Brandende vragen aan het andere geslacht deel 28 - Lente

01-03-2013 13:23 2559 berichten
De winter is bijna voorbij,

de lente komt eraan.

De dieren mogen van stal,

de rokjes kunnen weer aan.



Lange avonden op het terras,

picknicks, BBQ's, cabrio's en motoren.

De lente nodigt ons uit,

dus laat die brandende vragen maar horen.



Allemaal welkom bij deel 28 al weer.

Geen idee Zammm. Volgens mij heb ik Mirmir nog niet voorbij zien komen, maar ik kan me vergissen.



Katy Melua ken ik niet. Zal binnenkort een googlen.
Hoi hoi hoi een nieuw topic!!!!!



Even snel want ik ben zo echt een Poezelpootje tot morgen....!
Alle reacties Link kopieren
uhm...ik sta a 4 jaar als lid geregistreerd, maar ben een hele tijd afwezig geweest....zou het knap vinden als mensen me daar nog van kennen



@LadyZiva @zammm
quote:LadyZiva schreef op 01 maart 2013 @ 16:35:



Mirmir, zit wat in. Ik heb het geluk dat mijn man weet wanneer hij moet luisteren en wanneer hij mag relativeren ik mijn man goed heb afgericht, ik heb dan ook al ervaring met het africhten van hamsters, dus zo'n man is dan een eitje
Hoi Mirmir! Ik hang hier nog maar 1,5 jaar rond dus we kennen elkaar zeker niet!
DP

Wat dacht je van 21 maart?



Mirmir welkom! Veel vragen komen er niet meer voorbij, heerlijke en ontspannende onzin wel. Voel je thuis zou ik zeggen!
quote:DollyParton schreef op 01 maart 2013 @ 17:42:

[...]









Hier hebben we het nog wel eens over.......



Leuk nieuw topic, ladyZ.



En welkom mirmir.
Alle reacties Link kopieren
dank u dank u!





voel me al geheel welkom!



ennu @DollyParton hamsters zijn echt niet af te richten hoor....heb het geprobeerd ;)
Mirmir kan wel hoor. Ik had een hamster die onder mijn bed sliep en als ik ging werken op commando de kooi inging Gewoon heel veel geduld hebben en heel veel snoepjes klaarleggen.
quote:ThunderassMan schreef op 01 maart 2013 @ 17:58:

[...]









Hier hebben we het nog wel eens over.......



Tssk, wat een kliekje zijn die mannen zeg, het alsmaar voor elkaar opnemen, het gaat toch niet over jou?!
21 staat in de agenda, leuk!!
Zijn we nu een meet aan het plannen?
Ja TAM bij jou thuis



Staat bij mij ook genoteerd DP!



Ik mis deforumsterwiensnaamiknietmeerzalnoemen. Als je stiekumpjes meeleest
Vraagje: ik ben een echte nitwit op computergebied enzo. Ik heb toegang tot een dropbox met heel veel e-books. Als ik deze wil openen op mijn i-pad geeft deze steeds aan "safari kan dit bestand niet downloaden". Moet ik hier dan een ander programma voor installeren en zo ja, welk programma?
quote:LadyZiva schreef op 01 maart 2013 @ 19:07:

Vraagje: ik ben een echte nitwit op computergebied enzo. Ik heb toegang tot een dropbox met heel veel e-books. Als ik deze wil openen op mijn i-pad geeft deze steeds aan "safari kan dit bestand niet downloaden". Moet ik hier dan een ander programma voor installeren en zo ja, welk programma?



Tsja, Apple.

Als je nou een Samsung had gehad, kon ik je wel ff helpen. Oh nee, wacht; dan was dat probleempje er helemaal nooit geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog nooit op safari geweest. Lijkt me best een keer leuk, maar je moet er zover voor reizen.



Tot zover mijn bijdrage.
óu sont les neiges d'antan

quote:merano schreef op 01 maart 2013 @ 20:09:

Ik ben nog nooit op safari geweest. Lijkt me best een keer leuk, maar je moet er zover voor reizen.



Tot zover mijn bijdrage.De Beekse Bergen zijn ook vanuit jouw kooitje volière woonplaats goed te doen, hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ziefk, dat kan alleen met Ibooks, dat draait niet op jouw Mac!

Haaaaai bij de weg, ik kwam ook ff kijken!
Ik heb jullie ook weer gevonden, zal best af en toe komen buurten. als 't mag tenminste...
Alle reacties Link kopieren




Happy New topic!!
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig juist Pimpel!
quote:palanja schreef op 01 maart 2013 @ 23:19:





Happy New topic!!



Zo'n dooddoener



Past ook echt bij je Pal... zo'n uitspraak...
Moet jij niet onderhand naar bed?
Haai Pimp!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven