Brandende vragen over andere geslacht. Wie beantwoordt ze?

17-12-2011 17:13 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik heb gemerkt dat er best veel mannen op het forum aanwezig zijn. Daarom dacht ik: kunnen we brandende vragen over het andere geslacht niet aan elkaar stellen, zodat we (hopelijk) wat meer inzicht krijgen in elkaar!



Ik zal beginnen! Mannen, waarom wachten jullie altijd zo lang met terugbellen/smsen? Vinden jullie ons dan gewoon niet leuk, of is het een spelletje?
100 mannen, honderd verschillende antwoorden. Het wordt nooit wat tussen mannen en vrouwen, het is gewoon dat de een niet zonder de ander kan (homo's en lesbiennes niet meegerekend dan )



Waarom mannen zo lang wachten? Bang, verlegen, onzeker..
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang is lang?



Ik word altijd binnen 12 uur gebeld of ge-smst.
Ben eens benieuwd hoe lang het duurt voor dat een man hierop reageert, hihi...
Alle reacties Link kopieren
Reageer altijd wel direct op mijn liefje :-)
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
Alle reacties Link kopieren
Regelmatig opent er ook een man zo'n topic als verlosser van het woord en de waarheid over zijn geslacht.

Wat mij betreft mag hij zijn geslacht in zijn broek houden.

Er is geen antwoord van dé man net zo min als die er is van de van dé vrouw



Als jij wilt weten waarom je niet wordt terug gebeld door een manspersoon moet je dat vragen aan de betreffende manspersoon zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:secondhandsuus schreef op 17 december 2011 @ 17:19:

Ben eens benieuwd hoe lang het duurt voor dat een man hierop reageert, hihi...ha ha daar was ik al :-)
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
quote:secondhandsuus schreef op 17 december 2011 @ 17:19:

Ben eens benieuwd hoe lang het duurt voor dat een man hierop reageert, hihi...nou...kijk eens goed
Alle reacties Link kopieren
Tegenvraag voor de dames dan:



waarom zijn (velen van) jullie zo onzeker en piekeren jullie zoveel over allerlei dingen en dingetjes als het gaat over mannen ?

Mannen zijn relatief simpele wezens. Zoek er gewoon niet te veel achter. Als hij niet meteen terugreageert zal hij wel druk zijn met iets anders. Auto wassen, schuur opruimen, biertje drinken met vrienden, whatever. Of hij loopt nog contact te maken met zijn eigen gevoel en weet nog niet precies hoe hij wil reageren.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
waarom zijn mannen trots op hun overgewicht?
quote:Donkeyshot schreef op 17 december 2011 @ 17:25:

Tegenvraag voor de dames dan:



waarom zijn (velen van) jullie zo onzeker en piekeren jullie zoveel over allerlei dingen en dingetjes als het gaat over mannen ?



Geen idee, maar het gaat me steeds makkelijker af dat niet meer te doen.



Mannen zijn relatief simpele wezens. Zoek er gewoon niet te veel achter. Als hij niet meteen terugreageert zal hij wel druk zijn met iets anders. Auto wassen, schuur opruimen, biertje drinken met vrienden, whatever.



Of hij heeft geen zin in je.
Alle reacties Link kopieren
Maar misschien heeft ie wel een ander projectje, TO.
Alle reacties Link kopieren
quote:Meds schreef op 17 december 2011 @ 17:26:

waarom zijn mannen trots op hun overgewicht?



Ben ik een uitzondering ? Ik kwam er vorig jaar achter dat ik stiekem een paar kilo's teveel had verzameld. En ik ben direkt aan de slag gegaan om ze weer kwijt te raken. Is ook aardig goed gelukt.

Is het niet zo dat veel mannen niet zozeer trots zijn op hun overgewicht maar eerder te lui of te gemakzuchtig om er iets aan te doen ? Of denken dat ze er wel mee weg komen ?



(wat ik overigens apart vond is dat diverse vriendinnen me aanraadden om toch vooral niet te veel af te vallen "want een man mag best een buikje hebben" en ik moest beslist niet te mager worden. Ik ging van 89 naar 84 kg. Bij een lengte van 1.84 ben je dan als man zéker niet mager ... )
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:Meds schreef op 17 december 2011 @ 17:26:

waarom zijn mannen trots op hun overgewicht?Waarom denk je dat ?
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
Alle reacties Link kopieren
als jullie met 'de mannen' op stap zijn, zijn jullie dan écht alleen maar met wijven en tieten en bier en kontjes en voetbal en tieten bezig?
quote:Donkeyshot schreef op 17 december 2011 @ 17:30:

[...]





Ben ik een uitzondering ? Ik kwam er vorig jaar achter dat ik stiekem een paar kilo's teveel had verzameld. En ik ben direkt aan de slag gegaan om ze weer kwijt te raken. Is ook aardig goed gelukt.

Is het niet zo dat veel mannen niet zozeer trots zijn op hun overgewicht maar eerder te lui of te gemakzuchtig om er iets aan te doen ? Of denken dat ze er wel mee weg komen ?



Nee je bent geen uitzondering, want de man waar ik nu mee omga is ook opeens fanatiek aan het hardlopen geslagen toen hij zag dat hij een buikje kreeg. Van mij hoefde het niet eens.



Maar ik denk inderdaad dat het luiheid is en het feit dan mannen minder hard op hun uiterlijk worden afgerekend dan vrouwen. Dat zie je wel in de top van het zakenleven waar heel veel mannen een flinke buik van het goede leven hebben, maar toch serieus worden genomen, terwijl vrouwen dan genadeloze kritiek hadden gekregen.
Alle reacties Link kopieren
quote:spiegelster schreef op 17 december 2011 @ 17:34:

als jullie met 'de mannen' op stap zijn, zijn jullie dan écht alleen maar met wijven en tieten en bier en kontjes en voetbal en tieten bezig? Nee. Dat geldt alleen voor leeghoofdige tokkies onder de mannen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic trouwens!!
Overgewicht is een achterhaalde vertoning van welvaart en mannen zijn ouderwetsch.
Alle reacties Link kopieren
Nou, een buikje vind ik toch echt wel minder hoor, bij een man.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
@een_man

Goed bezig!



Het gaat hier wel heeeeel snel!

Ik denk dat ik ook n topic ga openen, nu als verslaafd aan viva..hahaha
quote:Donkeyshot schreef op 17 december 2011 @ 17:34:

NeeHebben jullie het dan bijv. wel eens over jullie diepste gevoelens, angsten of emoties of blijft het altijd luchtige "ouwe jongens krentenbrood"-gesprekken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 17 december 2011 @ 17:34:

[...]





Nee. Dat geldt alleen voor leeghoofdige tokkies onder de mannen.Precies !
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
@kadanz....

Blozend zeg ik.... Sorry....
Alle reacties Link kopieren
Denken vrouwen echt dat mannen de hele dag alleen maar aan sex (met een x, dank u) denken en altijd wel zin hebben ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven