Boetes niet betaald door vriend

06-12-2014 19:42 343 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de auto van mn vriend op mijn naam staan. Hij kan zelf niet op naam nemen. Nou is het nogal zo dat hij af en toe wat boetes heeft. Die komen dus allemaal op.mijn naam binnen. We wonen wel samen, maar ik sta officieel op een ander adres ingeschreven.



Nou heeft mijn vriend geld zat en kan dan dus ook makkelijk de boetes betalen, maar door zijn laksheid doet hij het niet. Die boetes worden dus steeds verhoogd en tot dwangbevelen aan toe. Ik heb meerdere malen gezegd dat ik dit niet chill vind en vind dat hij het gewoon op tijd moet betalen. Nu betaalt hij af en toe wel een boete , maar lang niet altijd. Nu we pas weer in de stad waren stond zijn auto weer fout geparkeerd. Ik zeg: doe hem even goed neer zetten. Hoezo zegt hij? Nou dan krijg jr weer een boete die je niet betaald en dan zit ik er mee, want alles komt tenslotte op.mijn naam terecht.

Nou werd die toch boos middrn op straat want ik maakte hem zomaar uit voor wanbetaler. Stel je voor dat iemand achter ons het gehoord heeft. Kankerweg, kutwijf kreeg ik allemaal naar mn hoofd. Hij zei die boetes betaal ik heus wel, het is toch mijn pakkie aan als ze oplopen. Al worden ze 1000 euro ik betaal toch.

Maaar ben ik nou echt zo'n bitch dan?? Ik bedoel het staat allemaal op mijn naam , ik loop straks dr schulden in op. Dat is toch gewoon niet chill. Hij zegt wel dat hij het allemaal betaald, maar straks doet hij het niet. Dan komen ze mij gijzelen hoor.. Hij zegt dat niemand anders hier een probleem van zou maken behalve ik.. Maar wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Als hij zijn auto niet op eigen naam kan zetten, is het jammer voor hem maar dan dus geen auto. Het zal niet voor niks zijn dat hij geen auto op eigen naam kan zetten.

Jij hebt geen zin in schuldeisers achter je aan, volkomen logisch. Stel grenzen!

En verder idd het zaakje stinkt. Hoe komt hij aan zoveel geld? Waarom mag hij auto niet op zijn naam? Waarom kan jij niet ingeschreven staan op zijn adres? Fraude?
Alle reacties Link kopieren
Lekkere criminele bende. Geld te over, geen auto op zijn naam kunnen, jij kan je niet inschrijven waar je woont, talloze boetes, expres je auto ergens neer zetten waar hij niet mag staan, jou uitschelden op straat.

En waar is hij bang voor? Zijn eergevoel; stel dat iemand gehoord heeft dat hij een wanbetaler is. Nou ja, dat is hij toch ook? Als hij niet zo bekend wil staan moet hij zorgen dat hij het gewoon niet is, net zo makkelijk.



Wat ik zou doen als ik jou was? Heel snel wegrennen van dit foute heerschap.
Zeg maar Spijker.
Het is eigenlijk al best ernstig gesteld met jullie.



Je hebt zijn auto al op jouw naam gezet, laat je op straat uitschelden en gaat akkoord met zijn wangedrag. Je moppert een beetje, maar dat is ook alles.
Alle reacties Link kopieren
Vorige topic ook even gescand: waaaaaat een engnek. Advies aan jou: run forrest, run. Zeer giftige relatie dit.
Zeg maar Spijker.
Waarom kan hij in vredesnaam geen auto op zijn naam hebben? Enige reden die ik kan bedenken is een schuldhulptraject maar dat klopt dan weer niet met genoeg geld hebben.



Auto op zijn naam zetten en het hem lekker uit laten zoeken met de boetes. Wil hij dat niet: geen auto. Levert dat gezeik op: exit auto EN vriend. Kom op zeg, jou in de schulden storten en scheldpartijen en gezeik ook nog?
Alle reacties Link kopieren
Ik sta op ander adres ingeschreven omdat ik ook nog een studentenkamer heb. waar ik niet officieel uit kan omdat ik een contract van een jaar heb getekent. ik ben daar niet vaak wegens nogal veel overlast van discotheken. het heeft in ieder geval niks met fraude te maken.
Even resumeren: je woont samen maar jij staat op een ander adres ingeschreven (uitkeringsfraude?), je vriend kan de auto niet op zijn naam zetten (iets op zijn kerfstok), je vriend loopt om de haverklap verkeersboetes op (vlerk in het verkeer), hij scheldt je uit (vlerk in het algemeen) en laat jou opdraaien voor zijn boetes (uitzuiger/profiteur).



En jij vraagt je nog af wat je hiermee moet?
Alle reacties Link kopieren
De auto op jouw naam? lekker verkopen dan, kun je daar de boetes van betalen.

Enne, samenwonen maar officieel op een ander adres? Dat riekt naar fraude.
Ik zou idd de auto verkopen en daarmee de boetes betalen. Op de site van de RDW kun je vervangende papieren aanvragen als hij je de papieren niet wil geven. Enige voorwaarde om de papieren aan te kunnen vragen is dat de auto op je naam staat, en dat is het geval. Hoe dan ook moet je hier een einde aan maken. Iemand die onbetrouwbaar en agressief is; je weet niet wat hij verder zal uitspoken met die auto, en jij zit met de gebakken peren.



Wat betreft die vent zelf; je laat je toch niet zo behandelen??
Alle reacties Link kopieren
Ik kan wel op zijn adres inschrijven even voor deduidelijjk!!!!!
Euw.... ander topic nu ook gelezen... Wat moet je met zo'n vent? Hij heeft je in de tang omdat jij dat toelaat. Kappen, zo snel mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Een auto niet op zijn naam? Dat zijn toch al alarmbellen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Da faq?



Kankerwijf, kankerstraat. De eerste de beste keer dat mijn partner me zo noemt kan hij zijn koffers gaan zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de auto van mn vriend op mijn naam staan. Hij kan zelf niet op naam nemen.



Nou is het nogal zo dat hij af en toe wat boetes heeft. Die komen dus allemaal op.mijn naam binnen.



We wonen wel samen, maar ik sta officieel op een ander adres ingeschreven.



Nou heeft mijn vriend geld zat en kan dan dus ook makkelijk de boetes betalen, maar door zijn laksheid doet hij het niet. Die boetes worden dus steeds verhoogd en tot dwangbevelen aan toe.



Nu we pas weer in de stad waren stond zijn auto weer fout geparkeerd. Ik zeg: doe hem even goed neer zetten. Hoezo zegt hij?



Kankerweg, kutwijf kreeg ik allemaal naar mn hoofd.



Hij zegt dat niemand anders hier een probleem van zou maken behalve ik..



Er van uit gaande dat je geen trol bent, dan is het simpel: auto niet meer op jouw naam en wegwezen. Jezelf niet (kunnen) inschrijven op je woonadres is vragen om problemen. En zeg nu niet dat die jongen toch wel van je houdt, ik geloof er namelijk geen zak van als hij je zo behandelt.
Broeva!!! Haro!!!
Alle reacties Link kopieren
Hij kan geen auto op zijn naam zetten, maar verdient 6000 netto per maand?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:sunshine8819 schreef op 06 december 2014 @ 20:05:

Ik sta op ander adres ingeschreven omdat ik ook nog een studentenkamer heb. waar ik niet officieel uit kan omdat ik een contract van een jaar heb getekent. ik ben daar niet vaak wegens nogal veel overlast van discotheken. het heeft in ieder geval niks met fraude te maken.Wees blij dat je nog een woonruimte achter de hand hebt. Ik raad je ten zeerste aan om daarnaar toe terug te verhuizen. Zonder vriend uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_206737 wijzigde dit bericht op 06-12-2014 20:11
Reden: vraag al beantwoord door TO
% gewijzigd
Broeva!!! Haro!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:sunshine8819 schreef op 06 december 2014 @ 20:08:

Ik kan wel op zijn adres inschrijven even voor deduidelijjk!!!!!En ga je ook nog even voor deduidelijk antwoorden geven op de vragen of reageren op de adviezen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:sunshine8819 schreef op 06 december 2014 @ 20:08:

Ik kan wel op zijn adres inschrijven even voor deduidelijjk!!!!!Nou lekker doen dan. Met zo'n lot uit de loterij moet je wel een zonnige toekomst tegemoet gaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 december 2014 @ 19:44:

Ik zou hem wegdoen.De auto én de vriend.
Het verleden kun je niet veranderen, de toekomst wel. Dat begint bij het heden. Begin dus vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Stel nou dat iemand heeft gehoord dat hij jou zo uitscheldt. Respectloos. Maar gouden pik waarschijnlijk. Of de laatste man op aarde waar de mensheid mee gered moet worden? Je zal die genen maar doorgeven.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 06 december 2014 @ 20:06:

De auto op jouw naam? lekker verkopen dan, kun je daar de boetes van betalen.



Dit!

Het is officieel jouw auto
Owwwww wat een leukerd!!!!!. Ik zeg houden die jongen!
quote:sunshine8819 schreef op 06 december 2014 @ 20:08:

Ik kan wel op zijn adres inschrijven even voor deduidelijjk!!!!!



Och, ik zou er nog even mee wachten cq over nadenken.



Oh ja, wat die auto betreft; besef je je dat, als hij met z'n rijgedrag iemand overhoop rijdt, JIJ, als eigenaresse van de auto, verantwoordelijk bent? Dat je verzekering geen cent uitkeert en dat je zowat de rest van je leven op een Zwarte (verzekerings)lijst staat? En ondertussen de schade uit eigen zak mag betalen? Ingeval van dood door schuld is dat ongeveer de rest van je leven....



Verder nog vragen?
waarom heeft hij de auto niet op zijn eigen naam?

Straks zit jij met een gigantische schuld. Alle alarmbellen zouden af moeten gaan bij je en jij vraagt je af of je een bitch bent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven