Chicks in relatieland - deel 5 alweer!

04-05-2011 18:27 2191 berichten




Echt wel! En daarom praten we hier nog even door over mannen, daten, vreemdgaan, samenwonen, schoonouders, smsjes, afspraakjes, enz enz!



Iedereen die een ei kwijt wil mag meepraten. Mag steunen en schoppen, mag uithuilen en meelachen.



Het oude topic, deel 4, vind je hier.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.



Beckie en DG: ik was nog een hele post naar jullie aan typen, maar toen was in een keer ons topic weg, en inmiddels ben ik aan het eten dus dat komt later. Schrijfze maar weer meiden!
Alle reacties Link kopieren
En ineens was ons topic zoek!

Gelukkig alweer een nieuwe. Alleen Evenaar, even naar (EvenNaar ) het plaatje kijken want dat doet het niet.



Wat ik heb meegemaakt kan ik hier in het openbaar op internet echt niet opschrijven eigenlijk. Het betreft ook andere mensen, en dat kan gewoon niet in de openbaarheid. Geeft verder ook niet, EV weet ervan, m'n vriendinnen weten ervan en nu weet de psychotherapeut er ook van.

(En die leek onder de indruk en dat vind ik best een beetje gek voor iemand die zo veel verhalen hoort. En ze is al iets van 55 ofzo. En ik het maar een beetje nonchalant vertellen en grapjes tussendoor maken )



CL: ik vind het weer netjes van Broeder dat ie eerlijk is dat ie iemand anders heeft leren kennen Maar zo ken ik hem, eerlijk en integer. Ik hoop voor hem dat het wat wordt!

Die andere man, daar krijg ik plaatsvervangend de creeps van... dat verwacht je toch niet van een vent, dat geplak meteen?



Schrijver komt morgen toch niet naar mij maar ik ga naar hem, hij had per ongeluk een dubbele afspraak en dit komt beter uit. Nou, OK. En dan wil -ie op een 'uitslaapnacht' naar mijn huis komen

Zó schattig, dat ie zich daarmee verspreekt dat ie al verder vooruit denkt dan alleen morgenavond!

Voor de nieuwsgierigen, hij is op m'n FB te vinden, kan alleen hier niet posten wie natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjoepertje schreef op 04 mei 2011 @ 19:08:





CL: ik vind het weer netjes van Broeder dat ie eerlijk is dat ie iemand anders heeft leren kennen Maar zo ken ik hem, eerlijk en integer. Ik hoop voor hem dat het wat wordt!

Die andere man, daar krijg ik plaatsvervangend de creeps van... dat verwacht je toch niet van een vent, dat geplak meteen?



Ben blij dat jij er ook zo over denkt. Om eerlijk te zijn ben ik al wel afgeknapt. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat iemand zo veel contact zocht na 1 date. We hebben nog een date staan en die laat ik wel doorgaan. Misschien trekt dat het weer recht.





Schrijver komt morgen toch niet naar mij maar ik ga naar hem, hij had per ongeluk een dubbele afspraak en dit komt beter uit. Nou, Ok. En dan wil -ie op een 'uitslaapnacht' naar mijn huis komen

Zó schattig, dat ie zich daarmee verspreekt dat ie al verder vooruit denkt dan alleen morgenavond!

Voor de nieuwsgierigen, hij is op m'n FB te vinden, kan alleen hier niet posten wie natuurlijk



Ga gelijk kijken Have fun in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat fijn dat dit forum er is. Kan ik eindelijk mijn verhaal even kwijt. Ik ben 24 en ik ben hotel de botel op een man van 49. Die er overigens echt uit ziet als 35-38.

Het is een dilemma want ik heb nog nooit zo'n goede klik met iemand gehad en ik wist ook niet dat sex echt zo lekker kon zijn.. ;)

Jullie kunnen wel inschatten hoe oud mijn vader ongeveer is en dan kom je dus ook tot de conclusie dat mijn scharrel en vader niet heel veel schelen qua leeftijd.

Wat is verstandig om nu te doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:shineshine schreef op 04 mei 2011 @ 19:53:

Oh wat fijn dat dit forum er is. Kan ik eindelijk mijn verhaal even kwijt. Ik ben 24 en ik ben hotel de botel op een man van 49. Die er overigens echt uit ziet als 35-38.

Het is een dilemma want ik heb nog nooit zo'n goede klik met iemand gehad en ik wist ook niet dat sex echt zo lekker kon zijn.. ;)

Jullie kunnen wel inschatten hoe oud mijn vader ongeveer is en dan kom je dus ook tot de conclusie dat mijn scharrel en vader niet heel veel schelen qua leeftijd.

Wat is verstandig om nu te doen?Wat verstandig is weet ik niet, dat kan ik niet voor je invullen. Heb je een kinderwens? Zie je jezelf over 20 jaar met een bijna bejaarde man samenleven? Jij bent degene die bepaalt, niet wij.
Alle reacties Link kopieren
@Shineshine: misschien is het goed om daar een eigen topic over te openen... dan komen er misschien wat ervaringsdeskundigen langs (dat zijn wij hier allemaal niet).

Mijn mening: niet aan beginnen. Nu is het lekker maar jullie zullen onvermijdelijk verschillende verwachtingen gaan ontwikkelen naarmate de relatie vordert.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjoepertje schreef op 04 mei 2011 @ 20:17:

@Shineshine: misschien is het goed om daar een eigen topic over te openen... dan komen er misschien wat ervaringsdeskundigen langs (dat zijn wij hier allemaal niet).

Mijn mening: niet aan beginnen. Nu is het lekker maar jullie zullen onvermijdelijk verschillende verwachtingen gaan ontwikkelen naarmate de relatie vordert.Shinedhine: Je kan ook hier verder schrijven. Dat staat geheel in het teken van leeftijdsverschillen. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer...wie had dat ooit gedacht toen we net begonnen met schrijven.



@Tjoepertje: heb even op je FB geneusd, ik weet niet zeker of ik nu de goede voor ogen heb. Heeft hij een tintje en is hij kaal?
Alle reacties Link kopieren
Yep :P
Alle reacties Link kopieren
Dat is inderdaad wel een leukerd!
Ok, ik stap van mijn principe af dat ik geen mensen toevoeg op FB die ik niet in ieder geval één keer in levende lijve heb gezien. Ik ga je even toevoegen Tjoepertje, ben benieuwd!



Letgo: da's inderdaad wel bijzonder hè, alweer het vijfde deel. We zijn dan ook al bijna 1,5 jaar onderweg. En wat voor 1,5 jaar!



Ik had gisteren een hele reactie dus nog getypt naar Beckie en DG, maar die was dus in één keer weg. Grrrr.....Nog maar een keer dan......



Beckie: wat ik bedoelde te zeggen is dat je soms misschien té hard uit de hoek kan komen, omdat je nu dat beeld van jezelf hebt. Dat je zo bent en dat je altijd mannen wegjaagt. En als je dat beeld hebt, ga je je (onbewust) zo gedragen om dat beeld maar te kunnen bevestigen. Zo werkt dat met harde overtuigingen.



DG: dat therapiehuiswerk zijn opdrachten die we dagelijks moeten invullen. Hoe voelde je je vandaag, waar kwam dat door, welke gedachten had je etc etc. En nog wat meer. Het komt op bijna een half uur per dag en da's best veel soms.



Verder was ik afgelopen weekend aan het frobelen met filmpjes, dat vind ik ook leuk. Maar ik hou ook erg van klussen. Vorig jaar zelf een tafel gebouwd, en ik wil eigenlijk dit voorjaar ook mijn slaapkamer onder handen nemen.



Als jij van de kringloopwinkel spulletjes opknapt, hou je die dan ook zelf of verkoop je die weer? Of staat je huis vol met bijzettafeltjes en tijdschriftenbakken?
Alle reacties Link kopieren
Evenaar: wil jij het plaatje in de openingspost fixen? Leuk trouwens dat je je energie kwijt kan ik het opknappen van spullen. Zelf begin ik er wel eens aan, maar haak dan halverwege af omdat ik geen zin meer heb in gepriegel.



Tjoepertje: Dan heb ik hem ook gezien. Ziet er goed uit, haha.



Ik twijfel heel erg over die date. Merk dat ik hem gewoon een beetje creapy vind.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal je heel eerlijk zeggen CL, dat ik die date van jou (heb hem ook opgezocht op FB) óók een beetje creepy vind... :(



En die van mij is idd érrug lekker! Vanavond zie ik 'm weer
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjoepertje schreef op 05 mei 2011 @ 11:47:

Ik zal je heel eerlijk zeggen CL, dat ik die date van jou (heb hem ook opgezocht op FB) óók een beetje creepy vind... :(



En die van mij is idd érrug lekker! Vanavond zie ik 'm weer



Ja he, ook die teksten en zo. Het is volgens mij een mega nerd en dan op een negatieve manier (ik val namelijk wel op leuke beetje-nerds



Genietse vanavond! ( en ik ben jaloers, heb nu al bijna een half jaar geen seks gehad, echt een record)
Alle reacties Link kopieren
Respect voor Daf. Ik kijk met bewondering naar wat je allemaal doet.



Klinkt hefig Tjoepertje, jouw jeugdervaringen.



Ik heb volgende week m'n eerste therapiesessie maar realiseer me ook door die verhalen van Tjoepertje weer dat ik eigenlijk maar met heel klein leed op pad ga. Fijne jeugd, fijn leven. Eigenlijk is er niet zo veel met me aan de hand



Toen ik net in de stad de weg overstak in een mooi nieuw jurkje stapte een man van zijn fiets om me te bewonderen nadat hij sexy lady naar me riep. Haha toch leuk.



Weet je Evenaar. Ik ben mijn hele leven al rap van tong. Met harde humor en (zelf)spot. Dat heeft me ook ver gebracht. Het is ook niet iets wat ik echt zou willen afleren. Maar het is 1 van de factoren die mannen afschrikt en onzeker over me maakt. Nou ja, dat is dan maar zo. En als dat de reden is dat ik alleen blijf kan ik het misschien ook leren accepteren.
Alle reacties Link kopieren
(even snel)



Pff, een half uur per dag, Evenaar. Ik zou er de discipline niet voor hebben, geloof ik.



En Tjoepertje, wat klinkt dat heftig. En ook leuk, dat van die Schrijver. Hoe was het?



En wanneer hoor je meer over je sollicitatie, LG?
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Alle reacties Link kopieren
Het was lekker Maar wel 'anders'. Maar dat kan ik niet echt opschrijven hier, maar hij blijft een beetje apart. Maar wel héééél lief



En toen ik in de auto zat op weg naar m'n werk vanochtend om kwart voor 7 had ik sjans met mannen op de snelweg (kwart voor 7!). Léuke mannen hè, in een cabrio. En daarna ook nog in een tankstation

Het zal wel van me afstralen ofzo



De botenman heb ik ingelicht en afgezegd. Ik kan hem evt. doorschuiven hoor Beckie?
Alle reacties Link kopieren
haha Tjoepertje. Ineens heb ik dus precies hetzelfde. Alsof er een knop is omgegaan. Sjans bij het leven. Mannen stoppen midden op de weg. Spreken me aan in de AH. Ik weet niet wat er aan de hand is, but I like it.



En ik heb een date gehad. En een bizar bevrijdend inzicht opgedaan. Ik zat tegenover een prima kerel. Leuke vent. Niets mis mee. Hij was onder de indruk van me. En ineens realiseerde ik me dat ik vrij wil zijn. Avonturen wil beleven. Net als vorig jaar. Ik wil scharrelen en lol hebben. Maar IK WIL DUS HELEMAAL GEEN RELATIE! Echt niet. Hoe kan ik mezelf zo voor de gek gehouden hebben. Ik wil leven en gek doen en me helemaal niet vastleggen.



En dat ik wat ik ga doen! Dus kom maar door met die botenman Tjoepertje!
Alle reacties Link kopieren
Wat klinken jullie heerlijk positief!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Alle reacties Link kopieren
Je bent goed bezig Tjoepertje!



Ik merk zelf dat ik mijn mojo een beetje verloren ben, dus die ga ik snel maar weer zoeken :-)

Het aantal reacties op EM zijn te bedroefend voor woorden, dus ga ik in het echte leven maar weer aan de flirt.
Het lukt me niet om dat plaatje goed te krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ahh, je had 'em al gefixt!
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Alle reacties Link kopieren
Hè, ik dacht dat ik het echt zag...

If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Alle reacties Link kopieren
Dat is raar... Als ik reageer zie ik het plaatje wél.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven