Blijf een zwak voor hem houden

05-10-2015 11:30 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is een man, waar ik een zwak voor heb.

Ken hem echt al heel erg lang. 7 jaar geleden werd ik in eens verliefd op hem. Dat gevoel is nooit echt weggegaan. Zodra ik hem zie heb ik weer knikkende knieen en vlinders in mijn buik.

Ik wou en wil nog steeds niet verliefd op hem zijn. Hij is namelijk 20 jaar ouder, is gerouwd en heeft kinderen. Zijn kinderen zijn iets jonger dan mij. Ik noem hem even Henk.

Henk en ik hebben altijd wel heel goed kunnen opschieten. Vind hem lief en grappig. Als we elkaar tegen kwamen trokken we altijd naar elkaar toe. Hadden het dan altijd heel gezellig. Ik wou van mijn gevoel voor hem af. Ben hem wat gaan ontlopen. Dat niet altijd kon. Als ik hem tijden niet zag, verdween het gevoel voor hem. Maar zodra ik hem weer zag was het gevoel er weer. Maar toen ik hem een tijd niet zag leerde ik mijn ex kennen. Ik hield echt veel van mijn ex. Als we samen Henk tegen kwamen, kwam toen ook weer het gevoel voor Henk terug. Dat vond ik altijd raar. Henk en ik bleven altijd op feetjes elkaar opzoeken, hadden het dan weer gezellig. Ondanks dat zijn vrouw en mijn toen nog vriend er ook waren. Henk en ik zaten ook altijd wel wat aan elkaar te friemelen. Zins een paar maanden ben ik vrijgezel. Had Henk de laatste 2 jaar niet meer gezien. Tot afgelopen vrijdag. Jullie kunnen het wel raden. Dit keer hadden we het te gezellig, hebben voor de eerste keer gezoend. Hij is nog steeds getrouwd. Ik wil van mijn gevoel voor hem af.
Henk is getrouwd en zal dat ook wel blijven dus alle contact met Henk verbreken..

Zo simpel kan het zijn..
Als je van dat gevoel af wil zou ik te eerste stoppen met hem te zoenen.
Alle reacties Link kopieren
Niet doen.



Je doet Henk alleen maar heel veel pijn door hem van zijn vrouw en kinderen weg te trekken en zijn huwelijk te vernietigen.



Kijk eerst maar eens naar wat het is dat jou zo aantrekt, oftewel, in hoeverre lijkt hij op de vaderfiguur die je in jouw leven graag gehad had.

Dan zoek je bij je volgende relatie naar een man die single is en dichter bij jouw leeftijd welke ook zulke eigenschappen heeft.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Echt, de enige manier om van je gevoel af te komen is echt ál het contact verbreken. Doe dat, want het gaat je heel ongelukkig maken.. Hij is getrouwd en kiest niet voor jou.

Ook niet meer social media en whatsapp checken enz.

Gewoon echt géén contact meer.
Gewoon met je handen van die man afblijven, hij is getrouwd en gezien het leeftijdsverschil ben je gewoon een leuk tussendoortje.

Get over it
Alle reacties Link kopieren
Als je van dat gevoel af wil moet je niet met Henk friemelen. Als jullie doorfriemelen word jij snel genoeg zijn bijslaap. Wil je dat? Stiekem met hem neuken af en toe als zijn vrouw het niet merkt?

Of gooi het in de groep en vraag of zijn vrouw een open relatie wil.
als dit geen neuken wordt..
Alle reacties Link kopieren
Zins?! Echt waar?! Nieuwe spelling?!



O ja en als je door gaat met Henk de Tank dan zal je een hoop drama er gratis en voor niets bij krijgen. Jouw keuze.
Alle reacties Link kopieren
Is Henk niet de buurman?
Alle reacties Link kopieren
Is Henk nog steeds zo leuk nu je weet dat hij achter de rug van zijn vrouw om stiekum loopt te vozen met een jonge meid?
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 05 oktober 2015 @ 11:36:

Niet doen.



Je doet Henk alleen maar heel veel pijn door hem van zijn vrouw en kinderen weg te trekken en zijn huwelijk te vernietigen.



Kijk eerst maar eens naar wat het is dat jou zo aantrekt, oftewel, in hoeverre lijkt hij op de vaderfiguur die je in jouw leven graag gehad had.

Dan zoek je bij je volgende relatie naar een man die single is en dichter bij jouw leeftijd welke ook zulke eigenschappen heeft.



Helemaal mee eens, blijf weg bij een getrouwde man maaar die getrouwde man zit zelf ook fout!

Is niet alleen haar schuld...kom zeg
Alle reacties Link kopieren
Henk is niet mijn buurman. Gelukkig niet.

Ik ken hem via kennissen. Zij geven best vaak feestjes. Ga niet altijd. Maar kan er soms niet onderuit.

Veder heb ik geen contact met hem, ook niet via whatsapp enz.
Alle reacties Link kopieren
Maar wel gezoend.. zo fout! Wegblijven, hij is getrouwd. Als hij ooit gaat scheiden mag je wel weer aan de bel trekken.
Alle reacties Link kopieren
En Henk wil wel, typisch Henk.

.

Euhh nee..no dus, typisch man!!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 05 oktober 2015 @ 11:36:

Niet doen.



Je doet Henk alleen maar heel veel pijn door hem van zijn vrouw en kinderen weg te trekken en zijn huwelijk te vernietigen.

Volgens mij ben ik niet de enigste met schuld. Henk zoekt mij ook op
quote:Lady-Diva schreef op 05 oktober 2015 @ 13:11:

[...]





Volgens mij ben ik niet de enigste met schuld. Henk zoekt mij ook opEn jij laat het toe, na afloop gaat Henk weer fijn terug naar huis en voel jij je rot omdat je deze onmogelijke liefde steeds weer een kans geeft..
Alle reacties Link kopieren
quote:Vera8 schreef op 05 oktober 2015 @ 12:31:

Is Henk nog steeds zo leuk nu je weet dat hij achter de rug van zijn vrouw om stiekum loopt te vozen met een jonge meid?Dit is het enigste wat niet leuk aan hem is.
Maar dat gaat hij uiteindelijk ook bij jou doen. En waarom vind je Henk zo fantastisch? Je weet dat hij getrouwd is en kinderen heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:KingI
  • [li][/li]
mmortal schreef op 05 oktober 2015 @ 11:44:

als dit geen neuken wordt..

Ja idd, maar goed, dan zit zij aan hem vast, hij niet aan haar.

.

Die Henkie toch..pollewop, regelt zijn zaakjes goed.

Een plus een voor Henk..onze Henk.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Henk en ik zaten ook altijd wel wat aan elkaar te friemelen



Goh, wat zal er over jullie geluld worden, zeg. Sta je even voor gek.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Diva schreef op 05 oktober 2015 @ 13:11:

[...]





Volgens mij ben ik niet de enigste met schuld. Henk zoekt mij ook op



Ondanks dat hij jou opzoekt, moet jij dan niet diegene zijn met hersens en verstand? En het contact verbreken en hem maar weer gaan ontlopen? Jij verdient beter. Iemand van meer richting je leeftijd, en hij heeft een gezin.

Jij wilt het toch niet op je geweten hebben dat jij uiteindelijk de reden bent van een familie break up?



Stel dat jij die vrouw bent, met die kids.. probeer er eens goed over na te denken voor je de volgende stap maakt.



Succes/Sterkte ermee.
Cherish your past, live for today, and dream your future.
quote:elle5460 schreef op 05 oktober 2015 @ 13:28:

[...]



Ja idd, maar goed, dan zit zij aan hem vast, hij niet aan haar.

.

Die Henkie toch..pollewop, regelt zijn zaakjes goed.

Een plus een voor Henk..onze Henk.of henks bedprestaties zijn om te janken, als buitenstaander blijft het toch gissen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wanneer ik hem weer zie. Er staan nog geen feestjes in de planning waar hij ook kan komen.

Maar als ik hem tegenkom moet ik echt duidelijk zijn dat dit niet kan. Hoop dat het mij dan lukt.

Vind mij zelf ook een ontzettende trut dat ik dit laat gebeuren. Wil dit ook niet meer. Wil hem gewoon tegen kunnen komen zonder dat ik dat gevoel wat ik altijd heb als ik hem zie
Och, weer iemand dier zomaar van alles overkomt. Het gefriemel, het zoenen.... Goh, ineens hangt zijn tong in mijn mond, had ik niet eens door. Help wat moet ik nu toch doen? Nou, daar moet ik eens even heel lang over nadenken..... Wacht even hoor... getrouwd? Hum... daar was iets mee.... O ja, daar moet je het gewoon mee doen als je hem leuk vindt. Of was het nou 'niet doen'... Arm meiske toch, het is ook wel ingewikkeld hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven