Brandende vragen over het andere geslacht, deel II

21-12-2011 13:06 3031 berichten
Man en vrouw, Mars en Venus, wie snapt er iets van?

Dit topic is om vragen te stellen en te beantwoorden.

Uiteraard is gezellig geklets van harte welkom en worden er en uitgedeeld aan diegenen die het nodig hebben.



Deel I:

Brandende vragen over andere geslacht. Wie beantwoordt ze?
Alle reacties Link kopieren
Jaa, we zijn er weer Thanks Aubrey
Alle reacties Link kopieren
Dat vraagt om een borrel!!
Alle reacties Link kopieren
Om nog even terug te komen op de biecht van HBG en het feit dat hij daarover zou liegen tegen zijn partner.



Aan de ene kant vind ik een ONS, SV of seks in vorige relatie, héél anders dan naar de hoeren gaan.



Aan de andere kant, mijn vriend weet ook niet alles wbt mijn seksverleden. 1. omdat hij het niet wil weten en 2. hij vind het niet boeiend en 3. We leven in het nu en daar wil hij zich op richten. En eigenlijk vind ik dat wel prima, want ik weet zeker dat hij mijn seksverleden niet leuk gaat vinden.



Dus dat is wellicht wel vergelijkbaar met HBG.
Alle reacties Link kopieren
Heel goed. Dat het maar net zo leuk mag worden als het vorige.



óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:slowdance schreef op 21 december 2011 @ 13:09:

Dat vraagt om een borrel!!



Daaaar komtie! En kotsen maaar



Alle reacties Link kopieren
Bij een nieuw topic natuurlijk even wat leuke plaatjes



En daar hoort deze natuurlijk bij





Wel toepasselijk dacht ik
we rollen zuipend, biechtend en kotsend het nieuwe topic in.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben altijd gewoon eerlijk geweest. Mijn motto is: Als je je ervoor schaamt moet je het niet doen.



En vergissen is menselijk, dus als je iets hebt gedaan wat je achteraf beter niet had kunnen doen kun je dat ook gewoon vertellen. Maar doe het dan niet weer.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 21 december 2011 @ 13:13:

we rollen zuipend, biechtend en kotsend het nieuwe topic in. Misschien moet dat er nog even bij in de OP .
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:leelee3 schreef op 21 december 2011 @ 13:13:

Bij een nieuw topic natuurlijk even wat leuke plaatjes

[afbeelding]

En daar hoort deze natuurlijk bij

[afbeelding] Dat had ik nou altijd gedacht!! En nu worden mijn vermoedens bevestigd!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Moet eerlijk toegeven dat ik even opgewonden word van schoenen als van seks. Hahaha..
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 21 december 2011 @ 13:15:

[...]





Dat had ik nou altijd gedacht!! En nu worden mijn vermoedens bevestigd! Vooral dat toilet-aiming molecule
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 21 december 2011 @ 13:13:

Ik ben altijd gewoon eerlijk geweest. Mijn motto is: Als je je ervoor schaamt moet je het niet doen.



En vergissen is menselijk, dus als je iets hebt gedaan wat je achteraf beter niet had kunnen doen kun je dat ook gewoon vertellen. Maar doe het dan niet weer.Ik ben de schaamte voorbij en doe dingen die ik eigenlijk altijd al had willen doen. Maar dat betekend niet dat vrienden, familie of toekomstige partners de hoed van van de rand hoeven te weten.
quote:Sopsie schreef op 21 december 2011 @ 13:10:

Om nog even terug te komen op de biecht van HBG en het feit dat hij daarover zou liegen tegen zijn partner.



Aan de ene kant vind ik een ONS, SV of seks in vorige relatie, héél anders dan naar de hoeren gaan.



Aan de andere kant, mijn vriend weet ook niet alles wbt mijn seksverleden. 1. omdat hij het niet wil weten en 2. hij vind het niet boeiend en 3. We leven in het nu en daar wil hij zich op richten. En eigenlijk vind ik dat wel prima, want ik weet zeker dat hij mijn seksverleden niet leuk gaat vinden.



Dus dat is wellicht wel vergelijkbaar met HBG.





Een ONS en seks in vorige relaties vind ik ook totaal niet te vergelijken met het naar de horen gaan.



Verder hoef ik niet alles te weten want wat heb je daaraan? Je word er niet gelukkiger door en vaak roept het meer vragen/twijfels op dan het hele verhaal waard is.



Zelf vertel ik niet veel over mijn verleden, het voegt niets toe. En de ervaring is dat mannen graag in de waan worden gehouden dat hun partner er alleen voor hen is (geldt denk ik ook voor vrouwen).



Dit is diplomatiek verzwijgen en staat haaks op het actief liegen.
Alle reacties Link kopieren
Jullie mogen me een schouderklopje geven.



Ik vroeg laatst toch iets over lingerie? Ik heb stiekem gepeild bij mijn vriend wbt lingerie enzo. En aan de hand daarvan gezocht en gezocht en zojuist iets besteld.



Hoop dat 'ie het leuk vind.
Alle reacties Link kopieren
@ sopsie, speciaal voor de kerst?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sopsie schreef op 21 december 2011 @ 13:20:

Jullie mogen me een schouderklopje geven.



Ik vroeg laatst toch iets over lingerie? Ik heb stiekem gepeild bij mijn vriend wbt lingerie enzo. En aan de hand daarvan gezocht en gezocht en zojuist iets besteld.



Hoop dat 'ie het leuk vind. Mogen we ook weten wat je hebt besteld? Ik zat te denken om santa-lingerie te kopen (heel fout, i know), maar had hem niet zo lang geleden nog verrast dus wil er geen gewoonte van maken. Misschien volgend jaar
Alle reacties Link kopieren
*klop klop op schouder van sopsie*
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 21 december 2011 @ 13:20:

[...]





Een ONS en seks in vorige relaties vind ik ook totaal niet te vergelijken met het naar de horen gaan.



Verder hoef ik niet alles te weten want wat heb je daaraan? Je word er niet gelukkiger door en vaak roept het meer vragen/twijfels op dan het hele verhaal waard is.



Zelf vertel ik niet veel over mijn verleden, het voegt niets toe. En de ervaring is dat mannen graag in de waan worden gehouden dat hun partner er alleen voor hen is (geldt denk ik ook voor vrouwen).



Dit is diplomatiek verzwijgen en staat haaks op het actief liegen.



Ik ebn wat onzeker aangelegd, en heb wel de neiging om alles te willen weten zodat hij mij vervolgens kan verzekeren dat ik nu de enige ben blabalbla.



Is idd onzin en niet constructief. Ik wil het van hem daarom ook niet weten welke meiden hij heeft gehad en hoe. Ik denk dat het mijn zekerheid niet ten goede komt, en ook voor hem is dat oneerlijk.



Toevallig was ik zijn eerste, maar hé andere seksdingen tellen ook mee.



Maar stel dat hij naar de hoeren zou gaan/was gegaan, dan zou ik dat wél willen weten. Ik zou hem er niet op afrekenen of het hem kwalijk nemen ( je kan iemand niet kwalijk nemen voor iets wat gebeurde voor jouw tijd vind ik, afhankelijk van wat het is) maar weet niet, zou het gewoon willen weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:slowdance schreef op 21 december 2011 @ 13:23:

@ sopsie, speciaal voor de kerst? Bijna We gaan binnenkort een weekend weg...
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa... linkje!
Sopsie voor je nieuwe aankopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:leelee3 schreef op 21 december 2011 @ 13:23:

[...]



Mogen we ook weten wat je hebt besteld? Ik zat te denken om santa-lingerie te kopen (heel fout, i know), maar had hem niet zo lang geleden nog verrast dus wil er geen gewoonte van maken. Misschien volgend jaar



Haha nou ik doe dit soort dingen dus nóóit hahaha. Ik heb het wel simpel gehouden want ik wil me er wel fijn in voelen. Dus heb niet teveel tierelantijntjes gedaan enzo. Het moet een verrassing zijn dus wel hold up kousen bv, maar dan niet van die jarretels eraan haha.



Een fout setje... ik denk als vriend me daarin ziet dat 'ie me eerder uitlacht dan dat 'ie me serieus neemt ( leuke woordspeling )
Wat is de meerwaarde om het te weten?



En heren, zouden jullie het willen weten als jullie partner gebruik zou hebben gemaakt van een gigolo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven