Brandende vragen over andere geslacht. Wie beantwoordt ze?

17-12-2011 17:13 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik heb gemerkt dat er best veel mannen op het forum aanwezig zijn. Daarom dacht ik: kunnen we brandende vragen over het andere geslacht niet aan elkaar stellen, zodat we (hopelijk) wat meer inzicht krijgen in elkaar!



Ik zal beginnen! Mannen, waarom wachten jullie altijd zo lang met terugbellen/smsen? Vinden jullie ons dan gewoon niet leuk, of is het een spelletje?
quote:spiegelster schreef op 17 december 2011 @ 17:34:

als jullie met 'de mannen' op stap zijn, zijn jullie dan écht alleen maar met wijven en tieten en bier en kontjes en voetbal en tieten bezig? Nee, het kan ook over andere sporten gaan. En 50% van de staptijd wordt besteed aan roddelen en speculeren
Alle reacties Link kopieren
quote:Elmervrouw schreef op 17 december 2011 @ 17:35:

Nou, een buikje vind ik toch echt wel minder hoor, bij een man.Dat vind ik zelf ook. Ik let dus op met eten en sport.
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 17 december 2011 @ 17:36:

[...]





Hebben jullie het dan bijv. wel eens over jullie diepste gevoelens, angsten of emoties of blijft het altijd luchtige "ouwe jongens krentenbrood"-gesprekken?



Daar zit denk ik wel een verschil met vrouwen. Diepe gesprekken heb ik alleen met een paar heel goede vrienden. Zodra de groep groter wordt, worden de gesprekken razendsnel onpersoonlijker.

In een groep geeft een man zich niet gauw bloot. Te link.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 17 december 2011 @ 17:38:

[...]





Daar zit denk ik wel een verschil met vrouwen. Diepe gesprekken heb ik alleen met een paar heel goede vrienden. Zodra de groep groter wordt, worden de gesprekken razendsnel onpersoonlijker.

In een groep geeft een man zich niet gauw bloot.Ik denk dat de meeste mannen op dat gebied geslotener zijn dan vrouwen.
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
Alle reacties Link kopieren
Vraagje aan de heren;



Vertellen mannen aan elkaar wanneer ze vreemd zijn geweest, of nog steeds gaan?
Alle reacties Link kopieren
Alleen goede vrienden vertellen dat aan elkaar. Die weten van elkaar dat het niet door wordt geluld.

Dat is ook een verschil: ik denk dat mannen veel beter hun mond kunnen houden als dat gevraagd wordt dan vrouwen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:zammm schreef op 17 december 2011 @ 17:42:

Vraagje aan de heren;



Vertellen mannen aan elkaar wanneer ze vreemd zijn geweest, of nog steeds gaan?



Ben nog nooit vreemd gegaan.

Maar stel, nee, ik zou het niet vertellen.
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 17 december 2011 @ 17:43:

Alleen goede vrienden vertellen dat aan elkaar. Die weten van elkaar dat het niet door wordt geluld.Een zo heb je al 2 verschillende antwoorden
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
Alle reacties Link kopieren
Is het zo dat mannen helemaal niet zo nauw kijken naar een naakte vrouw als wij vrouwen denken ( wij houden altijd buiken in, lijkt het optisch minder erg, schouders naar achteren voor optisch prontere borsten) en vinden ze het geiler als een vrouw dus zelfverzekerder haar kleren uittrekt en er gewoon staat zoals ze is, zonder onzeker geneuzel?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Absoluut waar Mali !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
"Donkeyshot, 2 minuten geleden

Absoluut waar Mali !!"



Wat een geruststellende reactie donkey! Wat heb ik al die jaren lopen tobben
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Donkeyshot schreef op 17 december 2011 @ 17:37:

Denken vrouwen echt dat mannen de hele dag alleen maar aan sex (met een x, dank u) denken en altijd wel zin hebben ?



Ja en volgens mij klopt dat gemiddeld genomen ook, al zijn er natuurlijk ook mannen met een lage sexdrive.



Zie jij dat zelf anders?
quote:mali30 schreef op 17 december 2011 @ 17:46:

Is het zo dat mannen helemaal niet zo nauw kijken naar een naakte vrouw als wij vrouwen denken ( wij houden altijd buiken in, lijkt het optisch minder erg, schouders naar achteren voor optisch prontere borsten) en vinden ze het geiler als een vrouw dus zelfverzekerder haar kleren uittrekt en er gewoon staat zoals ze is, zonder onzeker geneuzel?Volgens mijn fling maakt het hem niets uit als mijn benen of oksels niet perfect geschoren zijn, als ik maar zin heb en enthousiast meedoe.
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 17 december 2011 @ 17:49:

"Donkeyshot, 2 minuten geleden

Absoluut waar Mali !!"



Wat een geruststellende reactie donkey! Wat heb ik al die jaren lopen tobben Ik zou soms juist willen dat hij iets nauwer zou kijken. Als ik dan eens in een nieuw setje voor hem sta lijkt hij het nauwelijks te zien en begint meteen met uittrekken
quote:iris1969 schreef op 17 december 2011 @ 17:51:

[...]





Ja en volgens mij klopt dat gemiddeld genomen ook, al zijn er natuurlijk ook mannen met een lage sexdrive.



Zie jij dat zelf anders?Yep, zoals onze Denniss!
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 17 december 2011 @ 17:37:

Denken vrouwen echt dat mannen de hele dag alleen maar aan sex (met een x, dank u) denken en altijd wel zin hebben ?



Nee, niet de hele dag ( stel je voor) maar wel regelmatig.



Ik ook trouwens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 17 december 2011 @ 17:37:

Denken vrouwen echt dat mannen de hele dag alleen maar aan sex (met een x, dank u) denken en altijd wel zin hebben ?



nou, ik persoonlijk denk dat mannen niet alleen maar 24/7 aan sex denken, maar wel dat ze eigenlijk altijd wel willen als jij ook wil. En vooral bij een mooie vrouw!



Maar ik zie jullie absoluut niet als geile viezerikken ( er zijn natuurlijk uitzonderingen)
Is het zo dat mannen zichzelf onderling altijd vergelijken: duurste auto, beste baan, mooiste vrouw, grootste pik?
quote:Aubrey schreef op 17 december 2011 @ 17:53:

[...]





Yep, zoals onze Denniss! Maar die heeft daardoor wel een mooie vrouw, haha!
quote:iris1969 schreef op 17 december 2011 @ 17:54:

Is het zo dat mannen zichzelf onderling altijd vergelijken: duurste auto, beste baan, mooiste vrouw, grootste pik?Doen vrouwen dat ook niet? Pik uitgezonderd en waar 'vrouw' staat meestal 'man'.
Alle reacties Link kopieren
Houden jullie echt van 'iets om vast te houden' en vinden jullie modellen echt te dun?
quote:iris1969 schreef op 17 december 2011 @ 17:55:

[...]





Maar die heeft daardoor wel een mooie vrouw, haha! volgens zijn eigen redenering, ja.
Alle reacties Link kopieren
"Volgens mijn fling maakt het hem niets uit als mijn benen of oksels niet perfect geschoren zijn, als ik maar zin heb en enthousiast meedoe."



"Ik zou soms juist willen dat hij iets nauwer zou kijken. Als ik dan eens in een nieuw setje voor hem sta lijkt hij het nauwelijks te zien en begint meteen met uittrekken "



Heerlijk toch dames (al snap ik wel dat t niet leuk is als hij niet eens waarderend naar je setje kijkt )
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Aubrey schreef op 17 december 2011 @ 17:56:

[...]





Doen vrouwen dat ook niet? Pik uitgezonderd en waar 'vrouw' staat meestal 'man'.Dat is waar, zeker uiterlijk gezien. Baan, auto e.d. zijn dan minder belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
"leyla-a, 3 minuten geleden

Houden jullie echt van 'iets om vast te houden' en vinden jullie modellen echt te dun?"



Ja daar ben ik ook benieuwd naar
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven