Zuid West Friesland - leuke, mooie omgeving

19-05-2024 16:52 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil een paar dagen gaan fietsen in Sudwest-Fryslan vanaf Sneek richting Workum, Hindelopen, Stavoren, Sloten e.d.
Zelf ben ik niet bekend in die regio. Is dat een mooie regio?
vivark wijzigde dit bericht op 20-05-2024 20:00
8.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, mooi, veel water.
Fietsknooppunten routes gaan veelal door landelijk gebied
Alle reacties Link kopieren Quote
Prachtig! Vergeet Workum niet ! Eventueel daar ook Jopie Huisman museum.
Loslaten is de hoop opgeven op een beter verleden. # omdenken
Alle reacties Link kopieren Quote
Zeker! Omgeving Rijs is leuk om te fietsen door de bossen. Daarnaast leuke kleine dorpjes. En zoals hierboven gezegd is Workum een must.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond Workum heel leuk.

PS (met een knipoog hoor) ik was bij het lezen van de titel wel benieuwd of je nou het zuidwesten van de provincie Friesland bedoelde of het zuiden van West Friesland ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
wanderlust schreef:
19-05-2024 18:58
Ik vond Workum heel leuk.

PS (met een knipoog hoor) ik was bij het lezen van de titel wel benieuwd of je nou het zuidwesten van de provincie Friesland bedoelde of het zuiden van West Friesland ;-)
Ik wilde al enthousiast over
zuid West-Friesland typen, maar toen las ik dat het over de provincie Friesland gaat🙂
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is een prachtige omgeving! Zeker in deze tijd van het jaar!
Vergeet ook Woudsend niet om langs te fietsen: Zo'n schattig dorpje. Aanrader om even door de Midstraat de wandelen (er hangen ook foto's van schilderijen hoe het vroeger was) en te lunchen bij de brug.
De bossen van Rijs zijn als genoemd.

Heel veel plezier! Als het mooi/droog weer is, zul je topdagen hebben!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank voor de tips! Ik ga inderdaad alleen met droog weer. Woudsend en Workum zal ik meenemen en de bossen van RIjs ook (even lekker wandelen tussen het fietsen door). Topictitel kan ik helaas niet meer aanpassen...

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven