Blijf ik alleen?

27-03-2017 09:27 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, goedemorgen



Ik ben een dame van 24 jaar binnen 3 maanden alweer 25 en heb nog nooit een relatie gehad. Ik denk gewoon dat ik echt alleen ga uiteindigen want het gebeurt maar niet. De jongens die ontmoet, daar heb ik bijn a''seks'' mee maar dan kom dat gedachte, geeft hij wel om mij? wilt hij alleen seks? maar is toch niet zo erg? maar toch voel ik alsof ik behandeld word als iemand die niet ''dat respect'' waard is... Er was een jongen die ik echt leuk vond maar die heeft na een maand niks meer van zichzelf laten horen.Poef verdwenen, vond ik echt jammer want ik vond hem leuk. Gisteren bijna seks gehad met een andere jongen (hij ging een uur lang naar beneden voor mij maar ik kwam niet eens klaar) maar die was nadat ik had gezegd '' ik wil geen seks vandaag'' gelijk de deur uit en zei ''uhh ja ok, tot ziens!.... echt... ben ik gewoon aan het overdrijven met dat ''seks'' gebeuren, gaat dat ervoor zorgen dat een man bij me blijft?
quote:laitia1990 schreef op 27 maart 2017 @ 10:56:

[...]





HAHAHAHAHAHAAIs dit je enige( inhoudsloze ) reactie op alle posts?
Dat is al heel wat. Bijna altijd reageert ze nooit meer. Laat ons een beetje lullen
quote:RosesAreRed schreef op 27 maart 2017 @ 11:14:

Dat is al heel wat. Bijna altijd reageert ze nooit meer. Laat ons een beetje lullen Aha, gevalletje aandacht tekort dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:RosesAreRed schreef op 27 maart 2017 @ 11:14:

Dat is al heel wat. Bijna altijd reageert ze nooit meer. Laat ons een beetje lullen Jawel ik reageer wel, umm.. ja ik weet niet wat ik moet zeggen, misschien gebruik ik ze ook gewoon., ik ben intotaal met 6 mannen intiem geweest maar geen penetratie. Ik wil gewoon dat een man mij adoreert maar ik wil ze niet plezieren tenzij ik hem wil herinneren, nu kan ik ze makkelijk vergeten maar zodra iemand je ''eerste'' is niet, dat moet iemand echt verdienen.
Alle reacties Link kopieren
Je wilt hem niet plezieren?

Dus seks is niet voor jou, maar voor hém? Nouja.. behalve als hij naar beneden gaat dan.



Misschien moet je eens anders gaan staan in de omgang met mensen. (en jezelf)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Als je het zo gebracht heb dan zou ik er ook moeite mee hebben, hoef echt niet gelijk sex maar als je eerst 1 uur laat beffen dan zou ik het ook niet op prijs stellen als je het daarna gelijk afkapt. weet ook niet of dat gebeurt is mischiens dat je hem van te voren ook oraal verwent hebt dan ligt het weer anders.

Er is niks mis mee als er wat opbouw in zit hoeft niet gelijk all the way te gaan, maar hetkomt nu een beetje over of je alleen even voor je eigen genot bent gegaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:laitia1990 schreef op 27 maart 2017 @ 11:47:

[...]





Jawel ik reageer wel, umm.. ja ik weet niet wat ik moet zeggen, misschien gebruik ik ze ook gewoon., ik ben intotaal met 6 mannen intiem geweest maar geen penetratie. Ik wil gewoon dat een man mij adoreert maar ik wil ze niet plezieren tenzij ik hem wil herinneren, nu kan ik ze makkelijk vergeten maar zodra iemand je ''eerste'' is niet, dat moet iemand echt verdienen.



Ik hoop toch ook wel dat je zelf inziet dat dat ontzettend egoïstisch is.

Gaat het jou trouwens alleen om de seks? Of wil je graag een leuke relatie? Duik je meteen met deze mannen het bed in, of gaan er ook dates aan vooraf?



Volgens mij snap je niet zoveel van seks.
Geen enkele (normale, nadenkende) man wil een vrouw met zulke ideeën adoreren.

Nogal logisch dat die man wegging als hij eerst een tijd "daar beneden" bezig mag zijn en vervolgens wordt afgekapt zoals jij deed.

Ik denk idd dat je alleen blijft als jij zulke gedachtes blijft houden over gelijkwaardige relaties.
Alle reacties Link kopieren
quote:stellar schreef op 27 maart 2017 @ 12:16:

Geen enkele (normale, nadenkende) man wil een vrouw met zulke ideeën adoreren.

Nogal logisch dat die man wegging als hij eerst een tijd "daar beneden" bezig mag zijn en vervolgens wordt afgekapt zoals jij deed.

Ik denk idd dat je alleen blijft als jij zulke gedachtes blijft houden over gelijkwaardige relaties.Aan de andere kant vind ik de macht gewoon leuk, zo van hij doet het bij mij maar ik ga het niet bij hem doen omdat ik hem gewoon niet wil blij maken
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 27 maart 2017 @ 12:09:

[...]





Ik hoop toch ook wel dat je zelf inziet dat dat ontzettend egoïstisch is.

Gaat het jou trouwens alleen om de seks? Of wil je graag een leuke relatie? Duik je meteen met deze mannen het bed in, of gaan er ook dates aan vooraf?



Volgens mij snap je niet zoveel van seks.Eerste date meestal
Alle reacties Link kopieren
quote:laitia1990 schreef op 27 maart 2017 @ 15:50:

[...]





Aan de andere kant vind ik de macht gewoon leuk, zo van hij doet het bij mij maar ik ga het niet bij hem doen omdat ik hem gewoon niet wil blij makenJa, jij blijft alleen.
quote:laitia1990 schreef op 27 maart 2017 @ 15:50:

[...]





Aan de andere kant vind ik de macht gewoon leuk, zo van hij doet het bij mij maar ik ga het niet bij hem doen omdat ik hem gewoon niet wil blij makenCrisis, dat werkt toch niet in een relatie? Wat ik hier boven lees, jij hebt hulp nodig.
Met deze instelling blijf je zeker alleen ja. Wat een gestoorde kijk heb jij op seks en relaties.

Doe ff lekker een therapeutje zoeken anders.
Na het lezen van je berichten TO, is het volkomen begrijpelijk dat je nog nooit een relatie hebt gehad. En als je je zo blijft gedragen zal het mij niets verbazen als je nooit een serieuze, leuke relatie krijgt. Wat hebben mannen nou in godsnaam bij jou te zoeken? Er zijn genoeg leuke andere vrouwen die wél hun best willen doen voor een ander.
Alle reacties Link kopieren
quote:laitia1990 schreef op 27 maart 2017 @ 15:50:

[...]





Aan de andere kant vind ik de macht gewoon leuk, zo van hij doet het bij mij maar ik ga het niet bij hem doen omdat ik hem gewoon niet wil blij makenOm maar antwoord te geven op je vraag: Ja, met deze instelling is de kans vrij groot dat je alleen blijft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 27 maart 2017 @ 15:52:

[...]



Ja, jij blijft alleen.Geen twijfel over mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Oh, en volgens je OP ben je een dame. Dat klopt niet.
Nogmaals, bespreek het onderwerp relaties en seks eens met je therapeut.
quote:laitia1990 schreef op 27 maart 2017 @ 15:50:

[...]





Aan de andere kant vind ik de macht gewoon leuk, zo van hij doet het bij mij maar ik ga het niet bij hem doen omdat ik hem gewoon niet wil blij makenMeen jij dit echt? En jij vraagt hier zogenaamd advies? Echt girl jij hebt therapie nodig asap. Ziekelijke gedachten heb jij! Ik poste ergens eerder hier al dat jij om aandacht verlegen zit. Het is dat we hier geen diagnoses mogen stellen, maar ik heb mijn vermoeden. Ga aub je huiswerk maken voorname biologie, want daar snap je blijkbaar ook niks van!
quote:RosesAreRed schreef op 27 maart 2017 @ 17:15:

Nogmaals, bespreek het onderwerp relaties en seks eens met je therapeut.Ben bang dat zelfs een therapeut haar niet kan helpen, daar is grover geschud voor nodig!
Alle reacties Link kopieren
Ja.

Wanneer je mij nu niet heel snel een uitnodiging stuurt blijf je voor altijd alleen.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Bitje93 schreef op 27 maart 2017 @ 18:13:

Ja.

Wanneer je mij nu niet heel snel een uitnodiging stuurt blijf je voor altijd alleen.Maak het meiske nou niet zo bang joh
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, ships, straks moet ik haar ook nog troosten



Ze accepteert natuurlijk nooit een arm om zich heen van een vreemde.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Bitje93 schreef op 27 maart 2017 @ 19:20:

Oh ja, ships, straks moet ik haar ook nog troosten



Ze accepteert natuurlijk nooit een arm om zich heen van een vreemde.Ja pas maar op hoor dadelijk moet je voor een uur naar beneden
Alle reacties Link kopieren
quote:laitia1990 schreef op 27 maart 2017 @ 11:47:

[...]





Jawel ik reageer wel, umm.. ja ik weet niet wat ik moet zeggen, misschien gebruik ik ze ook gewoon., ik ben intotaal met 6 mannen intiem geweest maar geen penetratie. Ik wil gewoon dat een man mij adoreert maar ik wil ze niet plezieren tenzij ik hem wil herinneren, nu kan ik ze makkelijk vergeten maar zodra iemand je ''eerste'' is niet, dat moet iemand echt verdienen.

Nou,nou je wil het prinsesje uithangen, mannen moeten op de knieën voor jou. Nou, als ik een uur op de knieën ga en een meid beffen en voel geen waardering, dan ben ik zo weg, een uur houd ik niet eens vol zonder wisselwerking.

Zo'n verwend nest verdient niet eens een vriendje, de meeste mannen lopen gillend weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven