Collega van het werk
woensdag 22 maart 2017 om 19:16
Sinds januari werkt er een collega (zij vervangt een zwangere collega) op het werk die van mijn cultuur en afkomst is. Ik ben zelf vrijgezel. Zij werkt op de administratie, ik ben zelf leidinggevend aan units dus qua werkzaamheden hebben we niet direct met elkaar te maken. Nu zag ik haar in het begin niet zitten maar is zij wel enthousiast als ik elke keer bij de administratie langs ga en al. Echt praten doen we niet maar ze kleedt zichzelf goed, is relaxed en al...ze maakt op één of andere manier kriebels bij mij los. Nu is de vraag van moet ik nou een stap zetten en hoe kom ik erachter of ze ook een stap wilt doen? Ze is een hele aardige meid en al. Hoe kan ik dit zo discreet mogelijk doen?
woensdag 22 maart 2017 om 19:49
quote:wendy7373 schreef op 22 maart 2017 @ 19:44:
Hou je werk en prive lekker gescheiden !!
Verliefde mannelijke collega s,die zijn erg irritant.
Helaas heb ik het ook onder vonden,dus mn tip,hou je met je werk bezig.Vrouwelijke verliefde collega's van het werk kunnen anders ook erg vervelend zijn, en al.
Hou je werk en prive lekker gescheiden !!
Verliefde mannelijke collega s,die zijn erg irritant.
Helaas heb ik het ook onder vonden,dus mn tip,hou je met je werk bezig.Vrouwelijke verliefde collega's van het werk kunnen anders ook erg vervelend zijn, en al.
woensdag 22 maart 2017 om 19:53
woensdag 22 maart 2017 om 20:01
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 maart 2017 @ 19:49:
[...]
Vrouwelijke verliefde collega's van het werk kunnen anders ook erg vervelend zijn, en al.
Dat kan zeker ook.
Maar ik werk in een mannen wereld.
Dus zal het voor de mannelijke collega s ook vervelend zijn,als de vrouwelijke collega s ook verliefd zijn.
Ik heb het mee gemaakt,toen ik eerst elders werkte,die vochten elkaar de tent uit,dat eentje noodgedwongen ergens anders moest werken.
[...]
Vrouwelijke verliefde collega's van het werk kunnen anders ook erg vervelend zijn, en al.
Dat kan zeker ook.
Maar ik werk in een mannen wereld.
Dus zal het voor de mannelijke collega s ook vervelend zijn,als de vrouwelijke collega s ook verliefd zijn.
Ik heb het mee gemaakt,toen ik eerst elders werkte,die vochten elkaar de tent uit,dat eentje noodgedwongen ergens anders moest werken.