Blijf ik alleen?

27-03-2017 09:27 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, goedemorgen



Ik ben een dame van 24 jaar binnen 3 maanden alweer 25 en heb nog nooit een relatie gehad. Ik denk gewoon dat ik echt alleen ga uiteindigen want het gebeurt maar niet. De jongens die ontmoet, daar heb ik bijn a''seks'' mee maar dan kom dat gedachte, geeft hij wel om mij? wilt hij alleen seks? maar is toch niet zo erg? maar toch voel ik alsof ik behandeld word als iemand die niet ''dat respect'' waard is... Er was een jongen die ik echt leuk vond maar die heeft na een maand niks meer van zichzelf laten horen.Poef verdwenen, vond ik echt jammer want ik vond hem leuk. Gisteren bijna seks gehad met een andere jongen (hij ging een uur lang naar beneden voor mij maar ik kwam niet eens klaar) maar die was nadat ik had gezegd '' ik wil geen seks vandaag'' gelijk de deur uit en zei ''uhh ja ok, tot ziens!.... echt... ben ik gewoon aan het overdrijven met dat ''seks'' gebeuren, gaat dat ervoor zorgen dat een man bij me blijft?
Alle reacties Link kopieren
Seks wil absoluut niet zeggen dat een man bij je blijft... Geen seks hebben overigens ook niet...
En 24 is nog hartstikke jong. Je hebt nog een heel leven voor je. Zorg dat je het leuk hebt met jezelf, dat je uitstraalt dat je blij bent met je leven. Ga uit, ontmoet mensen, leg contacten zonder te bedenken of die persoon misschien wel relatiemateriaal is. En heb alleen seks als je dat zelf graag wil!
Alle reacties Link kopieren
Dus je laat je een uur beffen, meldt dan de heer in kwestie dat je geen seks wil, en bent dan verbaasd dat hij niets meer laat horen. Oké.
Ook bijzonder dat beffen gezien wordt als geen seks hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:reisa1978 schreef op 27 maart 2017 @ 09:41:

Ook bijzonder dat beffen gezien wordt als geen seks hebben.dat is geen seks toch
Alle reacties Link kopieren
quote:laitia1990 schreef op 27 maart 2017 @ 09:42:

[...]





dat is geen seks tochNee precies, even beffen doe je ook gewoon in de rij bij de appie toch?
quote:laitia1990 schreef op 27 maart 2017 @ 09:42:

[...]





dat is geen seks tochJe bedoelt geen penetratie/neuken.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me best voorstellen dat een jongen zich nogal gebruikt voelt als ie jou een uur lang beft en dan vervolgens zichzelf maar moet gaan helpen.

Andersom, als ik een uur lang (vind ik echt heel lang) een jongen pijp dan mag ik toch hopen dat ik na dat uur ook wel verwend wordt. Zo niet, dan zou ik hem een egoïstische zak vinden en er inderdaad van door gaan.



Hoe ontmoet je deze jongens? Is het dan vooral al gericht op seks? Dus bijvoorbeeld na het uitgaan mee naar huis? Of is dit na een x aantal dates? Na het uitgaan met iemand mee naar huis gaan, kan op zich prima maar dan is seks over het algemeen het doel. Wil je dat niet, dan kan je er beter voor kiezen om nummers uit te wisselen en dan later op de week wat te gaan drinken.
quote:laitia1990 schreef op 27 maart 2017 @ 09:42:

[...]





dat is geen seks tochSeks is niet alleen penetratie hoor. Of denk jij bv ook dat lesbische vrouwen alleen maar seks kunnen hebben met een voorminddildo oid?
Alle reacties Link kopieren
Tja..als je elke man bij voorbaat al beschouwd als een slechterik die enkel gebruik van je wil maken, wordt het niks. Die jongen heeft een uur z'n best gedaan, zonder resultaat, vervolgens zeg jij dat je niet wil neuken. Die jongen heeft zich waarschijnlijk super lullig en afgewezen gevoeld, en het idee gekregen dat je er niks aan vond. Geen wonder dat ie weggaat. Of had je gedacht dat ie thee met je zou gaan drinken en z'n problemen met je zou gaan bespreken?
Denk dat je even terug moet naar school voor een lesje seksuele voorlichting
Alle reacties Link kopieren
quote:laitia1990 schreef op 27 maart 2017 @ 09:42:

[...]





dat is geen seks toch
Het lijkt misschien nu zo of je nooit een leuke partner tegen komt, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Ik denk wel dat je je kijk op mannen een beetje aan kan passen, niet iedere man is slecht namelijk.



Ik zou zeggen, werk aan jezelf zodat je meer zelfvertrouwen krijgt. Als je meer zelfvertrouwen krijgt dan straal je dat ook uit en daar komen dan leuke mannen op af, of jij stapt zelf op een leuke man af.
Alle reacties Link kopieren
quote:reisa1978 schreef op 27 maart 2017 @ 09:44:

[...]





Je bedoelt geen penetratie/neuken.ja
Je opent hier voor de zoveelste keer onder verschillende namen precies hetzelfde onderwerp. Really?!!!

Waarom doe je dit steeds. Het maakt niet uit wat wij hier adviseren want je doet er niets mee.



Voor de zoveelste keer: bespreek ook dit onderwerp met je therapeut. Misschien kan die tot je doordringen.
Antwoord op je vraag: ja je bent aan het overdrijven met het seksgebeuren. Misschien heeft je achtergrond en/of religie dit onderwerp heel ingewikkeld en beladen gemaakt dus bespreek het eens met je therapeut.
En vrouwen die seks hebben gehad, zijn geen sletten, ook al vind jij van wel.
Je klinkt wanhopig. Dat is sowieso onaantrekkelijk.

Misschien ontmoet je ooit wel iemand.

Tot die tijd moet je zorgen dat je leven de moeite waard is. Daar heb je geen man voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
Het komt een beetje over alsof jij jongens voor seks gebruikt.



En je bent er ook niet duidelijk over. 'Hij ging een uur naar beneden'.. ik dacht dat hij beneden in de woonkamer een biertje ging drinken, terwijl jij nog in bed lag
Later is nu
quote:Felix_Urbexicus schreef op 27 maart 2017 @ 09:39:

Dus je laat je een uur beffen, meldt dan de heer in kwestie dat je geen seks wil, en bent dan verbaasd dat hij niets meer laat horen. Oké.
quote:julius schreef op 27 maart 2017 @ 09:43:

[...]





Nee precies, even beffen doe je ook gewoon in de rij bij de appie toch?Tuurlijk jij niet dan?
quote:YellowDiamond schreef op 27 maart 2017 @ 10:30:

[...]



Tuurlijk jij niet dan? Daar staan we dus met zn alle voor in de rij.
Alle reacties Link kopieren
seks is wat anders dan de liefde bedrijven.



In een relatie wil ik vooral de liefde bedrijven (en soms seks om de seks),



Wat jullie hadden was dus seks. En dat is meestal niet voldoende voor een relatie. Een relatie hou je vooral in stand met een goede communicatie en gedrag buiten het bed.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 27 maart 2017 @ 10:19:

Het komt een beetje over alsof jij jongens voor seks gebruikt.



En je bent er ook niet duidelijk over. 'Hij ging een uur naar beneden'.. ik dacht dat hij beneden in de woonkamer een biertje ging drinken, terwijl jij nog in bed lag HAHAHAHAHAHAA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven