Brandende vragen over het andere geslacht, deel II

21-12-2011 13:06 3031 berichten
Man en vrouw, Mars en Venus, wie snapt er iets van?

Dit topic is om vragen te stellen en te beantwoorden.

Uiteraard is gezellig geklets van harte welkom en worden er en uitgedeeld aan diegenen die het nodig hebben.



Deel I:

Brandende vragen over andere geslacht. Wie beantwoordt ze?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet goedkeuren als ik een vriendin zou krijgen die nu in de prostitutie werkt. Over een vrouw die vroeger in de prostitutie heeft gewerkt, heb ik geen mening.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
BOEM!



3000 posts!



0 minuten!
World of Warcraft: Legion
quote:TheEmpress schreef op 26 december 2011 @ 00:22:

[...]





Mmmh, lastig uitleggen, merk ik. Ga jij met iedere willekeurige pik uit de kroeg mee naar huis? Mannen dus wel.



Maar geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Ook voor de seks moet een man aan bepaalde eisen voldoen, alleen een pik is toch echt niet voldoende. Terwijl mannen juist van die makkelijke grieten uitkiezen, als het maar tieten en een kut heeft. Zogezegd. Hoeft niet eens aantrekkelijk te zijn, als ze maar gewillig is.



Daar zou ik dus nooit genoegen mee nemen. Aan relatiemateriaal heb ik uiteraard nog hogere eisen, maar dat ligt dan meer op mentaal gebied.Eens, ik kies naast lekker ook voor leuk, vriendelijk, grappig en intelligent en ik ga nooit voor minder.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 december 2011 @ 00:23:

[...]





Zie jij zelf veel verschil dan in leeftijd en uithoudingsvermogen?



Ik heb eens een SV gehad die ruim 10 jaar ouder is dan ik, en hij hield het langer vol dan de leeftijdsgenoten waarmee ik het bed deelde.



Maar hij was dan ook de enige die zoveel ouder was, dus mijn referentiekader is niet echt objectief en divers. De rest was allemaal wel ongeveer mijn leeftijd, iets erboven of iets eronder.
quote:iris1969 schreef op 26 december 2011 @ 00:23:

[...]





Zie jij zelf veel verschil dan in leeftijd en uithoudingsvermogen?Mannen van in de dertig vind ik het beste.
Alle reacties Link kopieren
*aait over haar catclaws, blijf rustig, rustig*
quote:hans66 schreef op 26 december 2011 @ 00:23:

BOEM!



3000 posts!



0 minuten! wie opent deel 3?
Alle reacties Link kopieren
Leeftijd is wel een factor, maar dat verschilt ook weer per man. Laten we zeggen dat mijn favo een klootzak is, maar dat zal mij een worst wezen omdat hij alle andere mannen voor me verpest heeft op seksgebied. Qua grote, uithouding en lichaam. De verfijnde techniek van een 40+ heeft ie nog niet, maar dat is ook niet nodig (ja dat klinkt wel erg hoog van de toren, maar goed, beetje dramatisch mag wel toch).
quote:Conundrum schreef op 26 december 2011 @ 00:25:

*aait over haar catclaws, blijf rustig, rustig*









Ja, wie opent deel III?
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 26 december 2011 @ 00:23:

Ik zou het niet goedkeuren als ik een vriendin zou krijgen die nu in de prostitutie werkt. Over een vrouw die vroeger in de prostitutie heeft gewerkt, heb ik geen mening.Jij moet niet klagen omdat je zelf hoerenloper bent. Nog erger eigenlijk. Daar zou ik in ieder geval op afknappen.
Alle reacties Link kopieren
ff bijlezen...
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 december 2011 @ 00:25:

[...]





wie opent deel 3?Be our guest Iris!
quote:Aubrey schreef op 26 december 2011 @ 00:24:

[...]





Mannen van in de dertig vind ik het beste.
een klootzak in bed zou ik niet trekken, daar word ik onzeker van.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 26 december 2011 @ 00:23:

BOEM!



3000 posts!



0 minuten!Ah.. snap hem! Open je ook een nieuwe?
Alle reacties Link kopieren
quote:iitgirl schreef op 26 december 2011 @ 00:26:

[...]



Jij moet niet klagen omdat je zelf hoerenloper bent. Nog erger eigenlijk. Daar zou ik in ieder geval op afknappen.Pardon? Mening hebben prima, maar wat je nu doet is beledigen.
quote:Sopsie schreef op 26 december 2011 @ 00:26:

[...]





Be our guest Iris! Nee dank je, ik open eigenlijk nooit topics. Jij?
quote:slowdance schreef op 26 december 2011 @ 00:26:

Leeftijd is wel een factor, maar dat verschilt ook weer per man. Laten we zeggen dat mijn favo een klootzak is, maar dat zal mij een worst wezen omdat hij alle andere mannen voor me verpest heeft op seksgebied. Qua grote, uithouding en lichaam. De verfijnde techniek van een 40+ heeft ie nog niet, maar dat is ook niet nodig (ja dat klinkt wel erg hoog van de toren, maar goed, beetje dramatisch mag wel toch).Enthousiasme speelt ook een rol, en die verfijning inderdaad. Die is ook wel prettig maar die hangt imo af van ervaring, dus niet per se leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 december 2011 @ 00:27:

een klootzak in bed zou ik niet trekken, daar word ik onzeker van.Zou je 'm wel neuken?
Alle reacties Link kopieren
Oh die catclaws beginnen echt te jeuken ? Mag ik, mag ik ?
Alle reacties Link kopieren
quote:iitgirl schreef op 26 december 2011 @ 00:21:

En trouwens; is het voor jullie een afknapper wanneer jullie partner bekend in de prostitutie te hebben gewerkt? Ben benieuwd..Als ze erin gewerkt heeft in het verleden, nee. Niet dat ik het prettig idee vind, maar ga er geen waardeoordeel over maken. Als ze het werk doet en voor mij wil stoppen, zelfde idee. Maar als ze het werk wil blijven doen dan hebben zij en ik een probleem, of geen probleem eigenlijk want dan hebben we geen relatie. Ik deel niet.
Alle reacties Link kopieren
Deel III is geopend:



Brandende vragen over andere geslacht, deel III
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
mosterd
Alle reacties Link kopieren
Wat is een klootzak IN bed? Die alleen aan zichzelf denkt ofzo?



Oh, pardon, ik bedoel het zeker niet als een belediging maar zo zie ik dat echt eigenlijk. Waarom oordelen als je er zelf gebruik van maakt of hebt gemaakt?
quote:Sopsie schreef op 26 december 2011 @ 00:28:

[...]





Zou je 'm wel neuken? hahahaha scherp!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven