blijf met hem bezig

02-05-2007 11:53 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb een tijdje een fling gehad met een hele leuke jongen (dacht ik) Goed uiteiendelijk ben ik er achter gekomen dat ik er anders in stond dan hij>>>> ik wilde meer (of stond in ieder geval open voor meer) Hij was daarin wat vrijer. NOu pas geleden is dit dus duidelijk geworden en zijn we op een niet al te leuke manier uit elkaar gegaan.

Ik weet dat hij mij niet waard is... we willen gewoon andere dingen in leven/relaties...

Het superlastige aan het verhaal is dat ik me nog zo met hem bezig houd. Ik denk ontzettend veel aan hem en wil eigenlijk gewoon weer contact... (weet ook wel dat ik daar niet gelukkiger van word)

Het lijkt wel een obsessie te worden... ik kan er gewoon echt niet tegen om me zo afgewezen te voelen.

Er zijn genoeg mannen die mij leuk vinden. Hij had me waardeerde me niet genoeg.

Ik weet heus wel dat ik hem uit mijn hoofd moet zettten en het beste helemaal geen contact met hem kan hebben. Maar hoe zet ik hem uit mijn hoofd.

Ergens bijna het gevoel als hij weer contact opneemt en we weer eens een keer afsprken ik "gewonnen" heb ofzo ...wat natuurlijk niet zo is, want als ik dan met hem afspreek terwijl ik nu weet hoe hij tegenover mij staat, maak ik het hem natuurlijk wel heel makkeljk.

WIlde even verhaal kwijt.

Advies anyone? ook wel eens in deze situatie gezeten en hoe er mee gedeald?
Alle reacties Link kopieren
Als je weet dat hij niet goed voor je is, dan weet je ook dat het beter is om geen contact meer met hem te zoeken. Kies voor jezelf, hoe moeilijk het ook is. Wis zijn telefoonnummer, zijn emailadres etc zodat je niet in de verleiding kunt komen om hem te contacteren. Hou je met andere dingen bezig.
Ik ben het met Chipper eens.

Met je verstand heb je de zaak helder. Je gevoel spartelt nog wat tegen.

Blijf dus bij je verstandelijke beslissing, met je gevoel komt het dan vanzelf wel goed. (is mijn ervaring.)
Alle reacties Link kopieren
thanks voor julllie reacties meiden.

Ik probeer ook echt om geen contact met hem op te nemen. Wissen van nummers, email etc, heeft geen zin omdat ik dat uit mijn hoofd weet.

Het lastige is meer het feit dat ik nog zo met hem bezig blijf. Vind eigenlijk dat hij dat niet eens meer verdiend.

Het gekke met hem is dat hij zoooo ontzettend leuk en lief overkomt (veel van mijn vrienden vonden hem ook helemaal te gek) Maar dat hij dat dus uiteindelijke helemaal niet is... Is dus wel gebleken.

Die leuke kant van hem daar denk ik dus nog vaak aan..

Ooooh ik haat het zo om nog steeds aan hem te denken, wetende dat hij waarschijnlijk niet meer echt aan mij gedacht heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een tijd lang nog met mijn ex in mijn hoofd gezeten.

Ik wilde er niet de hele dag mee bezig zijn, dus ik gaf metzelf iedere dag een korte tijd om aan hem te denken, en daarbuiten probeerde ik er niet meer mee bezig te zijn. Op die manier dwong ik mezelf om de gedachten aan hem opzij te zetten.
Alle reacties Link kopieren
zonde van je tijd.
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_25124 wijzigde dit bericht op 25-04-2015 20:24
Reden: oud topic
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_220047 wijzigde dit bericht op 25-04-2015 19:02
Reden: Oud topic
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Chinees kappen met die ouwe topics omhoog kicken.
Ik denk dat je wat dieper bij jezelf naar binnen moet kijken om er achter te komen waarom je niet tegen deze die afwijzing kunt. Niemand vind het leuk om afgewezen te worden nee, maar als het goed is kun je tegen een stootje en ga je weer snel door met je normale leventje.



Want ja, ik herken je verhaal wel. Dit blijft zich steeds opnieuw herhalen maar ik snap nu eindelijk waarom dit bij mij het geval is geweest...
quote:GateKeeper schreef op 25 april 2015 @ 18:44:

Chinees kappen met die ouwe topics omhoog kicken.



Oh wow, een heel oude post dit..

Stiekem wel benieuwd naar een reactie van TO
Alle reacties Link kopieren
ik ook
quote:Chineesvoorbami schreef op 25 april 2015 @ 18:11:

zonde van je tijd.Net zoals jij zonde van onze tijd bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven