Buurman en ik

21-09-2016 11:50 591 berichten
Ik zit met een lastige situatie, met een buurman.

Het zit zo, ik ben uit elkaar met mijn vriend maar we wonen nog wel tijdelijk samen.

Hij is tijdens de relatie in mijn huis komen wonen. Een tijdje geleden hebben we besloten dat onze relatie over is en ieder zijn eigen weg gaat. Hij is druk bezig met zoeken naar andere woonruimte, maar hier in de stad is het lastig om 1-2-3 iets te vinden. Omdat we geen ruzie hebben, spraken we af dat hij niet met zijn tas op straat hoeft te staan, als hij maar zo snel mogelijk probeert om iets te vinden. We hebben wel afgesproken dat we geen nieuwe dates mee naar huis nemen terwijl we nog samen in dit huis zitten. Je snapt wel dat ik hoop dat hij nu snel iets vindt, maar het is niet iets dat je van de een op andere dag hebt.



Ik had altijd al leuk contact met een van de buren. Goede gesprekken met hem en ook aantrekkingskracht. Toen hij hoorde dat het uit was met mijn vriend, liet hij merken dat hij mij wilde. Ik ben weer single dus eigenlijk niks aan de hand en kan weer daten. Ben ook al een avondje met hem de stad in geweest. Maar het probleem zit hem hier in dat hij nog getrouwd is. Hun huwelijk is al jaren sleur en slecht. Veel te jong samen gaan wonen en kind gekregen. Hij gaat scheiden, dat heeft hij nu besloten. Het was alleen nu doordat hun kind naar de middelbare school ging niet het beste moment voor hem om alles op zijn kop te zetten daar. Ik heb daar begrip voor en wilde ook wel wachten. Zelf zit ik ook met mijn vriend nog in mijn huis.



Nu spreken we soms af ergens, meestal gewoon om even te praten, maar we hebben ook al een keer gezoend en gevoeld. Het zit me niet helemaal lekker, ook al voel ik me niet echt schuldig. Ik ben single en hij heeft ook al besloten dat hij gaat scheiden, dus al is het misschien niet heel netjes, het verandert niets meer. Alleen wil ik nu dat hij wel haast gaat maken omdat vakantie en nieuwe school nu wel voorbij zijn, maar maandag zei hij dat zijn schoonmoeder in onzekere periode zat met gezondheid en dat dit voor hem gewoon heel moeilijk is, om dan dwars daar doorheen die scheiding aan te kondigen.

Ik weet dat als we elkaar blijven zien, we steeds verder willen gaan omdat we naar elkaar verlangen. Het liefste zou ik dit willen als we allebei helemaal vrij zijn. Want er komt nog bij dat mijn ex-vriend het nu echt niet mag weten. Hij gaat ook goed met hem (buurman) om. Ik heb geen zin om me op dit moment naar mijn ex te moeten verantwoorden, die heeft er niets mee te maken. Als hij eenmaal verhuisd is, dan is dat probleem ook weg.



Wat vinden jullie, is het logisch dat ik me nu zo druk maak over al die dingen en dat ik wil wachten tot er geen exen meer in de buurt zijn, of vinden jullie dat ik overdrijf?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bezuidenhaagje schreef op 21 september 2016 @ 12:00:

[...]





Nou ja, daten, daten, het is het begin ervan. Ik wil dus graag met hem 'daten' maar liefst wel als we allebei helemaal vrij zijn. En zonder mij gaat hij ook scheiden, dat het huwelijk slecht is komt niet door mij.



En deze smoes staat op de andere smoezenlijst : "Waarom ik blijf geloven en wachten"

Hij is niet eerlijk tegen zijn vrouw, waarom wel tegen jou?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is hier wel de wet van Wuiles van toepassing.



TO, je verziekt het huwelijk van iemand anders. Wacht tot je vriend het huis uit is en zoek dan iemand die ook single is.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ik had laatst ook een date met iemand die bleek nog getrouwd. Hij gaf aan te gaan scheiden wanneer zijn kinderen 18 zijn en hij vindt dat zijn verantwoordelijkheid erop zit. De kinderen zijn nu 4 en 2. Jij bent gewoon een minnares en je ex is de minste van je problemen. Wat vind je van het feit dat hij niet eerlijk is naar zijn vrouw? Dat hij bij haar doet alsof alles nog koek en ei is of in ieder geval dat hij zich in het gezin zo gedraagt. Is hij een oscar-winnend acteur of voelt hij zich nog gewoon senang genoeg in dat huwelijk?

Wat nou als hij ook zo goed kan toneel spellen tegen jou? Of denk je dat jij al enige zijn ware ik kent?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Skawa schreef op 21 september 2016 @ 11:59:



3. Het is allemaal veel te ingewikkeld en stiekem. Stiekem is nooit goed bij wat dan ook en maakt je ongelukkigZo voel ik het ook ja. Ik wil dit ook niet stiekem laten beginnen. Misschien moet ik hem dat nog duidelijker maken.
quote:Madderijn schreef op 21 september 2016 @ 12:01:

Hij zou meer werk moeten maken van scheiden dan van neuken met TO. Maar dat doet hij niet, hij sleurt haar liever mee de bosjes in of iets anders romantisch.

Misschien wel goed, is hij daarna klaar kan hij op naar de volgende.Lees even, we hebben nog niet geneukt.
Dus eigenlijk ben je nu aan het zoenen en voelen met een vreemdganger. Zijn vrouw weet immers van niets. Dat gaat een gezellig buurtfeest worden.
Poe. Hoe lang speelt dit al tussen jou en de buurman?

Waarom weet jij zo heel zeker dat hij gaat scheiden?
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je zo'n haast? En daarnaast vind ik het raar om hem aan te manen om haast te maken met de scheiding, jij bent (nu nog, en wie weet blijft het zo) helemaal geen 'hoofdfiguur' in zijn leven.

Ik zou er zelf niets voor voelen om van de ene relatie in de andere te stappen, en al helemaaal niet met een man met zo'n bak ellende erbij. Zie je dat zitten??

En ja, misschien 'wil hij je', maar je weet helemaal niet op welke manier.
Meisje open alsjeblieft je ogen! Nee hij gaat niet scheiden, jij bent afleiding voor hem. Sorry maar ik zou het afkappen en wel zo snel mogelijk voordat je erg gekwetst gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
stiekem hangt hij nog in zijn ex
Lorem Ipsum
Je bent extreem naief.

Over een maandje of 4 woon je erg ongemakkelijk naast de buren.
quote:clubmedfan schreef op 21 september 2016 @ 12:03:

Dus eigenlijk ben je nu aan het zoenen en voelen met een vreemdganger. Zijn vrouw weet immers van niets. Dat gaat een gezellig buurtfeest worden.Zaterdag Burendag, he.
quote:Doppinda schreef op 21 september 2016 @ 12:02:

Ik heb dit al eens vaker voorbij zien komen. De smoezenlijst. Is t echt in elk topic met zon getrouwde man dan dat hij niet bij z'n vrouw weggaat?

Ik zit hier al heel wat jaren en ik heb misschien een handvol topics gezien waarbij hij wegging, en daarna ging hij toch weer terug naar zijn vrouw en kinderen. Ik heb letterlijk duizenden topics gezien waarbij de man zijn echtgenote nooit verliet. Het is echt behoorlijk zeldzaam dat een man alles achterlaat voor en nieuwe vrouw. En waarom zou hij ook? Als hij de nieuwe de moeite waard vond zou hij er werk van maken.



De smoezenlijst is geen onzin. Helaas.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bezuidenhaagje schreef op 21 september 2016 @ 12:02:

[...]





Zo voel ik het ook ja. Ik wil dit ook niet stiekem laten beginnen. Misschien moet ik hem dat nog duidelijker maken.



Je hebt jezelf op een presenteerblaadje aangeboden. Nou ben je zelf min of meer single, dus je mag het zelf weten. Maar waarom gaan jij en je vriend uit elkaar? Waarom is het huwelijk van je buurman slecht?



Meestal zit het probleem toch bij verwachtingen en communicatie. En bij jullie is er iets verkeerd gegaan en bij hun ook. Waarom denk je nu dat het tussen jou en buurman wel goed gaat lukken? Want na de vlindertjes komen de vuile sokken. In élke relatie.

En iemand die willens en wetens zijn vrouw bedriegt, zou ik niet willen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat jullie nog niet hebben geneukt. En dat ligt niet aan hem.

MAAR als hij jou graag wil neuken hoeft hij niet te scheiden.

Als hij graag met jou oud wil worden wel.

Waarom zorgt hij niet meer dat hij vrij is om met jou oud te worden in plaats van achter jou aan te jagen?

Hij gaat toch wel scheiden, maar eerst wil hij getrouwd en wel met jou naar bed. Rare volgorde.
quote:Bezuidenhaagje schreef op 21 september 2016 @ 12:03:

[...]





Lees even, we hebben nog niet geneukt.Nog niet?
Alle reacties Link kopieren
Topic smoezenlijst
quote:Bezuidenhaagje schreef op 21 september 2016 @ 12:02:

[...]





Zo voel ik het ook ja. Ik wil dit ook niet stiekem laten beginnen. Misschien moet ik hem dat nog duidelijker maken.

Je bent al stiekem begonnen. Je maakt hem duidelijk dat je dit niet wil door het helemaal af te kappen. Nummers wissen en blokkeren, en geen contact meer.



Of bedoel je dat je dit vieze spelletje wil blijven spelen en bij hem meer druk wil zetten om zijn gezin te breken?
Alle reacties Link kopieren
wat zou deze man toch willen?





op je werkplek moet je werken!
very metal
Fijn zo'n plaatje op mijn werkplek...
Alle reacties Link kopieren
En binnen nu en een half uurtje komt TO er achter dat ze toch wel erg herkenbaar is, en hebben we weer een lege OP
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
King wil graag een ban?
Alle reacties Link kopieren
welja, kom maar op met die ban.
very metal
Dank je wel King!



En ik hoef nu even niet te werken op mijn werkplek. Pauze en zo.
Ban is niet nodig, er is toch niks gebeurd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven