Brandende vragen aan het andere geslacht deel 19

24-02-2012 20:08 2994 berichten
Dit topic is alleen voor 18+ of onder toezicht van ouders



Toen TamGod de wereld geschapen had bezocht hij adam en eva nog eens in het paradijs. Ik heb nog twee leuke eigenschappen over zei hij, het eerste is het vermogen om staande te plassen. Dat wil ik riep de man onmiddellijk waarna hij enthousiast wegrende om een boom te zoeken. Hier is het tweede zei God met een knipoog tegen de vrouw, hier heb jij het vermogen van het meervoudige orgasme.



Dit lijkt me de lading wel dekken!!!



Welkom iedereen in deel 19... volgens mij zijn we nog steeds niks wijzer geworden, maar we hebben een hoop lol en dat is het belangrijkste.



Wat ook echt super is, is dat er weer nieuwe Brandertjes bij zijn gekomen.....!



Geniet allemaal weer van elkaar op het forum of tijdens meets (nog genoeg op programma)...



[img]http://www.heinpragt.com/lib/plaatjeshp ... hersen.gif[/img]
Alle reacties Link kopieren
happy new topic!!
Alle reacties Link kopieren
quote:dater74 schreef op 24 februari 2012 @ 20:08:

Ik heb nog twee leuke eigenschappen over zei hij, het eerste is het vermogen om staande te plassen. Dat wil ik riep de man onmiddellijk waarna hij enthousiast wegrende om een boom te zoeken. Hier is het tweede zei God met een knipoog tegen de vrouw, hier heb jij het vermogen van het meervoudige orgasme.



quote:Sensual_D schreef op 24 februari 2012 @ 20:10:

[...]





jaah daar kan ik de lol ook wel van inzien!!!




Briljant!
quote:dater74 schreef op 24 februari 2012 @ 20:04:

[...]





*trekt coltrui snel aan*







*googelt snel op zoek naar imago-herstel-vergeet-vertaal-en-controleer-teksten-voordat-je-ze-op-het-internet-zetprogramma (freeware)*
Alle reacties Link kopieren
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat ?



Deel 19?
quote:ThunderassMan schreef op 24 februari 2012 @ 20:14:

[...]







*googelt snel op zoek naar imago-herstel-vergeet-vertaal-en-controleer-teksten-voordat-je-ze-op-het-internet-zetprogramma (freeware)*Doe coltrui weer uit en witte doorzichtige blouse weer aan....
quote:zammm schreef op 24 februari 2012 @ 20:15:

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat ?



Deel 19?Zammm wil je me niet zo laten schrikken dacht weer iets fout gedaan te hebben hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Happy New Topic!



Leuke OP, Dater.
quote:zammm schreef op 24 februari 2012 @ 20:15:

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat ?



Deel 19?



Zonder adem te halen?





*nog steeds blij*

Zamm!!!!!!!
quote:dater74 schreef op 24 februari 2012 @ 20:17:

[...]





Doe coltrui weer uit en witte doorzichtige blouse weer aan....'Hmmm, het programma werkt....'
Maar vertel eens Tam hoe zit dat met een bureau en vastplakken????
Alle reacties Link kopieren
Yeah deel 19!!!
quote:dater74 schreef op 24 februari 2012 @ 20:26:

Maar vertel eens Tam hoe zit dat met een bureau en vastplakken????



Ik zou het eerlijk gezegd nie weten nie. Ik vind m'n werk niet bepaald seksueel opwindend (dùh) en qua bloot op de PC ga ik niet verder dan een verwijzing in de telegraaf als: 'Huppeldepup (lekker ding) topless op jacht rijke "vriend"' {klik hier voor foto}



Dus.
quote:ThunderassMan schreef op 24 februari 2012 @ 20:32:

[...]





Ik zou het eerlijk gezegd nie weten nie. Ik vind m'n werk niet bepaald seksueel opwindend (dùh) en qua bloot op de PC ga ik niet verder dan een verwijzing in de telegraaf als: 'Huppeldepup (lekker ding) topless op jacht rijke "vriend"' {klik hier voor foto}



Dus.Sense help
Alle reacties Link kopieren
Joepie, deel 19 al!
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Hi yellow bird. Hoe gaat ie?
Alle reacties Link kopieren
quote:dater74 schreef op 24 februari 2012 @ 20:37:

[...]





Sense help



Nou heel eenvoudig...



Terwijl hij op z'n werk zit stuur ik nog wel eens opwindende app-jes.. en krijg dan een App terug "En bedankt.. nu zit ik weer vast onder mijn bureau!"
Alle reacties Link kopieren
We hebben al een meet gepland, zou mooi zijn als dat samenviel met deel 25, ons jubileum
Alle reacties Link kopieren
He Meraantje, alles goed?
Alle reacties Link kopieren
quote:phoolan schreef op 24 februari 2012 @ 20:40:

We hebben al een meet gepland, zou mooi zijn als dat samenviel met deel 25, ons jubileum Leuke gedachte.
quote:Sensual_D schreef op 24 februari 2012 @ 20:39:

[...]





Nou heel eenvoudig...



Terwijl hij op z'n werk zit stuur ik nog wel eens opwindende app-jes.. en krijg dan een App terug "En bedankt.. nu zit ik weer vast onder mijn bureau!"
quote:Sensual_D schreef op 24 februari 2012 @ 20:39:

[...]





Nou heel eenvoudig...



Terwijl hij op z'n werk zit stuur ik nog wel eens opwindende app-jes.. en krijg dan een App terug "En bedankt.. nu zit ik weer vast onder mijn bureau!"
quote:phoolan schreef op 24 februari 2012 @ 20:40:

We hebben al een meet gepland, zou mooi zijn als dat samenviel met deel 25, ons jubileum



*snik*

ik raak bijna ontroerd..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven