Dames met een 20/30 jaar oudere partner

25-11-2008 20:13 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien zijn er al topics over dit onderwerp geopend maar ik kan ze niet vinden Ik hoop in contact te komen met dames die in dezelfde situatie als ik zitten. Dames die een partner hebben met meer dan 20 jaar leeftijdsverschil.



Ik ben 21 en verliefd op een 50 jarige man. Leeftijdsverschil van bijna 30 jaar. Klinkt voor sommige misschien bizar maar ik hou zielsveel van hem en andersom ook. Het begon allemaal heel onschuldig... en nu kan ik niet meer zonder hem.



Zijn er hier dames die hun ervaringen met mij willen delen? Hoe is het bij jullie gegaan? En hoe reageerden jullie ouders/omgeving hierop?



Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Hi Pareltje,



Ik heb een relatie gehad met iemand die meer dan 30 jaar ouder was dan ik. Nou ja, is hij nog steeds, maar de relatie is er niet meer. Ik was 20 toen ik 'm ontmoette, hij in de 50.



M'n ouders zijn/waren (vader leeft niet meer) gelukkig heel tolerant, leeftijdsverschil is nooit een probleem geweest. Wel heb ik alle grappen aan moeten horen over ouwe bokken die een jong blaadje lusten, ik reed met zijn auto (het ging hem financieel toen nogal goed, was dure kar) en heb serieus de vraag gekregen of ik bij hem was voor het geld Maar het hangt er vanaf hoe je daar mee omgaat, ik reageerde er altijd op met "natúúúrlijk, en eigenlijk heeft hij nog een Porsche ook maar die heb ik vandaag maar thuisgelaten," dan was het snel klaar.



Sex was fantastisch, ik was idolaat van die man en was de wereld voor hem rond gelopen, hij bleek een narcistische rotzak die me uiteindelijk 8 jaar van mijn leven onder de duim gehouden heeft. Maar klootzakken heb je in allerlei soorten en maten, dus ook van alle leeftijden. Dat het uitging heeft 100% met zijn karakter te maken en niets met zijn leeftijd.



Als je verder nog iets wil weten, vraag maar raak, maarre als ik jou was zou ik me niet teveel richten op dat leeftijdsverschil en gewoon genieten van jullie tweetjes.. Als het goed zit, zit het goed, ongeacht de data in jullie paspoort (f)
anoniem_10333 wijzigde dit bericht op 25-11-2008 20:23
Reden: typo
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:mastermind schreef op 25 november 2008 @ 20:23:

Hi Pareltje,



hij bleek een narcistische rotzak die me uiteindelijk 8 jaar van mijn leven onder de duim gehouden heeft. Maar klootzakken heb je in allerlei soorten en maten, dus ook van alle leeftijden. Dat het uitging heeft 100% met zijn karakter te maken en niets met zijn leeftijd.

(f)Behalve dat een wat oudere vrouw er niet meer in trapt en een jong naïef meisje nog wel. Vandaar dat dit soort mannen op zoek gaan naar meisjes in plaats van vrouwen van hun eigen leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:mastermind schreef op 25 november 2008 @ 20:23:

Hi Pareltje,



Ik heb een relatie gehad met iemand die meer dan 30 jaar ouder was dan ik. Nou ja, is hij nog steeds, maar de relatie is er niet meer. Ik was 20 toen ik 'm ontmoette, hij in de 50.



M'n ouders zijn/waren (vader leeft niet meer) gelukkig heel tolerant, leeftijdsverschil is nooit een probleem geweest. Wel heb ik alle grappen aan moeten horen over ouwe bokken die een jong blaadje lusten, ik reed met zijn auto (het ging hem financieel toen nogal goed, was dure kar) en heb serieus de vraag gekregen of ik bij hem was voor het geld Maar het hangt er vanaf hoe je daar mee omgaat, ik reageerde er altijd op met "natúúúrlijk, en eigenlijk heeft hij nog een Porsche ook maar die heb ik vandaag maar thuisgelaten," dan was het snel klaar.



Sex was fantastisch, ik was idolaat van die man en was de wereld voor hem rond gelopen, hij bleek een narcistische rotzak die me uiteindelijk 8 jaar van mijn leven onder de duim gehouden heeft. Maar klootzakken heb je in allerlei soorten en maten, dus ook van alle leeftijden. Dat het uitging heeft 100% met zijn karakter te maken en niets met zijn leeftijd.



Als je verder nog iets wil weten, vraag maar raak, maarre als ik jou was zou ik me niet teveel richten op dat leeftijdsverschil en gewoon genieten van jullie tweetjes.. Als het goed zit, zit het goed, ongeacht de data in jullie paspoort (f)





Hoi mastermind,



Bedankt voor je reactie! Heel interessant om te lezen. Ik weet dat mijn ouders hem nooit zullen accepteren. Ik had op mijn 18de een vriend van 33. Me ouders verklaarden me toen al voor gek. En iedereen in mijn omgeving ook. Behalve me beste vriendin. Zij zei als je maar gelukkig bent.



Ja, dat denkt men vaak. Als een jonge meid iets met een oudere man heeft dan hoor je vaak "ze is verliefd op zijn geld niet op hem" Zal ik ook vast nog wel te horen krijgen.



Als ik het goed begrijp heb jij dus van je 20ste tot je 28ste een relatie met hem gehad. Wat erg dat hij een narcistische rotzak blijkt te zijn. Heb je kinderen met hem? Hoe reageerden zijn familie/omgeving op jou? Vond je het niet moeilijk?
Alle reacties Link kopieren
@Pareltje20, ik ben weliswaar een stukje ouder dan 21 maar ook mijn man is 20 jaar ouder dan mij. Geniet van jullie liefde, maar besef je wel terdege wat dit leeftijdsverschil voor jullie betekend op de lange duur. Dat is toch wel iets om even over na te denken. Wees open en eerlijk naar elkaar toe. En doe het rustig aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:dory33 schreef op 25 november 2008 @ 21:34:

@Pareltje20, ik ben weliswaar een stukje ouder dan 21 maar ook mijn man is 20 jaar ouder dan mij. Geniet van jullie liefde, maar besef je wel terdege wat dit leeftijdsverschil voor jullie betekend op de lange duur. Dat is toch wel iets om even over na te denken. Wees open en eerlijk naar elkaar toe. En doe het rustig aan.Gaat het bij jullie goed? Ik denk vaak aan dat leeftijdverschil als ik straks 30 ben dan is hij 60. En stel dat we dan nog kinderen hebben. Dat spookt vaak in mijn hoofd. Hij heeft zelf geen kinderen maar ik weet niet of hij ze (nog) wil. We hebben eigenlijk nooit over dit onderwerp gepraat. Heb jij kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me serieus af waarom een man van 50 een meisje van 20 zou willen. Ik kan maar één reden bedenken -en dat is niet eens seks of een jong lijf- , namelijk dat hij zo onvolwassen is dat een volwassen vrouw niet bij hem past. En dat wordt jij dus vanzelf - als het goed is.

Ik weet dat 'volwassen' een vaag begrip is, maar denk ook dat iedereen begrijpt wat ik ermee bedoel.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pareltje20 schreef op 25 november 2008 @ 21:27:

[...]



Als ik het goed begrijp heb jij dus van je 20ste tot je 28ste een relatie met hem gehad. Wat erg dat hij een narcistische rotzak blijkt te zijn. Heb je kinderen met hem?



Gelukkig niet! Hij heeft al kinderen uit eerdere relaties, wilde absoluut niet méér kinderen. Toen vond ik dat heel jammer, maar in de loop der jaren ben ik er íets anders over gaan denken



Hoe reageerden zijn familie/omgeving op jou?



Die hebben mij niet geaccepteerd, maar dat heeft niets te maken met ons leeftijdsverschil hoor. Eerder met het feit dat hij, achteraf gezien, heel veel spelletjes bleek te spelen en veel vrouwen in zijn omgeving mij vooral zagen als concurrente.



Vond je het niet moeilijk?



Weggaan, of bij hem zijn? Beide zeer moeilijk

Maar nogmaals, heeft niets met leeftijd te maken. Hoewel ik de poster die zei "een jong meisje trapt daar nog in" wel gelijk moet geven. Het was het eerste wat ik dacht toen ik je post las, omdat je ook zegt niet zonder hem te kunnen, maar ik wijt dat aan m'n eigen cynisme. (Iets met schade en schande.) Want als hij net zo weg van jou is, kan dat allemaal weinig kwaad. Maar pas op dat hij niet te erg jouw wereld(beeld) bepaalt.. dat wilde ik je wel meegeven.



Waarom zou jouw familie hem niet accepteren?



En kwam het initiatief van jouw of van zijn kant?
anoniem_10333 wijzigde dit bericht op 25-11-2008 22:01
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is 25 jaar ouder. Toen we elkaar 10 jaar geleden leerden kennen leek het me niet echt een probleem. Hij had (en heeft nog steeds) gruwelijk veel energie.

En ach, het belangrijkste is dat je van elkaar houdt eh?



Nu zijn we 10 jaar verder, 2 kinderen en 2 keer naar een ander land verhuisd.

Manlief heeft nog steeds gruwelijk veel energie maar eerlijk is eerlijk, je ziet nu dat de jaren beginnen te tellen.

Hij begint flink grijs te worden, rimpels zijn niet meer weg te jagen met een lange douche en hij mag tegenwoordig van het seniorenmenu bestellen!

Dat is echt raar, onze zoon zit nog in de kinderstoel en manlief bestelt een seniorenmenu.

(Seniorenmenu is hier vanaf 55)



Vind ik dat vervelend? Ja!!! Niet omdat ik niet meer van hem hou, ben nog steeds dol op hem en zou hem echt niet willen inruilen voor een jonger model.

Maar ik vind het soms wel moeilijk dat hij zoveel ouder is. Niet alleen voor mezelf maar ook voor hem. Hoe zal het straks zijn als hij echt oud is en steeds meer van mji afhankelijk zal zijn? Past helemaal niet bij hem om afhankelijk van wie dan ook te zijn. Als hij verkouden is moet ik al op m'n kop gaan staan om hem wat vroeger naar bed te jagen.



Feit is gewoon dat ouderdom met gebreken komt en in de meeste relaties wen je daar samen langzaam aan.

In zo'n leeftijdsverschilrelatie is het gewoon hartstikke scheef, hij begint oud te worden terwijl ik het gevoel heb dat ik eindelijk volwassen begin te worden en de zaken een beetje op een rij heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 25 november 2008 @ 21:54:

Ik vraag me serieus af waarom een man van 50 een meisje van 20 zou willen. Ik kan maar één reden bedenken -en dat is niet eens seks of een jong lijf- , namelijk dat hij zo onvolwassen is dat een volwassen vrouw niet bij hem past. En dat wordt jij dus vanzelf - als het goed is.

Ik weet dat 'volwassen' een vaag begrip is, maar denk ook dat iedereen begrijpt wat ik ermee bedoel.Dat is bij mij niet het geval. Hij is 50 maar wel heel volwassen en verantwoordelijk. Ik kwam hem tegen op een evenement. Het begon eigenlijk heel onschuldig (spanning, seks) Hij was vrijgezel en vaak opreis voor werk. Later kregen we een bepaalde band. Ik ging steeds vaker aan hem denken en begon me te realiseren dat ik echt liefdesgevoelens voor hem kreeg. Een keer was ik bij hem en ik kon het niet meer voor me houden. Ik heb het hem gezegd dat ik verliefd op hem was. Hij schrok en zei dat hij niet wist wat ie moest zeggen. Volgende dag heeft hij me gebeld en verteld dat hij hetzelfde voor mij voelt maar dat ons leeftijdverschil hem dwars zit. Volgens mij was ie onzeker. We hebben daarna nog eens goed gepraat en hebben besloten om het rustig aan te doen en het nog geheim te houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:mastermind schreef op 25 november 2008 @ 21:59:

[...]





Waarom zou jouw familie hem niet accepteren?



En kwam het initiatief van jouw of van zijn kant?



Mijn familie zou hem niet accepteren omdat hij 30jaar ouder is. Zoals ik al eerder heb geschreven had ik op mijn 18de een 33jarige vriend. Ik heb erge ruzies met mijn ouders om hem gehad. Ze vonden hem een oude, pedofiel en mij een gestoorde gek. Deze druk is ook van de redenen geweest waarom het is uitgegaan. Maar ja in die tijd woonden ik ook nog thuis.

Initiatief kwam van zijn kant. Op een evenement. Begon heel onschuldig en nu ben ik smoor verliefd op hem.
Alle reacties Link kopieren
Nou. Als mijn 18 jarige dochter met een 33 jarige man aan zou komen, zou ik ook niet staan te juichen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Pareltje20 schreef op 25 november 2008 @ 22:10:

[...]





Dat is bij mij niet het geval. Hij is 50 maar wel heel volwassen en verantwoordelijk. .



Benieuwd of je dat over 10 jaar nog steeds zegt.

Ik vind het in elk geval níet verantwoordelijk om op je 50e een relatie te beginnen met iemand van 20. Als je het echt goed meent, dan doe je dat een jonge meid dat toch niet aan. Over 20 jaar is hij bejaard en jij in de bloei van je leven. Mag je hem duwen. Of voeren. Nee, een man die nadenkt en het echt goed met je voor heeft begint hier niet aan.
.
Alle reacties Link kopieren
Geheel eensch.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:LittlePhoenixxx schreef op 25 november 2008 @ 22:00:

Mijn man is 25 jaar ouder. Toen we elkaar 10 jaar geleden leerden kennen leek het me niet echt een probleem. Hij had (en heeft nog steeds) gruwelijk veel energie.

En ach, het belangrijkste is dat je van elkaar houdt eh?



Nu zijn we 10 jaar verder, 2 kinderen en 2 keer naar een ander land verhuisd.

Manlief heeft nog steeds gruwelijk veel energie maar eerlijk is eerlijk, je ziet nu dat de jaren beginnen te tellen.

Hij begint flink grijs te worden, rimpels zijn niet meer weg te jagen met een lange douche en hij mag tegenwoordig van het seniorenmenu bestellen!

Dat is echt raar, onze zoon zit nog in de kinderstoel en manlief bestelt een seniorenmenu.

(Seniorenmenu is hier vanaf 55)



Vind ik dat vervelend? Ja!!! Niet omdat ik niet meer van hem hou, ben nog steeds dol op hem en zou hem echt niet willen inruilen voor een jonger model.

Maar ik vind het soms wel moeilijk dat hij zoveel ouder is. Niet alleen voor mezelf maar ook voor hem. Hoe zal het straks zijn als hij echt oud is en steeds meer van mji afhankelijk zal zijn? Past helemaal niet bij hem om afhankelijk van wie dan ook te zijn. Als hij verkouden is moet ik al op m'n kop gaan staan om hem wat vroeger naar bed te jagen.



Feit is gewoon dat ouderdom met gebreken komt en in de meeste relaties wen je daar samen langzaam aan.

In zo'n leeftijdsverschilrelatie is het gewoon hartstikke scheef, hij begint oud te worden terwijl ik het gevoel heb dat ik eindelijk volwassen begin te worden en de zaken een beetje op een rij heb.



Inderdaad liefde is het belangrijkste! Leuk om jouw verhaal te lezen. Mijn vriend barst ook van de energie en is heel actief. Een grote passie van hem is sport.

Ja, dat van die seniorenmenu kan ik me voorstellen. En de afhankelijkheid met de jaren.

Soms zegt ie tegen me "wat moet je nou met zo'n ouwe lul"? Haha...
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 25 november 2008 @ 22:38:

[...]





Benieuwd of je dat over 10 jaar nog steeds zegt.

Ik vind het in elk geval níet verantwoordelijk om op je 50e een relatie te beginnen met iemand van 20. Als je het echt goed meent, dan doe je dat een jonge meid dat toch niet aan. Over 20 jaar is hij bejaard en jij in de bloei van je leven. Mag je hem duwen. Of voeren. Nee, een man die nadenkt en het echt goed met je voor heeft begint hier niet aan.Wie weet of ik dat dan nog zeg... Ik denk vaak na over de dingen die jij hier ook opnoemt. Ik realiseer het me wel maar ik hou van hem.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje dat je het durft om het initiatief te nemen dat hier te schrijven. Zou ik uit mezelf nooit durven te zeggen; bang dat er op het forum net zo veroordelend over gesproken wordt als de directe mensen om me heen.

Nu wel, schreef in een ander topic dat ik meer dan 20 jaar scheelde met mijn, nu, ex. Durfde er echter niet bij te vermelden dat de werkelijkheid 29 jaar was, notabene 4 jaar ouder dan mijn vader! (Hij zag er alleen wel stukken jonger uit, maar dat heb je vaak met aziaten)



De enige die mij niet veroordeelde was mijn vriendin, verder iedereen om me heen. Verder vind bijna iedereen dat ik er goed uit zie en kreeg dus keer op keer te horen 'je kan iedereen krijgen maar wat doe je? Je neemt genoegen met iemand die veel ouder is die bovendien al jaren vast zit aan zijn partner'. (k was nl niet meer dan zijn minnares)

In't begin was het allemaal fantastisch, rozegeur en manenschijn, zeer goede seks etc etc, maar al snel vertoonde hij ziekelijk jaloerse trekjes. Dát is werkelijk verschrikkelijk. Raad iedereen aan een ziekelijk jaloerse partner te dumpen want die maken je leven tot een hel. Ik heb mezelf wat verweten zeg. 'k Hield toch van hem dus iedere keer als ik het uitmaakte en hij met veel sorry's, dikke tranen en smeekbedes terug kwam zwichte ik weer. Ben enorm blij en opgelucht dat ik daar nu eindelijk definitief van af ben. Echt een verademing.



Of het aan mijn jeugd ligt weet ik niet, maar k denk wel dat e.e.a. daarmee te maken heeft gehad. 'k Was meestal het zwarte schaap thuis en had vaak problemen met mijn ouders. Wij moesten als kind behoorlijk wat huishoudelijke taken verrichten. Vriendinnetjes van school en middelbare school konden niet komen omdat wij dan moesten meedraaien thuis. Ik kreeg altijd op en aanmerkingen dat ik iets in het hh niet goed deed en een voorbeeld moest nemen aan mijn zus etc. Mij zus werd de hemel ingeprezen en ik kreeg voortdurend kritiek. Hoe goed ik mijn best ook deed en me uitsloofde.

Ik liet het daarbij echter niet zitten en kwam in alles voor mijn mening uit en dat werd niet geaccepteerd. Band is nu redelijk goed maar in mijn jeugd ronduit slecht. k Was als kind vaak depressief maar uitte dat nooit.

Ik voelde me niet geaccepteerd, dacht vaak was ik maar niet geboren etc.



Misschien dat dat de reden is dat ik tot 2 keer toe op een foute man gevallen ben en lang in die relaties bleef hangen. Ik zocht mss geborgenheid en warmte.

Ben nu EINDELIJK wat wijzer geworden, maar er zijn tot nu toe altijd aspecten gebleven, wat betreft mijn zelfbeeld, dat m.i. komt door hoe ik mijn jeugd ervaren heb.



Het positieve uit mijn jeugd is dat mijn huishouden op rolletjes loopt ondanks dat ik alleenstaand ben, 2 kinderen, 4 katten en een baan heb. Maar, mijn god, dat is ons dan ook écht geleerd!
Alle reacties Link kopieren
Ik scheelde ook iets meer dan 20 jaar met mijn ex. Maar dat mocht de pret niet drukken, qua lichaam was ik helemaal verknocht aan die man, het was echt vuurwerk tussen ons! Helaas knetterde het qua karakters iets te vaak de verkeerde kant uit en zijn we nu uit elkaar. Maar wat MM zegt, door zijn karakter en niet door zijn leeftijd...

Mijn ouders vinden het leeftijdsverschil geen probleem, die zijn er wel aan gewend dat ik met oude bokken thuiskom
Alle reacties Link kopieren
quote:Pareltje20 schreef op 25 november 2008 @ 20:13:Het begon allemaal heel onschuldig... en nu kan ik niet meer zonder hem.

!Nog helemaal onafhankelijk van leeftijdsverschil vind ik dit niet echt gezond klinken.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 25 november 2008 @ 21:54:

Ik vraag me serieus af waarom een man van 50 een meisje van 20 zou willen. Ik kan maar één reden bedenken -en dat is niet eens seks of een jong lijf- , namelijk dat hij zo onvolwassen is dat een volwassen vrouw niet bij hem past. En dat wordt jij dus vanzelf - als het goed is.

Ik weet dat 'volwassen' een vaag begrip is, maar denk ook dat iedereen begrijpt wat ik ermee bedoel.Mee eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:LittlePhoenixxx schreef op 25 november 2008 @ 22:00:

In zo'n leeftijdsverschilrelatie is het gewoon hartstikke scheef, hij begint oud te worden terwijl ik het gevoel heb dat ik eindelijk volwassen begin te worden en de zaken een beetje op een rij heb.Even heel straight gezegd: dit klinkt als de hel voor mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 25 november 2008 @ 22:38:

[...]





Benieuwd of je dat over 10 jaar nog steeds zegt.

Ik vind het in elk geval níet verantwoordelijk om op je 50e een relatie te beginnen met iemand van 20. Als je het echt goed meent, dan doe je dat een jonge meid dat toch niet aan. Over 20 jaar is hij bejaard en jij in de bloei van je leven. Mag je hem duwen. Of voeren. Nee, een man die nadenkt en het echt goed met je voor heeft begint hier niet aan.



Niet mee eensch, even los van mijn ex.

Als je verliefd bent, ben je verliefd. Als de ander dat ook op jou is, waarom zou je dan beiden pijn doen door die ander te laten gaan? Liefde kent geen grenzen, dus ook geen leeftijdsgrenzen (dit zei mijn broer, toen ik hem vertelde dat mijn kersverse vriend veel ouder was dan ik)



De ene is ouder dan zijn/haar kalenderleeftijd, de andere veel jonger. Er zijn mannen die met 50 al een ouwe zak zijn, er zijn mannen die met 70 nog heel fit en actief zijn. Dus ik vind dat geen argument.



Mijn ouders waren gelukkig ook zo ruimdenkend, nou ja mijn moeder is dat nog steeds (zij leeft gelukkig nog wél). Ja, ze waren uiteindelijk wel tegen mijn relatie, maar dat was omdat zij zagen dat ik dood- en doodongelukkig was, afviel, aan de medicijnen ging en kapot was van de stress. Mijn pa zei letterlijk: Het kan me niet schelen hoe oud hij is, maar hij moet wel góed voor je zijn!"



PS Ben het wel met Spinster eens dat ik die afhankelijkheid niet goed vind klinken, maar dat had ik al gezegd. En idd, los van et leeftijdsverschil.
Alle reacties Link kopieren
quote:Spinster schreef op 25 november 2008 @ 23:55:

[...]

Nog helemaal onafhankelijk van leeftijdsverschil vind ik dit niet echt gezond klinken.



Nou sorry hoor! Dit klinkt gewoon als een verliefde vrouw!

Als je dit zou lezen zonder de context van de leeftijden, zou het dan ook ongezond klinken?

Over het leeftijdsverschil heb ik geen mening; ik heb er geen oordeel over en geen ervaring mee.

(mijn grootste leeftijdsverschil is 14 jr, beide kanten op)
Alle reacties Link kopieren
quote:Spinster schreef op 26 november 2008 @ 00:00:

[...]

Even heel straight gezegd: dit klinkt als de hel voor mij.



Hel lijkt me een beetje overdreven. Je kind begraven, dat is hel.



Maar het is natuurlijk wel vervelend. Maar ja, wat zijn nu de keuzes voor mij? Bij hem weggaan? Ja dat is een optie maar ik wil niet weg! Zonder hem verder moeten zou veel moeilijker zijn dan met hem en accepteren dat hij nu eenmaal ouder is.



En hij gedraagd zich nog steeds niet oud maar hij ziet er nu duidelijk ouder uit.
Alle reacties Link kopieren
Op jou leeftijd bleek 10 jaar leeftijdsverschil al erg groot.

Je ontwikkeld nog zoveel de komende jaren.

Ik ben ook benieuwd of er ook mensen zijn die nog in een relatie zitten met zo'n leeftijds verschil want tot nu toe komen er alleen maar ex-en voorbij.

Of is dat toeval?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven