Dames dames toch,.. a.u.b.

01-09-2013 20:20 261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms zie je als man vrouwen waarvan je denk; "Meid met een beetje hulp zou je echt een lekker ding zijn"



Dingen als:



-Had je nou niet even kunnen ontharen?

-Toe nou,.. geen platte schoenen maar altijd een hakje! Het zou zoveel doen voor je benen en je kont.

-Ga nou ff naar de kapper

-Baggy trousers? Mijn god,.. heb je geen figuur of zo?



Voor de dames die nu al beginnen te koken,...



Het lijkt wel of dames naarmate een relatie langer duurt er steeds minder aan het uiterlijk wordt gedaan. "Ik heb toch al een vent" hoor je dan. Of nee of jij er altijd zo lekker uitziet?



Kijk en dan zijn we waar ik wezen wil.



Wat zijn volgens de dames absolute "no go's" voor mannen en wat vinden jullie aantrekkelijk?



Het zal per vrouw verschillen maar toch.



Witte sokken weten inmiddels

Geen t-shirt onder een blouse

Af en toe eens onder de zonnebank



Vul het eens aan
Alle reacties Link kopieren
Ik zie soms vrouwen op straat lopen met 12/15 cm hoge hakken en die struikelen nog net niet over hun eigen voeten. Je ziet ze dan altijd zo moeilijk voortbewegen. Sneu vind ik dat als ik eerlijk mag zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:alexa85 schreef op 02 september 2013 @ 18:47:

Ik zie soms vrouwen op straat lopen met 12/15 cm hoge hakken en die struikelen nog net niet over hun eigen voeten. Je ziet ze dan altijd zo moeilijk voortbewegen. Sneu vind ik dat als ik eerlijk mag zijn.Inderdaad. En dat strompelen/ struikelen doet toch helemaal níks met je benen/ kont? Of ja toch wel, maar precies het tegenovergestelde van wat Mort bedoelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 02 september 2013 @ 16:38:

Zelfvertrouwen, humor, intelligentie en een eigen stijl/smaak maken voor mij iemand (m/v) sexy. Zonder dat alles kun je nog wel een kast vol leuke jurkjes of maatpakken hebben, maar dat doet me dan niet zoveel.Nee, een persoon zoals jij die hier omschrijft is aantrekkelijk, prettig om te zien of wat je wilt, maar dan meteen de seks erbij halen vind ik echt vreemd. Maar wie ben ik... Ik zal wel een andere mentaliteit hebben dan jij.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het niet goed uitleggen, maar jouw zienswijze vind ik best wel onaangenaam.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Guillaumette, ben je het dan eens met TO?
Leven en beleven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 02 september 2013 @ 18:43:

Ik vraag me eigenlijk af waarom vrouwen blijkbaar erg ongezonde hakken aan moeten, of 3/4 van hun lichaam moeten harsen 'omdat dat zoveel voor hun benen/ kont doet' en mannen in comfortabele schoenen en jeans en een 3-dagen baardje er schijnbaar best appetijtelijk uitzien.

Ik vul nog even aan: waarom mannen een buikje mogen hebben maar vrouwen altijd moeten lijnen.



Want als ze dan een keer genieten van iets lekkers sneert zo'n vent "moet jij niet lijnen?"
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van dit topic wil ik toch even vertellen dat ik 'in therapie' ben gegaan.
Leven en beleven
Alle reacties Link kopieren
quote:watermanneke schreef op 02 september 2013 @ 19:19:

Guillaumette, ben je het dan eens met TO?

Dat heb ik zeker niet gezegd.

Maar ik probeer me duidelijk te maken bij Murdoch en dat heeft dus niets te maken met TO dat ik weet.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
quote:iones schreef op 02 september 2013 @ 19:23:

[...]



Ik vul nog even aan: waarom mannen een buikje mogen hebben maar vrouwen altijd moeten lijnen.



Want als ze dan een keer genieten van iets lekkers sneert zo'n vent "moet jij niet lijnen?"Of, een beetje met meer tact : je moet niet dikker worden hoor. Lief toch?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
quote:guillaumette schreef op 02 september 2013 @ 19:25:

[...]

Maar ik probeer me duidelijk te maken bij Murdoch en dat heeft dus niets te maken met TO dat ik weet.Maar wat is dan het verschil tussen 'aantrekkelijk' en 'sexy'. Wat maakt dat wilde dier dan wakker?
Leven en beleven
Wel een ontzettende tegenvaller dat TO alleen maar leest en helemaal inhoudelijk nergens op reageert.



Was je materiaal aan het verzamelen voor je blog Mort?
Alle reacties Link kopieren
quote:watermanneke schreef op 02 september 2013 @ 19:43:

[...]





Maar wat is dan het verschil tussen 'aantrekkelijk' en 'sexy'. Wat maakt dat wilde dier dan wakker?

Als jij het verschil niet weet vind ik dat wel heel sneu voor jou.

Denk maar eens goed na en misschien kom je er dan wel achter.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Ik vind dat ook niet-uiterlijke zaken opwindend kunnen zijn, en kan het dus sexy vinden als iemand bijv. heel creatief is of heel slim. Een ander geilt op geld, en jij kan alleen uiterlijk aan seks verbinden, en hebt daar dan je eigen regels voor waarbij vrouwen minder mogen dan mannen blijkbaar. Maar dat kan toch allemaal naast elkaar bestaan? Dan hoef je mijn posts toch niet te 'verbeteren' alsof ik iets anders bedoel? Ík zie echt het probleem niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:guillaumette schreef op 02 september 2013 @ 19:27:

[...]



Of, een beetje met meer tact : je moet niet dikker worden hoor. Lief toch?Vind jij dat lief? Zelf lekker door schranzen, de ander dat misgunnen omdat die er dan minder mooi voor je uit komt te zien? Terwijl je jezelf daar ook niets voor ontzegt?
Alle reacties Link kopieren
quote:guillaumette schreef op 02 september 2013 @ 20:51:

[...]



Als jij het verschil niet weet vind ik dat wel heel sneu voor jou.

Denk maar eens goed na en misschien kom je er dan wel achter.Zeg, je denkt toch niet dat alle vrouwen hetzelfde zijn? Enig idee hoe dit voor alle mannen werkt? Ik vroeg dus naar wat jij sexy vindt.
Leven en beleven
Alle reacties Link kopieren
quote:iones schreef op 02 september 2013 @ 21:07:

[...]



Vind jij dat lief? Zelf lekker door schranzen, de ander dat misgunnen omdat die er dan minder mooi voor je uit komt te zien? Terwijl je jezelf daar ook niets voor ontzegt?Zeg ik dan dat mijn vriend zit te schranzen ?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 02 september 2013 @ 20:55:

Ik vind dat ook niet-uiterlijke zaken opwindend kunnen zijn, en kan het dus sexy vinden als iemand bijv. heel creatief is of heel slim. Een ander geilt op geld, en jij kan alleen uiterlijk aan seks verbinden, en hebt daar dan je eigen regels voor waarbij vrouwen minder mogen dan mannen blijkbaar. Maar dat kan toch allemaal naast elkaar bestaan? Dan hoef je mijn posts toch niet te 'verbeteren' alsof ik iets anders bedoel? Ík zie echt het probleem niet.

Het is niet mijn bedoeling jouw posts te verbeteren hoor. Ik geef alleen mijn mening, en ik denk dat dat mag.

Wij hebben zeker niet dezelfde opvatting van bepaalde zaken, maar dat kan naast elkaar bestaan ook. Gelukkig trouwens. Even goede vrienden toch ?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
quote:iones schreef op 02 september 2013 @ 21:07:

[...]



Vind jij dat lief? Zelf lekker door schranzen, de ander dat misgunnen omdat die er dan minder mooi voor je uit komt te zien? Terwijl je jezelf daar ook niets voor ontzegt?Ik vind dat je het daar samen over moet hebben. De een houdt van mollig, een ander van slank. Je gewicht op pijl houden is een combinatie van aanleg, voeding en beweging. Wat voor de een geldt, geldt niet voor de ander..
Leven en beleven
Alle reacties Link kopieren
quote:guillaumette schreef op 02 september 2013 @ 21:10:

[...]



Zeg ik dan dat mijn vriend zit te schranzen ?

Dat is waar ik het over had: mannen die vrouwen aanspreken met "moet jij niet lijnen" als die een keer genieten van iets lekkers, en zelf letten ze totaal niet op hun figuur.



En dat vind jij dan lief.
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 02 september 2013 @ 20:55:

Ik vind dat ook niet-uiterlijke zaken opwindend kunnen zijn, en kan het dus sexy vinden als iemand bijv. heel creatief is of heel slim. Een ander geilt op geld, en jij kan alleen uiterlijk aan seks verbinden, en hebt daar dan je eigen regels voor waarbij vrouwen minder mogen dan mannen blijkbaar. Maar dat kan toch allemaal naast elkaar bestaan? Dan hoef je mijn posts toch niet te 'verbeteren' alsof ik iets anders bedoel? Ík zie echt het probleem niet.Ik vind voor een ons vooral uiterlijk belangrijk, maar ik ben nog nooit verliefd geworden op iemand die aan mijn uiterlijke voorkeur voldoet.
Leven en beleven
Dat zeg ik Babette. Wazig wief.
Alle reacties Link kopieren
quote:mort schreef op 02 september 2013 @ 13:57:

Allereerst dank voor die paar positive reacties.



Direct daarna; diepe zucht.



Waarom wordt zelfkennis toch altijd verward met arrogantie?

En nee natuurlijk moet niet iedereen er dagelijks volgens het laatste ideaalbeeld bij lopen. God nee zeg, doe vooral wat/of waar je zin in hebt. Ook ik loop regelmatig op afgetrapte schoenen en in een slobber shirt van 3 jaar geleden. En die zonnebank? Daar moet je je niet Barbie bij voorstellen maar een gezond kleurtje kan geen kwaad lijkt mij.



Het is meer dat ik me sinds ik hier mee lees, me realiseer dat het helemaal niet zo verkeerd is om je eens te verdiepen in wat je partner er eigenlijk van vindt. Ik geef het gewoon toe ik heb er nooit over nagedacht wat voor mannen een beetje gangbaar is terwijl ik wel met trots naar mijn vriendin kijk als ze er goed en verzorgt uit ziet.



Eh oh ja,.. volgende keer als ik een vraag heb zal ik zeker de zoekfunctie intensief gebruiken.



Maar als ik me af en toe lekker opdirk en af en toe niet zo heel erg.. hoe kun jij dan weten, wanneer je mij tegenkomt op een niet zo opgedirkte dag, dat ik er op andere momenten wél aantrekkelijk(er) uitzie?



Want met deze visie loopt dus nogsteeds minstens 50% van de Nederlanders er 'onverzorgd' bij. Toch? En dan is het maar net op wie je let, de onverzorgde groep of de verzorgde groep



Dan is ook nog de smaak van diverse mensen anders. Wat de één mooi en verzorgd vindt, zou de ander nooit aantrekken. En zo heb je aldoor weer wat he.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:iones schreef op 02 september 2013 @ 21:20:

[...]



Dat is waar ik het over had: mannen die vrouwen aanspreken met "moet jij niet lijnen" als die een keer genieten van iets lekkers, en zelf letten ze totaal niet op hun figuur.



En dat vind jij dan lief.Hoezo letten ze zelf niet op hun figuur ? Niet generaliseren hoor.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
quote:guillaumette schreef op 02 september 2013 @ 21:24:

[...]



Hoezo letten ze zelf niet op hun figuur ? Niet generaliseren hoor.

Dan maar generaliseren. Moeten ze maar hun kop houden als ik een lekker stukje chocola eet (wat ik eigenlijk bijna nooit doe). En dan hebben ze zelf een vette pens.



En feit is dat er meer mannen met overgewicht zijn dan vrouwen. ONdanks dat vrouwen meer onderhuids bindweefsel hebben (de plek waar het vet zich opslaat), en dus meer natuurlijke aanleg hebben tot overgewicht. Maar mannen hebben in dat opzicht minder discipline.
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 02 september 2013 @ 21:21:

Dat zeg ik Babette. Wazig wief. Wat betekent wazig wief ?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven