Brandende vragen over het andere geslacht, deel II

21-12-2011 13:06 3031 berichten
Man en vrouw, Mars en Venus, wie snapt er iets van?

Dit topic is om vragen te stellen en te beantwoorden.

Uiteraard is gezellig geklets van harte welkom en worden er en uitgedeeld aan diegenen die het nodig hebben.



Deel I:

Brandende vragen over andere geslacht. Wie beantwoordt ze?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sopsie schreef op 21 december 2011 @ 13:23:

[...]





Ik ebn wat onzeker aangelegd, en heb wel de neiging om alles te willen weten zodat hij mij vervolgens kan verzekeren dat ik nu de enige ben blabalbla.



Is idd onzin en niet constructief. Ik wil het van hem daarom ook niet weten welke meiden hij heeft gehad en hoe. Ik denk dat het mijn zekerheid niet ten goede komt, en ook voor hem is dat oneerlijk.



Toevallig was ik zijn eerste, maar hé andere seksdingen tellen ook mee.



Maar stel dat hij naar de hoeren zou gaan/was gegaan, dan zou ik dat wél willen weten. Ik zou hem er niet op afrekenen of het hem kwalijk nemen ( je kan iemand niet kwalijk nemen voor iets wat gebeurde voor jouw tijd vind ik, afhankelijk van wat het is) maar weet niet, zou het gewoon willen weten.Ik zou in ieder geval de afspraak willen maken dat hij het nu niet meer doet. En over dingen die je niet weet kun je geen afspraken maken.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:Sopsie schreef op 21 december 2011 @ 13:10:

Om nog even terug te komen op de biecht van HBG en het feit dat hij daarover zou liegen tegen zijn partner.



Aan de ene kant vind ik een ONS, SV of seks in vorige relatie, héél anders dan naar de hoeren gaan.



Aan de andere kant, mijn vriend weet ook niet alles wbt mijn seksverleden. 1. omdat hij het niet wil weten en 2. hij vind het niet boeiend en 3. We leven in het nu en daar wil hij zich op richten. En eigenlijk vind ik dat wel prima, want ik weet zeker dat hij mijn seksverleden niet leuk gaat vinden.



Dus dat is wellicht wel vergelijkbaar met HBG.Het probleem is vaak dat de vraag "Ben je wel eens naar

de hoeren geweest" vaak gesteld wordt in het begin van de

relatie wanneer je je nog van je beste kant wil laten zien.



Later als je het misschien wel durft te vertellen ben je weer

bang voor verwijten "Je bent niet eerlijk geweest"



Moet wel zeggen dat als je wat langer samen bent

er meer openheid komt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha superplaatjes leelee3!! *rolt van de bank van het lachen..niet van de drank hoor*
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 21 december 2011 @ 13:27:

[...]





Het probleem is vaak dat de vraag "Ben je wel eens naar

de hoeren geweest" vaak gesteld wordt in het begin van de

relatie wanneer je je nog van je beste kant wil laten zien.



Later als je het misschien wel durft te vertellen ben je weer

bang voor verwijten "Je bent niet eerlijk geweest"



Moet wel zeggen dat als je wat langer samen bent

er meer openheid komt.Met jouw verhaal zou je bij mij nog wel wegkomen, hoor.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Geldt diplomatiek zwijgen ook voor de zoveelste aankoop leuke schoenen en handtassen enzo?:D
Alle reacties Link kopieren
@ palanja in het oude topic: Ik wil gewoon geen man die structureel naar de hoeren gaat. Punt.



Dus als een man mij vertelt dat hij dat doet, van plan is te blijven doen is de relatie over.



Ik vind dat ik over dingen die voor mij essentieel zijn eerlijk geïnformeerd moet worden zodat ik een keuze heb.



En als er voor mijn partner essentiele dingen zijn, zal ik hem daar ook eerlijk over informeren.
óu sont les neiges d'antan

quote:es1 schreef op 21 december 2011 @ 13:38:

Geldt diplomatiek zwijgen ook voor de zoveelste aankoop leuke schoenen en handtassen enzo?:DJa! Altijd zorgen dat je een eigen bankrekening hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:es1 schreef op 21 december 2011 @ 13:38:

Geldt diplomatiek zwijgen ook voor de zoveelste aankoop leuke schoenen en handtassen enzo?:D



Oh god, doe jij dat ook hahahahhaa.



Gaan we naar de stad.

Vriend: Huh, is die tas nieuw? (En hij dénkt: alwéér een tas?!)

Ik: Neeee joh, die heb ik al heel lang



Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 21 december 2011 @ 13:39:

@ palanja in het oude topic: Ik wil gewoon geen man die structureel naar de hoeren gaat. Punt.



Dus als een man mij vertelt dat hij dat doet, van plan is te blijven doen is de relatie over.



Ik vind dat ik over dingen die voor mij essentieel zijn eerlijk geïnformeerd moet worden zodat ik een keuze heb.



En als er voor mijn partner essentiele dingen zijn, zal ik hem daar ook eerlijk over informeren.Eensch
Alle reacties Link kopieren
maar welke man die structureel naar de hoeren wil blijven gaan zal dat eerlijk zeggen?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 21 december 2011 @ 13:43:

maar welke man die structureel naar de hoeren wil blijven gaan zal dat eerlijk zeggen?



TJa, dat is het vertrouwen dat je dan in elkaar moet hebben. Als hij structureel naar de hoeren wil gaan, zal zijn partner dat moeten kunnen accepteren.



Als zij dat niet kan en hij kan/wil niet stoppen met naar de hoeren gaan, dan is het gauw einde verhaal denk ik. En dat is dan misschien ook maar beter.



Hoewel ik denk dat de meeste mannen er dan over zouden liegen ja zodat ze het alletwee kunnen hebben ( de partner en het hoerenplezier)
Alle reacties Link kopieren
Als man is het toch het beste als je dan een partner zoekt die kan accpeteren dat je naar de hoeren wil? Dan dat je er constant over moet liegen?



Hetzelfde geld voor vreemdgaan.
Happy New Topic
Alle reacties Link kopieren
Hee Eleine! Tequilaatje?
Alle reacties Link kopieren
@aubrey: uiteraard een eigenbankrekening...of ik handel alle bankzaken;) maar nee hoor, eigen rekening zal ik altijd behouden, ondermeer voor de noodzakelijke aankopen;)

@sopsie: hahaha! ja en dan reageren ze altijd verbaas: oh, leuke tas/schoen/armband/etc. Maar als je een nieuw lingerieset draagt ontgaat het ze. (Zie vorig deel voor de uitleg)



@merano: helemaal eens.

@VM: dat is wel een probleem ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 21 december 2011 @ 13:43:

maar welke man die structureel naar de hoeren wil blijven gaan zal dat eerlijk zeggen?



haha zie het al voor me....komt manlief thuis, vrouw vraagt, hoe was je dag vandaag?

Man zegt: wel hard gewerkt hoor, maar tussen de middag even lekker naar de hoeren geweest. Dan zegt vrouw: o fijn, schat dat je je toch even hebt laten verwennen
Valt het jullie op dat de heren nu wel erg stil zijn?



Hallo Eleine!
Alle reacties Link kopieren
Present!
Alle reacties Link kopieren
quote:lavan568 schreef op 21 december 2011 @ 11:34:

Maar ook van het soort mannen wat daar kwam, gewoon dus ook de doorsnee huisvader met een auto met kinderzitjes achterin.

Dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje schokkend. Als ik dat zie, is het niet slechts een auto met kinderzitjes achterin.



quote:Heb uiteraard ook veel verhalen gehoord van de dames, wat ze allemaal meemaakten, schokkende verhalen. Frappant was ook dat degene die op dat moment een letsel had, een gebroken been of zo, de meeste klanten kreeg.Ook enigszins bizar. Ik zou me eerder afvragen waardoor haar been gebroken is.
World of Warcraft: Legion
quote:lavan568 schreef op 21 december 2011 @ 13:53:

[...]





haha zie het al voor me....komt manlief thuis, vrouw vraagt, hoe was je dag vandaag?

Man zegt: wel hard gewerkt hoor, maar tussen de middag even lekker naar de hoeren geweest. Dan zegt vrouw: o fijn, schat dat je je toch even hebt laten verwennen
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 21 december 2011 @ 13:26:

Wat is de meerwaarde om het te weten?



En heren, zouden jullie het willen weten als jullie partner gebruik zou hebben gemaakt van een gigolo?





De keus is aan haar, ze mag het vertellen maar snap als ze

haar snavel stijf dichthoud.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
hahaha, lavan...

zouden er zulke begripvolle vrouwen bestaan, die een man echt nog iets gunnen omdat hij het al zo zwaar heeft?

misschien alleen wanneer je totaal geen zin in sex met hem hebt, dan ben je blij en geef je m geld mee.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 21 december 2011 @ 11:58:

Goedemorgen!



Wat ik zo raar vind, één op de drie mannen gaat naar de hoeren volgens de statistiek. Ik ken er niet een.

Hoe kan dat nou?Komt dat niet, omdat je met een bepaald "soort" mannen omgaat?
World of Warcraft: Legion
Ik bepaal zelf wat ik uit eigen beweging vertel. Wanneer mij een vraag gesteld word, door mijn partner, zal ik echter altijd de waarheid vertellen.



Volgens mij is dat het mooie binnen een relatie: je geeft elkaar de ruimte door bewust dingen niet te vragen.
Alle reacties Link kopieren
Vind de mannen ook verdacht stil...moet ik nu op aannames afgaan en concluderen dat we in het mannen-zwijg-subject zitten? Of rationeel zijn en bedenken dat de mannen druk zijn..met dingen enzo..?;)



Hans66: als ik mij niet vergis heb je hier ervaring mee maar ik weet niet of je een vriendin hbt. Zou jij het verzwijgen? En waarom wel/niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven