Dames ik heb dringend jullie hulp nodig

27-04-2017 13:55 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve dames..

Ik heb jullie hulp nodig en zwaar



Ik ben een dame van 23 woon in Rotterdam en heb nu een jaartje een relatie.. zelfs nu weet ik even niet hoe ik het moet overbrengen naar jullie.. maar ik kan niet met hem, maar ik kan ook niet zonder hem.. en ben eigenlijk dood ongelukkig en depressief..



Toen ik hem leerde kennen was ik gelijk verkocht, stapelverliefd hij had een blik in zijn ogen die ik nog nooit eerder gezien had, het gevoel erbij was magisch en echt zonder te overdrijven echt magisch.. hij sprak me aan en we hadden best veel gepraat, uiteindelijk hadden we elkaar op Facebook toegevoegd en daar verder gepraat ondertussen hadden we elkaar al op whatsapp, en ineens ging het allemaal heel snel, kennis gemaakt met elkaars familie en woonde binnen een maandje al samen, verliefd stelletje iedereen was blij voor ons.. maar met de tijd merkte ik dat hij ook een andere kant had dan alleen maar lief.. hij werd steeds meer agressiever waar ik soms best van schrok hoe meer we gehecht raakte aan elkaar hoe baziger hij werd naar mij, ik moet hem gehoorzamen, hij is de baas, en als ik niet luister word zijn stem luider en komen er dreigementen, we zijn nu dus een jaar verder en ik heb ontzettend veel meegemaakt door/met hem.. ipv schelden werd het mishandelen, en steeds vaker en heviger tot gebroken armen, gebroken pols, gebroken vingers tot hersenschuddingen.. ik ben al vaker naar me ouders gevlucht en op dat moment veranderd hij van de duivel naar een onschuldige engel hij blijft me dan bellen smsen met spijt me, wil je met me praten waarop ik zeg nee het is klaar want ik zit er dan weer met een bloedlip.. maar opgeven nee dat doet hij niet hij komt aan de deur vol met tranen, smeken of ik hem niet wil verlaten omdat hij niet zonder me kan en dan beloofd te veranderen, elke keer toont hij spijt en huilt hij alles bij me uit.. en ik zie ook dat hij het meent..ik krijg dan medelijden met hem, maar we blijven in de zelfde cirkel en als ik eerlijk ben kan ik dus ook niet zo goed zonder hem en vergeef ik hem elke keer weer omdat ik hem mis en hoop heb dat het toch ooit goed komt dat hij echt veranderd...want hij heeft ook een lieve kant, en is echt een knuffelbeer en ik zit met angst.. bang dat ik te eenzaam ben.. zonder hem.. want hij zegt altijd dat ik nooit meer iemand zal vinden.. niemand wilt mij alleen hij.. hij hersenspoeld me pff ik weet niet meer wat ik moet doen ik had nooit verwacht dat ik in huiselijk geweld zou zitten.. ik heb jullie advies nodig ik ben zo depressief en mezelf verloren.. dat ik niet meer weet wat ik waard ben..
Leef en laat leven..
Alle reacties Link kopieren
https://www.huiselijkgeweld.nl/organisaties



Bijzondere ava:

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lieve unicorn, vraag bij de huisarts een verwijzing naar een psycholoog om te praten en sterker te worden, meer zelfvertrouwen te krijgen en sterk genoeg te worden om bij hem weg te gaan!

Weten je ouders dat hij je mishandelt?

Je verdient dit niet, hij maakt je ongelukkig en is geen leuke of goede man. Het wordt alleen maar moeilijker om weg te gaan, hoe langer je samen bent, als er ooit kinderen komen enz.

Kies voor jezelf, je wordt echt wel weer gelukkig, ook al zie je dat nu niet!
Zoek een goede hulpverlener en werk aan je eigenwaarde.
Je kunt anoniem bellen met veilig thuis om advies of hulp te vragen. Veiligthuis.nl
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is het heel simpel TO, of je blijft leven met de duivel of je gaat weg. Aan jou de keuze.
Sterkte! Veilig thuis kan ook je vriend helpen.
Wat knap dat je de eerste stap hebt gezet: het plaatsen van dit bericht



Je verdiend zoveel beter!

Neem contact op met je huisarts, die weet de weg naar instanties die je kunnen helpen.



Succes
Lieve TO zoek hulp. Dit soort mannen veranderen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Een dame had meer respect voor zichzelf gehad. Je kiest er elke keer zelf voor om weer terug te gaan naar deze situatie. Stap eruit en ga aan je eigenwaarde werken.
Alle reacties Link kopieren
Ga weg. Hij zal nooit, maar dan ook nooit veranderen. Trap niet in zijn val.
Zoek hulp om er weg te komen. Dit soort mannen veranderen niet. Veilig thuis kan je helpen en zoek een goede therapeut.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, als wij nou met zijn allen jou adviseren om weg te gaan.

Ga je dat advies opvolgen?
Alle reacties Link kopieren
-
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je eigenlijk heel goed weet dat dit niet gezond is.



De reden dat je aangeeft dat je niet zonder hem kan is omdat hij je in zoverre al onder de duim heeft. Dit is een prototype mishandelaar/misbruiker.



Ga voor je eigen veiligheid weg bij hem, ooit is het te laat.
Tuurlijk ga je ooit nog iemand (veel beter) vinden, je gelooft toch niet wat hij zegt?

Kies voor jezelf, veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Zorg alsjeblieft dat je niet zwanger wordt van hem! Zo'n giftige omgeving wil je een kind niet aandoen.
Wegwezen! Als je pech hebt moet je deze relatie met de dood bekopen. Deze man verandert niet. Werk aan jezelf, hij kan je alleen mishandelen omdat jij dat toestaat. Hoe komt het dat je zo weinig eigenwaarde hebt dat je je zo laat behandelen? Zoek hulp asjeblieft, zo'n leven verdien je niet.
quote:arpeggio schreef op 27 april 2017 @ 14:33:

Zorg alsjeblieft dat je niet zwanger wordt van hem! Zo'n giftige omgeving wil je een kind niet aandoen.En dan kom je nooit meer van hem af ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:gebroken armen, gebroken pols, gebroken vingers tot hersenschuddingen



En dat binnen een jaar?

Wegwezen. Vandaag. Nog.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
En als je dan weer eens iets gebroken had, ging hij je dan liefdevol verzorgen? Een partner hoort lief voor je te zijn en voor je te zorgen. Als je bij hem weggaat, heb je nog wel wat te doen. Want als je dit gedrag toelaat, heb je zelf ook een probleem. Ga werken aan je zelfvertrouwen en gevoel voor eigenwaarde. Niemand mag je dit soort dingen aandoen, waarom denk jij van wel?



Als je dat niet doet, aan jezelf gaan werken, doet de volgende partner hetzelfde hoor. En je hebt nu wel genoeg botten gebroken. Je (soon to be ex) vriend heeft zelf ook hulp nodig, die kan zich niet normaal gedragen namelijk. Maar die hulp kun jij niet bieden, je kunt alleen dienen als zijn boksbal. Bescherm jezelf tegen jezelf en spreek hem niet meer, zeker niet na zo'n mishandeling. Blokkeren. Afkicken. Echt.
Alle reacties Link kopieren
Echt een relatie tot de dood jullie scheidt dus en dat kan wel eens eerder zijn dan je voor mogelijk houdt.

Wil je de 25 halen dan zou ik maar eens snel actie ondernemen.

Naar je ouders, blokkeren/verwijderen van social media etct. Je spullen, ja geen idee of het beter is ze daar te laten of op te (laten) halen.

Niet meer achterom kijken, niet meer luisteren naar zijn loze beloftes. Hij zal je waarschijnlijk nog wel even blijven bedreigen. Is er al een politiedossier opgebouwd, is er informatie van de SEH bij de politie bekend?

Sterkte!
Natuurlijk zullen er wel andere mannen zijn die je (ook) willen, laat niet zo met je fucken.

Trek bij je ouders in en ga weg bij je vriend.

Hier ga je echt niet gelukkig van worden, je laat je toch niet in elkaar timmeren?

Meer en deel van de mannen slaat geen vrouwen hoor.



Hoe oud is hij?

Drinkt hij veel?
Alle reacties Link kopieren
Eens met de rest. Wegwezen!!!!



Als je deze situatie even op een vriendin zou schuiven. Wat zou je haar dan adviseren? Rennen. Als je vriendin zou zeggen dat niemand anders haar wil, wat zou je dan zeggen? Onzin! Als die vriendin zou zeggen dat ze niet zonder hem kan leven, wat zou jij dan zeggen? Natuurlijk wel!



Ga aub stappen ondernemen TO, je hebt nog een heel leven voor je waarin je gelukkig kan zijn zonder iemand die jouw botten breekt en dat als liefde benoemt
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 27 april 2017 @ 13:59:

https://www.huiselijkgeweld.nl/organisaties



Bijzondere ava:

[img]http://media.viva.nl/m/sz42bkp2o0op_profile_avatar.jpg[/img]Lijkt op een verborgen boodschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven