Brandende vragen over het andere geslacht, deel II

21-12-2011 13:06 3031 berichten
Man en vrouw, Mars en Venus, wie snapt er iets van?

Dit topic is om vragen te stellen en te beantwoorden.

Uiteraard is gezellig geklets van harte welkom en worden er en uitgedeeld aan diegenen die het nodig hebben.



Deel I:

Brandende vragen over andere geslacht. Wie beantwoordt ze?
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 26 december 2011 @ 00:06:

[...]





Nee, dat niet. Alles mag gezegd worden. Ik zei alleen dat ik het op die leeftijd niet leuk gevonden zou hebben. Kijk, dat het nu nog tegen me gezegd wordt vindt ik wel funny, maar op m'n 18e zag ik mezelf niet als ruk- of neukmateriaal. Ik was toen nog maagd.Dat snap ik. Maar mannen denken anders. krijg beetje idee nu vreemd aangekeken te worden maar de meeste mannen die ik ken denken zo. Is dit onderwerp nog niet besproken in die miljoen comments?
Alle reacties Link kopieren
Het is trouwens wel dom als je tijdens versieren zo respectloos tegen een vrouw gaat praten, Enter. Het is maar dat je het weet, geen enkele vrouw vindt dat soort praatjes leuk om te horen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 26 december 2011 @ 00:08:

[...]





Yep, de selfkickerT show is wat mij betreft afgelopen.Dat was het wat mij betreft al vanaf het begin.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 december 2011 @ 00:07:

Mijn fling is 45, mijn relatiemateriaal is tussen de 42 en 50, dus eigenlijk precies hetzelfde.

Oeps. En ik ben 45. Loop ik nu "gevaar"?



Vandaag 1:52.
World of Warcraft: Legion
quote:enternamehere schreef op 26 december 2011 @ 00:08:

[...]





Dat snap ik. Maar mannen denken anders. krijg beetje idee nu vreemd aangekeken te worden maar de meeste mannen die ik ken denken zo. Is dit onderwerp nog niet besproken in die miljoen comments? Zo bedoelde ik het niet. Het is ok, ok?
quote:slowdance schreef op 26 december 2011 @ 00:08:

[...]





Ik zag rond mijn 16/17 de mannen waar ik verliefd op was als levenspartners voor altijd. Op mijn 18e wilde ik alleen maar eindelijk heel graag ontmaagd worden, als hij maar een beetje lief en knap was Ik niet, ik heb nooit echt in levenspartners gedacht en op mijn 19e vond ik het tijd worden, dus koos ik op vakantie een leuke jongen uit. Eerste keer was saai.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 december 2011 @ 00:07:

[...]





Mijn fling is 45, mijn relatiemateriaal is tussen de 42 en 50, dus eigenlijk precies hetzelfde.sv's variëren van 25 tot 50, maar favo dus 25
Alle reacties Link kopieren
quote:enternamehere schreef op 26 december 2011 @ 00:08:

[...]





Dat snap ik. Maar mannen denken anders. krijg beetje idee nu vreemd aangekeken te worden maar de meeste mannen die ik ken denken zo. Is dit onderwerp nog niet besproken in die miljoen comments?



Beantwoord mijn vraag eens dan. Waarom nemen mannen genoegen met een lellebelletje?



Vrouwen zouden dat doorgaans te min voor zichzelf vinden. Waarom leggen jullie de lat voor jezelf lager?
quote:enternamehere schreef op 26 december 2011 @ 00:08:

[...]





Dat snap ik. Maar mannen denken anders. krijg beetje idee nu vreemd aangekeken te worden maar de meeste mannen die ik ken denken zo. Is dit onderwerp nog niet besproken in die miljoen comments?Welnee tuurlijk wordt je niet vreemd aangekeken, maar we wilden een 18 jarige beschermen. Niet nodig bleek achteraf.
Alle reacties Link kopieren
Met make-up op lijk ik ook geen 18 maar eerder iets in de 20 trouwens. Zonder make-up lijk ik 16 ofzo, helaas, maar ik ga er ooit wel ouder uitzien van mezelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:TheEmpress schreef op 26 december 2011 @ 00:02:

OK, mooie voor on-topic:



Er zijn vrouwen en lellebellen.



Hoe kan het dan mannen voor de neuk genoegen nemen met een lellebel? Ik bedoel: Het zou voor mij te min zijn. Hoe zit dat met de mannen.



Ik als vrouw, wil namelijk altijd een echte aantrekkelijke man met de hele rataplan. Met minder neem ik geen genoegen. Natúúrlijk neem ik met minder geen genoegen. Waarom mannen wel?In de herhaling voor de mannen.
quote:hans66 schreef op 26 december 2011 @ 00:09:

[...]



Oeps. En ik ben 45. Loop ik nu "gevaar"?



Vandaag 1:52.Sextechnisch ben ik nu voorzien Hans .
Alle reacties Link kopieren
quote:TheEmpress schreef op 26 december 2011 @ 00:11:

[...]





Beantwoord mijn vraag eens dan. Waarom nemen mannen genoegen met een lellebelletje?



Vrouwen zouden dat doorgaans te min voor zichzelf vinden. Waarom leggen jullie de lat voor jezelf lager?Noem je mij nou een lellebel of bedoel je het over het algemeen?
Alle reacties Link kopieren
quote:femminile schreef op 26 december 2011 @ 00:06:

Is negeren soms niet beter?is vaak de beste oplossing
Alle reacties Link kopieren
quote:TheEmpress schreef op 26 december 2011 @ 00:11:

Beantwoord mijn vraag eens dan. Waarom nemen mannen genoegen met een lellebelletje?



Vrouwen zouden dat doorgaans te min voor zichzelf vinden. Waarom leggen jullie de lat voor jezelf lager?Ik heb geen ervaring met ONSen. Misschien omdat het eenmalig is, zonder verplichtingen. Als het achter de rug is, verdwijnen de vrouw en de man, en zien ze elkaar nooit weer.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:iitgirl schreef op 26 december 2011 @ 00:09:

Het is trouwens wel dom als je tijdens versieren zo respectloos tegen een vrouw gaat praten, Enter. Het is maar dat je het weet, geen enkele vrouw vindt dat soort praatjes leuk om te horen.Huh? Ben ik je aan het versieren? Nee. Maar sorry als ik je offend, maar meen dat je zelf erg weet dat je erg mooi bent gezien je beroepskeus voor de toekomst. Maar ik zal het algemener houden en niet op het individu richten.
quote:iitgirl schreef op 26 december 2011 @ 00:13:

[...]



Noem je mij nou een lellebel of bedoel je het over het algemeen?In het algemeen, want de show is nu over. Snap je?
quote:TheEmpress schreef op 26 december 2011 @ 00:11:

[...]





Beantwoord mijn vraag eens dan. Waarom nemen mannen genoegen met een lellebelletje?



Vrouwen zouden dat doorgaans te min voor zichzelf vinden. Waarom leggen jullie de lat voor jezelf lager?Is dat zo? genoegen nemen met?? denk eerder dat ze graag een lellebel, met ervaring willen.. en dat bedoel je hier niet toch?
Dames, nemen jullie de leeftijd van mannen mee vanwege het uithoudingsvermogen?
Alle reacties Link kopieren
quote:iitgirl schreef op 26 december 2011 @ 00:13:

[...]



Noem je mij nou een lellebel of bedoel je het over het algemeen?Algemeen, omdat het over het verschil in relatie en rukmateriaal ging.
Alle reacties Link kopieren
Meningen.
Ittgirl de show is nu over. Weg met die foto's.
Alle reacties Link kopieren
quote:enternamehere schreef op 26 december 2011 @ 00:14:

[...]





Huh? Ben ik je aan het versieren? Nee. Maar sorry als ik je offend, maar meen dat je zelf erg weet dat je erg mooi bent gezien je beroepskeus voor de toekomst. Maar ik zal het algemener houden en niet op het individu richten.Je bent niet aan het versieren, ik bedoel het over het algemeen. Als je zo praat tegen vrouwen, kan je het wel vergeten. Tenzij je een vrouw voor je hebt met geen zelfrespect.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 december 2011 @ 00:12:

Sextechnisch ben ik nu voorzien Hans .

Gelukkig, ik maakte me al zorgen.



Vandaag 1:20.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:femminile schreef op 26 december 2011 @ 00:14:

[...]





Is dat zo? genoegen nemen met?? denk eerder dat ze graag een lellebel, met ervaring willen.. en dat bedoel je hier niet toch?Nee, ik bedoel een dame die met iedereen het bed deelt, het soort dat je makkelijk oppikt uit de kroeg en met iedereen het bed in duikt. Gewoon 'makkelijk', maar wel smakeloos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven