Boetes niet betaald door vriend

06-12-2014 19:42 343 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de auto van mn vriend op mijn naam staan. Hij kan zelf niet op naam nemen. Nou is het nogal zo dat hij af en toe wat boetes heeft. Die komen dus allemaal op.mijn naam binnen. We wonen wel samen, maar ik sta officieel op een ander adres ingeschreven.



Nou heeft mijn vriend geld zat en kan dan dus ook makkelijk de boetes betalen, maar door zijn laksheid doet hij het niet. Die boetes worden dus steeds verhoogd en tot dwangbevelen aan toe. Ik heb meerdere malen gezegd dat ik dit niet chill vind en vind dat hij het gewoon op tijd moet betalen. Nu betaalt hij af en toe wel een boete , maar lang niet altijd. Nu we pas weer in de stad waren stond zijn auto weer fout geparkeerd. Ik zeg: doe hem even goed neer zetten. Hoezo zegt hij? Nou dan krijg jr weer een boete die je niet betaald en dan zit ik er mee, want alles komt tenslotte op.mijn naam terecht.

Nou werd die toch boos middrn op straat want ik maakte hem zomaar uit voor wanbetaler. Stel je voor dat iemand achter ons het gehoord heeft. Kankerweg, kutwijf kreeg ik allemaal naar mn hoofd. Hij zei die boetes betaal ik heus wel, het is toch mijn pakkie aan als ze oplopen. Al worden ze 1000 euro ik betaal toch.

Maaar ben ik nou echt zo'n bitch dan?? Ik bedoel het staat allemaal op mijn naam , ik loop straks dr schulden in op. Dat is toch gewoon niet chill. Hij zegt wel dat hij het allemaal betaald, maar straks doet hij het niet. Dan komen ze mij gijzelen hoor.. Hij zegt dat niemand anders hier een probleem van zou maken behalve ik.. Maar wat vinden jullie?
Zet die auto lekker op zijn naam. Ben je van het gezeik af.
Ik zou hem wegdoen.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt me als een leuke relatie!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ik vind dat je ontzettend over je heen laat lopen en het onbegrijpelijk dat je twijfelt of dit normaal is of niet.



Sorry maar ik kan geen begrip op brengen voor vrouwen die zich zo laten behandelen.
Alle reacties Link kopieren
Auto en vriend wegdoen!
Alle reacties Link kopieren
Ach, als jij je als een deurmat gedraagt word je ook zo behandeld....."auto kan niet op zijn naam" "ik sta officieel op een ander adres ingeschreven"

Nou super basis voor een relatie zou ik zeggen.....



Nee?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 december 2014 @ 19:44:

Ik zou hem wegdoen.Vriend én auto...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Nou .. dat is dan toch simpel.. Auto overschrijven op zijn naam en toedeloe.. Iemand die je dat soort namen geeft zou voor mij direct exit zijn.. Echt. ik snap nooit zo goed waarom vrouwen bij dit soort tokkies willen zijn.. Wat dacht je toen je die relatie begon ? Ik verander hem wel ? Of hij is normaal altijd heul lief.....
Alle reacties Link kopieren
Lekker tokkie. Je bent een halve katvanger, jullie wonen samen maar je staat ingeschreven op een ander adres (vanwege je uitkering of studiefinanciering?). De zaak stinkt. Waarom kan je vriend geen auto op zijn naam maar heeft hij wel geld te over? Het ruikt naar fraude en jij bent net zo schuldig als hij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
En zo komen vrouwen in de geldproblemen.. Zorg toch aub dat je alleen verantwoordelijk bent voor je eigen zaakjes. wat doe je als je vriend het morgen uitmaakt? Geen idee heb je dan hoeveel boete er überhaupt open staat. En heb jij het geld om wellicht een paar duizend euro aan boetes te betalen? Of jaren op droog brood te leven omdat je nogal dom bent geweest?
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 06 december 2014 @ 19:49:

Lekker tokkie. Je bent een halve katvanger, jullie wonen samen maar je staat ingeschreven op een ander adres (vanwege je uitkering of studiefinanciering). De zaak stinkt. Waarom kan je vriend geen auto op zijn naam maar heeft hij wel geld te over? Het ruikt naar fraude en jij bent net zo schuldig als hij.+1
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Recipe for disaster
Als ze oplopen tot 1000 euro betaalt hij wel. Waarom dan niet als ze nog 180 zijn? En waarom überhaupt moedwillig boetes oplopen? Nogal zonde van je geld.



Jij hebt gelijk en je vriend is een behoorlijke droeftoeter.
Alle reacties Link kopieren
Wat een aanwinst je vriend.



Alleen al het respect dat je krijgt met al die scheldwoorden. Nou heb ik ook een relatie gehad waarin in onheus behandeld ben, toen was ik alleen wel nog jong. Mag ik vragen of dit je eerste relatie is?



Ik zou zeggen dat je die auto niet meer op je naam wilt hebben. Dan krijg je ruzie dat je dat voor hem moet overhebben. Waarschijnlijk ook met verwenzingen, nou wat zegt je dat nou? Wel bewust brengt hij jou in de problemen. Ik zeg zelf altijd geven en nemen, maar hier zijn de verhoudingen ver te zoeken.



Maar hij zal van jou gebruik blijven maken zolang je het toelaat. En het zal niet makkelijk zijn hoor om die auto van je naam af te krijgen, ik vermoet dat hij je niet gaat helpen.



Succes ermee (hopelijk is dit het enige waar jullie ruzie over hebben, iets zegt mij dat je niet de makkelijkste hebt getroffen).
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 06 december 2014 @ 19:49:

Lekker tokkie. Je bent een halve katvanger, jullie wonen samen maar je staat ingeschreven op een ander adres (vanwege je uitkering of studiefinanciering). De zaak stinkt. Waarom kan je vriend geen auto op zijn naam maar heeft hij wel geld te over? Het ruikt naar fraude en jij bent net zo schuldig als hij.+100
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Als hij geen auto op zijn naam kan hebben dan heeft dat vast een reden en dan heeft 'ie gewoon pech! Gaat 'ie maar fietsen die eikel...........
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een soort van loverboy. Wellicht niet eentje die je door middel van prostitutie leegknijpt, maar wel door middel van adresfraude en schulden op jouw bord leggen.



Het beste zou je die vriend met auto en al tot zo'n pakketje kunnen laten persen. #Ironieteken# Maar als dat te ver gaat zou ik ze minstens allebei dumpen
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Dat is inderdaad niet chill
Moi
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-12-2014 12:33
Reden: ongepast
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik geef die vriend (en ja, dat is geen lekker dier, zeker weten!) echt niet alleen de schuld. TO doet er net zo hard aan mee, zoals eerder gezegd, misschien vanwege een uitkering of andere beduvelarij van de maatschappij. Ik zie haar echt niet als zielig slachtoffer van een fout vriendje, eerder als een "dame" zonder moraal die nu de rekening gepresenteerd krijgt van haar malversaties.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Aanbieden dat je de auto op Marktplaats zet. Van de opbrengst betaal je de boete en een nieuwe woning. Opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Iemand die mij uit zou schelden en dan ook nog met het woord kanker erin verweven, kon voor mij eeuwig de boom in. Wat een hufter..... bah. En dan zeg ik maar even niets over de fraude en zo
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Maar verder is hij natuurlijk superlief en passen jullie heel goed bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Op basis van dit topic en je vorige: wat een lutser. Jij hebt geen zelfrespect, makkelijk hapje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven