Cadeaupakket bruiloft wie denkt er mee?

26-06-2016 12:55 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek meedenkers :-)



Volgende maand gaat een goede vriendin van mij trouwen in het buitenland. Ik ben er zelf niet bij en daarom wil ik haar een pakketje sturen met wat kleine cadeautjes er in.



Het mag allemaal niet te zwaar en te duur zijn want de kans is aanwezig dat het pakket nooit aankomt. Sws komt het pakket te laat voor de bruiloft zelf, dus het is meer het idee dat telt.



In het pakket mogen ook wat typisch Nederlandse dingen zitten. Ze woont in Afrika en moet daar nl best wat zaken missen.



Verder wil ik ook een knutsel maken met mijn twee meisjes (2 en 3 jaar oud). Dus ideeen daarvoor zijn ook welkom!



Wat er al in komt:

- klein flesje bubbels

- confetti

- tijdschrift over trouwen (ze plannen nog een feest voor later)

- champagnethee



Jullie nog creatieve aanvullingen?
Alle reacties Link kopieren
Stroopwafels drop hagelslag. ...
Die hartjes snoepjes met opschrift?
Alle reacties Link kopieren
Deze;

Alle reacties Link kopieren
Gelukspoppetjes
Alle reacties Link kopieren
bruidssuikers
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Doe er in elk geval een mooie brief bij met daarin precies beschreven wat je allemaal stuurt, dan is de kans groter dat het ook aankomt (is mijn ervaring met Egypte).
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
hier krijg je altijd een pot met bonen, elke keer na de seks moet je er een boon uithalen. Als de pot leeg is is je seksleven voorbij
Xenos had leuke bruidsspulletjes! Lollig voor weinig. Vooral de "just married slippers" vond ik erg leuk voor €5
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceylon schreef op 26 juni 2016 @ 13:05:

Doe er in elk geval een mooie brief bij met daarin precies beschreven wat je allemaal stuurt, dan is de kans groter dat het ook aankomt (is mijn ervaring met Egypte).Oe, dat is een goede!
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 26 juni 2016 @ 13:05:

hier krijg je altijd een pot met bonen, elke keer na de seks moet je er een boon uithalen. Als de pot leeg is is je seksleven voorbij
Alle reacties Link kopieren
Xenos ga ik idd ook even langs en hagelslag en die hartjessnoepjes komen er ook in!
Alle reacties Link kopieren
quote:hvm schreef op 26 juni 2016 @ 13:00:

Deze;

[afbeelding]Ah, die is leuk!
quote:Ceylon schreef op 26 juni 2016 @ 13:05:

Doe er in elk geval een mooie brief bij met daarin precies beschreven wat je allemaal stuurt, dan is de kans groter dat het ook aankomt (is mijn ervaring met Egypte).Wat heeft dat met elkaar te maken dan? (Brief en wel/niet aankomen).
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek ook nog iets wat echt meer een cadeautje is. Iets meer dan prul-niveau zeg maar.



Enig idee?

Edit: ze zijn ook bezig met een nieuw huis. Denk niet dat er al veel inventaris etc is. Dus daar iets voor kan ook.
Alle reacties Link kopieren
Ken je geen vrienden die erheen gaan of daar ook wonen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 26 juni 2016 @ 13:24:

Ken je geen vrienden die erheen gaan of daar ook wonen?Nee, het is nogal een kleinschalig gebeuren. Vooral officieel, het feest komt later (ooit, maar staat nog niet gepland).
Alle reacties Link kopieren
Een kaartje sowieso!
Alle reacties Link kopieren
Gek sexspeeltje?

Badolie

Kaarsjes

Geschreven kaart
Alle reacties Link kopieren
Cadeaubon woonwinkel?
Alle reacties Link kopieren
quote:hvm schreef op 26 juni 2016 @ 13:00:

Deze;

[afbeelding]zeg, dit is anders wel een heel echt peper-en zoutstel. Dus voor de inventaris en echt geen prullaria
















Kun je anders naast wat kleine frutsels met een boodschap die je opstuurt niet wat geld naar haar sturen zodat ze er zelf wat van kan kopen?
Alle reacties Link kopieren
Parfum

Grote poster van iets typisch nederlands

Planten / bloemen voor in huis (als stekje / zaadjes)

kaas
every journey starts with a single step
Praktische dingen als haar elastiekjes of wat cosmetica producten als in nagellak, lipgloss/lippenstift, wat rituals spullen, nachtkleding. Een clutch, die ze ook als schoudertas kan gebruiken. Dvdtjes als ze van chick flicks houdt, gezichtsmasker.



Voor spullen in haar huis iets wat niet duur is, maar wel praktisch kan zijn, een staafmixer, een hakmolen of wat theeglazen.



Ik zou het leuk vinden om zo een doos uit te pakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven