Brandende vragen aan het andere geslacht deel 19

24-02-2012 20:08 2994 berichten
Dit topic is alleen voor 18+ of onder toezicht van ouders



Toen TamGod de wereld geschapen had bezocht hij adam en eva nog eens in het paradijs. Ik heb nog twee leuke eigenschappen over zei hij, het eerste is het vermogen om staande te plassen. Dat wil ik riep de man onmiddellijk waarna hij enthousiast wegrende om een boom te zoeken. Hier is het tweede zei God met een knipoog tegen de vrouw, hier heb jij het vermogen van het meervoudige orgasme.



Dit lijkt me de lading wel dekken!!!



Welkom iedereen in deel 19... volgens mij zijn we nog steeds niks wijzer geworden, maar we hebben een hoop lol en dat is het belangrijkste.



Wat ook echt super is, is dat er weer nieuwe Brandertjes bij zijn gekomen.....!



Geniet allemaal weer van elkaar op het forum of tijdens meets (nog genoeg op programma)...



[img]http://www.heinpragt.com/lib/plaatjeshp ... hersen.gif[/img]
quote:ThunderassMan schreef op 28 februari 2012 @ 21:42:

[...]





Bij een echte dans, leidt de man!

(nieuwe, zelfverzonnen wijsheid)Haha, maar er moet toch echt ritme in zitten, anders valt er niet veel te leiden hoor.
quote:boogster schreef op 28 februari 2012 @ 21:41:

[...]



en heb je je keurig gedragen of ben je wel een beetje ondeugend geweest in de sauna? Voor mijn doen keurig gedragen moest me wel inhouden dat dan wel weer...
Alle reacties Link kopieren
pc is parenclub toch? Nee. Ladiesnight als in?
quote:boogster schreef op 28 februari 2012 @ 21:42:

is er hier wel eens iemand naar een ladiesnight dan wel pc geweest?



Nope, geen haar op mijn hoofd die er aan denk naar een PC te gaan, ook niet op een Ladiesnight.

Verrassend he.
quote:Caviahaar schreef op 28 februari 2012 @ 21:41:

Gaymando, zullen we samen aan onze imago's werken?DÀT is nou nog eens een prima idee!!! Jullie twee die elkaar imago-tips geven!!!



Moet je doen!
Alle reacties Link kopieren
Sodeju, de indicatie voor 18+ mag wel vermeld worden in de OP!
Het is verloofde-tijd. Tot later allemaal.
quote:Caviahaar schreef op 28 februari 2012 @ 21:41:

Gaymando, zullen we samen aan onze imago's werken?

Ik vind het al 5 minuten een goed plan en ik heb al 5 minuten geen idee HOE



De laatste keer beviel niet zo. Zodra ik stop met 'neuken?' roepen, denkt iedereen dat ik op de rand van het dak zit.
quote:boogster schreef op 28 februari 2012 @ 21:42:

is er hier wel eens iemand naar een ladiesnight dan wel pc geweest?Ik ben echt verschrikkelijk hetero (gewoon omdat het kan) en een pc lijkt me leuk om een keer met mijn partner te gaan kijken omdat ik nou eenmaal waanzinnig nieuwsgierig ben maar ik ben niet van het delen. Ik wil mijn man echt voor mezelf hebben... dus alleen om een keer mee te maken...
quote:Beestjes schreef op 28 februari 2012 @ 21:46:

Sodeju, de indicatie voor 18+ mag wel vermeld worden in de OP! Ja gaat goed hè.
Alle reacties Link kopieren
quote:wellebellie schreef op 28 februari 2012 @ 21:41:

Maar oprechte vraag: wat heeft het met openminded te maken? Ik ben heel openminded en voor veel dingen in, maar wil dus niet naar de sauna. Ben ik nu niet openminded? Nee toch?

Zit openminded in in je blootje rond willen lopen tussen allemaal vreemden? Neeee....?!!openminded is inderdaad een nogal vage term.. dat je niet naar de sauna gaat zegt op zich nog niets over hoe openminded dat je bent.. daar heb je gelijk in..
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 28 februari 2012 @ 21:47:

[...]



Ik vind het al 5 minuten een goed plan en ik heb al 5 minuten geen idee HOE



De laatste keer beviel niet zo. Zodra ik stop met 'neuken?' roepen, denkt iedereen dat ik op de rand van het dak zit.Crap. Ik denk jij weet wel hoe.
Alle reacties Link kopieren
quote:dater74 schreef op 28 februari 2012 @ 21:47:

omdat ik nou eenmaal waanzinnig nieuwsgierig ben maar ik ben niet van het delen. Ik wil mijn man echt voor mezelf hebben... dus alleen om een keer mee te maken...Naja, dan deel ik je nieuwsgierigheid, maar dat delen he... dat blijft toch moeilijk .. Ik ben op zich best sociaal, maar deel niet alles even graag
quote:Beestjes schreef op 28 februari 2012 @ 21:46:

Sodeju, de indicatie voor 18+ mag wel vermeld worden in de OP! Done!
Alle reacties Link kopieren
quote:dater74 schreef op 28 februari 2012 @ 21:51:

Done!ik zag het al! hahaha..
quote:wellebellie schreef op 28 februari 2012 @ 21:41:

[...]



Maar oprechte vraag: wat heeft het met openminded te maken? Ik ben heel openminded en voor veel dingen in, maar wil dus niet naar de sauna. Ben ik nu niet openminded? Nee toch?

Zit openminded in in je blootje rond willen lopen tussen allemaal vreemden? Neeee....?!!

Ik snap 'preuts' niet zo goed. Wat is dat precies. Jane heeft het er ook wel eens over, maar ik heb ondertussen geen idee meer. Preuts heeft in ieder geval geen relatie met (sexuele) moraal. Maar wat is het dan?



Sauna vind ik bevrijdend. Iedereen in z'n geboortepak en allemaal gelijk. Ik zie echt het bezwaar niet. Serieus.
quote:boogster schreef op 28 februari 2012 @ 21:48:

[...]



openminded is inderdaad een nogal vage term.. dat je niet naar de sauna gaat zegt op zich nog niets over hoe openminded dat je bent.. daar heb je gelijk in..Nee het zegt niet of je openminded bent maar het zegt wel iets over die persoon of hij wel of niet naar een sauna gaat. Dit is niet goed of slecht hoor...
Alle reacties Link kopieren
Ff voor Dater!
quote:boogster schreef op 28 februari 2012 @ 21:51:

[...]



Naja, dan deel ik je nieuwsgierigheid, maar dat delen he... dat blijft toch moeilijk .. Ik ben op zich best sociaal, maar deel niet alles even graag Je hoeft toch ook niet alles te delen...
quote:Beestjes schreef op 28 februari 2012 @ 21:57:

Ff voor Dater! Alleen vanochtend iets gehoord maar vanavond nog niks...
Alle reacties Link kopieren
Vind over het algemeen dat saunagangers een bepaald slag mensen zijn. Niet perse openminded, maar meer niet snel oordelend en respectvol naar anderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:dater74 schreef op 28 februari 2012 @ 22:02:

[...]





Alleen vanochtend iets gehoord maar vanavond nog niks...Komt goed!
quote:Caviahaar schreef op 28 februari 2012 @ 22:04:

Vind over het algemeen dat saunagangers een bepaald slag mensen zijn. Niet perse openminded, maar meer niet snel oordelend en respectvol naar anderen.Helemaal mee eens hoor!
quote:Caviahaar schreef op 28 februari 2012 @ 22:04:

Vind over het algemeen dat saunagangers een bepaald slag mensen zijn. Niet perse openminded, maar meer niet snel oordelend en respectvol naar anderen.Neuken?
quote:Beestjes schreef op 28 februari 2012 @ 22:06:

[...]





Komt goed! Gisteren lag hij al in bed om deze tijd....!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven