3 en het is echt een minihuisje dus ik denk niet dat vriend bij me wil intrekken (hij heeft ruimte nodig voor zijn 'kantoortje')
Alle reacties Link kopieren
Luna heb je de woning gekregen?
quote:Bankkussen schreef op 23 maart 2017 @ 10:58:

Klinkt zo leuk allemaal, samenwonen



Ik mag straks weer kijken bij een huisje. Sta nr 3 en het is echt een minihuisje dus ik denk niet dat vriend bij me wil intrekken (hij heeft ruimte nodig voor zijn 'kantoortje')

Succes!



Ja, samenwonen is echt geweldig, zeker als je zo'n geweldige vent als ik heb.
Wij hebben morgen en overmorgen 2 bezichtigingen staan, ben benieuwd, hoop zo dat 1 van de 2 iets gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Succes!!!



Komende weken gaan voor mij behoorlijk zwaar worden op werk (collega's die weg gaan, nog geen vervanging, andere collega's die vakantie op moeten vangen bij klanten). Daardoor ben ik in 1 klap 'senior' op mijn afdeling en dus moet ik volle bak aan de slag. Dan zie ik het al gebeuren dat ik minder geconcentreerd op de weg zit. Mijn meneer komt nu vrijwillig de komende twee weken om 5:30 zn bed uit zodat hij met mij heen en terug naar het werk kan rijden.



Maar beloofd dat ik hem daarna mee uit eten neem als bedankje. En gelijk bij voorbaat mijn excuus al aangeboden mocht ik de komende twee weken zn hoofd eraf bijten (figuurlijk dan) van de drukte.
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne
Alle reacties Link kopieren
Spannend ellen, succes!



De woning waar ik net was was klein maar wel leuk. Denk wel dat nummer 1 hem neemt want was nog een jong meisje dus die staat vast te springen om uit huis te gaan



Wat lief cybermeisje!
Lief cybermeisje!



Hier is vriend ook superlief, gister had ie een snippermiddag (want had 's middags afspraak buiten werk) en hebben we samen van alles gedaan en 's avonds uit eten geweest. Was een hele leuke dag!
Afgelopen zaterdag een bezichtiging gehad in een heel mooi appartement en vandaag te horen gekregen dat we morgen de huurovereenkomst krijgen en vanaf 1 april kunnen we erin! We zijn echt enorm blij! Hoeft niets aan de woning te gebeuren, ligt een vloer in en muren zijn gedaan dus we kunnen er zo in. Ben zo benieuwd naar de komende dagen wat we moeten regelen enzo!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, Ellen! Gefeliciteerd en geniet ervan.

Mijn vriend en in hebben volgende week een afspraak met een makelaar die misschien iets voor ons kan betekenen, ik hoop het zo!
Let it go
Alle reacties Link kopieren
Leuk ellen. Gefeliciteerd!



Ik ben helaas weer als nummer 2 geeindigd. Voorlopig ook nog niets in het vooruitzicht
Wat jammer bankkussen. Is vervelend als je zo 'stil' lijkt te staan, geen bezichtigingen in het vooruitzicht.

Hopelijk komen jullie ook snel aan een woning Esstar5!
Alle reacties Link kopieren
@Daremanda: wat lief!!

@Bankkussen: wat jammer dat er niks in het vooruitzicht gepland is, ik hoop dat er snel weer iets op jullie pad komt *duimt*

@Esstar5, hopelijk zit er voor jullie ook wat bij. Zijn jullie op zoek naar koop of huur.



Wij hebben als het goed is binnenkort een afspraak voor het tekenen van een samenlevingscontract. Gewoon met zo'n standaard opzet aangezien wij geen kinderen, eigen bedrijf of koophuis hebben (yes, ben ik ook een keer standaard). Nu moeten we alleen nog een lijst maken van de spullen die niet in de 'samenleving' vallen.
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne
Gefeliciteerd Ellen!



En jammer dat het stil lijkt te staan bankkussen.

Succes bij de makelaar Esstar5
Gefeliciteerd Ellen, dat is nog best snel gegaan! En wat fijn dat je er niets aan hoeft te doen



Bankkussen, wat balen zeg. Ik ken het gevoel. Zo'n teleurstelling elke keer weer. Waarschijnlijk heb je al veel eisen laten vallen ook of niet?



Cybermeisje, spannend zeg! Toch weer een stap vind ik.



Bij ons loopt het even niet. Het is heel onduidelijk of we het huis nu wel of niet krijgen, dat horen we deze week. Door het 'gedoe' is het enthousiaste positieve gevoel dat ik bij het huis had nu wel weg, dus mocht het doorgaan hoop ik wel dat dat terugkomt
Lunaleeflang, ja best snel! Morgenavond gaan we tekenen en krijgen we de sleutel! Heel spannend en leuk allemaal.

Wat balen dat het zo onduidelijk is, hopelijk gaat het wel door voor jullie. Denk wel dat het enthousiasme terugkomt hoor als je hoort dat jullie het huisje toegewezen krijgen! Ik zal duimen voor jullie
Wij hebben vandaag getekend en de sleutels gekregen, morgen gaan we gelijk naar de Ikea om meubels te shoppen! Heb er zo'n zin in, het gaat nu echt beginnen! Hoe gaat het met de rest?
Ah, wat leuk Ellen!



Hier alles (meer dan) goed. Niks bijzonders te melden ofzo, morgen dagje Antwerpen samen lekker genieten van elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Ellen!!
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne
Wij hebben het appartementje!



We hebben getekend en ook meteen de sleutel. Dus we kunnen komende week of de week erna gelijk aan de slag.



Iemand tips voor een redelijke en goedkope vloer? We worden het er niet helemaal over eens. Oh en we gaan ook kijken voor gordijnen. Is allemaal nieuw voor me, want tot nog toe woonde ik in studentenhuizen en daar lag altijd al een vloer en hingen al gordijnen Dus weet niet zo goed waar ik op moet letten en welke winkels Ok zijn.
Gefeliciteerd lunaleeflang! Ik kan je er helaas niet mee helpen, heb altijd thuis gewoond en nu hebben wij al een vloer in de woning liggen.
Gefeliciteerd lunaleeflang! Wat leuk voor jullie.

Tips heb ik niet echt want had gordijnen van thuis meegenomen voor mijn studentenkamers en toen ik bij vriend ging wonen was de woning al klaar natuurlijk!



Hier gaat het goed, mijn zusje merkte op dat ik eindelijk een ''volwassen'' relatie heb. Qua hoe we met elkaar omgaan en doordat we gaan trouwen natuurlijk! Ik vond het wel lief van haar, ik heb zoveel foute vriendjes gehad en nu zit het eindelijk helemaal goed en als ik in de ''ware'' zou geloven, zou hij het zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven