date bij hem thuis?

03-03-2014 11:09 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels alweer wat jaartjes vrijgezel en heb sinds ik echt volwassen ben en op mezelf woon geen serieuze scharrel meer gehad. Mijn laatste serieuze relatie ontstond aan de andere kant van de werekd dus dat telt niet mee. Ik ben dus een beetje een leek geworden.

Het zit zo: ik heb een scharrel en we hebben nu twee leuke dates gehad. Nu heeft hij me voor aankomende week bij hem thuis uitgenodigd om te koken en eten. Leuk natuurlijk. Maar is dat niet een beetje snel? En wat ik dan gelijk denk: probeert hij me het bed in te krijgen? Dat ben ik namelijk niet van plan. Ik weet ook niet goed meer hoe dat daten allemaal werkt. Ik vind bij iemand thuis afspreken eigenlijk best wel een ding. Daarbij heb ik een paar vervelende ervaringen met mannen en ben ik dus bang dat hij alleen seks wil.
Alle reacties Link kopieren
Je noemt hem je scharrel, maar je bent bang dat hij alleen seks wil. Wat versta jij onder een scharrel dan?
Zolang je iemand op de hoogte stelt waar je bent en je tussendoor naar de WC gaat en daar even vlug een alles is goed appje doet, is er niet aan de hand. Na 2 dates bij hem thuis lijkt me niet gek. En als hij je het bed in wil krijgen, jij hebt een mond gekregen om 'nee' te zeggen. Of je kan om 10 uur weer naar huis gaan. Je hebt het zelf in de hand.
Dat is het hele idee achter scharrelen toch?

Samen leuke dingen doen (eten) en daarna de koffer in.
Alle reacties Link kopieren
Als jullie 2 leuke dates hebben gehad dan kan het best zijn dat hij je nu het bed in probeert te krijgen. Of je dat te snel vind is aan jou.



Maar dat je daar gaat eten wil natuurlijk nog niet zeggen dat je dan ook met hem naar bed moet. Je kan gewoon nee zeggen maar wees er wel op voorbereid dat hij een poging gaat wagen.
Alle reacties Link kopieren
Scharrelen is toch juist alleen seks hebben en weinig serieus?



En als antwoord op je vraag: nee, als derde date vind ik dat niet (te) snel.