Brandende vragen over het andere geslacht, deel II

21-12-2011 13:06 3031 berichten
Man en vrouw, Mars en Venus, wie snapt er iets van?

Dit topic is om vragen te stellen en te beantwoorden.

Uiteraard is gezellig geklets van harte welkom en worden er en uitgedeeld aan diegenen die het nodig hebben.



Deel I:

Brandende vragen over andere geslacht. Wie beantwoordt ze?
Alle reacties Link kopieren
quote:TheEmpress schreef op 26 december 2011 @ 00:11:

[...]





Beantwoord mijn vraag eens dan. Waarom nemen mannen genoegen met een lellebelletje?



Vrouwen zouden dat doorgaans te min voor zichzelf vinden. Waarom leggen jullie de lat voor jezelf lager?Ik als vrouw leg de lat regelmatig wat lager. Omdat dat soms wel de meest interessante nachten oplevert. Ik ben wel van het proberen. Als het helemaal goed is zou ik er wel een relatie mee proberen te krijgen ipv alleen maar mee te vrijen.
quote:Aubrey schreef op 26 december 2011 @ 00:14:

Dames, nemen jullie de leeftijd van mannen mee vanwege het uithoudingsvermogen?Vroeger ja, maar dat blijkt nu totaal niet nodig. Drie keer is echt geen probleem voor hem.
Ik ben niet van het staffen maar ik heb het deze keer wel gedaan. Die foto's en zuigerij worden vervelend.
quote:Aubrey schreef op 26 december 2011 @ 00:14:

Dames, nemen jullie de leeftijd van mannen mee vanwege het uithoudingsvermogen?Nee.. of ie nu 35 of 55 is.. ... uithoudingsvermogen, ga ik in een kroeg niet testen.. óf bedoel je het aantal biertjes?? dan werkt er niets meer .. 20 of 60... toch??
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 december 2011 @ 00:16:

Ittgirl de show is nu over. Weg met die foto's.In feite maakt het toch niet meer uit. Mensen hebben me hier allang gezien op cam en Facebook. Anoniem ben ik niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Shit, ik mis een buikje, waar, wat, hoe, waarom ?



Hahaahaha, Iris, ik zie het echt voor me als een filmpje.



Scene: Familie van Iris op vakantie. Pakken spullen uit de auto bij een rustiek boerenhuisje in het zuiden van Frankrijk.

De cicades maken veel lawaai, de koperen ploert staat hoog aan de hemel.

Snel zoekt iedereen de slaapkamers en kleedt zich om in zwemkleding om een verfrissende duik te nemen in het zwembad na een takkereis met 5 uur file. Na een minuut of 15 zijn de luchtbedden opgepompt, cocktails staan klaar en iedereen is heerlijk aan het dobberen in het koele water.

Behalve.....Iris, die heeft het druk.

Als een Florence Nightingale ontfermt ze zich over de gevallen insecten. Wadend in rap tempo met verpleegkoffer, gaat ze van de ene hoek van het zwembad naar de andere om slachtoffers 129, 130 en 131 te redden van de dood.

Als ze haar beste -fijn dobberend op het opblaasbare eiland met palmboom- vriendin, met een Viva ziet zwaaien naar een wesp, om dit wonderlijke insect om te leggen, zwemt ze erg snel met de borstcrawl naar de plek des onheils.

Een luide auw klinkt uit de keel van vriendin, nadat er een pijnlijke blauwe plek op haar arm verschijnt. Als blikken konden doden was vriendin nu.....ja, inderdaad in het Nirvana.

Haar ogen spieden het hele zwembad af op zoek naar nog meer te redden slachtoffers. Het is maar goed dat ze een scherpe blik heeft, want daar, daar bij neefje, schiet net een zwarte bromvlieg onder zijn luchtbed.

Een olympisch record werd er gevestigd die dag, zo snel had Iris nog nooit geborstcrawlt (?). Ze pakt het luchtbed vast, duwt dit omhoog en met een luide plons komt neefje in het water terecht. Huilend en van schrik zoekt hij troost bij de rest van de familie en de bromvlieg (132) is gered. Met triomfantelijke grijns, wordt het insect op de rand van het zwembad verpleegt.



Aan het eind van de dag is iedereen uit het zwembad verdreven.

Chagerijnig en met blauwe plekken op hun lichaam kijken ze naar het waterparadijs, waar Iris in het midden (hoe strategisch) van het zwembad met een een dichtgeknepen oog over de wateroppervlakte speurt.

Fijn, vakantie !



Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 26 december 2011 @ 00:17:

Ik ben niet van het staffen maar ik heb het deze keer wel gedaan. Die foto's en zuigerij worden vervelend.Daarom stond ik eventjes op de lees-modus..
Alle reacties Link kopieren
Het gaat hard!



Vandaag 0:57!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 26 december 2011 @ 00:10:

[...]





Zo bedoelde ik het niet. Het is ok, ok?



ok, moving on. Onderwerp voor rustiger moment. Ik begin weer domme fouten te maken in drukte

quote:femminile schreef op 26 december 2011 @ 00:17:

[...]





Nee.. of ie nu 35 of 55 is.. ... uithoudingsvermogen, ga ik in een kroeg niet testen.. óf bedoel je het aantal biertjes?? dan werkt er niets meer .. 20 of 60... toch??Nee, ik bedoel niet het aantal biertjes. Moet zeggen dat mijn sv's zo attent zijn om rekening te houden met hun versnaperingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 26 december 2011 @ 00:17:

Ik ben niet van het staffen maar ik heb het deze keer wel gedaan. Die foto's en zuigerij worden vervelend.Wat een klikkerij weer. Zonde van je tijd. Het brengt je nergens aangezien het gewoon mag. En ja, het mag ook wel van mijn ex.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 26 december 2011 @ 00:16:

[...]



Gelukkig, ik maakte me al zorgen.



Vandaag 1:20.hmm.. een mysterie wat ik nog op moet lossen.
Conun, Spot on en zelden zo gelachen om een beschrijving van mezelf!
Alle reacties Link kopieren
wilde even gezellig mee komen kletsen, maar lees nu dat de sfeer op het topic nogal veranderd is door een ehhhh theatrale persoonlijkheid.

Heb hier geen zin in, dus ik zwaai gelijk weer af.

truste allemaal
Alle reacties Link kopieren
quote:iitgirl schreef op 26 december 2011 @ 00:16:

[...]



Je bent niet aan het versieren, ik bedoel het over het algemeen. Als je zo praat tegen vrouwen, kan je het wel vergeten. Tenzij je een vrouw voor je hebt met geen zelfrespect.Dat doe ik dan ook niet. Maar dit is internet zoals je zegt en topic is van open karakter. Sorry als ik je offend hebt nogmaals, ik ben er nu klaar mee. Volgende onderwerp ok?
Alle reacties Link kopieren
En ik wil en ga er toch wat over zeggen.



Ittgirl, helemaal niet erg dat je om meningen komt vragen, maar het doet een beetje af aan waar dit topic om ging. Offtopic geklets kan prima maar niet als je elk onderwerp zo draait dat het over jou gaat. Ik krijg het gevoel dat je bepaalde bevestigingen zoekt en dat vind ik nu wel irritant worden.



Gezellig als je mee komt schrijven, maar probeer je dan een beetje te mengen in het onderwerp in plaats van foto's te posten en van ons te horen dat je mooi bent, etc.
Alle reacties Link kopieren
Welk mysterie?



Nog 30 minuten!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
En trouwens; is het voor jullie een afknapper wanneer jullie partner bekend in de prostitutie te hebben gewerkt? Ben benieuwd..
Co!



Wanneer komt je boek uit?
quote:lavan568 schreef op 26 december 2011 @ 00:20:

wilde even gezellig mee komen kletsen, maar lees nu dat de sfeer op het topic nogal veranderd is door een ehhhh theatrale persoonlijkheid.

Heb hier geen zin in, dus ik zwaai gelijk weer af.

truste allemaal Tuste en tot morgen!
Alle reacties Link kopieren
quote:slowdance schreef op 26 december 2011 @ 00:16:

[...]





Ik als vrouw leg de lat regelmatig wat lager. Omdat dat soms wel de meest interessante nachten oplevert. Ik ben wel van het proberen. Als het helemaal goed is zou ik er wel een relatie mee proberen te krijgen ipv alleen maar mee te vrijen.



Mmmh, lastig uitleggen, merk ik. Ga jij met iedere willekeurige pik uit de kroeg mee naar huis? Mannen dus wel.



Maar geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Ook voor de seks moet een man aan bepaalde eisen voldoen, alleen een pik is toch echt niet voldoende. Terwijl mannen juist van die makkelijke grieten uitkiezen, als het maar tieten en een kut heeft. Zogezegd. Hoeft niet eens aantrekkelijk te zijn, als ze maar gewillig is.



Daar zou ik dus nooit genoegen mee nemen. Aan relatiemateriaal heb ik uiteraard nog hogere eisen, maar dat ligt dan meer op mentaal gebied.
quote:Aubrey schreef op 26 december 2011 @ 00:19:

[...]





Nee, ik bedoel niet het aantal biertjes. Moet zeggen dat mijn sv's zo attent zijn om rekening te houden met hun versnaperingen.Een SV met TE veel op is exit.. dat werkt voor géén meter of centimeter , zo u wilt...
quote:Aubrey schreef op 26 december 2011 @ 00:19:

[...]





Nee, ik bedoel niet het aantal biertjes. Moet zeggen dat mijn sv's zo attent zijn om rekening te houden met hun versnaperingen.Zie jij zelf veel verschil dan in leeftijd en uithoudingsvermogen?
Alle reacties Link kopieren
Hans houdt de topic-speed up to date Go Hans
Lavan!



Het waait wel over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven