cadeau gegeven

25-04-2015 13:09 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gister was er een vriendin van mij op bezoek. Ik heb haar een cadeau meegegeven. Ik zei dat ze het thuis kon uitpakken. Nu had ik gister niks van haar gehoord. Ik kon vannacht niet slapen dus toen heb ik haar een whatsapp gestuurd of ze blij was met het cadeautje. Ik heb niets meer gehoord. Heb ik nu iets verkeerds gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Wat lief. Was het voor zomaar of had je een reden voor je cadeau?

Waarom mocht ze het pas thuis uitpakken? Enne, wat was het cadeau?
Alle reacties Link kopieren
Yep. Te hoge verwachtingen gehad.
Waarom mocht ze het thuis pas uitpakken? En waarom verwacht je dan dat ze meteen je een berichtje stuurt? Als je de reactie wilde weten, had je dan niet beter het cadeautje uit kunnen laten pakken waar jij bij was?
Misschien vond ze het zo geweldig dat ze is flauwgevallen?



Wat was de aanleiding om haar een kado te geven?
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft waarschijnlijk nog geen tijd gehad om haar telefoon te checken. Ik kom ook pas net beneden sinds vanmorgen. Het Is pas kwart over 1.....
Je hebt 's nachts een bericht gestuurd? Raar tijdstip. Heeft ze je niet meteen bedankt toen ze het kreeg? Wat heb je gegeven?
quote:peachy-br schreef op 25 april 2015 @ 13:14:

Ze heeft waarschijnlijk nog geen tijd gehad om haar telefoon te checken....Nou, slaap jij niet met je hoofd op je telefoon???
Alle reacties Link kopieren
Ze is zwanger. Ik dacht laat het haar thuis maar uitpakken. Vindt ze misschien fijner.
Alle reacties Link kopieren
quote:fireflywentby schreef op 25 april 2015 @ 13:15:

[...]





Nou, slaap jij niet met je hoofd op je telefoon???Is nog moeilijk berichten typen als ik dat deed haha..
quote:peachy-br schreef op 25 april 2015 @ 13:14:

Ze heeft waarschijnlijk nog geen tijd gehad om haar telefoon te checken. Ik kom ook pas net beneden sinds vanmorgen. Het Is pas kwart over 1.....Of ze heeft het met haar slaperige hoofd gelezen omdat ze wakker werd van het bericht en is het na het doorslapen vergeten. Haar r telefoon geeft nu dan ook geen melding meer.
Wat maakt dat je je hier druk om maakt eigenlijk. Want daar moet een reden voor zijn.

Heb je haar niet al vaker kadootjes gegeven? Is dit de eerste keer? Zit er een boodschap in het kado? Wil je haar iets vertellen met het kado? Wat maakt jou nu zo onzeker?
Alle reacties Link kopieren
Ja ze zei wel dank je wel toen ik het gaf. Maar ik vroeg me af of ze er blij mee was.

het waren handdoekjes.
quote:yogonaise schreef op 25 april 2015 @ 13:15:

Ze is zwanger. Ik dacht laat het haar thuis maar uitpakken. Vindt ze misschien fijner.En dat kon niet waar jij bij was? Waarom zou het fijner zijn dat ze het thuis zou uitpakken?
quote:yogonaise schreef op 25 april 2015 @ 13:15:

Ze is zwanger. Ik dacht laat het haar thuis maar uitpakken. Vindt ze misschien fijner.Wat was het dan? Je wilde zelf niet haar reactie weten, en nu vind je het raar dat je nog geen reactie hebt.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je haar gegeven?
Alle reacties Link kopieren
Handdoekjes waren het.
quote:yogonaise schreef op 25 april 2015 @ 13:18:

Ja ze zei wel dank je wel toen ik het gaf. Maar ik vroeg me af of ze er blij mee was.

het waren handdoekjes.Handdoekjes zijn niet dermate speciaal om direct een berichtje te sturen toch? Als het nu een slabbetje met een foto van jou erop was of zo, of een mooi sieraad, dan was het iets anders geweest. Handdoekjes als cadeautje vallen bij mij in de categorie 'bedanken als ik mensen weer opnieuw zie' en zouden voor mij geen extra appje teweeg gaan brengen.
quote:yogonaise schreef op 25 april 2015 @ 13:18:

Ja ze zei wel dank je wel toen ik het gaf. Maar ik vroeg me af of ze er blij mee was.

het waren handdoekjes.En daar verwacht je nog een extra bedankje voor? Waarom zou het fijn zijn dat thuis pas uit te pakken? Ik had iets speciaals verwacht als ik iets niet ter plekke mag uitpakken.
Alle reacties Link kopieren
Handdoekjes staat een paar reacties hierboven! :-)



Gewoon even afwachten. Waarschijnlijk heeft ze gewoon nog geen tijd gehad. Of inderdaad je appje op een ongelegen moment gelezen en gedacht 'stuur straks wel terug!'



Dat straks word bij mij vaak ook later dan gepland. Omdat je het dan even vergeet.
Alle reacties Link kopieren
Handoeken? En dan thuis laten uitpakken? Wat ehhh bijzonder
Alle reacties Link kopieren
Ach kom op. Is toch hartstikke lief als iemand speciaal voor jou iets heeft gekocht. Ook al zijn het maar handdoekjes in jouw ogen. Iemand heeft wel die moeite genomen en aan je gedacht. En alleen dat al, afhankelijk van het cadeau, vind ik al de moeite waard om dankbaar voor te zijn.



Yogonaise, dat ze gisteren niets meer heeft laten horen dat snap ik wel. En wat vanochtend/vanmiddag betreft, misschien is ze niet lekker, ligt ze nog in bed of heeft ze even andere dingen aan haar hoofd. Nog even geduld.
quote:Annelaure schreef op 25 april 2015 @ 13:21:

[...]



En daar verwacht je nog een extra bedankje voor? Waarom zou het fijn zijn dat thuis pas uit te pakken? Ik had iets speciaals verwacht als ik iets niet ter plekke mag uitpakken.Ja ik ook bij nader inzien. Ik denk dat daarom ook vaak de vraag is gesteld wat je dan gegeven hebt, dat thuis dient te worden uitgepakt omdat dit fijner voor haar zou zijn. Ik denk dat jij misschien verwachtingen hebt geschept en toen het 'slechts' handdoekjes bleken te zijn (en waar je er in aanschaf minstens 20 nodig hebt) een beetje teleurstelling bleek.
Dus ze bedankt je meteen bij ontvangst.

Een je verwacht dus dat ze meteen bij thuiskomst lyrisch de handdoekjes uitpakt en je nog een keer bedankt alsof ze een mega bijzonder kado heeft gehad.

Raar.
Alle reacties Link kopieren
Wat een harde reacties. Ik kan me je gevoel wel een beetje voorstellen, TO. Waarschijnlijk heb je zoiets gezegd als "joh, pak dat thuis toch lekker uit" en niet "het lijkt me beter voor ons beider emotionele gesteldheid als je dit bijzondere en persoonlijke kado uitpakt in het gemak van je eigen, veilige omgeving". Maar ik zou me ook weer niet direct zorgen gaan maken. Misschien kwam ze thuis en bleek de wasmachine kapot, of de vaatwasser, of had haar man een verrassing georganiseerd, of weet jij veel. Het is vast geen ondankbaarheid, en natuurlijk heb je niets verkeerd gedaan. Je hebt een kado gegeven; dat is hartstikke lief! Vindt zij ook echt wel!
That's a fine looking high horse

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven