date bij hem thuis?

03-03-2014 11:09 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels alweer wat jaartjes vrijgezel en heb sinds ik echt volwassen ben en op mezelf woon geen serieuze scharrel meer gehad. Mijn laatste serieuze relatie ontstond aan de andere kant van de werekd dus dat telt niet mee. Ik ben dus een beetje een leek geworden.

Het zit zo: ik heb een scharrel en we hebben nu twee leuke dates gehad. Nu heeft hij me voor aankomende week bij hem thuis uitgenodigd om te koken en eten. Leuk natuurlijk. Maar is dat niet een beetje snel? En wat ik dan gelijk denk: probeert hij me het bed in te krijgen? Dat ben ik namelijk niet van plan. Ik weet ook niet goed meer hoe dat daten allemaal werkt. Ik vind bij iemand thuis afspreken eigenlijk best wel een ding. Daarbij heb ik een paar vervelende ervaringen met mannen en ben ik dus bang dat hij alleen seks wil.
Alle reacties Link kopieren
Is ook altijd hetzelfde met vrouwen, je nodigt ze uit om te gaan eten en denken gelijk dat ze seks krijgen. Ik zou maar netje het bord leeg eten anders ben je heel vroeg thuis.
Alle reacties Link kopieren
Oh, nou voel ik me weer zo'n slet na de eerste date is vriendlief meteen gebleven haha.



Eerst naar de bios geweest, vervolgens bij mij thuis een halloweenfilm gekeken en halverwege de film heeft hij zijn moeder gesmst dat hij niet thuis zou slapen...



Moet er wel heel eerlijk bij vertellen dat bij iedere andere man hem überhaupt binnen had gelaten, dus ik snap je absoluut! Voel zelf aan wat jij fijn vindt en ga van daaruit verder.



Veel plezier
Adem in, adem uit
quote:flexheks schreef op 03 maart 2014 @ 17:32:



Moet er wel heel eerlijk bij vertellen dat bij iedere andere man hem überhaupt binnen had gelaten, dus ik snap je absoluut! Voel zelf aan wat jij fijn vindt en ga van daaruit verder.



Was je zo wanhopig ?



Veel plezier
Alle reacties Link kopieren