Broer die als een tumor aan me hangt

31-10-2014 15:17 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd i.v.m. herkenbaarheid.



Topic kan gesloten worden.
Alle reacties Link kopieren
Jeeminee, kun je niet tegen kritiek?

Daar moet je tegen kunnen in de grote mensen wereld hoor.

Word volwassen man.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt je OP helemaal niet verwijderd ivm herkenbaarheid, maar omdat het je niet bevalt wat we tegen je zeggen. Zou het dan echt helpen als we hier allemaal een virtuele aai over je bol geven en zeggen dat het zo zielig voor je is? Of zou je er meer aan hebben als we je een spiegel voorhouden, je wijzen op dingen waar mogelijk een oorzaak ligt?



Als jullie thuis, jij en je broer, ook zo lichtgeraakt zijn en zo beroerd communiceren, kan ik me best voorstellen dat het niet zo gezellig is. Tijd om daar eens wat aan te doen, lijkt me....
Grappig, met jou valt ook niet bepaald te praten. En je broer een kankergezwel noemen, ik vind het nogal wat. En ja, ik heb je hele OP gelezen voor mijn eerste reactie.
Alle reacties Link kopieren
quote:nikonlover



Verwijderd i.v.m. herkenbaarheid.



Topic kan gesloten worden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Jammer dat ik alleen maar backfire kreeg en dat niemand inging op de inhoud van de OP.



OP is verwijderd ivm herkenbaarheid. Jammer dat toch een paar dames me nog hebben gequote.



Naïef van me om te denken dat hier iemand me zou kunnen helpen.



even zo want ik kan niet quoten.



jij kreeg alleen maar backfire? of bedoel je feedback?

nou, ik zit nog steeds te wachten op een reactie van jou hoor. Ik geef je verdulleme het advies om je OP aan je broer te laten lezen en ik heb nog niets van je terug gehoord. lekker dankbaar gedrag van jou, ik ga je broer steeds beter begrijpen.



Als jij kan fucken, ga ik nog beter terugfucken. En inderdaad naief van ons om te denken dat wij je zouden kunnen helpen terwijl je niet open staat voor advies.



Veel plezier met je tumor. De rozen!
Alle reacties Link kopieren
Ik log enkel in bij VIVA als ik ergens over wil praten. Daardoor lijkt het alsof mijn leven een aaneenschakeling is van ellende, maar ik klaag (gelukkig) niet elke dag.



Ik wil toch iedereen bedanken. Ik ga straks verzoeken of het topic weg mag.
Alle reacties Link kopieren
Ik had vooraf (in de OP nota bene, had je kunnen lezen als je de moeite had genomen) aangegeven dat ik de OP na een tijdje weer zou verwijderen.



Dus daarover vallen lijkt me onzin.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook niet quoten, dus bij deze:



Ik geef je verdulleme het advies om je OP aan je broer te laten lezen en ik heb nog niets van je terug gehoord.



Ik heb al aangegeven dat dit aan hem laten lezen geen optie is. Dan gaat hij helemaal door het lint en ik sta er niet voor in wat hij dan gaat doen.



En fucken? En mij terugfucken? Ik denk dat het tijd wordt om hier niet op in te gaan. Als je denkt dat ik hier post om forummers te fucken, dan heb je mijn posts verkeerd begrepen. Nare houding, bah.
Alle reacties Link kopieren
nare houding, bah.



Jouw houding is lekker wou je zeggen?
nare houding?



je krijgt wat je verdient hoor.
Alle reacties Link kopieren
Heb medelijden met je moeder met 2 volwassen kerels in huis, die zich gedragen als kinderen.

Mijn advies? zo snel mogelijk op jezelf gaan wonen heb je gelijk ook meer afstand van je broer.
Best hoor dat je je OP verwijderd, maar dan ook niet gaan janken dat men niet meer op je reageert, want waarom zouden mensen nog moeite in iets steken wat toch weer verwijderd wordt.



Oh, en zeggen dat je topic wel gesloten kan worden helpt niet. Iets met openbaar forum enzo.
Alle reacties Link kopieren
Shit, weer een bug te melden: de negeerknop werkt niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Heb medelijden met je moeder met 2 volwassen kerels in huis, die zich gedragen als kinderen.

Mijn advies? zo snel mogelijk op jezelf gaan wonen heb je gelijk ook meer afstand van je broer.



Wil ik ook graag. Maar wat zijn de mogelijkheden als je nog geen baan hebt?
Alle reacties Link kopieren
Shit, weer een bug te melden: de negeerknop werkt niet.



Wat heb ik verkeerd gedaan? Jij reageert zonder de OP te lezen.



Het lijkt wel alsof sommigen op zoek zijn naar ruzie.
Jeetje wat een narigheid. Nare titel en zo op te maken uit de reacties ook een nare OP, oftewel een nare TO.
quote:nikonlover schreef op 31 oktober 2014 @ 17:03:

Shit, weer een bug te melden: de negeerknop werkt niet.



Wat heb ik verkeerd gedaan? Jij reageert zonder de OP te lezen.



Het lijkt wel alsof sommigen op zoek zijn naar ruzie.Sommigen of jij?
Alle reacties Link kopieren
quote:nikonlover



Wat heb ik verkeerd gedaan? Jij reageert zonder de OP te lezen.



Het lijkt wel alsof sommigen op zoek zijn naar ruzie.

31-10-2014, 17:03



Oh, die heb ik wel hoor. Jij een tijd naar het buitenland geweest, weer in huize mammie gaan wonen. Je broer woont daar ook, zit ook in een whatsapp groep met mensen die ook jouw vrienden zijn. Als die melden dat ze ergens heen gaan, wil je broer ook mee. Jij vindt dat niet leuk omdat je broer stom is, en zegt dat dan tegen je moeder die het dan tegen je broer zegt die weer boos op jou wordt en dan 2 weken niet met je praat.



Jullie zijn kleuters.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Oordelen, oordelen. Moeten jullie niet ook eens eerst naar jezelf kijken?



Waarom doet de quote-functie het niet btw?
Alle reacties Link kopieren
Leuk himalaya, maar je vergeet een paar kleine details: de woede-uitbarstingen van die gast om kleine dingen (dé reden dat ik met hem hangen niet meer zo zie zitten).
Alle reacties Link kopieren
quote:nikonlover



Leuk himalaya, maar je vergeet een paar kleine details: de woede-uitbarstingen van die gast om kleine dingen (dé reden dat ik met hem hangen niet meer zo zie zitten).

31-10-2014, 18:10En jij vergeet 'sorry Hima, je reageerde wél nadat je de OP had gelezen'.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Net nog naar mezelf gekeken, in de spiegel. Moet m'n grijze haren weer eens bijkleuren, maar verder viel het niet tegen.



En natuurlijk wordt er geoordeeld, dat is het hele punt van een forum. Een oordeel is een mening ergens over, en die meningen worden op een forum uitgewisseld/verkondigd/bediscussieerd. Dat de oordelen/meningen je niet bevallen is jammer, maar ook nu leg je weer de oorzaak buiten jezelf. Het ligt àllemaal aan de anderen. Op geen enkel moment zie ik je iets schrijven waaruit blijkt dat je zelfs maar overwogen hebt of datgeen er geschreven is misschien waar zou kunnen zijn, of je er iets aan zou kunnen hebben.

Hebben de anderen dan altijd maar de wijsheid in pacht? Neuh. Gelukkig niet. Maar als de mening van een ander al afgeserveerd wordt omdat het niet exact die van jou is, waarom schrijf je dan op een forum? Ik ben werkelijk benieuwd naar wat jij verwacht van al die topics die je geopend hebt, want het draait kennelijk steeds weer op een teleurstelling voor jou uit.
Tweeling zeker?
Gatverdamme, ik ga van je topictitel al over mijn nek, daar hoef ik je OP niet eens voor te lezen. En daar ging het je allemaal maar om he, die OP was maar bijzaak dus die kon meteen wel weer weg. Aandachttrekkert (en nou zeg ik het nog heel netjes want ik hoef geen ban).
Wat een ongelooflijk misselijke manier om over je broer te praten. En dan heb ik je OP niet eens gelezen. Bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven