date bij hem thuis?

03-03-2014 11:09 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels alweer wat jaartjes vrijgezel en heb sinds ik echt volwassen ben en op mezelf woon geen serieuze scharrel meer gehad. Mijn laatste serieuze relatie ontstond aan de andere kant van de werekd dus dat telt niet mee. Ik ben dus een beetje een leek geworden.

Het zit zo: ik heb een scharrel en we hebben nu twee leuke dates gehad. Nu heeft hij me voor aankomende week bij hem thuis uitgenodigd om te koken en eten. Leuk natuurlijk. Maar is dat niet een beetje snel? En wat ik dan gelijk denk: probeert hij me het bed in te krijgen? Dat ben ik namelijk niet van plan. Ik weet ook niet goed meer hoe dat daten allemaal werkt. Ik vind bij iemand thuis afspreken eigenlijk best wel een ding. Daarbij heb ik een paar vervelende ervaringen met mannen en ben ik dus bang dat hij alleen seks wil.
Alle reacties Link kopieren
Is ook altijd hetzelfde met vrouwen, je nodigt ze uit om te gaan eten en denken gelijk dat ze seks krijgen. Ik zou maar netje het bord leeg eten anders ben je heel vroeg thuis.
Alle reacties Link kopieren
Oh, nou voel ik me weer zo'n slet na de eerste date is vriendlief meteen gebleven haha.



Eerst naar de bios geweest, vervolgens bij mij thuis een halloweenfilm gekeken en halverwege de film heeft hij zijn moeder gesmst dat hij niet thuis zou slapen...



Moet er wel heel eerlijk bij vertellen dat bij iedere andere man hem überhaupt binnen had gelaten, dus ik snap je absoluut! Voel zelf aan wat jij fijn vindt en ga van daaruit verder.



Veel plezier
Adem in, adem uit
quote:flexheks schreef op 03 maart 2014 @ 17:32:



Moet er wel heel eerlijk bij vertellen dat bij iedere andere man hem überhaupt binnen had gelaten, dus ik snap je absoluut! Voel zelf aan wat jij fijn vindt en ga van daaruit verder.



Was je zo wanhopig ?



Veel plezier
Alle reacties Link kopieren
grappig, ben denk ik 1 van de weinigen die veel te lang wacht met initiatief nemen tot seks. 3 maanden is best lang.

Niemand wil 'n softie.
Wat is er mis met seks hebben met iemand die je leuk vindt? Je wil er toch ook achter komen of je op seksueel gebied bij elkaar past? Bovendien hoef je geen seks te hebben als je dat niet wil.



En verder is het ook wel slim om in het begin van de relatie eens te zien hoe de ander woont, dat zegt ook veel over iemand.
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval niet te veel alcohol nuttigen TO, als je alles in de hand wilt houden (behalve zijn pielemans)
Alle reacties Link kopieren
We hebben onze date verzet naar zondag a.s. en we gaan een terrasje pakken. Het wordt immers goed weer. Issue opgelost dus.

helaas heeft hij gisteren wel verteld dat hij dit weekend met de Carnaval met iemand heeft gezoend. Hij voelde zich daar t.o.v. mij niet goed bij en wilde het eaarom zeggen. Verder gaf hij aan wel echt goede intenties met me gehad. Ik heb er niet te mieilijk over gedaan. Ik ken m net en hij is me ib principe geen verantwoording verschuldigd. Van binnen baal ik natuurlijk wel als een stekker.... wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben hiervoor twee dates gehad toch?



Ik zou het ook niet zo leuk vinden maar als echte carnavalvierder zou ik zeggen: maak je niet druk. Zulke dingen gebeuren met carnaval, hoe stom dat ook moge klinken
Alle reacties Link kopieren
Tja ik zou t niet zo leuk vinden, maar ja jullie hebben nog niks exclusief. Ik weet niet wat ik zou doen, hangt denk ik af van hoe leuk ik hem vind.
Alle reacties Link kopieren
Tja. Ik vind het ook echt niet leuk. Maar ja we hebben geen relatie of zo. En hij wil me weer zien en heeft aangegeven dat ie goede intenties heeft. Ik heb wel duidelijk gemaakt dat als hij iemand us die met meerdere vrouwen date etc. het dan voor mij wel ophoudt hij zei dat hij er niet zo een is en dat hij het juist eaarom eerlijk tegen me wilde vertellen
Alle reacties Link kopieren
Dat hij t opbiecht spreekt wel voor hem vind ik. Hij laat nu de keus bij jou of je ermee door wilt gaan of niet. Dat vind ik netjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 06 maart 2014 @ 18:25:

Dat hij t opbiecht spreekt wel voor hem vind ik. Hij laat nu de keus bij jou of je ermee door wilt gaan of niet. Dat vind ik netjes.

Of hij wil even zien hoe ver hij kan gaan, omdat hij juist geen serieuze bedoelingen heeft.



TO heeft al twee, klaarblijkelijk leuke, dates met hem gehad. Dan heb je niet meteen een relatie, maar als de ander dan met iemand anders zoent terwijl er al een derde date gepland staat.. sorry hoor, exit.
Alle reacties Link kopieren
Niet eens hoor Midget. Na twee dates vind ik niet dat er exclusiviteit geldt, dan kan een dronken zoen echt wel gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemesis. schreef op 06 maart 2014 @ 18:55:

Niet eens hoor Midget. Na twee dates vind ik niet dat er exclusiviteit geldt, dan kan een dronken zoen echt wel gebeuren.



Mwah, exclusiviteit is er niet pas na een x aantal dates is mijn visie, maar inderdaad, dat verschilt per persoon.



Hoe dan ook zegt het wel iets als iemand met een ander zoent terwijl je al twee dates gehad hebt en de derde gepland staat.



Dronken zoenen zijn ook keuzes, de alcohol slechts een excuus (van niks).
Alle reacties Link kopieren
Ah joh, met carnaval staat iedereen lip aan lip. En ja, dat is raar. En stom ook wel. Goedkoop ook nog. Maar het betekent over het algemeen helemaal niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me er niet druk om maken.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemesis. schreef op 06 maart 2014 @ 19:09:

Maar het betekent over het algemeen helemaal niks.

Het doet er toch ook niet zo toe of die zoen an sich wat betekent. Er is gezoend, dat feit alleen al lijkt me belangrijk genoeg. Dat goedlullen "omdat het carnaval is" vind ik onzin.



TO moet zelf maar kijken of ze het acceptabel vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ok. The story continues.... het zoenen was vergeten en vergeven. En we hadden voor vandaag en dinsdag a.s. een date staan. Hij zei er veel zin in te hebben. Leuk leuk leuk. Dit zit wel goed dacht ik.... Toch knaagde er iets aan me. Maar ja, niet te veel tobben dacht ik. Hij had immers gezegd zo'n zin in onze date te hebben. We waren weer veel aan het appen en bellen. Ik had echt weer eens een leukd man ontmoet met wie het echt klikte en die echt goede bedoelingen had. Afgelopen woensdag zei die nog tegen me dat ie me echt heel leuk vond en dat ik meer voor hem ben dan zomaar een scharrel.

Ik zou vandaag dus met hem afspreken. Maar ik kreeg gisteren een appje waarin die af zei. Hij zei dat ie te hard van stapel was gelopen en dat dat zijn valkuil was. Hij wil vandaag heel de dag fietsen (hij traint veel, want doet vaak mee aan marathons) en wil zijn eigen plan trekken. Wel wil hij me graag dinsdag nog zien. Ik was boos! Waarom ineens zo'n bericht en dat op whatsapp.

ik heb hem gebeld om uitleg. Hij zei dat ie zich vaak te veel in een relatie stort en dat hij nu weer te hard van stapel was gelopen. Hij vindt me echt heel leuk, maar fietsen komt voor hem toch op de eerste plek. Maar hij benadrukte dat ie me echt leuk en bijzonder vindt etc. Ik heb gezegd dat t voor mij na deze actie ophoudt. Van zulke wispelturigheid word ik niet gelukkig. Hij vond t echt jammer maar gaf min of meer aan dat een relatie niet in zijn leven past.

pffff ik baal echt. Lees: lig jankend op bed. Ik was verliefd, had weer eens een leuke man ontmoet en er weer een beetje vertrouwen in. En dan dit. Ik vind tgewoon zwaar klote..... de ene dag wil die me nog zien en heeft hij allerlei plannen met me. En de andere dag zoiets.... dat is toch niet normaal? (Detail: hij heeft wel ADD) Wanneer kan ik er nou van uitgaan dat iets goed zit? Ik heb zoiets al eerder meegemaakt. En mijn vertrouwen in de liefde is weer even lekker naar beneden gehaald. En dat vind ik nog wel het ergste. Echt wat een kloteweekend dit.
Alle reacties Link kopieren
Rob = Top
Alle reacties Link kopieren
Wat een sukkel dat hij zo last minute afzegt. Bah! Ik kan me voorstellen dat je er goed de balen van hebt en verdrietig bent hierover.



Maar lieve Mick, hij is je tranen echt niet waard! Raap jezelf bij elkaar, duik onder de douche en ga genieten van het prachtige weer buiten.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend meid! Ik hou ook niet van draaikonten. Ff flink balen en dan toch lekker de zon in. Wordt je vanzelf wel vrolijker van. Gezellig met een vriendin bitchen over mannen!
Ik kan mij voorstellen dat je verdrietig bent. Je stelt je open voor iemand waardoor je je toch kwetsbaar opstelt. En dan gaat iemand zo met jouw gevoel om.



Baal er even flink van, huil even en ga dan lekker genieten van het mooie weer vandaag. Deze man heeft een hobby die op nummer 1 staat. Jouw deur staat nu weer open voor een man die tijd voor jou en hem samen op nummer 1 heeft staan.



Alle reacties Link kopieren
Thnx voor de reacties! Weet je, ik ben ook echt iemand die haar eigen plan trekt. Ik ga alleen op stap en op vakantie. Ik wil geen standaardman om mee op de bank te hangen. Daarom vond ik zijn passie voor het fietsen en hem zo leuk. Een man die ook echt zijn eigen leven heeft. Maar daar zitten ook grenzen aan natuurlijk. Zijn hobby gaat echt heel ver.

maar goed. Het zal even een week klote zijn. Maar daarna ga ik gewoon verder waar ik gebleven was. Ik hou van het vrijgezelle leven, echt waar. Maar dit is ff een teleurstelling. Maar ja gelukkig was ik van zo'n man toch niet geworden. Dus: next!
Maar ook een man die net als jij zijn eigen plan trekt kan een relatie op nummer 1 zetten.



Als je relatie op nummer 1 staat betekent dat niet dat je alles maar samen hoeft te doen. Dat betekent dat je samen met je partner kijkt naar welke behoeftes er zijn, dat je elkaar respecteert en elkaar vrijheid gunt. En samen komt op de momenten dat je samen wilt zijn.



Deze man vindt zijn hobby en zijn tijd belangrijker, daar zul je nooit een goede balans in vinden.
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte Mick, super goed aangepakt by the way! Jij laat je niet aan het lijntje houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven